Добавлено: 03 сен 2008, 10:58
Эту фразу надо понимать так: я пропустил одно слово. Замечание принял, впредь буду внимательней (всё-таки звание обязывает)!
Форум о метро и не только
https://forum.metropoliten.kiev.ua/
профессора метрополитеновских наук не бывает, теоретическиДёдя писал(а):професор метрополитеноских наук?
2. Про проект рішення «Про затвердження Комплексної програми основних технічних напрямів технічного переоснащення Київського метрополітену на 2008-2011 роки».
Слухали: Інформацію Ю.Кошмака, що відповідно до доручення Київського міського голови КП «Київметрополітен»було доручено розробити Комплексну програму основних напрямків технічного переоснащення Київського метрополітену на 2008-2011 роки.
Основні напрями використання коштів із міського бюджету полягають у наступному:
- зміцнення матеріально-технічно бази шляхом запровадження новітніх технологій;
- підвищення рівня пожежної і техногенної безпеки та забезпечення проведення антитерористичних заходів;
- створення та впровадження сучасних систем ефективного управління підприємством, виявлення та попередження аварійних і позаштатних ситуацій при збільшенні питомої ваги метрополітену у міських пасажирських перевезеннях.
Реалізація Програми потребує виділення коштів у сумі 1116,07 млн.грн. на 2008 -2011 роки. (Считаем грубо. Также в этот период планируют: ПВЛ с подвижным составом - 9 млрд., второй выход Вокзальной - 0,5 млрд., Львовская пл. - 0,5 млрд., Продолжение ККЛ - 2 млрд., прочее - 0,5 млрд. Половина киевского бюджета по версии 2008г. Вот и получится что эта программа никому не нужно, еще будет "не нужен" 2В и ЛП. А может нам ПВл "не нужно"?)
Виступив: Р.Ярошенко із уточненням: чи враховані у даному проекті рішення зауваження начальника Головного фінансового управління виконавчого органу Київради (КМДА).
Виступив: Р.Слободян із пропозицією: враховувати зауваження Головного фінансового управління є доцільно, але потрібно об’єктивно підходити до питання модернізації підприємства, можливо вирішити питання в рамках не тільки залучення бюджетних коштів, а й запропонувати підприємству залучати інші джерела фінансування.
Виступив: С.Мельник із підтримкою пропозиції Р.Слободяна щодо визначення можливої пропорції при залученні коштів, скільки їх залучатиметься за рахунок бюджету та скільки із інших джерел фінансування при виконанні тих чи інших робіт щодо технічного переоснащення Київського метрополітену, та власною пропозицією: передбачити у програмі обов’язкове надання комунальним підприємством щоквартальних звітів про хід виконання Програми та обсягів освоєння коштів залучених із бюджету.
Виступила: І.Новак із наступним зауваженням щодо проекту Комплексної програми а саме: чи зможе зазначене підприємство освоїти у повному обсязі 94 млн. грн. до кінця року; та уточненнями:
- які фінансові перевірки державними органами проводились на підприємстві за останні півроку;
- як взаємодіятиме Комплексна програма із трьома існуючими зараз програми, в яких передбачено фінансування Київського метрополітену по тих чи інших напрямках господарювання.
Виступив: О.Мороз із роз’ясненням, що принциповою позицією Головного фінансового управління є те, що неможливо сьогодні прогнозувати суми та джерела фінансування аж на чотири роки вперед, та обов’язковою вимогою є врахування у програмі залучення альтернативних джерел фінансування.
Виступив: С.Баранов-Мохорт із зауваженням: чому зараз не достатньо КП «Київський метрополітен» трьох діючих міських програм для вирішення потреб перерахованих у розділі «Вступ» (проект комплексної Програми основних технічних напрямів технічного переоснащення Київського метрополітену на 2008-2011 роки) та уточненням до п.6, де у випадку підтримки постійною комісією комплексної Програми, як вирішуватимуться питання недофінансування по трьом існуючим програмам, які стосуються КП «Київський метрополітен».
Виступила: І.Новак із пропозицією передбачити у п.9 проекту рішення умову, що обов’язковою підставою для початку фінансування – є надання комунальним підприємством щорічного фінансового плану на наступний рік.
Виступив: Р.Ярошенко із пропозицією прийняти за основу проект комплексної Програми за умови врахування пропозицій Головного фінансового управління, доповнити п.5 Програми словами: «щоквартально виконавчому органу Київради надавати письмовий звіт про хід виконання програми та обсяг освоєння коштів і обсяг виконаних робіт» та передбачити у Програмі обов’язкову умову початку фінансування – надання комунальним підприємством фінансового плану на наступний рік.
Виступив: Д.Комарницький із роз’ясненням, що практика розвитку галузей шляхом прийняття комплексних програм є позитивною, але хотілось би побачити реальну картину фінансування за існуючими трьома програмами та у випадку недофінансування КП «Київський метрополітен» зазначити об’єктивні причини.
Також із пропозиціями: надати на розгляд постійної комісії Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку інформацію щодо обсягу фінансування та недофінансування КП «Київський метрополітен» за трьома існуючими програми, пропозиції від КП щодо альтернативних джерел фінансування заходів, передбачених у проектом Комплексної Програми основних технічних напрямів технічного переоснащення Київського метрополітену на 2008-2011 роки.
Виступив: Р.Ярошенко із пропозицією перейти до голосування проекту рішення враховуючи озвучені членами постійної комісії зауваження і пропозиції.
Вирішили: 1) Прийняти до відома проект рішення Київради «Про затвердження Комплексної програми основних технічних напрямів технічного переоснащення Київського метрополітену на 2008-2011 роки» та повернутися до його розгляду після впровадження у дію нових тарифів на перевезення пасажирів у Київському метрополітені та нових тарифів по оплаті послуг реклами.
2) Доручити Головному управлінню економіки та інвестицій та Головному фінансовому управлінню виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) підготувати та подати на розгляд постійної комісії Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку:
- відповідні документи на розгляд постійної комісії Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку щодо фінансування та недофінансування КП «Київський метрополітен» за трьома існуючими міськими програмами (із роз’ясненням причин недофінансування),
- знайти механізми щодо забезпечення фінансування підприємства у повному обсязі та подати його на розгляд постійної комісії Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.
Голосували: За –10, Проти – 0, Утримались – 0.
Рішення прийнято.
Например, грохот от резкого разгона поезда и проезда разрыва КР с электрической дугой - всё в наличииреагирующих на резкие движения, звуки, вспышки