Метрошные новости
Модераторы: dimentiy, Администраторы
У столиці буде представлена програма розвитку метрополітену
[ "Офiцiйний веб-портал Київської мiської влади" | 07-03-2008 ]
Любопытно, что эту же информацию можно прочитать с точностью до наоборот
КГГА хочет изменить тарифы на проезда в метро
[ "Газета по-киевски" | 07-03-2008 ]
Или вот так
В Киеве самое дешевое метро в мире
[ "Газета по-киевски" | 07-03-2008 ]
Первый зампред КГГА Денис Басс согласен с тем, что тарифы в киевском метро нужно повысить. Об этом он заявил в пятницу, 7 марта, на расширенном заседании коллегии КГГА.
"В Киеве самое дешевое метро в мире, но поднимать тарифы никто не будет до того момента, пока не будет выполнена программа по улучшению качества перевозки. То есть платить больше за тот сервис, который у нас есть сейчас, несправедливо", – сказал Басс.
По словам Басса, 2 млрд грн, выделенные на новую программу, скоро будут освоены, и она коснется также внутреннего сервиса метро.
"На Киевсовете мы конечно будем поднимать этот вопрос на голосование. Если депутаты проголосуют, то вопрос о повышении тарифов будет принят", – сказал зампред, сообщает "Главред".
[ "Офiцiйний веб-портал Київської мiської влади" | 07-03-2008 ]
Незабаром цю програму буде представлено на розгляд депутатам Київради
Завершується розробка програми розвитку метрополітену. Незабаром цю програму буде представлено на розгляд депутатам Київради. Про це заявив на розширеному засіданні Колегії КМДА перший заступник голови КМДА Денис Басс.
Нам необхідно вирішити деякі проблеми київського метрополітену, зокрема необхідно привести до ладу тунелі, які не ремонтувалися понад 30 років, необхідно замінити рухомий склад метрополітену, привести столичне метро до відповідності європейським нормам пожежної безпеки, придбати найсучасніше обладнання. Незабаром ми представимо на розгляд Київради програму розвитку метрополітену. Вона буде включати не лише будівництво, адже 2 млрд. грн., які ми виділили на будівництво, будуть освоєні вчасно та в повній мірі. Будуватимуться станції метро як в напрямку Теремків, так і в напрямку Троєщини. Програма також торкнеться і внутрішнього сервісу», - сказав Денис Басс. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
Начальник комунального підприємства «Київський метрополітен» Петро Мірошников розповів, що розробляється програма покращення сервісу в метрополітені.
«Ми розуміємо, що люди, які потрапляють до метрополітену, почувають себе там не зовсім комфортно, адже по-перше це замкнутий простір, по-друге – велике скупчення людей, високі швидкості тощо. Ми намагаємося зробити метро добрішим. У нас є програма, яка саме на це направлена. Наразі втілюється ідея оголошення станцій метро дитячими голосами. Наразі ми робимо запис оголошень. Ми також змінюємо надписи в метрополітені. Ми заберемо надпис «Виходу немає», на вхідних дверях ми додаємо слово «Будь ласка» до прохання притримувати двері. Ми хочемо пом’якшити написи на дверях. Велику увагу ми приділяємо персоналу», - сказав Петро Мірошников.
Денис Басс додав, що наразі назріла необхідність розглянути питання тарифів. «Нам необхідно врегулювати тарифи на проїзд у київському метро. В інших країнах тарифи давно диференційовані – вартість проїзду в метро залежить від відстані, тобто кількості станцій. Це питання стоїть достатньо гостро, адже проїзд у метро у нас залишається найдешевшим у світі. Проте ми не збираємося підвищувати тарифи, поки якість обслуговування в метрополітені значно не підвищиться. Я вважаю, що люди не повинні платити більше за той сервіс, який можна наразі отримати, користуючись послугами метро», - зауважив Денис Басс.
[hr]Завершується розробка програми розвитку метрополітену. Незабаром цю програму буде представлено на розгляд депутатам Київради. Про це заявив на розширеному засіданні Колегії КМДА перший заступник голови КМДА Денис Басс.
