Автобусы

Городской наземный транспорт

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Ответить
Аватара пользователя
berest
Механик
Механик
Сообщения: 207
Зарегистрирован: 23 мар 2006, 15:10
Откуда: Kyiv UA

Re: Автобусы

Сообщение berest »

Jyraff писал(а):
23 мар 2025, 02:01
P.S. Місцями треба до тями приводити дороги. На ті й же Стеценка такий стан, що будь-який автобус вб'ється.
+1. но помимо инфраструктуры и проблемных участков было бы неплохо еще и с культурой/качеством обслуживания что-то делать. а то приезжают евробляхи по 20 лет, и состояние лучше чем у наших относительно новых бусиков.
в то же время смотрю на некоторые наши солюшны и ноу-хау, то местами уже и не знаю - плакать или смеяться:
IMG_3909.jpg
IMG_4802.jpg
IMG_5150.jpg
IMG_5274.JPG
IMG_8756.jpg
а мытье/чистка салонов, панелей у окна и т.д. - то вообще максимально сложная материя.

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11042
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Автобуси

Сообщение Бодрый »

з 5 квітня буде внесено зміни в маршрут автобусів №52
 
З метою покращення транспортного обслуговування мешканців Голосіївського району.
 
Рух автобусів буде організовано за наступною схемою: станція метрополітену «Либідська» - вулиця Антоновича – бульвар Миколи Міхновського – площа Деміївська – проспект Науки – Стратегічне шосе – вулиця Павла Грабовського – проспект Науки – вулиця Китаївська – вулиця Ягідна (до вулиці Закарпатської), в зворотному напрямку – вулиця Ягідна – вулиця Китаївська – проспект Науки – вулиця Павла Грабовського – Стратегічне шосе – проспект Науки –  площа Деміївська – бульвар Миколи Міхновського – вулиця Велика Васильківська – станція метрополітену «Либідська».
Джерело КП Київпастранс
Вложения
IMG_20250404_190304_818.jpg
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Vyacheslav
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1201
Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
Откуда: Kyiv

Re: Автобусы

Сообщение Vyacheslav »

dimentiy писал(а):
24 мар 2025, 20:27
влаштувати передачу тяги з задньої секції на середню вісь з такою конструкцією технічно майже неможливо за відсутності надійних рішень.
Щоб передавати тягу з причепа на передню секцію - я про таке чув тільки у ЛАЗ-6205. В низькопідлогових автобусах в основному привід лише на колеса причепа (виключення, яке знаю - МАЗи, і не знаю, як роблять в багатоланкових автобусах).

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10925
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Автобусы

Сообщение TANK »

лазы использовали все от рено - значит схема отработанная и обкатанная - у ЛАЗа бы пупок развязался французам ниокр оплачивать.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Vyacheslav
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1201
Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
Откуда: Kyiv

Re: Автобусы

Сообщение Vyacheslav »

Мости від RABA :) І про кардани нічого не відомо

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10925
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Автобусы

Сообщение TANK »

венгрия в следующем была, в А291.
тут - чистый француз. на каких-то первых машинках еще свою АКПП запихивали, потом плюнули.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Kozak
Машинист
Машинист
Сообщения: 549
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Запорожье / Киев

Re: Автобусы

Сообщение Kozak »

dimentiy писал(а):
24 мар 2025, 20:27
влаштувати передачу тяги з задньої секції на середню вісь з такою конструкцією технічно майже неможливо за відсутності надійних рішень.
Vyacheslav писал(а):
05 апр 2025, 18:58
Щоб передавати тягу з причепа на передню секцію - я про таке чув тільки у ЛАЗ-6205. В низькопідлогових автобусах в основному привід лише на колеса причепа (виключення, яке знаю - МАЗи, і не знаю, як роблять в багатоланкових автобусах).
За історією було так:
1) Найпростіше і найперше - дизель в передньої секції, привід на середній міст, задня вісь з односхилими колесами підрулює.
+ Дешево і просто, надійно, не вимагає складного вузла зчленування.
- Висока підлога в салоні при підпільному горизонтально розташованому дизелі, або за низької підлоги двигун займає місце в салоні "тумбою".
2) Наступне - звичайний дизель у задньому звисі причепа, привід на середній міст, задня вісь з односхилими колесами підрулює.
+ Простий вузол зчленування без системи протискладання, стандартний вертикальний дизель уніфікований зі задньомоторними "одиначками", підлога в салоні на тому ж рівні що у двовісних.
- Складна подвійна карданна передача через "згин", що не відрізняється особливою надійністю, "розвантажена" провідна вісь (двигун навантажує не середню, а задню вісь).
3) Найсучасніше - звичайний дизель у задньому звисі причепа, провідний задній міст з двосхилими колесами, штовхаючий вузол зчленування з гідравлічним пристроєм протискладання, пасивний опорний середній міст.
+ Уніфікована задня частина кузова для одинаків і гармошок, стандартна трансмісія, вертикальний двигун, низька підлога на рівні одинаки, повноцінно навантажена провідна вісь, хороша маневреність.
- Складний вузол зчленування з протискладання, який має велику вартість і непростий як у розробці та виготовленні так і в подальшому обслуговуванні.

Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2349
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков

Re: Автобусы

Сообщение Юрик »

А якщо зробити електричну передачу?
Місця треба тільки більше.

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10925
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Автобусы

Сообщение TANK »

она там просится, только ее даже маз (у которого в этом деле наработок - как у бобика блох) не ставит. скорее всего вопрос в габаритах, массе и сложности обслуживания - даже самый сложный кардан проще и легче будет.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Vyacheslav
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1201
Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
Откуда: Kyiv

Re: Автобусы

Сообщение Vyacheslav »

Скоріше справа в ККД - у коробки передач він суттєво вищій, ніж у системи генератор-ТЕД

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10925
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Автобусы

Сообщение TANK »

да кто в союзе то кпд считал)))))))) Лиазы на 2 передачах до сих пор бегают)))))))
Ну и кпд электрички нынче легко решается трансформатором и контроллером.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3505
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: Автобусы

Сообщение Коржик »

TANK писал(а):
10 апр 2025, 19:10
да кто в союзе то кпд считал)))))))) Лиазы на 2 передачах до сих пор бегают)))))))
Ну и кпд электрички нынче легко решается трансформатором и контроллером.
Какие ЛиАЗы и где?

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10925
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Автобусы

Сообщение TANK »

круглые 667 и в сибири где-нибудь))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3505
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: Автобусы

Сообщение Коржик »

TANK писал(а):
10 апр 2025, 19:52
круглые 667 и в сибири где-нибудь))
Где-нибудь где? Кировоградская область за Уралом?

https://fotobus.msk.ru/vehicle/172830/
https://fotobus.msk.ru/vehicle/633929/

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10925
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Автобусы

Сообщение TANK »

Александрии зачет! У нас бы сразу на металл пошел.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Ответить