Обзоры прессы

всё новое - хорошо забытое старое

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Дёдя
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6723
Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
Откуда: Центр Европы

Сообщение Дёдя »

ОФФ:
Все проэкты связанные с ...
... голодомором
... днем соборности
... исключение газовых посредников
... тому подобное
преследуют исключительно 2 цели(при чем 2-я главная, а первая - факультативная):
1-я отвести взгляд народа от насущних проблем
2-я положить комуто в карман немного денег (немного - это очень мягко сказано)
Готов возразить что это не так?
kitponiS, женились бы, БАРИН!

Аватара пользователя
sashman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 7031
Зарегистрирован: 08 сен 2004, 21:05
Откуда: оттуда.
Контактная информация:

Сообщение sashman »

Сейчас прийдёт Vadim и возразит :wink:

Но бюджет грустный.
Океания всегда воевала с Ост-Азией

pear_gaf
Машинист
Машинист
Сообщения: 440
Зарегистрирован: 14 окт 2006, 00:16
Откуда: Киев

Сообщение pear_gaf »

Не знал, куда запостить, в общем: http://www.cripo.com.ua/?sect_id=8&aid=50240

Аватара пользователя
tov_tob
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12165
Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
Откуда: Город на трех холмах
Контактная информация:

Сообщение tov_tob »

-Запретили курить в составе.
Что, действительно запретили?
Здесь могла быть моя подпись...

Метробудівець
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 1775
Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04

Сообщение Метробудівець »

Метробудівцям на всіх лініях роботи вистачить
05-03-2008


Сьогодні вулиці, площі столиці переповнені легковими автомобілями, маршрутними таксі, автобусами, транзитним вантажним транспортом. Чотири існуючі мости через Дніпро працюють з великим перевантаженням. Вони не справляються з потоком машин. У години пік не тільки на вулицях центральної частини міста, але й на його околицях утворюються пробки, столиця буквально задихається від вихлопних газів двигунів автомобілів. З усіх видів пасажирського транспорту найчіткіше працюють три швидкісні лінії метрополітену, перевозячи кожної доби майже два мільйони пасажирів. Про розвиток пасажирського підземного транспорту та про те, які саме станції в найближчій перспективі почнуть працювати, розповідає заступник начальника комунального підприємства "Київський метрополітен" Олександр Костянтинович Охотніков:

- Перш за все я вдячний вашій газеті, яка цікавиться інформацією про розвиток Київського метрополітену і доносить її до своїх читачів. Безумовно, цей транспортний об’єкт необхідний і потрібний людям. Згідно з офіційними даними, мережа метрополітену Києва значно відстає від розвинених європейських країн. Там у середньому на один мільйон жителів у великих містах припадає 35-40 кілометрів ліній метрополітену, а в нас 19-20. А тому ми повинні в найближчі 5 років цей показник збільшити фактично вдвічі і довести мережу столичного метрополітену до 110 кілометрів.

— Олександре Костянтиновичу, де саме ведуться нині роботи на спорудженні тунелів, станцій, хто їх фінансує, коли ці об'єкти намічено ввести в експлуатацію?

— Нині активно ведуться роботи на спорудженні комплексу станції метро "Червоний хутір" та депо Сирецько-Печерської лінії. Цей об'єкт знаходиться нині за діючою кінцевою станцією "Бориспільська". Там ведуться будівельно-монтажні, налагоджувальні та опоряджувальні роботи, адже станцію "Червоний хутір" намічено ввести в експлуатацію наприкінці травня нинішнього року, а потім депо в другу чергу. Спорудження всіх об'єктів фінансується з міського бюджету, а також за рахунок державної програми розвитку метрополітену і спеціальних субвенцій на проектування та будівництво підземних комунікацій.

Станція метро "Червоний хутір" буде мілкого залягання. Вона знаходитиметься під землею. Споруджували її відкритим способом. Обладнують цей об'єкт за всіма існуючими вимогами служби метрополітену та замовників стосовно умов перевезення людей з обмеженими фізичними можливостями. Вона буде оснащена спеціальними ліфтами, підйомниками для інвалідних колясок.

— Таку станцію буде споруджено вперше в Київському метрополітені?

— Ні. За останні 5 років всі новозбудовані станції ми саме так обладнуємо, враховуючи зручності для інвалідів. Крім того, підземні палаци оснащуємо системою телеспостереження, диспетчеризацією на всіх етапах пересування пасажирів метрополітену, поліпшуємо архітектурне опорядження інтер'єрів, розміщуємо рельєфи, обмежувальні лінії для людей з обмеженим зором, системою пропуску пасажирів безконтактними картками та звуковою сигналізацією.

