Страница 158 из 244

Добавлено: 15 окт 2010, 19:45
Klovsky
"Ай-точу" (иначе их не назвать) уже упоминалась в планах строительства метро на Троещину.
Точат они, судя по реальным действиям, только лясы. Так что не волнуйтесь, электромеханические схемы управления будут ещё долго.

Добавлено: 15 окт 2010, 19:51
XAN
Klovsky писал(а):"Ай-точу" (иначе их не назвать) уже упоминалась в планах строительства метро на Троещину.
Точат они, судя по реальным действиям, только лясы. Так что не волнуйтесь, электромеханические схемы управления будут ещё долго.
Думаю, что если новый Крюк покажет себя неплохо, то все последующие закупки будут уже ТрСУ+асинхронники. :)

Добавлено: 29 окт 2010, 15:32
pear_gaf
Назначен новый глава Киевского метрополитена

http://korrespondent.net/kyiv/1131979-n ... ropolitena

Начальником коммунального предприятия Киевский метрополитен назначен Владимир Иванович Федоренко.

Соответствующее распоряжение от 27 октября 2010 № 788 с 29 октября подписал мэр Киева Леонид Черновецкий.

Владимир Иванович Федоренко с 1980 года работает в Киевском метрополитене. Прошел профессиональные ступени от электромеханика лаборатории автоматического регулирования скорости до начальника лаборатории, главного инженера электродепо, начальника электродепо, главного инженера службы подвижного состава, главного инженера метрополитена, первого заместителя начальника метрополитена.

Федоренко с 6 августа 2010 исполнял обязанности начальника КП Киевский метрополитен.

Добавлено: 29 окт 2010, 19:40
DFAW
Ну эта новость не может не радовать, не уверен что передадут но с радостью поздравляю Владимира Ивановича с назначением.

Добавлено: 01 ноя 2010, 14:33
Анатолий
suo писал(а):Скоро всё поменяется.
В каком смысле?

Добавлено: 01 ноя 2010, 21:11
Klovsky
Пока человек отрабатывает испытательный срок, он шёлковый, а когда ему не надо никому ничего доказывать - результаты хуже.
В этом плане вечный и.о. лучше, чем назначенный полноправный начальник.

Добавлено: 01 ноя 2010, 23:30
Sinoptik
suo писал(а):Скоро всё поменяется.
Мотивируй.

Добавлено: 27 дек 2010, 21:41
Klovsky
У грудні відзначають свій день народження 22 станції метрополітену
Пнд, 27/12/2010 - 11:03
http://www.metro.kiev.ua/?q=node/1763


В історії Київського метрополітену місяць грудень має особливе значення. Саме ця календарна пора завжди щедра на приємні події, оскільки передує настанню нового року коли, за існуючою традицією, прийнято дарувати одне одному подарунки. Починаючи з 1976 року, у столиці України напередодні новорічних свят відкривали нові лінії та станції метрополітену, які суттєво вдосконалювали транспортну інфраструктуру міста, що постійно розбудовувалося. Відтак, упродовж цього періоду кияни та гості столиці у якості подарунка отримали 22 станції – справжні підземні архітектурні дива.

У радянську епоху, щоправда, станції, здебільшого, відкривалися до дня Великої Жовтневої соціалістичної революції, 7 листопада на той час вважалося найголовнішимдержавним святом. Тоді відкриття станцій, як і сьогодні, було своєрідним подарунком мешканцям міста. Так було введено в експлуатацію першу лінію метрополітену - Святошинсько-Броварську - та 14 станцій на ній, а також 5 станцій на другій лінії — Куренівсько-Червоноармійській.

Отже, на найстаршій лінії метрополітену – Святошинсько-Броварській – грудень відзначився введенням лише однієї станції – "Лісова". Подія відбулася наприкінці 1979 року - 4 грудня. Проте ця лінія Київського метрополітену славиться іншим - першою пусковою дільницею довжиною понад 5 км з п’ятьма станціями, які й дотепер є гордістю і окрасою міста. На жаль, подібний доблесний трудовий подвиг не вдалося повторити протягом півстолітньої історії функціонування метрополітену у столиці України.

Друга лінія Київського метрополітену – Куренівсько-Червоноармійська – запрацювала саме у грудні відкриттям на ній трьох станцій: "Майдан Незалежності" (на той час "Площа Калініна", у 1977 році перейменована у "Площа Жовтневої революції", "Поштова площа", "Контрактова площа" (на той час "Червона площа"). Ця визначна для киян подія сталася 17 грудня 1976 року.

