Это потому, что спидометра нету на вагонах метро.я спидометра не вижу

Модераторы: dimentiy, Администраторы
Чо правда сегодня 5 марта?Между тем, сегодня, 5 марта,
Звіт про виконання Головним управлінням транспорту КМДА “Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Києва” за січень-грудень 2007 року
Програмою соціально-економічного та культурного розвитку м. Києва на 2007 рік, яка затверджена розпорядженням Київської міської державного адміністрації від від 26.12.2007 № 1745, передбачено капітальних вкладень на суму 2 020 367,9 тис. грн. За січень-грудень 2007 р., по оперативних даних, виконаний обсяг капітальних вкладень складає 1 610 485,5 тис. грн., що складає 79,7 % від річного плану. Підприємства отримали кошти на суму 1 853 406,5 тис. грн.
КП “Київський метрополітен”
“Програмою соціально-економічного та культурного розвитку м. Києва на 2007р.” (далі – “Програма”), затвердженою розпорядженням КМДА від 17.12.07 № 1657, план капітальних вкладень складає 573 903,9 тис. грн. По оперативних даних за січень – грудень поточного року виконано 609 839,4 тис. грн., що становить 106,3%.
1. Сирецько – Печерська лінія.
1.1 Дільниця від ст. “Харківська” до Харківської площі з електродепо “Харківське” з ст. “Вирлиця”.
Проектно-кошторисна документація затверджена розпорядженнями КМДА від 22.08.05 № 1571 та від 14.04.06 № 757, кошторисною вартістю 1 090 059,7 тис. грн.
З початку будівництва були введені в експлуатацію:
- перший пусковий комплекс від ст. “Харківська” до ст. “Бориспільська” в 2005 році;
- ст. “Вирлиця” – в 2006 році;
- перша черга електродепо “Харківське” – в 2007 році.
На 2007 рік “Програмою” передбачені обсяги капітальних вкладень в сумі 262046,9 тис. грн., виконано – 309 124,6 тис. грн., що становить 118,0%. Перевиконання плану капітальних вкладень виникло по наступній причині:
- при виконанні будівельних робіт діють “Відомчі норми” (далі – ВБН), які згідно ДБН Д. 1.1-1-2000, розробляє генеральний підрядник (ВАТ “Київметробуд”), погоджує з замовником (КП “Київський метрополітен”) та інвестором (Головним управлінням КМДА).
Впродовж 2006-2007 років велися судові справи про правомірність використання ВБН. В цей період, з дозволу КМДА, 6% від виконаних робіт та проплати за них залишалися в резерві (фінансова гарантія). Суд признав правомірність ВБН і дирекція будівництва метрополітену включила резерв в виконання капітальних вкладень в жовтні місяці.
В процесі будівництва лінії пройшли зміни по збільшенню заробітної плати, вартості матеріалів та інших робіт, що збільшують затверджену кошторисну вартість об’єкту. Для перерахунку вартості проект направлений в ДП „ПІ Укрметротунельпроект”. Завдання на перерахунок знаходиться на погодженні у заступника голови Київської міської державної адміністрації Басса Д.Я.
1.2. Дільниця від ст. “Дорогожичі” до ст. “Сирець”.
Для облаштування вентиляційних шахт по забору повітря в тунелі необхідно було, відповідно до „Програми”, виконати робіт на 150,0 тис. грн.. Фінансування було виділено 40,0 тис. грн. Виконання капітальних вкладень становить 31,1 тис. грн., 8,9 – тис. грн. погашення кредиторської заборгованості.
1.3. Дільниця від ст. „Сирець” до житлового масиву Виноградар з електродепо метрополітен.
Передбачене “Програмою” фінансування у сумі 10,0 тис. грн. не були використані, повернені до бюджету міста в зв’язку з тим, що агрокомбінат „Пуща – Водиця” не дав згоди на вилучення земельної ділянки 6,0-7,0 га для будівництва електродепо Виноградар.
1.4. Вихід на ст. „Львівська брама”
Передбачені “Програмою” фінансування кошти у сумі 50,0 тис. грн. не надходили. Кошти необхідні були для проведення тендерних процедур.
