Страница 155 из 244

Добавлено: 19 ноя 2009, 14:56
Santehnik
Мда... с таким успехом можно закрыть станции "Вырлица", "Славутич", "Кловская", "Сырец", "Днепр", "Почтовая Площадь" за "недостаточностью пассажиропотока".
Кстати закрыв Сырец можно еще больше уменьшить парность не изменяя интервал.
Вобщем экономии валом! Действуйте :wall:

Добавлено: 19 ноя 2009, 15:08
Sinoptik
AMY писал(а):Ну вот! А за вторую звездочку не выставился! :wink:
А за первую что, выставился? ;)

Добавлено: 19 ноя 2009, 15:52
Анатолий
На работе выставлялся как за первую, так и за вторую...

Добавлено: 19 ноя 2009, 17:33
ualex
Santehnik писал(а):Мда... с таким успехом можно закрыть станции "Вырлица", "Славутич", "Кловская", "Сырец", "Днепр", "Почтовая Площадь" за "недостаточностью пассажиропотока".
Кстати закрыв Сырец можно еще больше уменьшить парность не изменяя интервал...
А если закрыть "Красный Хутор", можно еще больше уменьшить парность не изменяя интервал и сэкономить море электроэнергии.

А автобусы со Старой Дарницы могут разворачиватся и на Харьковской площади.

Добавлено: 19 ноя 2009, 19:28
Klovsky
Скажу даже больше: еще больше уменьшить парность не изменяя интервал можно даже без закрытия "Сырца" и "КХ", а только закрыв "Кловскую" и "Вырлицу". Нет остановки - экономия времени и электроэнергии на разгон с 0 км/ч.

p.s. чтобы не флудить и не создавать новое сообщение: на эскалаторе № 3 Кловской около верхней площадки замечены непонятные резкие посторонние шумы и вибрации. Тележка ли ступени или неподвижные части виноваты - не знаю. Но спецам стоило бы взглянуть/послушать (знаю, что есть горячая линия, но не хотелось бы из-за пустяка поднимать ложную тревогу).

Добавлено: 19 ноя 2009, 19:49
XAN
Я те дам Кловскую! А как мне на оперативную Хирургию ездить? :evil:
Хочешь страну без хирургов оставить совсем?

Добавлено: 19 ноя 2009, 19:49
AMY
только закрыв "Кловскую"
+ экономия э/энергии на неработающих эскалаторах и выключенном освещении :)

Добавлено: 19 ноя 2009, 21:20
Santehnik
Я те дам Кловскую! А как мне на оперативную Хирургию ездить? Evil or Very Mad
Как, как... на А55 например.
Или пешком с ДС :)))
Точно так-же как теперь людям ходить на Городецкого, Институтскую...или например с Горбачева на Нивках...

Добавлено: 19 ноя 2009, 23:27
AMY
tov_tob писал(а):Аналогично со вторым выходом на Позняках и Героев Днепра.
P.S. Продолжение следует?

Обобщенно — тут

Добавлено: 02 мар 2010, 13:17
AMY
Трудовий колектив Київського метрополітену визнав роботу адміністрації та профспілкового комітету у 2009 році задовільною

[ Офіційний сайт КП «Київський метрополітен» | 26-02-2010, 14:58 ]
25 лютого 2010 року в Адміністрації Київського метрополітену відбулася конференція трудового колективу, на якій адміністрація та об’єднана профспілкова організація звітували про виконання двосторонніх зобов’язань протягом минулого року, а також обговорювалися різні питання, що хвилюють колектив підприємства.

Начальник Київського метрополітену Петро Мірошников від імені адміністрації проінформував делегатів та гостей конференції про виконання адміністрацією зобов’язань Колективного договору за 2009 рік. Зокрема, він відмітив, що кризовий стан економіки держави позначився і на фінансово-економічних показниках роботи метрополітену. Однак, не зважаючи на всі економічні негаразди та недостатнє забезпечення фінансовими ресурсами, оплата праці працівників метрополітену упродовж року залишалась першочерговим платежем. Окрім цього, протягом звітного періоду неодноразово підвищувались посадові оклади з урахуванням зростання мінімальної заробітної плати по Україні: з 1 червня на 15 відс., з 1 жовтня – на 3,2 відс., з 1 грудня – на 2,9 відс. В результаті чого середня заробітна плата працівників метрополітену за 2009 рік склала 3351 грн. проти 3175 грн. у 2008 році.

