Метрошные новости

всё новое - хорошо забытое старое

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
pavllanski
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2025
Зарегистрирован: 20 мар 2006, 13:53
Откуда: станция "Голосеевская"

Сообщение pavllanski »

Не всегда
Дык этой карточке уже лет сколько! Я еще не видел ни одной по крайней мере "зарплатной" кредитки, которая была бы собственностью клиента.

Далее пойдет ИМХО. На самой БКК нет никаких указаний относительно того, чьей собственностью она является, есть только правила пользования, в отличие от "зарплатных" кредиток, где подобное указание есть. Соответственно, при покупке БКК я не подписывал никаких документов, значит я, имея чек о покупке БКК, владею, распоряжаюсь и пользуюсь ей - значит она моя. Следовательно никто не имеет права изыматть у меня мою собственность, не предоставив взамен соответствующего документа и не имея законных оснований.

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 11017
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

AMY писал(а)::offtopic:

Не всегда
Не стоит путать выдумку сбербанка с привязкой к конкретному отделению банка по использованию (просто тоже такая есть))) и платежные системы европей и еврокэш с их картами виза и мастер.

Последние только собственность банка.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12638
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

pavllanski писал(а):На самой БКК нет никаких указаний относительно того, чьей собственностью она является, есть только правила пользования, в отличие от "зарплатных" кредиток, где подобное указание есть. Соответственно, при покупке БКК я не подписывал никаких документов, значит я, имея чек о покупке БКК, владею, распоряжаюсь и пользуюсь ей - значит она моя. Следовательно никто не имеет права изыматть у меня мою собственность, не предоставив взамен соответствующего документа и не имея законных оснований.
А в чеке указана "заставна вартість", т.е. сумма, вносимая, к примеру, при прокате лодок на лодочной станции. Такая формулировка убивает двух зайцев.
1. Пассажир получает БСК не в собственность, а во временное владение и пользование (без права распоряжения). Ведь продать лодку, взятую напрокат (даже если внесена залоговая стоимость, значительно превышающая рыночную) - это кража, факт.
2. КП КМ уклоняется от уплаты НДС, ведь в случае торговли БСК он должен взиматься. В случае "БСК напрокат за залоговую стоимость" государство теряет с 200 000 БСК всего-то 280 000 грн. на неуплате НДС. Копейки, правда? ;)
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Дёдя
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6723
Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
Откуда: Центр Европы

Сообщение Дёдя »

ВИПОВНЮЄТЬСЯ 27 РОКІВ СТАНЦІЯМ «ПЛОЩА ЛЬВА ТОЛСТОГО» ТА «РЕСПУБЛІКАНСЬКИЙ СТАДІОН»
19-12-2008
http://www.metro.kiev.ua/ua/press-centre/news/news3428
19 грудня 1981 року була продовжена Куренівсько-Червоноармійська лінія станціями «Площа Льва Толстого» та «Республіканський стадіон». Станції відносяться до об’єктів глибокого закладення, тому обладнані ескалаторами. На станціях введена в експлуатацію система управління роботою станції з телекеруванням.

«Площа Льва Толстого» — станція з одним підземним вестибюлем, над ескалаторним і касовим залом розміщена сучасна споруда інженерного корпусу Київського метрополітену. Архітектурна виразність досягається пластичністю форм та емоційним поєднанням опоряджувальних матеріалів. Архітекторами максимально використано підземний простір. Облицювання білим мармуром пілонів повторює лінію конструкції, яку підкреслює і замкнута стрічка з анодованого під бронзу алюмінію.

Станція є пересадною між Куренівсько-Червоноармійською та Сирецько-Печерською лініями. Пересадний вузол з’єднує станцію «Площа Льва Толстого» зі станцією «Палац Спорту».

Проектували станцію «Площа Льва Толстого» архітектори Т. Целіковська, А. Крушинський, Н. Левчук, В. Жежерін.

Пасажиропотік з моменту відкриття станції зріс з 17,6 тис. до 33 тис. пас. на добу.

«Республіканський стадіон» — нова конструкція для Києва. Враховуючи великий пасажиропотік в період спортивних заходів – всі пройми відкриті. В торці центрального залу розташована художня композиція на тему Олімпійських ігор. Пілони і стіни облицьовані сірим мармуром, що дає відчуття недостатнього освітлення. Але це не помилка архітекторів. Згідно проекту, стіни повинні були бути білими, та білого мармуру не вистачило. За об’ємно-просторовим рішенням, формами архітектурних деталей та поєднанням кольорів опоряджувальних матеріалів створюється загальне враження гостроти і динамічності.

