Метрошные новости
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Обережно, каси закриваються! Наступна станція...
З 10 червня 2011 року змінюється режим роботи кас деяких станцій. Таке рішення було прийняте за результатами проведеного обстеження обсягів пасажиропотоків на станціях метрополітену та з метою оптимізації роботи кас і контрольних пунктів.
Каси наступних станцій працюватимуть:
«Нивки» (вестибюль № 2) - з 8год. 00хв. до 20 год. 00хв.
«Дніпро» - з 8год. 00хв. до 20 год. 00хв.
«Сирець» - з 7 год. 00хв. до 19год. 00хв.
«Славутич» - з 7 год. 00хв. до 19год. 00хв.
«Позняки» (вестибюль № 2) - з 7 год. 00хв. до 19год. 00хв.
«Вирлиця» - з 7 год. 00хв. до 19год. 00хв.
«Червоний Хутір» - з 7 год. 00хв. до 19год. 00хв.
В інший період доби, коли станції відкриті для перевезення пасажирів, жетони можна буде придбати в автоматах видачі жетонів та на контрольних пунктах у контролера.
З 10 червня 2011 року у вестибюлі № 1 станції «Васильківська» та з 11 червня 2011 року у вестибюлі № 2 станції «Гідропарк», який відкритий у вихідні дні, каси працювати не будуть. Жетони можна буде придбати в автоматах видачі жетонів та на контрольних пунктах.
Для уникнення незручностей, просимо пасажирів завчасно подбати про засоби оплати проїзду в метрополітені.
http://www.metro.kiev.ua/?q=node/2104
Да чего уж там мелочиться. Просто написать: "Поезд без кондуктора. Жетоны можно приобрести у машиниста."
Особенно "порадовались" контролёры на пропускных пунктах. Ну, если "сдачи не надо" - это хорошо. Но где они наличку хранить будут? Тут уже инкассаторов грабят средь бела дня, а здесь ещё и провоцируют. И мороки много.
1-й вестибюль "Васильковской" - это восточный?
"Гидропарк" нельзя без кассы оставлять, даже в одном вестибюле. Станция имеет не только сезонные пики, но и дневные погодные максимумы. Гроза налетит - толпа будет штурмовать вход. Давка, крик, пару пьяных от злости что-то натворят, ещё парочка полезет через забор на пути. Экономия на спичках чревата последствиями.
З 10 червня 2011 року змінюється режим роботи кас деяких станцій. Таке рішення було прийняте за результатами проведеного обстеження обсягів пасажиропотоків на станціях метрополітену та з метою оптимізації роботи кас і контрольних пунктів.
Каси наступних станцій працюватимуть:
«Нивки» (вестибюль № 2) - з 8год. 00хв. до 20 год. 00хв.
«Дніпро» - з 8год. 00хв. до 20 год. 00хв.
«Сирець» - з 7 год. 00хв. до 19год. 00хв.
«Славутич» - з 7 год. 00хв. до 19год. 00хв.
«Позняки» (вестибюль № 2) - з 7 год. 00хв. до 19год. 00хв.
«Вирлиця» - з 7 год. 00хв. до 19год. 00хв.
«Червоний Хутір» - з 7 год. 00хв. до 19год. 00хв.
В інший період доби, коли станції відкриті для перевезення пасажирів, жетони можна буде придбати в автоматах видачі жетонів та на контрольних пунктах у контролера.
З 10 червня 2011 року у вестибюлі № 1 станції «Васильківська» та з 11 червня 2011 року у вестибюлі № 2 станції «Гідропарк», який відкритий у вихідні дні, каси працювати не будуть. Жетони можна буде придбати в автоматах видачі жетонів та на контрольних пунктах.
Для уникнення незручностей, просимо пасажирів завчасно подбати про засоби оплати проїзду в метрополітені.
http://www.metro.kiev.ua/?q=node/2104
Да чего уж там мелочиться. Просто написать: "Поезд без кондуктора. Жетоны можно приобрести у машиниста."
Особенно "порадовались" контролёры на пропускных пунктах. Ну, если "сдачи не надо" - это хорошо. Но где они наличку хранить будут? Тут уже инкассаторов грабят средь бела дня, а здесь ещё и провоцируют. И мороки много.
1-й вестибюль "Васильковской" - это восточный?