— Чи будуть прокладатись тунелі від станції метро "Червоний хутір" у напрямку до Дарницького залізничного вокзалу?

— Така схема знаходиться поки що в стадії обговорення.

— У протилежному напрямку Сирецько-Печерська лінія закінчується станцією метрополітену "Сирець", У якому напрямку, зокрема, до Інтернаціональної площі, масиву Нивки чи до Виноградаря прокладатимуться тунелі та споруджуватимуться станції?

— Є розпорядження Київської міської державної адміністрації стосовно будівництва метрополітену до житлового масиву Виноградар. Нині вирішується питання про відведення землі для розташування депо метрополітену та станцій. Неподалік ресторану "Дубки" побудовано шахту, яка нині використовується для вентиляції. Вона має ствол діаметром 10 метрів, щоб крізь такі габарити подати під землю елементи прохідницького комплексу з подальшим будівництвом тунелей, адже до житлового масиву Виноградар всі станції метрополітену матимуть глибоке залягання. Остаточного проекту у нас нема, де саме в перспективі проходитиме ця траса. Розглядалось кілька варіантів, а який з них остаточно приймуть: споруджувати метро через Інтернаціональну площу чи у напрямку до житлового масиву Виноградар. Про це можна буде дізнатись лише тоді, коли проектна документація на це будівництво виготовиться і узгодиться.

— Тривалий час на схемах у вагонах поїздів метрополітену станція "Львівська брама" зазначена, але вона, як і раніше, залишається транзитною. Коли ж нарешті зроблять вихід до неї з поверхні площі, змонтують ескалатори і пасажири матимуть змогу користуватись послугами цієї станції?

— Станція метрополітену "Львівська брама" дуже потрібна жителям цього району. Вона б допомогла людям користуватися послугами швидкісного транспорту, а не витрачати час у тролейбусах, маршрутних таксі, які простоюють в автомобільних пробках на вулиці Артема. Нині є інвестор, котрий зацікавлений фінансувати частину будівництва вестибюлю цієї станції. Таким чином економиться значна частина бюджетних коштів. На території невеликого скверу, який знаходиться на вулиці Воровського, біля Будинку художника, намічено спорудити вхід до цієї станції. Нині оформляються відповідні юридичні документи. У цьому році вже спеціально виділені кошти на проектування. У другій половині нинішнього року або на початку наступного 2009 року відбудеться тендер на проведення будівельних робіт комплексу вестибюлю станції метро "Львівська брама" з виходами та ескалаторами.

— Від кінцевої станції "Либідська" Куренівсько-Червоноармійської лінії на поверхні території Голосіївського району столиці видно огороджені ділянки з позначеними літерами "М". Це свідчить, що там ведеться будівництво метрополітену у напрямку Виставкового центру. Які там станції споруджуються і коли пасажири зможуть ними користуватись?

— На чотирикілометровій ділянці траси нині будуються три станції метрополітену: "Деміївська", "Голосіївська", "Васильківська".

Їх заплановано ввести в експлуатацію наприкінці нинішнього року. Неподалік Московської площі знаходитиметься станція "Деміївська". Практично тут закінчено всі залізобетонні роботи, на початку квітня розпочнеться монтаж обладнання. Від станції "Либідська" повністю прокладено лівий тунель та змонтовано в ньому залізничну колію для поїздів метрополітену. Прохідницький комплекс на глибині пройшов під річкою Либідь, п'ятьма залізничними коліями, каналізаційним колектором, Московською площею. Правий тунель прокладено лише на половину відстані цієї траси. Десь через два-три місяці в районі станції "Деміївська" відбудеться збійка. Від станції "Деміївська" до "Голосіївської" прокладено один тунель та змонтовано в ньому колію для поїздів метрополітену. Нині розпочато прокладку ще одного тунелю. За добу високопродуктивний прохідницький комплекс виймає породу, подовжуючи тунель на 10 метрів. Ми плануємо збільшити обсяг проходки у два-три рази, щоб до жовтня цього року прокласти всі тунелі від станції "Либідської" до "Васильківської", яка знаходитиметься під Амурською площею. Саме там нині вже виконують робітники монтаж станції. До настання осені метробудівці завершать спорудження перекриття приміщення цієї станції і розпочнуть опоряджувальні роботи.