Нам необхідно вирішити деякі проблеми київського метрополітену, зокрема необхідно привести до ладу тунелі, які не ремонтувалися понад 30 років, необхідно замінити рухомий склад метрополітену, привести столичне метро до відповідності європейським нормам пожежної безпеки, придбати найсучасніше обладнання. Незабаром ми представимо на розгляд Київради програму розвитку метрополітену. Вона буде включати не лише будівництво, адже 2 млрд. грн., які ми виділили на будівництво, будуть освоєні вчасно та в повній мірі. Будуватимуться станції метро як в напрямку Теремків, так і в напрямку Троєщини. Програма також торкнеться і внутрішнього сервісу», - сказав Денис Басс. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
Начальник комунального підприємства «Київський метрополітен» Петро Мірошников розповів, що розробляється програма покращення сервісу в метрополітені.
«Ми розуміємо, що люди, які потрапляють до метрополітену, почувають себе там не зовсім комфортно, адже по-перше це замкнутий простір, по-друге – велике скупчення людей, високі швидкості тощо. Ми намагаємося зробити метро добрішим. У нас є програма, яка саме на це направлена. Наразі втілюється ідея оголошення станцій метро дитячими голосами. Наразі ми робимо запис оголошень. Ми також змінюємо надписи в метрополітені. Ми заберемо надпис «Виходу немає», на вхідних дверях ми додаємо слово «Будь ласка» до прохання притримувати двері. Ми хочемо пом’якшити написи на дверях. Велику увагу ми приділяємо персоналу», - сказав Петро Мірошников.
Денис Басс додав, що наразі назріла необхідність розглянути питання тарифів. «Нам необхідно врегулювати тарифи на проїзд у київському метро. В інших країнах тарифи давно диференційовані – вартість проїзду в метро залежить від відстані, тобто кількості станцій. Це питання стоїть достатньо гостро, адже проїзд у метро у нас залишається найдешевшим у світі. Проте ми не збираємося підвищувати тарифи, поки якість обслуговування в метрополітені значно не підвищиться. Я вважаю, що люди не повинні платити більше за той сервіс, який можна наразі отримати, користуючись послугами метро», - зауважив Денис Басс.
Любопытно, что эту же информацию можно прочитать с точностью до наоборот

КГГА хочет изменить тарифы на проезда в метро
[ "Газета по-киевски" | 07-03-2008 ]
Первый заместитель председателя Киевской городской государственной администрации Денис Басс заявляет о необходимости урегулировать тарифы на проезд в столичном метрополитене.
Об этом он сказал на расширенном заседании коллегии Киевской городской государственной администрации, сообщает УНИАН.
В частности, по словам Басса, назрела необходимость рассмотреть вопрос тарифов. «Нам необходимо урегулировать тарифы на проезд в киевском метро. В других странах тарифы давно дифференцированы – стоимость проезда в метро зависит от расстояния, то есть количества станций”, - сказал он.
Басс добавил, что ”этот вопрос стоит достаточно остро, ведь проезд в метро у нас остается самым дешевым в мире”.
”Однако мы не собираемся повышать тарифы, пока качество обслуживания в метрополитене значительно не повысится. Я считаю, что люди не должны платить больше за тот сервис, который можно сейчас получить, пользуясь услугами метро», - заметил Басс.
Он сообщил, что в настоящее время завершается разработка программы развития метрополитена, которая вскоре будет представлена на рассмотрение депутатам Киевсовета.
[hr] Об этом он сказал на расширенном заседании коллегии Киевской городской государственной администрации, сообщает УНИАН.
В частности, по словам Басса, назрела необходимость рассмотреть вопрос тарифов. «Нам необходимо урегулировать тарифы на проезд в киевском метро. В других странах тарифы давно дифференцированы – стоимость проезда в метро зависит от расстояния, то есть количества станций”, - сказал он.
Басс добавил, что ”этот вопрос стоит достаточно остро, ведь проезд в метро у нас остается самым дешевым в мире”.
”Однако мы не собираемся повышать тарифы, пока качество обслуживания в метрополитене значительно не повысится. Я считаю, что люди не должны платить больше за тот сервис, который можно сейчас получить, пользуясь услугами метро», - заметил Басс.
Он сообщил, что в настоящее время завершается разработка программы развития метрополитена, которая вскоре будет представлена на рассмотрение депутатам Киевсовета.
Или вот так

В Киеве самое дешевое метро в мире
[ "Газета по-киевски" | 07-03-2008 ]
Первый зампред КГГА Денис Басс согласен с тем, что тарифы в киевском метро нужно повысить. Об этом он заявил в пятницу, 7 марта, на расширенном заседании коллегии КГГА.