"Гидропарк" нельзя без кассы оставлять, даже в одном вестибюле. Станция имеет не только сезонные пики, но и дневные погодные максимумы. Гроза налетит - толпа будет штурмовать вход. Давка, крик, пару пьяных от злости что-то натворят, ещё парочка полезет через забор на пути. Экономия на спичках чревата последствиями.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Несколько не понял - касса на Васильковской закрівается вообще? В принципе, в вестибюле со стороні Коломеевского закріть кассу есть резон.Klovsky писал(а):З 10 червня 2011 року у вестибюлі № 1 станції «Васильківська» та з 11 червня 2011 року у вестибюлі № 2 станції «Гідропарк», який відкритий у вихідні дні, каси працювати не будуть. Жетони можна буде придбати в автоматах видачі жетонів та на контрольних пунктах.
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4157
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНІ ПОКАЗНИКИ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КП "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" за січень - травень 2011 року
[hr]
Как скопировать сюда таблицу, не знаю
[hr]
Как скопировать сюда таблицу, не знаю

ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ
Давай так попробуем:
І. Загальний обсяг перевезень пасажирів, млн. ............ 213,7
із них:
- платні перевезення ..................................... 160,2
- пільгові перевезення .................................... 53,5
ІІ. Доходи всього, млн.грн................................ 387,4
в т.ч.
- від перевезень пасажирів ............................... 299,1
- від іншої операційної діяльності ........................ 17,9
в т. ч.:
- від надання площ в оренду (згідно з рішенням КМР
від 30.12.2010 №573/5385 "Про бюджет міста Києва
на 2011 рік" 50% надходжень підлягає обов'язковому
перерахуванню до бюджету міста Києва) ...................... 5,6
- від надання рекламомісць ................................. 3,2
- інші (від надання послуг стороннім
організаціям, об’єктів соціальної сфери,
реалізації вторресурсів тощо) .............................. 9,1
- нарахована амортизація на безоплатно
передані з КМДА основні засоби ............................ 24,2
- отримані бюджетні асигнування за
пільговий проїзд окремих категорій громадян ............... 46,2
в т.ч.:
- за рахунок державного бюджету (перевезено за
пільгами, встановленими законодавством України
на суму 65,7 млн.грн.) .................................... 41,7
- з міського бюджету (перевезено за пільгами,
встановленими рішеннями Київради на суму
56,8 млн.грн.) ............................................. 4,5
ІІІ. Витрати всього, млн.грн. ............................ 494,8
в т.ч.
- витрати на оплату праці ................................ 167,7
- відрахування до державних та соціальних фондів .......... 62,1
- придбання матеріалів, сировини, комплектуючих
для ремонту вагонів, колій, ескалаторів,
кабельного господарства тощо .............................. 33,7
- електроенергія .......................................... 31,8
- тепло -, водопостачання, паливо, газ .................... 12,8
- амортизація ............................................. 91,8
- інші операційні витрати (обов’язкове аварійно-
рятувальне обслуговування, банківські послуги,
вивіз сміття, зв'язок, охорона праці, податки тощо) ....... 14,8
- фінансові та інші витрати (обслуговування кредитів,
залучених на придбання вагонів, будівництво
метрополітену за рахунок бюджетних коштів
- 72,0 млн.грн., поповнення обігових коштів
– 7,1 млн.грн., інші витрати – 1,0 млн.грн.) .............. 80,1
IV. Фінансовий результат (збиток), млн.грн. .............. 107,4
Середній дохід, отриманий від поїздки
1-го пасажира, грн. ....................................... 1,62

І. Загальний обсяг перевезень пасажирів, млн. ............ 213,7
із них:
- платні перевезення ..................................... 160,2
- пільгові перевезення .................................... 53,5
ІІ. Доходи всього, млн.грн................................ 387,4
в т.ч.
- від перевезень пасажирів ............................... 299,1
- від іншої операційної діяльності ........................ 17,9
в т. ч.:
- від надання площ в оренду (згідно з рішенням КМР
від 30.12.2010 №573/5385 "Про бюджет міста Києва
на 2011 рік" 50% надходжень підлягає обов'язковому
перерахуванню до бюджету міста Києва) ...................... 5,6
- від надання рекламомісць ................................. 3,2
- інші (від надання послуг стороннім
організаціям, об’єктів соціальної сфери,
реалізації вторресурсів тощо) .............................. 9,1
- нарахована амортизація на безоплатно
передані з КМДА основні засоби ............................ 24,2
- отримані бюджетні асигнування за
пільговий проїзд окремих категорій громадян ............... 46,2
в т.ч.:
- за рахунок державного бюджету (перевезено за
пільгами, встановленими законодавством України
на суму 65,7 млн.грн.) .................................... 41,7
- з міського бюджету (перевезено за пільгами,
встановленими рішеннями Київради на суму
56,8 млн.грн.) ............................................. 4,5
ІІІ. Витрати всього, млн.грн. ............................ 494,8
в т.ч.
