У столиці буде представлена програма розвитку метрополітену
[
"Офiцiйний веб-портал Київської мiської влади" | 07-03-2008 ]
Незабаром цю програму буде представлено на розгляд депутатам Київради
Завершується розробка програми розвитку метрополітену. Незабаром цю програму буде представлено на розгляд депутатам Київради. Про це заявив на розширеному засіданні Колегії КМДА перший заступник голови КМДА Денис Басс.
Нам необхідно вирішити деякі проблеми київського метрополітену, зокрема необхідно привести до ладу тунелі, які не ремонтувалися понад 30 років, необхідно замінити рухомий склад метрополітену, привести столичне метро до відповідності європейським нормам пожежної безпеки, придбати найсучасніше обладнання. Незабаром ми представимо на розгляд Київради програму розвитку метрополітену. Вона буде включати не лише будівництво, адже 2 млрд. грн., які ми виділили на будівництво, будуть освоєні вчасно та в повній мірі. Будуватимуться станції метро як в напрямку Теремків, так і в напрямку Троєщини. Програма також торкнеться і внутрішнього сервісу», - сказав Денис Басс. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
Начальник комунального підприємства «Київський метрополітен» Петро Мірошников розповів, що розробляється програма покращення сервісу в метрополітені.
«Ми розуміємо, що люди, які потрапляють до метрополітену, почувають себе там не зовсім комфортно, адже по-перше це замкнутий простір, по-друге – велике скупчення людей, високі швидкості тощо. Ми намагаємося зробити метро добрішим. У нас є програма, яка саме на це направлена. Наразі втілюється ідея оголошення станцій метро дитячими голосами. Наразі ми робимо запис оголошень. Ми також змінюємо надписи в метрополітені. Ми заберемо надпис «Виходу немає», на вхідних дверях ми додаємо слово «Будь ласка» до прохання притримувати двері. Ми хочемо пом’якшити написи на дверях. Велику увагу ми приділяємо персоналу», - сказав Петро Мірошников.
Денис Басс додав, що наразі назріла необхідність розглянути питання тарифів. «Нам необхідно врегулювати тарифи на проїзд у київському метро. В інших країнах тарифи давно диференційовані – вартість проїзду в метро залежить від відстані, тобто кількості станцій. Це питання стоїть достатньо гостро, адже проїзд у метро у нас залишається найдешевшим у світі. Проте ми не збираємося підвищувати тарифи, поки якість обслуговування в метрополітені значно не підвищиться. Я вважаю, що люди не повинні платити більше за той сервіс, який можна наразі отримати, користуючись послугами метро», - зауважив Денис Басс.
[hr]
Любопытно, что эту же информацию можно прочитать с точностью до наоборот
КГГА хочет изменить тарифы на проезда в метро
[
"Газета по-киевски" | 07-03-2008 ]
Первый заместитель председателя Киевской городской государственной администрации Денис Басс заявляет о необходимости урегулировать тарифы на проезд в столичном метрополитене.
Об этом он сказал на расширенном заседании коллегии Киевской городской государственной администрации, сообщает
УНИАН.
В частности, по словам Басса, назрела необходимость рассмотреть вопрос тарифов. «Нам необходимо урегулировать тарифы на проезд в киевском метро. В других странах тарифы давно дифференцированы – стоимость проезда в метро зависит от расстояния, то есть количества станций”, - сказал он.
Басс добавил, что ”этот вопрос стоит достаточно остро, ведь проезд в метро у нас остается самым дешевым в мире”.
”Однако мы не собираемся повышать тарифы, пока качество обслуживания в метрополитене значительно не повысится. Я считаю, что люди не должны платить больше за тот сервис, который можно сейчас получить, пользуясь услугами метро», - заметил Басс.
Он сообщил, что в настоящее время завершается разработка программы развития метрополитена, которая вскоре будет представлена на рассмотрение депутатам Киевсовета.
[hr]
Или вот так
В Киеве самое дешевое метро в мире
[
"Газета по-киевски" | 07-03-2008 ]
Первый зампред КГГА Денис Басс согласен с тем, что тарифы в киевском метро нужно повысить. Об этом он заявил в пятницу, 7 марта, на расширенном заседании коллегии КГГА.
"В Киеве самое дешевое метро в мире, но поднимать тарифы никто не будет до того момента, пока не будет выполнена программа по улучшению качества перевозки. То есть платить больше за тот сервис, который у нас есть сейчас, несправедливо", – сказал Басс.
По словам Басса, 2 млрд грн, выделенные на новую программу, скоро будут освоены, и она коснется также внутреннего сервиса метро.
"На Киевсовете мы конечно будем поднимать этот вопрос на голосование. Если депутаты проголосуют, то
вопрос о повышении тарифов будет принят", – сказал зампред, сообщает "Главред".