2. Куренівсько – Червоноармійська лінія.
2.1. Дільниця від ст. “Либідська” до ст. “Виставковий центр”.
Проектно-кошторисна документація була затверджена розпорядженням КМДА від 21.03.07 № 301. Спорудження тунелів здійснюється механізованими комплексами WIRTH в збірній залізобетонній оправі.
“Програмою” передбачені капітальні вкладення у сумі 284 613,4 тис. грн., виконано (по оперативним даним) 279 640,8 тис. грн., що становить 98,3 %.
По лівому перегінному тунелю від ст. “Либідська” до ст. “Деміївська” пройдено 465 п.м.; від ст. “Деміївська” до ст. “Голосіївська” – 850 п.м.; по правому перегінному тунелю від ст. “Либідська” до ст. “Деміївська” – 276 п.м. На ст. ”Голосіївська” пілоттунелем пройдено 144 п.м.
Одночасно споруджуються станційні комплекси “Деміївська”, “Голосіївська”, “Васильківська”. Кріплення котлованів всіх комплексів виконуються методом “стіна в ґрунті”.
На ст. “Деміївська” укладена монолітно – залізобетонна плита (зворотне склепіння). Змонтовані стіни станції, СТП, вестибюлів. Ведуться роботи по спорудженню збірного залізобетону станційного комплексу. Виконано гідроізоляцію лоткової частини та бокових стін станції. Змонтований збірний залізобетон перекриття СТП-45.
На ст. „Голосіївська” ведуться роботи по спорудженню лоткової плити та стін СТП-46. Виконуються роботи по спорудженню станційного венвузла № 106.
На ст. “Васильківська” побудована стіна в ґрунті вестибюлю № 1,2 з СТП та платформенної ділянки станції. Виконано 80 п.м. монолітної лоткової плити та 18 п.м. верхнього зворотнього склепіння платформенної ділянки станції. На цій станції виконані роботи по перекладці газопроводу низького та середнього тиску (ℓ = 590 п.м.), водопроводу d = 300мм – 266 п.м., каналізації – 673 п.м.
2.2. Дільниця від ст. “Контрактова площа” до ст. “Либідська”
Передбачені “Програмою” кошти освоєні повністю. Капітальні вкладення виконані на 100%.
3. Святошино – Броварська лінія.
3.1. Другий вихід ст. “Вокзальна”.
Проектно-кошторисна документація затверджена розпорядженням КМДА від 24.09.07 № 1260. На підставі позитивного висновку державної експертизи від 26.07.07 року. Проект був розроблений інститутом ДП “ПІ Укрметротунельпроект”.
Передбачені “Програмою” капітальні вкладення виконані на 61,3% (при плані 1000,0 тис. грн., виконано 612,5 тис. грн.), не використані кошти для проведення тендерних процедур та оформлення земельних ділянок в сумі 388,3 тис. грн. повернені до бюджету міста.
На підставі згоди Київського міського голови розроблений і знаходиться на погоджені у Дердземекспертизі проект землеустрою.
3.2. Другий вихід ст. “Лісова”.
Передбачені “Програмою” обсяги фінансування на 2007р. становлять 260,0 тис. грн. Виконані монтажні та пусконалагоджувальні роботи по підйомнику для людей з обмеженими можливостями. Економія коштів в сумі 20,9 тис. грн. перерахована до бюджету міста.
3.3. Другий вихід ст. “Дарниця”.
Передбачені “Програмою” обсяги фінансування на 2007р. становлять 97,7 тис. грн. для погашення заборгованості за роботи виконані у минулі роки. Кошти використані за призначенням.
4. Подільсько – Вигурівська лінія.
4.1. Дільниця від ст. “Вокзальна” до ст. “Братиславська” з електродепо та відгалуженням в бік ж/м Вигурівщина – Троєщина.
Проектно-кошторисна документація пройшла експертизу. Отримано позитивний висновок служби “Київдержекспертиза” від 05.12.07. Розпорядження про затвердження проекту знаходиться у заступника голови Київської міської державної адміністрації Басса Д.Я.
Підготовлено клопотання, щодо надання згоди на розроблення проекту землеустрою та вирішення питання відведення земельної ділянки під будівництво, яке буде передане в земельну комісію Київради.