— Із введенням в експлуатацію станції "Васильківська" чи продовжуватимуться роботи у цьому напрямку на Куренівсько-Червоноармійській лінії?

— Метробудівці розпочнуть роботи другої черги спорудження підземної столичної магістралі. Відрізок метрополітену матиме теж три станції: "Виставковий центр", "Іподром", "Одеська площа". Саме ця кінцева станція знаходитиметься біля Кільцевої дороги. Комплекс робіт розпочнеться на цьому об'єкті в наступному році, а відрізок метрополітену стане до ладу перед початком футбольних поєдинків "Євро-2012". Проекту подальшого будівництва метрополітену за Кільцевою дорогою у нас поки що нема.

— Олександре Костянтиновичу, розкажіть, будь ласка, які суттєві зміни відбудуться в роботі на першій лінії столичного метрополітену — Святошинсько-Броварській?

— Станцію "Вокзальна" було споруджено у 1960 році. За всі ці роки пасажиропотік у порівнянні із закладеним проектом для цієї станції зріс більше ніж втричі. Сьогодні через "Вокзальну" щодоби перевозиться близько 200 тисяч пасажирів. Вона має один вихід з трьома ескалаторами. Комплексною програмою розвитку міста передбачено якомога швидше побудувати там другий вихід. Інститут "Укрметротунельпроект" виготовив проектну документацію. Вона вже пройшла експертизу. Її затверджено розпорядженням голови Київської міської держадміністрації. Найближчим часом відбудеться тендер для визначення генерального підрядника виконання всіх монтажних робіт на цьому важливому об'єкті. Коли стане відомий переможець, з ним буде укладено відповідний договір і вже в середині цього року розпочнуться роботи. Це буде дуже складний будівельний комплекс. Тут намічено спорудити вестибюль з похилим ходом, де розміщуватимуться додаткові ескалатори, підземні переходи. Просторе приміщення знаходитиметься під землею на площі перед Центральним вокзалом, в районі існуючого ринку. Воно з'єднуватиметься підземними переходами з двома залізничними вокзалами, західними і східними платформами приміських поїздів та платформами для потягів далекого слідування. У цьому комплексі для зручності пасажирів буде змонтовано 16 ескалаторів, підйомники, ліфти для людей з обмеженими фізичними можливостями.

Суттєві зміни відбудуться і на діючій станції метрополітену "Вокзальна". Метробудівці подовжать її посадочну платформу, побудують на ній ще два бокові виходи, таким способом розподіляться потоки пасажирів, ліквідується штовханина і дискомфорт. Введення в експлуатацію цього комплексу намічено в 2011 році.

— Якщо станція "Вокзальна" занадто перевантажена, то значну кількість пасажиропотоку могла б взяти на себе станція метро "Університет", якби там спорудили другий вихід у напрямку вулиць Льва Толстого та Вєтрова. Чи планується там провести таку реконструкцію з будівництвом другого виходу із станції?

— Це питання розглядалось тільки на стадії техніко-економічних обгрунтувань, адже й на інших лініях метрополітену є ділянки, вкрай завантажені пасажиропотоками, які потребують негайної реконструкції. У найближчі роки заплановано спорудити другий перехід між станціями "Театральна" та "Золоті ворота". Ми вже дали завдання інституту "Укрметротунельпроект" виготовити необхідну проектну документацію на реконструкцію довгого переходу між станціями "Майдан Незалежності" та "Хрещатик". Встановимо там травіалатори — горизонтальні рухомі стрічки для перевезення пасажирів.

— Чи планується продовжити Святошинсько-Броварську лінію від станції метро "Лісова"?

— Проектом поки що непередбачене таке будівництво.

— Спорудження мосту з естакадою через Дніпро четвертої лінії столичного метрополітену дещо затяглося. Коли саме намічено завершити цю досить складну інженерну комунікацію, щоб швидкісні поїзди помчали від житлового масиву Троєщина у напрямку станції метро "Вокзальна"?