"В Киеве самое дешевое метро в мире, но поднимать тарифы никто не будет до того момента, пока не будет выполнена программа по улучшению качества перевозки. То есть платить больше за тот сервис, который у нас есть сейчас, несправедливо", – сказал Басс.
По словам Басса, 2 млрд грн, выделенные на новую программу, скоро будут освоены, и она коснется также внутреннего сервиса метро.
"На Киевсовете мы конечно будем поднимать этот вопрос на голосование. Если депутаты проголосуют, то вопрос о повышении тарифов будет принят", – сказал зампред, сообщает "Главред".


-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
У столиці буде представлена програма розвитку метрополітену
15:40 07.03.2008
Незабаром цю програму буде представлено на розгляд депутатам Київради
Завершується розробка програми розвитку метрополітену. Незабаром цю програму буде представлено на розгляд депутатам Київради. Про це заявив на розширеному засіданні Колегії КМДА перший заступник голови КМДА Денис Басс.
Нам необхідно вирішити деякі проблеми київського метрополітену, зокрема необхідно привести до ладу тунелі, які не ремонтувалися понад 30 років, необхідно замінити рухомий склад метрополітену, привести столичне метро до відповідності європейським нормам пожежної безпеки, придбати найсучасніше обладнання. Незабаром ми представимо на розгляд Київради програму розвитку метрополітену. Вона буде включати не лише будівництво, адже 2 млрд. грн., які ми виділили на будівництво, будуть освоєні вчасно та в повній мірі. Будуватимуться станції метро як в напрямку Теремків, так і в напрямку Троєщини. Програма також торкнеться і внутрішнього сервісу», - сказав Денис Басс. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
Начальник комунального підприємства «Київський метрополітен» Петро Мірошников розповів, що розробляється програма покращення сервісу в метрополітені.
«Ми розуміємо, що люди, які потрапляють до метрополітену, почувають себе там не зовсім комфортно, адже по-перше це замкнутий простір, по-друге – велике скупчення людей, високі швидкості тощо. Ми намагаємося зробити метро добрішим. У нас є програма, яка саме на це направлена. Наразі втілюється ідея оголошення станцій метро дитячими голосами. Наразі ми робимо запис оголошень. Ми також змінюємо надписи в метрополітені. Ми заберемо надпис «Виходу немає», на вхідних дверях ми додаємо слово «Будь ласка» до прохання притримувати двері. Ми хочемо пом’якшити написи на дверях. Велику увагу ми приділяємо персоналу», - сказав Петро Мірошников.
Денис Басс додав, що наразі назріла необхідність розглянути питання тарифів. «Нам необхідно врегулювати тарифи на проїзд у київському метро. В інших країнах тарифи давно диференційовані – вартість проїзду в метро залежить від відстані, тобто кількості станцій. Це питання стоїть достатньо гостро, адже проїзд у метро у нас залишається найдешевшим у світі. Проте ми не збираємося підвищувати тарифи, поки якість обслуговування в метрополітені значно не підвищиться. Я вважаю, що люди не повинні платити більше за той сервіс, який можна наразі отримати, користуючись послугами метро», - зауважив Денис Басс.
15:40 07.03.2008
Незабаром цю програму буде представлено на розгляд депутатам Київради
Завершується розробка програми розвитку метрополітену. Незабаром цю програму буде представлено на розгляд депутатам Київради. Про це заявив на розширеному засіданні Колегії КМДА перший заступник голови КМДА Денис Басс.
Нам необхідно вирішити деякі проблеми київського метрополітену, зокрема необхідно привести до ладу тунелі, які не ремонтувалися понад 30 років, необхідно замінити рухомий склад метрополітену, привести столичне метро до відповідності європейським нормам пожежної безпеки, придбати найсучасніше обладнання. Незабаром ми представимо на розгляд Київради програму розвитку метрополітену. Вона буде включати не лише будівництво, адже 2 млрд. грн., які ми виділили на будівництво, будуть освоєні вчасно та в повній мірі. Будуватимуться станції метро як в напрямку Теремків, так і в напрямку Троєщини. Програма також торкнеться і внутрішнього сервісу», - сказав Денис Басс. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
Начальник комунального підприємства «Київський метрополітен» Петро Мірошников розповів, що розробляється програма покращення сервісу в метрополітені.