“Програмою” передбачено виконання капітальних вкладень в сумі 18 937,7 тис. грн. Виконано – 13 191,6 тис. грн., що складає 69,7%, що обумовлено тим, що на даному етапі відпала необхідність проектування електродепо. Пропозиції, щодо коригування „Програми”, які були направлені листом від 21.11.07 № 1969-Н не були враховані. Не використані кошти у сумі 5 599,6 тис. грн. повернені до бюджету міста.
5. Лівобережна лінія Троєщина – Осокорки.
5.1. Дільниця від ст. “Вул. Милославська” до ст. “Лівобережна” Святошино – Броварської лінії з електродепо.
Для проведення експертизи проект переданий в службу “Київдержекспертиза” листом від 12.09.07 № 24/1996. Кошти для проведення експертизи сплачені.
Згідно з чинним законодавством після закінчення експертизи та затвердження проекту будуть визначені виконавці будівельно-монтажних робіт.
На підставі згоди Київського міського голови від укладено договір на розробку проекту землеустрою електродепо “Троєщина”.
Клопотання, яке було направлене в Київзем 19.11.07 № К-12797, для одержання згоди Київського міського голови на розробку проекту землеустрою на лінію знаходиться на розгляді в земельній комісії Київради.
“Програмою” передбачено виконання капітальних вкладень в сумі 5 734,5 тис. грн., виконано – 5 417,0 тис. грн., що складає 94,5 %. Не використані кошти для відведення земельних ділянок під будівництво та проведення тендерних процедур у сумі 330,6 тис. грн. повернені до бюджету міста.
6. Техніко-економічне обґрунтування організації міських
пасажирських перевезень залізничним транспортом (ТЕО).
“Програмою” передбачено виконання капітальних вкладень в сумі 1000,0 тис. грн., виконано – 800,0 тис. грн., що складає 80,0 %. Не використані кошти у сумі 200,0 тис. грн. повернені до бюджету міста. Кошти були виділені в останні дні грудня місяця.
КК "Київавтодор"
Всього Програмою соціально-економічного та культурного розвитку м. Києва на 2007 рік по КК "Київавтодор" передбачено капітальних вкладень на суму 947 955,6 тис. грн. За січень-листопад 2007 р. виконаний обсяг капітальних вкладень складає 654 443,6 тис. грн., що складає 69,0 % від річного плану.
Окремо по КК "Київавтодор" виконано робіт на суму 125 367,3 тис. грн. що складає 95,6 % від річного плану та профінансовано на 120 013,3 тис. грн.
Завершено роботи по об’єктах:
- Реконструкція бульв. Перова та проспекту Визволителів з реконструкцією транспортної розв'язки на примиканні проспекту Визволителів з Броварським проспектом.
- Реставрація вул. Кіровоградської на ділянці від вул. Грінченка до Червонозоряного проспекту.
- Реставрація (реабілітація) сходів до пам’ятника Магдебурзькому праву (пам'ятка архітектури).
- Будівництво вул. Здолбунівської на ділянці від Харківського шосе до вул. Тепловозної та на ділянці від вул. Тепловозної до залізничних колій.
Реконструкція мосту ім. Є.О. Патона через р. Дніпро. Не проведена держекспертиза проектно-кошторисної документації.
Реконструкція Столичного шосе від КП "Київський метрополітен" ДАІ "Чапаєвка" до мережі міста. Тендер не відбувся.
КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва.
По комунальному підприємству "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва" запланований обсяг робіт на об'єктах, передбачених Програмою соціально-економічного та культурного розвитку м. Києва на 2007 рік., складає 816805,6 тис. грн., фактично виконано робіт за 2007 року – 529076,3 тис. грн. (64.8%), в т.ч. в грудні – 55992,3 тис. грн.
1.Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро в м.Києві
Заплановано обсяг робіт – 648650,6 тис. грн., виконано – 466302,6 тис. грн. Дебіторська заборгованість на кінець року складає 313537,9 тис. грн. – аванс на виготовлення металоконструкцій мосту через р. Дніпро згідно умов договорів та Постанови КМУ від 30.05.2007 року.