— На сьогоднішній день на житлових масивах Троєщина і Воскресенка живе понад 400 тисяч чоловік. Наземний транспорт у цьому спальному районі працює з великим перевантаженням, щоб перевезти у пікові години ранком і ввечері величезну кількість пасажирів. Московський міст, метроміст, міст імені Патона та Південний мостовий перехід нині завантажені на 150 відсотків. Інтенсивно збільшується потік легкових автомобілів, виникають транспортні пробки. Виникла необхідність прискорити будівництво у столиці ще двох мостів через Дніпро — Дарницького залізнично-автомобільного та Подільського мостового переходу, по якому проходитиме четверта лінія Київського метрополітену. На сьогоднішній день на цьому грандіозному об'єкті практично виконані монтажні роботи від дамби лівого берега Дніпра, через затоку Десенка, Труханів острів. Будівельники вже наблизились до ріки. На правому березі Дніпра побудовано також міст через портову гавань столиці, монтуються опори на Дніпрі та елементи мостових прольотів. Введення в експлуатацію цього величезного будівельного комплексу намічено до початку проведення фінального чемпіонату з футболу "Євро-2012". Проект складається із двох будівельних комплексів. Від майбутньої станції "Глибочицька" до "Милославської", що на Троєщині, метрополітен четвертої лінії має довжину 16 кілометрів, а в будівельному варіанті — 20 кілометрів. Вартість цього об'єкта, який матиме 12 станцій, становить близько 11 мільярдів гривень. Цей проект вже пройшов експертизу. Його затверджено в Київській міській державній адміністрації. Незабаром відбудеться тендер для визначення переможця виконання комплексу робіт. Буде відселено промислові підприємства на Подолі вздовж траси майбутнього метрополітену четвертої лінії. Станція "Глибочицька" матиме перехід на станцію "Лук'янівська", щоб пасажири могли продовжити свою подорож по третій Сирецько-Печерській лінії. Такий же перехід матиме і станція "Подільська" на "Тараса Шевченка". Тут пасажири можуть перейти для користування станціями Куренівсько-Червоноармійської лінії.

До станції "Суднобудівна", "Труханів острів", "Затока Десенка", "Райдужна" четверта лінія Подільсько-Воскресенська проходитиме естакадою. На станції "Райдужна" буде відгалуження на перспективну у будівництві Лівобережну лінію. А далі траса проходитиме по коліях швидкісного трамваю і матиме станції: "Проспект Ватутіна", "Каштанова", "Драйзера", "Сабурова", "Марини Цвєтаєвої", "Милославська", електродепо "Троєщина". У зворотному напрямку від станції "Глибочицька" будуть підземні палаци метрополітену "Площа Перемоги", "Вокзальна". Увесь цей грандіозний комплекс четвертої лінії намічено завершити до 2012 року.

До речі, на всіх станціях четвертої лінії Київського метрополітену курсуватимуть шестивагонні поїзди. Всі посадочні платформи матимуть довжину 124 метри замість існуючих 102 метрів. Вагони матимуть асинхронні електродвигуни. У порівнянні з існуючими вони значно економічніші, потужніші, забезпечують плавний рух поїздів.

— Яку нині новітню техніку застосовують метробудівці, щоб виконати такий величезний обсяг робіт в оптимально короткі строки?

— На сьогоднішній день столична держадміністрація закупила чотири прохідницькі комплекси німецького виробництва. [Что за бред? Два точно закупала, а остальные два точно нет! :roll: ]Кожен з них може забезпечувати прокладання за місяць понад 300 погонних метрів тунелю. Причому ця техніка забезпечує проходження тунелей у складних гідрологічних умовах, отож повністю відпала потреба метробудівцям застосовувати занадто дорогий і тривалий спосіб заморожування плавунів. Прохідницький комплекс з мінімальними затратами ручної праці, у замкненому циклі забезпечує опорядження тунелей, щоб вони не просідали, щоб всередину не потрапляла вода. Комплекс спроможний навіть проходити в грунтах, насичених вологою, під дном річки. Крім того, закуплено новітні машини італійської фірми "Касагранде", які забезпечують швидке будівництво котловану станцій метрополітену. Тепер метробудівці вже не забивають, як раніше, залізобетонні палі, не використовують шпунт з металевого прокату. Працює фреза машини, розробляє грунт, а потім заливається глиняний розчин з подальшим вкладанням металевого каркасу. Високопродуктивна техніка під тиском подає розчин бетону для спорудження стін.

Кожну станцію метрополітену за задумом архітекторів метробудівці намагаються зробити зручною та комфортною, враховуючи тематику самобутності району, площі, вулиці, де вона знаходиться. Крім того, для оздоблення використовується не тільки мармур і граніт, але й широко застосовується металопластик, інші сучасні матеріали, своєрідні світильники. Для зручності орієнтації гостей столиці на схемах у вагонах метрополітену пасажирські лінії позначено різними кольорами, дається зображення на моніторах, на якій саме станції потрібно зробити пересадку. Метробудівці покликані дбати, щоб подорож пасажирів столичної підземки була зручною та комфортною.