- витрати на оплату праці ................................ 167,7
- відрахування до державних та соціальних фондів .......... 62,1
- придбання матеріалів, сировини, комплектуючих
для ремонту вагонів, колій, ескалаторів,
кабельного господарства тощо .............................. 33,7
- електроенергія .......................................... 31,8
- тепло -, водопостачання, паливо, газ .................... 12,8
- амортизація ............................................. 91,8
- інші операційні витрати (обов’язкове аварійно-
рятувальне обслуговування, банківські послуги,
вивіз сміття, зв'язок, охорона праці, податки тощо) ....... 14,8
- фінансові та інші витрати (обслуговування кредитів,
залучених на придбання вагонів, будівництво
метрополітену за рахунок бюджетних коштів
- 72,0 млн.грн., поповнення обігових коштів
– 7,1 млн.грн., інші витрати – 1,0 млн.грн.) .............. 80,1
IV. Фінансовий результат (збиток), млн.грн. .............. 107,4
Середній дохід, отриманий від поїздки
1-го пасажира, грн. ....................................... 1,62



А какого лешего за это платит КМ?- фінансові та інші витрати (обслуговування кредитів,
залучених на придбання вагонів, будівництво
метрополітену за рахунок бюджетних коштів
- 72,0 млн.грн., поповнення обігових коштів
– 7,1 млн.грн., інші витрати – 1,0 млн.грн.) .............. 80,1
Закупку ПС, ровно как и строительство линий должен проводить город. И если убрать этот пункт то окажется что убытков почти нету.
А если еще и город заплатит по долгам за льготников, так, глядишь, вообще метро в прибыли будет. Я уже молчу о стоимости рекламы, которую городские депутаны установили для себя любимых. Вот только не будет этого никогда
Даёшь повышение тарифа на 1,5 копейки и метро без рекламы!
Даёшь повышение тарифа на 4 копейки и метро без рекламы и торговцев!

Даёшь повышение тарифа на 1,5 копейки и метро без рекламы!
Даёшь повышение тарифа на 4 копейки и метро без рекламы и торговцев!


- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Где-то я подобные лозунги уже видел, притом давно, не могу только вспомнить, где же их видел...
Ах да, вот, это было не так давно, всего 3,5 года назад:
Ах да, вот, это было не так давно, всего 3,5 года назад:
Klovsky писал(а):Давайте повысим стоимость проезда на эти несчастные 0,19%, я согласен купить проездной на 5 коп. дороже
http://forum.metropoliten.kiev.ua/viewt ... 9475#69475
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
3,5 года назад брендирование отдельно взятой МН составляло 0,19% эксплуатационных расходов КМ.
Сейчас МН (и не только) перманентно брендируется, все окна и стены в вагонах оклеены, по линиям катаются около полудюжины оклееных рекламой составов, однако общий доход от «надання рекламомісць» всего-навсего 0,65% от расходов. Понятно, что подобное имеет смысл лишь при условии наличия у заинтересованных лиц собственного «свечного заводика», размещающего рекламу в метро. А то, что рядовые работники КПКМ и пассажиры терпилы — так, по моему, этого уже давно никто не скрывает...
Сейчас МН (и не только) перманентно брендируется, все окна и стены в вагонах оклеены, по линиям катаются около полудюжины оклееных рекламой составов, однако общий доход от «надання рекламомісць» всего-навсего 0,65% от расходов. Понятно, что подобное имеет смысл лишь при условии наличия у заинтересованных лиц собственного «свечного заводика», размещающего рекламу в метро. А то, что рядовые работники КПКМ и пассажиры терпилы — так, по моему, этого уже давно никто не скрывает...


- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9674
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Metro.kiev.ua: Інформація про надходження звернень громадян у І півріччі 2011 року
Протягом І півріччя 2011 року до Київського метрополітену від громадян надійшло 1347 звернень. За аналогічний період минулого року – 1353 звернення.
Також надійшло 72 подяки працівникам станцій за уважне та чуйне ставлення до пасажирів з особливими потребами, надання допомоги при користуванні ескалаторами, надання першої допомоги при погіршенні самопочуття, повернення особистих речей, залишених на станціях, та речей, які впали на колію. Окрім цього отримано 28 пропозицій щодо покращання роботи метрополітену.