Проводились наступні роботи:
- введений в тимчасову експлуатацію міст на вході в Гавань;
- фарбування металоконструкцій, гідроізоляція проїзної частини та тротуарів перед укладанням дорожнього одягу мосту на вході в Гавань;
- гідроізоляція перед укладанням дорожнього одягу на мості через Десенку:
- бетонування плити автопроїзду естакади на Трухановому острові та урочищі Горбачиха;
- спорудження тимчасових опор та опор мосту через р. Дніпро;
- збір та монтаж прогонових будов балки жорсткості мосту через р. Дніпро з лівого та правого берегів;
- будівництво підземного пішохідного переходу на вул. Набережно-Хрещатицькій;
- перенос підземних мереж на вул. Набережно-Хрещатицькій та будівель Академії Муніципального управління по вул. Дегтярівська,21 та будівлі в/частини А-0515 (поліклініка) по вул. Н.Вал,49;
- влаштування підпірної стінки лівоповоротного з"їзду з мостового переходу;
- реконструкція вантового мосту через Гавань;
- часткова реконструкція заводу "Ремдизель".
По відведеній земельній ділянці в с. Биківня ведеться проектування дачного селища.
2.Реконструкція транспортної розв'язки на Московській площі
Заплановано обсяг робіт – 57047,9 тис. грн., виконано – 40620,5 тис. грн.
Виконуються роботи з реконструкції виходу підземного пішохідного переходу "Північний"; перевлаштування електричних кабелів; влаштування кабельної каналізації, монтажу мереж зовнішнього освітлення; будівництва підземного пішохідного переходу №17 через проспект Науки; реконструкції Автовокзального шляхопроводу; перекладка дощової каналізації, будівництва естакади, підпірних стінок №№3,4,5,10.
Не вирішення майнового питання з УБОЗ в частині зносу нежитлового будинку, який підпадає під пляму забудови, та не завершення робіт «Метробудом» по будівництву станції метро «Деміївська» призвело до неповного використання коштів субвенції з Державного бюджету на суму 16306,8 тис. грн.
3.Будівництво Великої Окружної дороги від Гостомельського шосе до вул. Богатирської (ІІ п.к.)
Заплановано обсяг робіт – 2000 тис. грн., виконано – 1999,2 тис. грн.
Виконуються оздоблювальні роботи адміністративно-побутового комплексу, роботи по зовнішньому освітленню, перекладенню водопроводу та будівництво гаражів для ГБК «Мінський».
4.Будівництво вул. Набережно-Рибальської від вул. Набережно-Хрещатицької до пр. Червоних Козаків
Заплановано обсяг робіт – 6800 тис. грн., виконано – 6301,5 тис. грн.
Роботи закінчені. У зв'язку з уточненням кошторисної вартості робіт не використані кошти субвенції з Державного бюджету в сумі 498,5 тис. грн.
5.Будівництво транспортної розв’язки біля станції метро “Сирець”
Заплановано обсяг робіт – 10000 тис. грн., виконано – 3679,7 тис. грн.
Виконуються робот з перекладки водопроводу Д=600, перевлаштування контактної мережі, дорожні роботи, установка опор зовнішнього освітлення.
У зв'язку з рішенням громадських слухань щодо необхідності обстеження технічного стану будинку по вул. Щусєва,44 та забороною знесення зелених насаджень, а також складними гідрогеологічними умовами при перекладці мереж (високий рівень ґрунтових вод) було затримано початок робіт з будівництва підземного пішохідного переходу, що призвело до неповного використання коштів субвенції з Державного бюджету на суму 6320,3 тис. грн.
6. Будівництво автодороги «Київ-Ірпінь»
Заплановано обсяг робіт – 9000 тис. грн., виконано – 2773,6 тис. грн.
У зв'язку з вимогами мешканців вул. Наумова, до якої примикає об'єкт будівництва стосовно проведення громадського слухання щодо доцільності його будівництва, не виконаний запланований обсяг робіт та не використані кошти субвенції з Державного бюджету на суму 6226,5 тис. грн.