І вже відтоді від центру на південь міста станції метрополітену на лінії відкривалися виключно у грудні місяці: станції "Площа Льва Толстого" та "Республіканський стадіон" — 19 грудня 1981 року, станції "Палац Україна" і "Либідська" — 30 грудня1984 року. Зі значним відривом у часі на лінії відкрилися станції "Деміївська", "Голосіївська" та "Васильківська" — 15 грудня 2010 року.

В цілому ж, 10 станцій з 15 діючих на Куренівсько-Червоноармійській лінії введено в експлуатацію саме у грудні місяці. Проте характерний рекорд за кількістю відкритих у грудні станцій побила третя лінія столичної підземки – Сирецько-Печерська. Тут з 16 діючих станцій у грудні відчинили свої двері для пасажирів 11, і всі напередодні Нового року.

Так, 31 грудня 1989 року з введенням в експлуатацію першої дільниці нової, третьої лінії метрополітену, у центрі міста відкрилися відразу три станції - "Золоті ворота", "Палац спорту" і "Кловська" (на той час "Мечникова"). Це ж який був подарунок киянам! До слова, таке свято було "продубльовано" нещодавно. 15 грудня 2010 року, як відомо, відкрито довгоочікувані три станції на Куренівсько-Червоноармійській лінії.
Отже, відкриття у грудні станцій на Сирецько-Печерській лінії хронологічно виглядає так:
1991 рік: станції "Видубичі" та "Дружби народів" (29 грудня),
1992 рік: станції "Осокорки" та "Славутич" (30 грудня),
1994 рік: станції "Позняки" та "Харківська" (30 грудня),
1996 рік: станція "Лук’янівська" (30 грудня),
1997 рік: станція "Печерська" (30 грудня).

На порозі 2011 рік. Нехай же він збереже цю прекрасну традицію – напередодні Нового року дарувати киянам нові станції метрополітену!

Добавлено: 27 дек 2010, 23:51
AMY
на найстаршій лінії метрополітену – Святошинсько-Броварській – грудень відзначився введенням лише однієї станції – "Лісова". Подія відбулася наприкінці 1979 року - 4 грудня


Изображение

Не, ведь понятно, что современники (см. вторую строку четвёртого абзаца) ошибались.
Оф. сайту виднее ©

відтоді від центру на південь міста станції метрополітену на лінії відкривалися виключно у грудні місяці: станції "Площа Льва Толстого" та "Республіканський стадіон" — 19 грудня 1981 року, станції "Палац Україна" і "Либідська" — 30 грудня 1984 року.


Изображение Изображение Изображение
Дык на север тоже, см. станции «Тараса Шевченко», «Петровка», «Оболонь» — 19 грудня 1980 року. Кста, как на оф., так и на неоф. сайте даты прописаны неправильные :wink:

7 листопада на той час вважалося найголовнішим державним святом

К началу 1980-х в СССР появилась не менее важная дата — день рождения Ильича.

PS: тире и дефисы на оф. сайте так и не научились различать.

PPS: а что, окошко для комментариев убрали как бесполезное?

Добавлено: 28 дек 2010, 10:08
AMY
* В тот раз, когда я фотографировал на «Тараса Шевченко», пришлось разбираться с КШ и СМ, которые мне долго пудрили мозги о стрaтегическом объекте метро, а также о том что Швеция и Швейцария фотографирование и кино- видеосъёмка — это одно и то же. :wink:

Оказывается нужно было им просто на пальцах объяснить, что я свои говнофотки делаю для Официального Сайта КП КМ :roll:

http://www.metro.kiev.ua/?q=node/1763

http://goo.gl/6ekfI
http://www.metro.kiev.ua/sites/default/ ... chenka.jpg

http://goo.gl/qBMBV
http://www.metro.kiev.ua/sites/default/ ... Vorota.jpg

http://goo.gl/HyfUb
http://www.metro.kiev.ua/sites/default/ ... ubychi.jpg

Добавлено: 28 дек 2010, 12:33
tov_tob
Я, оказывается, тоже :shock: :roll:

Добавлено: 28 дек 2010, 13:02
dimentiy
AMY, если ты свои фотографии на Википедию выложил, ошибка оф. сайта только в том, что они авторство не указали.

Добавлено: 28 дек 2010, 13:06
Vadim
Об чем и вопрос. Авторство надо указывать.

Добавлено: 28 дек 2010, 14:24
Метробудівець
Vadim писал(а):Об чем и вопрос. Авторство надо указывать.
в википедии автортсво не указывается.

Добавлено: 28 дек 2010, 15:33
dimentiy
Пройди по ссылке и обрати внимание на описание картинки.