Добавлено: 21 июн 2007, 18:32
Сегодня ограждение от Гната Юры до Кольцевой уже было полностью снято. Возле Ромена Ролана заметил разрез на рельсах. Видимо скоро их убирут тоже. Сори что без фото.. Камеры под рукой не оказалось.
Форум о метро и не только
https://forum.metropoliten.kiev.ua/
говорил не я, а ответственные лица КПТ.Временное кольцо около Центрального ЗАГСа, о котором так долго говорили большевики Gregorium [на трамвайном форуме], таковым не оказалось
вчера был там, все как обычноChrome писал(а):что за обстановка на ст. НАУ? все спокойно?
Метробудівець писал(а):Пока еще не закрывают Старовокзальную!
До октября рельсы будут выкорчёвывать?Первую неделю бригада из десяти человек снимала плиты, расчищала место от мусора и травы. В прошлый четверг начали "выкорчевывать" рельсы. Сейчас работают даже по ночам – и так до октября.
Возможно, по ночам при мерцающем свете керосиновых ламп и работают, но вот засветло, в понедельник, в полседьмого утра, на участке реконструкции ни одного рабочего увидеть мне не удалосьСофия ДОПИРО писал(а):Сейчас работают даже по ночам – и так до октября
Официальный веб-портал киевской власти писал(а):ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
25.06.2007 № 767
м. Київ
Про затвердження техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) реконструкції швидкісного трамваю від вул. Старовокзальної до Великої Кільцевої дороги
Відповідно до пункту 10 статті 22 Закону України "Про столицю України – місто-герой Київ":
1. Затвердити техніко-економічне обґрунтування (ТЕО) реконструкції швидкісного трамваю від вул. Старовокзальної до Великої Кільцевої дороги, рекомендований до затвердження спеціалізованою державною організацією „Київська міська служба Української державної інвестиційної експертизи (служба "Київдержекспертиза")" (позитивний висновок комплексної державної експертизи від 11.04.07 № 5596) з такими основними техніко-економічними показниками:
Всього:
в т.ч. по чергах будівництва: І черга (ділянка від ст. Кільцевої дороги до ст. Гната Юри) / II черга (ділянка від ст. Старовокзальної до ст. Повітрофлотської) / III черга (ділянка від ст. Повітрофлотської до ст. Гната Юри)
Довжина траси, км — 20,2 (3,1 / 2,9 / 14,2)
Кількість станцій, шт. — 13 (2 / 3 / 8)
Кількість вагонів у потягах, шт. — 3
Швидкість сполучення, км/год. — 28,7
Інтервал руху поїздів, хв. — 2–3
Провізна спроможність, тис. пас/год. — 25,0
Термін будівництва, міс. — 30,0 (4,0 / 5,0 / 21,0)
Кошторисна вартість реконструкції у цінах 2006 р. (з урахуванням ПДВ, з коштами на покриття витрат, пов'язаних з інфляційними процесами та ризиком), тис.грн. — 422803,524 (54161,939 / 85058,225 / 283583,360)
у тому числі:
- БМР (без ПДВ), тис.грн. — 222593,975 (27752,093 / 52747,100 / 142094,782)
- кошти на покриття ризику (з ПДВ), тис.грн. — 25178,932 (3234,452 / 5052,920 / 16891,560)
- кошти на покриття інфляційних поцесів (з ПДВ), тис.грн. — 64242,882 (8261,178 / 12973,646 / 43008,058)
2. Використання коштів на покриття ризику (з ПДВ), що передбачені зведеним кошторисним розрахунком вартості реконструкції, здійснюються замовником реконструкції на підставі обґрунтовуючих документів та результатів їх детальної перевірки спеціалізованою державною організацією „Київська міська служба Української інвестиційної експертизи (служба „Київдержекспертиза").
3. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д.Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
Голова
Л. Черновецький
Чо правда такое есть?перша в Україні київська лінія швидкісного трамваю експлуатується з 1978 року. За цей час основні елементи лінії (трамвайні колії, контактний кабель живлення, апаратура системи автоматичного регулювання швидкості) жодного разу не мінялись і нині перебувають у вкрай зношеному стані.