Виходи з вестибюля метро на вулицю В. Васильківська, до Олімпійського стадіону і готелю «Спорт» побудовані з урахуванням чіткого розмежування руху пасажирів зустрічних потоків.

Проектували станцію «Республіканський стадіон» архітектори Т. Целіковська, А. Крушинський художник А. Міловзоров.

Пасажиропотік з моменту відкриття станції зріс з 25 тис. до 35 тис. пас. на добу.
kitponiS, женились бы, БАРИН!

AMY
Памятник
Сообщения: 14320
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

19 грудня 1981 року була продовжена Куренівсько-Червоноармійська лінія станціями «Площа Льва Толстого» та «Республіканський стадіон»
Помню, как сразу после открытия мы с отцом ездили смотреть новые станции. Цементный раствор, которым были приклеены цветные камешки смальты (облицовки "олимпийского огня") на РС, еще не схватился, и кусочки ее просто валялись на полу.

Кстати, открытие станций приурочили к "всенародному празднику" — 75-летию "дарагова" Леонида Ильича, который отмечался в этот же день
Последний раз редактировалось AMY 23 дек 2008, 09:13, всего редактировалось 1 раз.
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
Flake
Машинист
Машинист
Сообщения: 572
Зарегистрирован: 29 июл 2008, 15:06
Откуда: Бандерштадт

Сообщение Flake »

1. Пассажир получает БСК не в собственность, а во временное владение и пользование (без права распоряжения). Ведь продать лодку, взятую напрокат (даже если внесена залоговая стоимость, значительно превышающая рыночную) - это кража, факт.
1. Взагалі-то спершу мова йшла про проїздний з терміном дії, а за нього ніяка заставна вартість не сплачується.
2. Договір прокату човна повинен укладатися на чітко визначений строк (ст. 787 ЦКУ) і передбачає зобов'язання наймодавця повернути човен після закінчення строку цього договору. А от БСК передається володільцю на безстроковий строк (так як строк нічим не встановлений), відповідно я не зобов'язаний повертати БСК.
3. Навіть у випадку з БСК, відповідно до ст. 29 КпАП "Конфіскація предмета, який став знаряддям вчинення або безпосереднім об'єктом адміністративного правопорушення, полягає в примусовій безоплатній передачі цього предмета у власність держави за рішенням суду. Конфісковано може бути лише предмет, який є у приватній власності порушника, якщо інше не передбачено законами України". Виходить що БСК тим більше не можна вилучити так як він не знаходиться в приватній власності порушника :D
4.В принципі БСК може бути витребуваний КМ відповідно до п. 2 ст. 399 ЦКУ " Право володіння припиняється у разі: .... 2) витребування майна від володільця власником майна або іншою особою". Але як саме це повинно відбуватись, повинні бути якісь правила, бо інакше КМ матиме право взагалі забрати БСК в будь-який момент не повернувши кошти які є на ній.
2. КП КМ уклоняется от уплаты НДС, ведь в случае торговли БСК он должен взиматься. В случае "БСК напрокат за залоговую стоимость" государство теряет с 200 000 БСК всего-то 280 000 грн. на неуплате НДС. Копейки, правда? Wink
ПДв вони все рівно заплатять на підставі ст. 4.6. Закону "Про податок на додану вартість" - "4.6. Вартість тари, що згідно з умовами договору (контракту) визначена як зворотна (заставна), до бази оподаткування не включається. У разі коли протягом строків, установлених Кабінетом Міністрів України, але у строки не більше дванадцяти календарних місяців з моменту отримання зворотної тари, вона не повертається відправнику, вартість такої зворотної тари включається до бази оподаткування отримувача". Можна звісно сперечатись стосовно того що включає в себе поняття "тара", але ви ж знаєте нашу ДПА...

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12638
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

1. Взагалі-то спершу мова йшла про проїздний з терміном дії, а за нього ніяка заставна вартість не сплачується.
Невірно.
БСК передається володільцю на безстроковий строк (так як строк нічим не встановлений), відповідно я не зобов'язаний повертати БСК
Без строку=на вимогу (див. ст. 399 ЦКУ). Це не прокат, просто у пасажира не виникає права власності на БСК. Якщо нема права власності, позбавити його цього права теж неможливо.
3 - це тут ні до чого. Яке адмін. правопорушення скоєно? Я щось проґавив?
4 - зрозумійте різницю між матеріальним об’єктом БСК та певним ресурсом, що записаний на ній. Це 2 великі різниці. А доки правил немає, вилучати пластмаску можна просто на підставі ст. 399 ЦКУ. Ресурс же має бути доступний - а як це реалізувати - не проблеми пасажира.