7. Реконструкція пр. Возз'єднання від мосту ім. Є.О. Патона до Ленінградської площі (І черга)
У зв'язку з не вирішенням питання відведення земельної ділянки під будівництво очисних споруд не освоєні заплановані кошти субвенції з Державного бюджету на суму 1000 тис. грн.
8. Реконструкція транспортної розв'язки на Ленінградській площі
Проект знаходиться на розгляді в службі «Київдержекспертиза».
9. Будівництво транспортної розв'язки біля станції метро "Дніпро"
Проектно-кошторисна документація готується для передачі в Київдержекспертизу.
10. Будівництво транспортної розв'язки на перетині Дніпровської Набережної та проспекту Возз'єднання
Отримано позитивний висновок Київдержекспертизи від 25.06.2007р. за №5655-Д. Проект розпорядження по затвердженню проектно-кошторисної документації знаходиться на погоджені в КМДА.
11. Реконструкція Поштової площі
Проект коригується по зауваженням Містобудівної ради.
12. Будівництво транспортної розв’язки в різних рівнях на Харківській площі
Готуються матеріали для розгляду на Містобудівній раді.
13. Подовження вул. Суздальської до вул. Волинської
Проект розпорядження про проектування та будівництво знаходиться на погодженні у відповідних службах міста.
14. Підготовчі роботи для реконструкціх транспортної розв'язки на Київському півкільці на ділянці КМ 12+240 – КМ 14+360 (Жулянський шляхопровід)
Вирішується питання відведення земельної ділянки для відселення мешканців будинків, які потрапляють під пляму забудови.
КП "Київпастранс"
Програмою соціально-економічного та культурного розвитку м. Києва на 2007 рік передбачено освоїти капітальних вкладень на суму 488 378,2 тис. грн. в т.ч. придбання обладнання та рухомого складу на суму 379 444,2 тис. грн. На будівництво об’єктів наземного пасажирського транспорту Програмою заплановано капітальних вкладень на суму 108934,0 тис. грн.
Виконаний загальний обсяг капітальних вкладень складає 336 172,5 тис. грн. що складає 68,8 % від річного плану.
Виконаний обсяг капітальних вкладень по будівництву об’єктів становить 105972,5 тис. грн. Не виконані обсяги на суму 2 961,5 тис. грн. по наступним об’єктам:
- тролейбусна лінія по бул. Перова, просп.. Визволителів, вул. Будівельників, просп.. Миру до Ленінградської площі;
Не виконані обсяги до запланованих на суму 1 975,7 тис. грн. Всі роботи виконані, об’єкт введений в експлуатацію (потужність 11,0 км.), не використані капітальні вкладення – економія кошторису;
- реконструкцій трамвайних переїздів;
- реконструкція трамвайної лінії від ст.. Гната Юри до вул. Симиренка; названі об’єкти включені до програми в листопаді 2007 року. У зв’язку з цим не було часу провести тендер на визначення ген проектувальників (відкриття тендерних пропозицій відбулося 25 грудня 2007 року), що не дало можливості виконати заплановані обсяги (770,0 тис. грн.);
- реконструкція фунікулера;
із запланованих 428,9 тис. грн. обсягів капітальних вкладень не виконано 215,8 тис. грн. Це визвано вкрай незадовільною роботою переможця тендеру – ВАТ "Київпроект".
В 2007 році введені в експлуатацію дві тролейбусні лінії загальною потужністю 13,5 км. (тролейбусна лінія по бульвару Перова, просп. Визволителів, вул. Будівельників, просп. Миру до Ленінградської площі, тролейбусна лінія по вул. Жилянській) та тролейбусне депо по вул. Трутенка 32 А (кошти інвесторів).
Завдяки тому, що достроково введена в експлуатацію тролейбусна лінія по вул. Жилянській стало можливим організувати односторонній рух транспорту по вул. Жилянській і Саксаганського.
Відкрито рух трамваїв маршрутів №№ 15, 18 на ділянці швидкісного трамваю від вул. Старовокзальної до пл. Перемоги побудованої по сучасним технологіям зі зниженням шуму та вібрації.
РОЗКЛАД РУХУ ПОЇЗДІВ НА ЗИМОВИЙ ПЕРІОД 2008 РОКУ (з 1 квітня 2008р.)