Не дивлячись на скрутне становище, адміністрацією фінансувались соціальні заходи, на які було спрямовано близько 40,0 млн.грн. У повному обсязі виплачувалась одноразова матеріальна допомога на оздоровлення та при виході на пенсію, оплачувались пільгові дні відпустки, перераховувались кошти на оздоровчу та культурно масову роботу, фінансувались заходи з підвищення рівня охорони праці, у епідемічний період всі працівники забезпечувались захисними марлевими пов’язками, виділялись кошти на поліпшення стану виробничого середовища та умов праці співробітників тощо.

«Якщо підвести підсумок нашої роботи за минулий рік, то можна сказати, що колектив, в основному, працює чітко і злагоджено. Конкретним результатом і оцінкою всієї нашої роботи є перевезення пасажирів з високим рівнем надійності та безпеки» — сказав начальник Київського метрополітену Петро Мірошников.

Голова Об’єднаної профспілкової організації Олександр Мозолевич, у свою чергу, доповів, що упродовж звітного періоду об'єднаний профком здійснював контроль за дотриманням адміністрацією законодавчих актів та інших нормативних актів з охорони праці, сприяв реалізації вжитих адміністрацією заходів щодо поліпшення умов праці, оздоровлення трудящих, зміцнення трудової дисципліни та приймав участь в комісіях по атестації посадових осіб. Голова ОПО детально зупинився на діяльності профспілки, як було організовано дозвілля, спортивно-масова робота та санаторно-курортне лікування працівників метрополітену і їх дітей, скільки коштів на це спрямовано.

Про результати роботи робочої комісії із здійснення контролю за виконанням зобов’язань Колективного договору за підсумками 2009 року доповів присутнім перший заступник начальника метрополітену Олег Москаленко. Зокрема, він розповів, що проведено 4 засідання робочої комісії, на яких розглянуто 40 пропозицій від структурних підрозділів. За результатами обговорення цих пропозицій, комісія пропонує внести деякі зміни до Колективного договору у частині «Поліпшення умов і охорона праці», «Охорона здоров’я і медичне обслуговування», «Соціальні гарантії, пільги та компенсації».

На конференції виступили також представники адміністрації, різних служб і підрозділів, які ділились назрілими у колективах проблемами, однак, в цілому всі оцінили роботу адміністрації та профкому як задовільну.

Добавлено: 02 мар 2010, 17:17
Sinoptik
Тут даже без матов и сказать-то нечего. В зале - одно начальство. :( Как же им еще проголосовать-то?

Добавлено: 11 июн 2010, 12:22
Метробудівець
Кабмин включил «Киевский метрополитен» в перечень предприятий стратегического значения

КМУ включил коммунальное предприятие «Киевский метрополитен» в перечень предприятий стратегического значения для экономики и безопасности государства. Об том говорится в постановлении Кабмина №413 от 9 июня.

Кроме «Киевского метрополитена», в перечень включены Концерн радиовещания, радиосвязи и телевидения и государственное предприятие «Днепрокосмос» (Днепропетровск).

Из списка было исключено государственное предприятие «Морской торговый порт Днепро-Бугский» (Николаев).

Как сообщалось, Киевский метрополитен, который был открыт в 1960 году, состоит из 3 линий протяженностью 65 км, на которых расположены 46 станций.

Источник: Українські Новини

Добавлено: 11 июн 2010, 12:34
Анатолий
То же мне "новость"...

Добавлено: 11 июн 2010, 13:43
Incanter
Анатолий, я думаю, что главная новость заключена вот в этих строках:
Как сообщалось, Киевский метрополитен, который был открыт в 1960 году, состоит из 3 линий протяженностью 65 км, на которых расположены 46 станций

Добавлено: 11 июн 2010, 15:54
Dimon
Никто не знает, парность уменьшили в связи с летом, или нет?