— Дякую за інтерв'ю.

Джерело: Київська Правда, 29.02.08

Інтерв'ю вів Микола КРАВЧЕНКО.
© КП "Київський метрополітен" 2007

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15017
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

Это шедеврально !!!
Київська Правда писал(а):Від станції "Либідська" повністю прокладено лівий тунель та змонтовано в ньому залізничну колію для поїздів метрополітену. Прохідницький комплекс на глибині пройшов під річкою Либідь, п'ятьма залізничними коліями, каналізаційним колектором, Московською площею. Правий тунель прокладено лише на половину відстані цієї траси. Десь через два-три місяці в районі станції "Деміївська" відбудеться збійка.
Смешались в кучу ЛПТ и ППТ, ну и фиг с ним, "ради красного словца" то как известно и на худшие дела идут!!!
Київська Правда писал(а):На сьогоднішній день на цьому грандіозному об'єкті практично виконані монтажні роботи від дамби лівого берега Дніпра, через затоку Десенка, Труханів острів. Будівельники вже наблизились до ріки.
Канал на садах теперь все называем рекой, а то мы не знали, хорошо посвятили.
Київська Правда писал(а):На сьогоднішній день столична держадміністрація закупила чотири прохідницькі комплекси німецького виробництва.
"Вы все дураки и не лечитесь" (с)
А вот умны дяденьки считать умеют: две "Надежды" (ну имя обязывает умереть последними), "Виктория" и "Ярослава" и что кому не понятно ?
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение Sinoptik »

pear_gaf писал(а):Не знал, куда запостить, в общем: http://www.cripo.com.ua/?sect_id=8&aid=50240
Прочитал пока только половину статьи. Впечатление такое, что написано "по мотивам". Исключительно для зарабатывания денег. Вторая Недопитанская прочитала полтора десятка статей про метро, и сваяла свою собственную, в которой смешалось в кучу метро нынешнее, с метро трех-пятилетней давности. Короче, всеръез данный опус принимать нельзя. Ну, во всяком случае, не стОит.


Предупреждали меня когда-то знающие люди, что публикация материала на УК исключительно платная. Одно размещение 1.5 к$. Я еще спорил тогда. С течением времени, начинает казаться, что нельзя УК верить.
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

AMY
Памятник
Сообщения: 14316
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

DFAW писал(а):
Київська Правда писал(а):Від станції "Либідська" повністю прокладено лівий тунель та змонтовано в ньому залізничну колію для поїздів метрополітену. Прохідницький комплекс на глибині пройшов під річкою Либідь, п'ятьма залізничними коліями, каналізаційним колектором, Московською площею. Правий тунель прокладено лише на половину відстані цієї траси. Десь через два-три місяці в районі станції "Деміївська" відбудеться збійка.

Смешались в кучу ЛПТ и ППТ, ну и фиг с ним, "ради красного словца" то как известно и на худшие дела идут!!!

Imho, как раз тут [в плане ППТ и ЛПТ] ничего не напутано. Разве что приукрашено чуть-чуть насчет "змонтовано <...> залізничну колію"


Київська Правда писал(а): Введення в експлуатацію цього комплексу [другий вихід "Вокзальної" ] намічено в 2011 році
<...>
Увесь цей грандіозний комплекс четвертої лінії намічено завершити до 2012 року
<...>
відрізок метрополітену ["Виставковий центр", "Іподром", "Одеська площа"] стане до ладу перед початком футбольних поєдинків "Євро-2012"

Евро-2012 — наше всё! :D
Любопытно, чем же метрострой будет заниматься после 2012 года? :roll:
:rtfm: :censored:

Метробудівець
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 1775
Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04

Сообщение Метробудівець »

Кто-то верит еще в метро Троещина-2012?

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15017
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

AMY писал(а):
DFAW писал(а):
Київська Правда писал(а):Від станції "Либідська" повністю прокладено лівий тунель та змонтовано в ньому залізничну колію для поїздів метрополітену. Прохідницький комплекс на глибині пройшов під річкою Либідь, п'ятьма залізничними коліями, каналізаційним колектором, Московською площею. Правий тунель прокладено лише на половину відстані цієї траси. Десь через два-три місяці в районі станції "Деміївська" відбудеться збійка.

Смешались в кучу ЛПТ и ППТ, ну и фиг с ним, "ради красного словца" то как известно и на худшие дела идут!!!