Тара тут ні до чого (Ви же не вважаєте каси пунктом прийому склотари? хоча...)
ПДВ вони не сплачують. Ви вірите, що Месія КП КМ не бере ПДВ з пасажира, але платить його до бюджету? Ні, синку, це фантастика.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Flake
Машинист
Машинист
Сообщения: 572
Зарегистрирован: 29 июл 2008, 15:06
Откуда: Бандерштадт

Сообщение Flake »

Невірно.
Взагалі-то я мав на увазі проїздні з терміном дії який вказаний на самій картці (01.12.08-01.12.09 і 01.01.09-01.01.10) а не проїздні дійсні з моменту купівлі чи першого проходу, хіба за них стягується заставна вартість?
Без строку=на вимогу (див. ст. 399 ЦКУ). Це не прокат, просто у пасажира не виникає права власності на БСК. Якщо нема права власності, позбавити його цього права теж неможливо.
А я про що писав?
Пане Klovsky, прочитайте будь-ласка попередню сторінку цієї теми.
Тара тут ні до чого (Ви же не вважаєте каси пунктом прийому склотари? хоча...)
ПДВ вони не сплачують. Ви вірите, що Месія КП КМ не бере ПДВ з пасажира, але платить його до бюджету? Ні, синку, це фантастика.
КМ таки дійсно не стягує ПДВ з пасажирів але це не значить що до нього не може бути претензій з боку ДПА на підставі зазначеної статті закону. А стосовно трактування поняття "тара" і того що каси це не пункт прийому склотари то ви мабуть не мали справу з нашою ДПА, вони там ще не й такі "аналогії" проводили. Я звісно погарячкував написавши, що КМ все рівно заплатить ПДВ, можливо, що й відмажеться, претензії з боку ДПА думаю будуть, а от чим це закінчиться...

Аватара пользователя
машинист
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 830
Зарегистрирован: 11 апр 2008, 12:26
Откуда: Киев. СПЛ ст.метро ПОЗНЯКИ
Контактная информация:

Сообщение машинист »

27 – 28 ГРУДНЯ ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ ВІДЗНАЧАТИМУТЬ СТАНЦІЇ «ПЕЧЕРСЬКА», «ОСОКОРКИ» І «ХАРКІВСЬКА»
26-12-2008
http://www.metro.kiev.ua/ua/press-centre/news/news3462
27 грудня 1997 року на Сирецько-Печерській лінії була введена в експлуатацію станція «Печерська».

«Печерська» — станція глибокого закладення, з’єднується з одним підземним вестибюлем чотиристрічковим ескалатором з двома нахилами. Назва станції зобов’язала авторів побачити золоті бані Печерської лаври – про це свідчить золотисте склепіння з анодованого алюмінію як платформи, так і проміжного вестибюлю.

При пуску дільниці, станція була збудована лише у конструкціях і в силу гідротехнічних проблем достатньо довгий час не працювала. Конструктивне рішення станційного комплексу є проміжним між пілонним та пілонно-стіновим – довжини пілонів збільшено, при цьому зменшено їх товщину та змінено форму – вона повторює циліндричну геометрію нефів станції. Пілони вкриті білим мармуром, а їх торцеві сторони – вставками з пиляного граніту.

Світлова лінія центрального залу виконана зі світильників, розміщених у перехресних площинах, а на підлозі їй відповідає орнамент у вигляді хрестів з червоного та сірого гранітів. Склепіння платформних залів повністю покрито повздовжніми смугами із матового анодованого металу під золото, на яке падає розсіяне світло від світильників під карнизом з боку платформи.

Проектували станцію «Печерська» архітектори В. Гнєвишев, М. Альошкін, Т. Целіковська.

28 грудня 1994 року була подовжена Сирецько-Печерська лінія введенням в експлуатацію станцій мілкого залягання «Позняки» та «Харківська».

«Позняки» — конструктивне рішення станції стало новим для Київського метрополітену. Об’єм станції має значну висоту і є дворівневим - на першому рівні знаходяться посадочні платформи, другий рівень виконано у вигляді обхідної галереї над платформою у напрямку з центру, що з’єднаний з першим рівнем трьома маршами сходинок. Таке рішення дозволить розділити пасажиропотоки, коли ця станція стане пересадною із Лівобережною лінією. Подібний прийом був використаний у Москві на одній зі станцій, і показав свою високу ефективність.

Окрім того, розділення рівнів повністю змінює сприйняття станції, суттєво збільшуючи візуальний об’єм. Це підсилюється білим мармуровим покриттям колійних стін та металевою стелею. Нетипово реалізоване освітлення – ряди люмінесцентних ламп на стелі доповнюються окремим підсвітленям платформи під галереєю та світильниками під центральним сходовим маршем.

