Re: Международное сообщение
Добавлено: 10 окт 2023, 14:30
я в липтовском микулаше столько лет откатал на горных лыжах, что все возможные варианты транспорта изучил полностью)
Форум о метро и не только
https://forum.metropoliten.kiev.ua/
Ви щось сплутали. "експерти" у нас рязанцев, перцовській і т.д. А ми так, просто пасажири і любителі. Так, трошки знаємо що і як. Особливо враховуючи те, що після початку повномасштабної війни авіасполучення закрите, тому лишається лише залізниця. А в багатьох випадках залізничне сполучення є більш вигідним, ніж авіа навіть в межах ЄС. Наприклад, якщо подорожувати(або просто їхати) з об'ємним багажем. Ну і крім того багато хто подорожував залізницями і до війни з тих же причин, особливо після запровадження безвізу. На ті ж таки ІС+ до Перемишля був досить непоганий попит. А ось варшавський навпаки, особливим успіхом не користувався, через ціну (для ІС+ була домовленість про зниження ціни, яку свого часу "пробив" Бальчун, і вони фактично були не по міждержавному тарифу а по внутрішньоукраїнському). Були передумови і для інших поїздів на захід таке зробити, але не склалося... Якось так.
ЛиС писал(а): ↑10 окт 2023, 19:40Ви щось сплутали. "експерти" у нас рязанцев, перцовській і т.д. А ми так, просто пасажири і любителі. Так, трошки знаємо що і як. Особливо враховуючи те, що після початку повномасштабної війни авіасполучення закрите, тому лишається лише залізниця. А в багатьох випадках залізничне сполучення є більш вигідним, ніж авіа навіть в межах ЄС. Наприклад, якщо подорожувати(або просто їхати) з об'ємним багажем. Ну і крім того багато хто подорожував залізницями і до війни з тих же причин, особливо після запровадження безвізу. На ті ж таки ІС+ до Перемишля був досить непоганий попит. А ось варшавський навпаки, особливим успіхом не користувався, через ціну (для ІС+ була домовленість про зниження ціни, яку свого часу "пробив" Бальчун, і вони фактично були не по міждержавному тарифу а по внутрішньоукраїнському). Були передумови і для інших поїздів на захід таке зробити, але не склалося... Якось так.
Я їздив цими інтерсіті+ до війни, повторювати не збирався. Жодного разу не доводилось в ЄС возити настільки об’ємний багаж, щоб виграш у часі по авіасполученню не міг перекрити мінімальні доплати за багаж. Подорож залізницею — це завжди +1-2 дні відпустки. На жаль, таку розкіш собі дозволити було важко.
Я перепрошую, навіщо це все? Вас настільки бентежать закордонні залізниці? Чи ті хто ними подорожують? Так можу заспокоїти - я теж, нажаль, подорожувати європейськими залізницями з 24.02 можу лише віртуально. Але допомагаю в купівлі квитків/побудові маршрутів для тих, кому це потрібно. Якщо Вам це не цікаво - просто "злийтеся" без Ваших хіхонєк і хахонєк, ок?
Кожному своє, я не думаю що саме Ви "цільовий пасажир" даного поїзда. Бо н-дцяь разів їздив ними, і в основному таки об'ємні валізи були(не у нас). Можливо то більше заробітчани каталися а не умовні відпускинки.
Звичайно, втрачати час не кожен може собі дозволити. Тут абсолютно згодний.
Якщо правильно організувати, не ставити захмарний тариф "схід-захід", і схожі "загороджувальні" заходи, а зробити так як Бальчун, то свого пасажира ці поїзди будуть мати навіть після відкриття аеро.dimentiy писал(а): ↑10 окт 2023, 23:53Але звісно, те, що зараз, за відсутності авіасполучення, залізничний рух з заходом настільки розвинувся, не може не радувати. Включаючи відкриття давно забутих переходів, як от з Румунією за Раховом. Але по закінченню війни воно швидко зійде нанівець, якщо не вжити якісних змін. І тут треба щось думати.
Якби було бажання, можна було б організувати хаб в тих же Мостиськах-2 на той час поки зберуться таки дотягнути 1435 до Львова.
Це такий самий «хаб» буде, як і Перемишль. Немає інфраструктури, обмеженість напрямків. Суть у тому, що у Львів я можу дістатись з будь-якої точки країни, провести там час, і далі сісти на поїзд в Європу тоді, коли він є. Присутні і готелі, і розваги, і заклади харчування на будь-який смак. А що Мостиська, що Перемишль — це просто прикордонні станції, які виконують суто технічну функцію пересадки. А от як взяти кави, щоб випити її, поки чекаєш на паспортний контроль, після 21 години — це вже пардон.