Imho, как раз тут [в плане ППТ и ЛПТ] ничего не напутано. Разве что приукрашено чуть-чуть насчет "змонтовано <...> залізничну колію"
Про колею как раз правда. А вот если перечитать процитированный участок то получается что Виктория в ЛПТ шла в том числе и под Лыбедью/ЖД, тогда как все помнят где монтажка. Вот Надежда - да.
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

AMY
Памятник
Сообщения: 14316
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Метробудівець писал(а):Кто-то верит еще в метро Троещина-2012?

Ога, так же как и в 2 млрд. грн. на строительство метро в бюджете Киева на 2008 год :roll:

DFAW писал(а):А вот если перечитать процитированный участок то получается что Виктория в ЛПТ шла в том числе и под Лыбедью/ЖД

Ога, протупил
:rtfm: :censored:

Метробудівець
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 1775
Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04

Сообщение Метробудівець »

О чём речь?

КМДА вважає неможливим фінансувати метробуд у «божевільних обсягах»
07.03.08 // 16:40


КМДА вважає за неможливе фінансувати «Київметробуд» в божевільних обсягах

Перший заступник голови КМДА Денис Басс сьогодні в ході розширеного засідання колегії КМДА розкритикував діяльність «Київметробуду» після того, як заслухав звіт представника компанії, передає кореспондент «Главреда» .

Зокрема Басс, дивуючись, поставив запитання заступнику голови правління ВАТ «Київметробуд» Леоніду Михайлюку про те, чому компанія постійно розраховує тільки на аванси з міського бюджету і не бере кредити, кошти яких закладені в рентабельності компанії.

Басс пояснив, що міськбюджет не може постійно фінансувати «Киівметробуд» в таких «божевільних, величезних обсягах», оскільки бюджет повинен рівнозначно фінансувати всі сфери діяльності міста.

«У вас божевільні, величезні аванси і ви постійно їх збільшуєте. Беріть кредити, будуйте вчасно, якщо ви не вкладаєтеся», - сказав Басс.

У відповідь Михайлюк повідомив, що на сьогодні заборгованість замовника перед «Київметробудом» з вини «Київського метрополітену» становить приблизно 30 млн грн. У свою чергу Басс запернив, що ця сума буде погашена фінансовим управлінням КМДА вже в понеділок, проте підкреслив, що справжня проблема полягає в іншому.

«Ми не можемо вас фінансувати постійно під такі величезні аванси. Доведеться вести ринкову діяльність», - відзначив заступник голови.

За його словами, не зважаючи на те, що Київ звик користуватися послугами однієї компанії «Київметробуд», яка будує метро, на ринку сьогодні існують й інші компанії в цій же сфері, які працюють з банками і отримують кредити під будівництво досить великих об'єктів.

«Ми готові це робити (авансувати «Київметробуд» - ред.), але тільки там де це можливо, але не там, де ви звикли», - додав Басс.

Крім того, Басс доручив допрацювати проект будівництва метролінії на житловий масив «Троєщина», а саме – залучення інвестицій, щоб найближчим часом провести інвестиційний конкурс. Він також привів приклад, коли минулого року Київ за рахунок інвестора залучив близько 200 млн грн на часткове покриття Святошино-Броварської лінії метро. Таку ж суму можна залучити й сьогодні і її вистачило б, щоб побудувати мінімум один «Київметробуд».

AMY
Памятник
Сообщения: 14316
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Деня Бакс писал(а):минулого року Київ за рахунок інвестора залучив близько 200 млн грн на часткове покриття Святошино-Броварської лінії метро

Скажите как есть — за 200 лимов продали квадратные метры над линией метро. Больше 40 лет поезда ездили "без крыши" и ничего. И еще 100 лет бы проездили. И как раз сюда можно было бы и не "вкладывать" бюджетные деньги вообще...
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
vv
алкотурист
алкотурист
Сообщения: 4335
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Kiev

Сообщение vv »

Повторю сваой вопрос Sinoptik-у
На каком основании сделан вывод о том, что статья http://www.cripo.com.ua/?sect_id=8&aid=50240 написана "Исключительно для зарабатывания денег"? Кроме того, что не написано о страховании машинистов?

P.S. Если я правильно понимаю, данная тема предназначена для обсуждения публикаций
Сто грамм - не "стоп-кран"!

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение Sinoptik »

Лень отвечать подробно.
Хотя бы потому, что с машинистом Николаем, авторы не встречались.
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Ответить