«Ми розуміємо, що люди, які потрапляють до метрополітену, почувають себе там не зовсім комфортно, адже по-перше це замкнутий простір, по-друге – велике скупчення людей, високі швидкості тощо. Ми намагаємося зробити метро добрішим. У нас є програма, яка саме на це направлена. Наразі втілюється ідея оголошення станцій метро дитячими голосами. Наразі ми робимо запис оголошень. Ми також змінюємо надписи в метрополітені. Ми заберемо надпис «Виходу немає», на вхідних дверях ми додаємо слово «Будь ласка» до прохання притримувати двері. Ми хочемо пом’якшити написи на дверях. Велику увагу ми приділяємо персоналу», - сказав Петро Мірошников.
Денис Басс додав, що наразі назріла необхідність розглянути питання тарифів. «Нам необхідно врегулювати тарифи на проїзд у київському метро. В інших країнах тарифи давно диференційовані – вартість проїзду в метро залежить від відстані, тобто кількості станцій. Це питання стоїть достатньо гостро, адже проїзд у метро у нас залишається найдешевшим у світі. Проте ми не збираємося підвищувати тарифи, поки якість обслуговування в метрополітені значно не підвищиться. Я вважаю, що люди не повинні платити більше за той сервіс, який можна наразі отримати, користуючись послугами метро», - зауважив Денис Басс.
Последний раз редактировалось Метробудівець 07 мар 2008, 17:46, всего редактировалось 1 раз.
ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ
ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ
07-03-2008
7 березня 2008 року відбулося розширене засідання Колегії виконавчого органу Київської міської Ради (Київської міської державної адміністрації), на якому начальник Київського метрополітену Петро Мірошников доповідав про стан виконання постанови Кабінету міністрів України від 07.03.2006 №257 „Про затвердження Державної програми будівництва та розвитку мережі метрополітенів на 2006-2010 роки”.
Як відомо, Програма орієнтована на реалізацію таких основних завдань:
— Виконання робіт з капітального будівництва ліній метрополітену.
— Задоволення потреб метрополітену в рухомому складі й іншому обладнанні, зокрема, й у відновленні та капітальних ремонтах.
— Безпека руху.
У своєму виступі, зокрема, Мірошников відмітив, що сьогодні міська влада розуміє потенціал метрополітену як одного з найбільш перспективних засобів пересування в мегаполісі. Це проявляється, в першу чергу, в збільшенні фінансування розвитку метро. Так, в 2006 році сума виділених коштів становила 318 462,2 млн. грн., а в 2007 році – 503 236,7 млн. грн. На 2008 рік заплановано виділити близько 2 млрд. грн. [ Гы, по планам мы давно впереди планеты всей. Но вот по их финансированию... ]
Водночас, надходження з державного бюджету вкрай низькі. На думку Мірошникова, Київській міськдержадміністрації, як координуючому органу в питаннях контролю виконання Програми, необхідно звернутися до Уряду з приводу незадовільного фінансування важливих у контексті Євро-2012 заходів.
[hr]7 березня 2008 року відбулося розширене засідання Колегії виконавчого органу Київської міської Ради (Київської міської державної адміністрації), на якому начальник Київського метрополітену Петро Мірошников доповідав про стан виконання постанови Кабінету міністрів України від 07.03.2006 №257 „Про затвердження Державної програми будівництва та розвитку мережі метрополітенів на 2006-2010 роки”.
Як відомо, Програма орієнтована на реалізацію таких основних завдань:
— Виконання робіт з капітального будівництва ліній метрополітену.
— Задоволення потреб метрополітену в рухомому складі й іншому обладнанні, зокрема, й у відновленні та капітальних ремонтах.
— Безпека руху.
У своєму виступі, зокрема, Мірошников відмітив, що сьогодні міська влада розуміє потенціал метрополітену як одного з найбільш перспективних засобів пересування в мегаполісі. Це проявляється, в першу чергу, в збільшенні фінансування розвитку метро. Так, в 2006 році сума виділених коштів становила 318 462,2 млн. грн., а в 2007 році – 503 236,7 млн. грн. На 2008 рік заплановано виділити близько 2 млрд. грн. [ Гы, по планам мы давно впереди планеты всей. Но вот по их финансированию... ]
Водночас, надходження з державного бюджету вкрай низькі. На думку Мірошникова, Київській міськдержадміністрації, як координуючому органу в питаннях контролю виконання Програми, необхідно звернутися до Уряду з приводу незадовільного фінансування важливих у контексті Євро-2012 заходів.
ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ
05-03-2008
Протягом лютого 2008 року на «гарячу телефонну лінію» Київського метрополітену надійшло 544 дзвінки.
Зареєстровано 112 звернень, на які було надано письмові відповіді. Більшість з них стосувалися: несанкціонованої торгівлі біля станцій; безкоштовного проїзду окремих категорій громадян; незадоволення пасажирів роботою кас, пасажирської автоматики, графіком руху та швидкістю руху поїздів; рекламою на станціях.
Також операторами «гарячої телефонної лінії» надано 324 відповіді довідкового характеру стосовно: тарифів - 31, правил користування метрополітеном - 66, послуг (оренди, реклами) - 50, розкладу руху поїздів - 67, вакансій – 43, схеми ліній метрополітену – 9, пільг на проїзд – 4, будівництва нових станцій - 13, інших питань – 41.
Водночас надійшло 2 подяки працівникам метрополітену за хорошу роботу.
Ще 106 дзвінків виявились неефективними через поганий зв’язок.
Протягом лютого 2008 року на «гарячу телефонну лінію» Київського метрополітену надійшло 544 дзвінки.
Зареєстровано 112 звернень, на які було надано письмові відповіді. Більшість з них стосувалися: несанкціонованої торгівлі біля станцій; безкоштовного проїзду окремих категорій громадян; незадоволення пасажирів роботою кас, пасажирської автоматики, графіком руху та швидкістю руху поїздів; рекламою на станціях.
Також операторами «гарячої телефонної лінії» надано 324 відповіді довідкового характеру стосовно: тарифів - 31, правил користування метрополітеном - 66, послуг (оренди, реклами) - 50, розкладу руху поїздів - 67, вакансій – 43, схеми ліній метрополітену – 9, пільг на проїзд – 4, будівництва нових станцій - 13, інших питань – 41.
Водночас надійшло 2 подяки працівникам метрополітену за хорошу роботу.
Ще 106 дзвінків виявились неефективними через поганий зв’язок.


"Киевметрострой" будет укреплять грунт в тоннелях киевского метро
[ "Дело" | 22-02-2008 ]
[ "Дело" | 22-02-2008 ]
Коммунальное предприятие «Киевский метрополитен» и компания «Киевметрострой» договорились об укреплении грунтов на Куреневско-Красноармейской и Сырецко-Печерской линиях метро. Об этом говорится в сообщении «Киевского метрополитена»
Сумма договора составила 54,287 млн. гривен.
Как сообщалось, в 2007 году Киевская городская государственная администрация выделила 55 млн. гривен на укрепление грунтов в тоннелях Киевского метрополитена. В сентябре "Киевский метрополитен" объявил тендер на укрепление грунтов на Куреневско-Красноармейской и Сырецко-Печерской линиях метро, участие в котором приняли 4 компании.
Сроки проведения работ - 2007-2010 года.
Ранее Киевгорадминистрация поручила "Киевскому метрополитену" изучить потребность в финансировании из городского бюджета для ликвидации просадок в тоннелях метрополитена.
По данным метрополитена, просадки 100-180 мм есть на Куреневско-Красноармейской линии, начиная от станции метро "Тараса Шевченко" до "Минской", а также на Сырецко-Печерской линии - просадка до 150 мм, в районе Телички, от станции "Позняки" до "Харьковской".
Из-за просадок метрополитен вынужден снижать скорость составов в метро до 50-60 км/час.
Источник: Українські НовиниСумма договора составила 54,287 млн. гривен.
Как сообщалось, в 2007 году Киевская городская государственная администрация выделила 55 млн. гривен на укрепление грунтов в тоннелях Киевского метрополитена. В сентябре "Киевский метрополитен" объявил тендер на укрепление грунтов на Куреневско-Красноармейской и Сырецко-Печерской линиях метро, участие в котором приняли 4 компании.
Сроки проведения работ - 2007-2010 года.
Ранее Киевгорадминистрация поручила "Киевскому метрополитену" изучить потребность в финансировании из городского бюджета для ликвидации просадок в тоннелях метрополитена.
По данным метрополитена, просадки 100-180 мм есть на Куреневско-Красноармейской линии, начиная от станции метро "Тараса Шевченко" до "Минской", а также на Сырецко-Печерской линии - просадка до 150 мм, в районе Телички, от станции "Позняки" до "Харьковской".
Из-за просадок метрополитен вынужден снижать скорость составов в метро до 50-60 км/час.