Проектували станцію «Позняки» архітектори Т. Целіковська, В. Гнєвишев, О. Панченко за участю І. Веремовської.

«Харківська» — основною ідеєю авторів при створенні образу станції стало об’єднання платформної частини з вестибюлями у єдину композицію. Внутрішній підземний простір станції повністю розкрито завдяки застосуванню залізобетонних конструкцій, внаслідок чого середній і бокові касові зали зливаються в єдиний об’єм. Це доповнено єдиною світловою лінією з двох світлових груп, кожна з яких починається у вестибюлях, та трьох великих багаторівневих люстр у центрі залу, які мають матові кулясті плафони молочно-білого кольору. Портали тунелів об’єднано з оглядовими балконами, на яких знаходяться блоки службових приміщень.

Особливістю конструкції станції є незвичний профіль колійних стін, які у центрі облицьовані білим мармуром із викладеними назвами станції, а ближче до вестибюлів – мають дугообразні сегменти із сірого граніту. Підлога викладена з сірого граніту, по вісі станції на підлозі проведена широка смуга з чорного мармуру з викладеними з граніту назвами станції.

Проектували станцію «Харківська» архітектори В. Гнєвишев, Т. Целіковська.
Обережно, двері зачиняются! Наступна станція Теличка

Аватара пользователя
Dimon
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4445
Зарегистрирован: 23 май 2004, 12:10
Откуда: из Киева

Сообщение Dimon »

И причем здесь "Осокорки" ? :wink:
Люблю пневматику!

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9686
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Сообщение dimentiy »

Ты такое спросишь... :roll:
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
Dimon
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4445
Зарегистрирован: 23 май 2004, 12:10
Откуда: из Киева

Сообщение Dimon »

А что я не так спросил? В названии статьи присутствуют станции «ПЕЧЕРСЬКА», «ОСОКОРКИ» І «ХАРКІВСЬКА» а в статье - «ПЕЧЕРСЬКА», «Позняки» І «ХАРКІВСЬКА»
Люблю пневматику!

Аватара пользователя
Дёдя
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6723
Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
Откуда: Центр Европы

Сообщение Дёдя »

Да мы поняли :)
kitponiS, женились бы, БАРИН!

Аватара пользователя
FerrariF1racing
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4157
Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская

Сообщение FerrariF1racing »

Виповнюється 24 роки станціям "Палац Україна" та "Либідська".
29-12-2008

29 грудня 1984 року були відкриті станції «Червоноармійська» та «Дзержинська» Куренівсько-Червоноармійської лінії. 2 лютого 1993 року станції були перейменовані й дотепер мають назви «Палац Україна» і «Либідська».

«Палац Україна» — інтер’єр станції цілком відповідає старій назві «Червоноармійська». Облицьовані червоною смальтою пілони з торцями з іржостійкої сталі, художній торець центрального залу з зображенням червоноармійця, колійні стіни з червоними зірками на кабельних шафах – все підкорено революційній тематиці.

Станція розташована на вулиці В. Васильківська й нинішня її назва пояснюється сусідством з Національним палацом мистецтв «Україна».

Проектували станцію архітектори Т. Целіковська, А. Крушинський, М. Альошкін, оформляли художники С. Кириченко, Р. Кириченко.

«Либідська» — неординарна за своєю конструкцією станція з вузькими пілонами. Але глибина станції дозволила ці пілони розкрити ще й у середину. В інтер’єрі пілон зник, залишилися кільця з білого мармуру, що чергуються зі склепінням. Все це з’єднано світловою лінією з латунних труб у центрі залу. Лише торець у центральному залі з композицією у вигляді прапору з барельєфом Дзержинського нагадує попередню назву станції.

Архітектура станції має багато спільного з архітектурою інших станцій, проте завдяки вмілому використанню опоряджувальних матеріалів та засобів монументально-декоративного мистецтва, по-своєму індивідуальна.

Вестибюль станції суміщений з підземними переходами, які виходять на вулиці В. Васильківська та Горького. Недалеко від станції знаходиться Центральний автовокзал міста.

Проектували станцію «Либідська» архітектори В. Єжов, А. Крушинський, Т. Целіковська за участю О. Панченка, оформляли художники Е. Катков та М. Бартосік.

P.S. Что то за последний месяц много день рождений у станций. :?
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ

AMY
Памятник
Сообщения: 14320
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Дык нормально... В советские годы всегда старались приурочить к дате, а если не получалось - то "под елочку". Чтобы в конце года можно было премию получить...
:rtfm: :censored:

Ответить