Надійшло 93 звернення від пасажирів незадоволених роботою працівників контрольних пунктів метрополітену. Але, розгляд кожного з цих звернень засвідчив, що лише три скарги є обґрунтованими.
Значно зменшилась кількість звернень з питань незадовільної роботи кас – 37, за той же період у минулому році було 101 звернення. Таке зменшення відбулося за рахунок відсутності у звітному періоді звернень від пасажирів щодо черг біля касових вікон, несвоєчасного завантаження автоматів видачі жетонів та відмови касирів приймати дрібні гроші.
З питань надмірної кількості реклами в метрополітені надійшло 24 звернення, за той же період у минулому році було 10. Найбільше заяв стосувалось реклами на дверях та вікнах вагонів, а також розміщення у вагонах несанкціонованої реклами.
Істотно зменшилась кількість звернень стосовно незручностей від розташування торгових точок на території метрополітену – 9 проти 23 у І півріччі 2010 року. Така тенденція з’явилась після прийняття керівництвом метрополітену рішення щодо зменшення кількості торгових точок на території станцій та переходів, які знаходяться на балансі підприємства.
Надано роз’яснення на звернення щодо термінів введення в експлуатацію і будівництва нових станцій та ліній метрополітену – 49, а також пільгового проїзду окремих категорій громадян – 50.
Звернення пасажирів розглянуті в терміни, визначені чинним законодавством. У деяких випадках, для з’ясування всіх обставин, були проведені службові перевірки. Заявникам, які залишили адресу, надані письмові відповіді. Пасажирам, що залишили номер телефону, відповідь надавалась у телефонному режимі. Звернення без адреси і телефону направлялись до відповідних структурних підрозділів для вжиття необхідних заходів.
Протягом І півріччя 2011 року до Київського метрополітену від громадян надійшло 1347 звернень. За аналогічний період минулого року – 1353 звернення.
Також надійшло 72 подяки працівникам станцій за уважне та чуйне ставлення до пасажирів з особливими потребами, надання допомоги при користуванні ескалаторами, надання першої допомоги при погіршенні самопочуття, повернення особистих речей, залишених на станціях, та речей, які впали на колію. Окрім цього отримано 28 пропозицій щодо покращання роботи метрополітену.
Надійшло 93 звернення від пасажирів незадоволених роботою працівників контрольних пунктів метрополітену. Але, розгляд кожного з цих звернень засвідчив, що лише три скарги є обґрунтованими.
Значно зменшилась кількість звернень з питань незадовільної роботи кас – 37, за той же період у минулому році було 101 звернення. Таке зменшення відбулося за рахунок відсутності у звітному періоді звернень від пасажирів щодо черг біля касових вікон, несвоєчасного завантаження автоматів видачі жетонів та відмови касирів приймати дрібні гроші.
З питань надмірної кількості реклами в метрополітені надійшло 24 звернення, за той же період у минулому році було 10. Найбільше заяв стосувалось реклами на дверях та вікнах вагонів, а також розміщення у вагонах несанкціонованої реклами.
Істотно зменшилась кількість звернень стосовно незручностей від розташування торгових точок на території метрополітену – 9 проти 23 у І півріччі 2010 року. Така тенденція з’явилась після прийняття керівництвом метрополітену рішення щодо зменшення кількості торгових точок на території станцій та переходів, які знаходяться на балансі підприємства.
Надано роз’яснення на звернення щодо термінів введення в експлуатацію і будівництва нових станцій та ліній метрополітену – 49, а також пільгового проїзду окремих категорій громадян – 50.
Звернення пасажирів розглянуті в терміни, визначені чинним законодавством. У деяких випадках, для з’ясування всіх обставин, були проведені службові перевірки. Заявникам, які залишили адресу, надані письмові відповіді. Пасажирам, що залишили номер телефону, відповідь надавалась у телефонному режимі. Звернення без адреси і телефону направлялись до відповідних структурних підрозділів для вжиття необхідних заходів.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4157
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
Метро проведет масштабную дезинфекцию
КП «Киевский метрополитен» за собственные средства заказал средства для профилактической дезинфекции объектов метрополитена в ООО «Украинский центр дезинфекции». Об этом сообщили в Министерстве экономики, передают «Комментарии».
Сумма на приобретение данного товара составляет 840 496 гривен.
КП «Киевский метрополитен» за собственные средства заказал средства для профилактической дезинфекции объектов метрополитена в ООО «Украинский центр дезинфекции». Об этом сообщили в Министерстве экономики, передают «Комментарии».
Сумма на приобретение данного товара составляет 840 496 гривен.
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