Метрошные новости
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Лучше выпить водки литр,Тока не твитер
чем писать заметки в "Твиттер".
Это, братцы, аксиома
и вполне научный факт.
"Твиттер" — жесткая цензура,
"Твиттер" — это амбразура,
сквозь которую идея
не пролазит в мир никак.
Надо как-нибудь иначе.
Генеральные задачи
совершенно невозможно
описать одной строкой!
Как ее ни редактируй,
мало пользы будет миру,
очень мало будет пользы,
а точнее — никакой.
Встанешь утром,
влезешь в свитер,
на айфон загрузишь "Твиттер",
в голове бурлит идея,
нет пока такой нигде!
"Чтобы жизнь была счастливой,
чтоб страна была красивой,
чтоб народы жили дружно,
нам необходимо сде..."
Последний раз редактировалось AMY 21 дек 2011, 21:36, всего редактировалось 1 раз.
![rtfm :rtfm:](./images/smilies/rtfm.gif)
![censored :censored:](./images/smilies/i48.gif)
-
- Дежурный по станции
- Сообщения: 354
- Зарегистрирован: 21 сен 2011, 17:29
- Откуда: Київ
- Контактная информация:
По моєму, автор за рівнем розвитку нічим не вирізняється від того, хто сьогодні вранці на турнікетах на виході з ПЛТ заліпив серветкою світлочутливий елемент.
Трамваївка від 8 березня - http://onxard.io.ua/album519104
Сабвеївка від 1 грудня - http://onxard.io.ua/album518253
Сабвеївка від 1 грудня - http://onxard.io.ua/album518253
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12495
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Вчера было важное событие - Попов побывал на вагоноремонтном заводе.
Київська влада серйозно налаштована на подальше будівництво метрополітену та оновлення його рухомого складу. (ФОТО http://www.metro.kiev.ua/?q=node/2728 )
Чт, 19/01/2012 - 13:10
Про це заявив голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов 18 січня 2012 року під час відвідування Вагоноремонтного заводу – структурного підрозділу Київського метрополітену.
Керівника столичної влади цехами заводу супроводжували начальник Київського метрополітену Володимир Федоренко та директор заводу Анатолій Гомоляко.
"Щороку завод ремонтує близько третини всього інвентарного парку вагонів Київського метрополітену, виконує великі обсяги робіт з ремонту колісних пар, тягових двигунів, мотор-компресорів. Також виконуються роботи з виготовлення нестандартного обладнання та інструментів для заводу і інших служб метрополітену. Працівники заводу все роблять для забезпечення метрополітену надійно відремонтованим рухомим складом. Проте виробнича база заводу, а це - фрезерні, токарні, шліфувальні станки, преси, штампи за роки напруженої роботи технічно застаріли. Зараз, через тривале недофінансування потреб метрополітену, підприємство не має можливості власними силами оновити виробничу базу заводу" - проінформував Олександра Попова начальник Київського метрополітену Володимир Федоренко.
Після знайомства з роботою Вагоноремонтного заводу голова КМДА Олександр Попов зустрівся з трудовим колективом метрополітену. Під час зустрічі він окреслив плани київської влади стосовно подальшого розвитку метрополітену. «Ми дуже серйозно налаштовані на подальше будівництво метрополітену в Києві, в середньому плануємо щороку здавати по дві станції метрополітену. Цього року будемо вводити дві станції і завершимо будівництво лінії на Теремки. І в цьому році, я маю надію, розпочнемо перші будівельні роботи на четвертій гілці метрополітену, яка вирішить проблему забезпечення Троєщини. Це дуже кошторисний проект, декілька мільярдів доларів, а з будівництвом моста – ще дорожче. Ми вже сьогодні бачимо той обсяг фінансування і джерела його забезпечення, тому нас всіх в наступних роках чекає напружена праця в розвитку метрополітену. Крім цього, у нас є плани щодо розвитку гілок, які сьогодні експлуатуються і потребують подальшого розвитку. Ми їх визначили в новому генеральному плані, в Стратегії розвитку міста. Запевняю вас, наша політика буде спрямована на конструктивний розвиток підприємства» - наголосив Олександр Попов.
Не залишив Олександр Павлович без уваги і проблеми Вагоноремонтного заводу, який потребує технічного переоснащення. Тут же, перед присутніми в залі, він дав доручення підготувати програму технічного переоснащення заводу. «На цей рік програма підтримки метрополітену вже визначена і вона дуже кошторисна - 1,5 млрд. грн. на будівництво метрополітену та 1 млрд. грн. на оновлення рухомого складу через співпрацю з Японією. На наступний рік, я переконаний, ми підготуємось, визначимось і реалізуємо програму технічного переоснащення заводу» - запевнив очільник КМДА.
[hr]Київська влада серйозно налаштована на подальше будівництво метрополітену та оновлення його рухомого складу. (ФОТО http://www.metro.kiev.ua/?q=node/2728 )
Чт, 19/01/2012 - 13:10
Про це заявив голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов 18 січня 2012 року під час відвідування Вагоноремонтного заводу – структурного підрозділу Київського метрополітену.
Керівника столичної влади цехами заводу супроводжували начальник Київського метрополітену Володимир Федоренко та директор заводу Анатолій Гомоляко.
"Щороку завод ремонтує близько третини всього інвентарного парку вагонів Київського метрополітену, виконує великі обсяги робіт з ремонту колісних пар, тягових двигунів, мотор-компресорів. Також виконуються роботи з виготовлення нестандартного обладнання та інструментів для заводу і інших служб метрополітену. Працівники заводу все роблять для забезпечення метрополітену надійно відремонтованим рухомим складом. Проте виробнича база заводу, а це - фрезерні, токарні, шліфувальні станки, преси, штампи за роки напруженої роботи технічно застаріли. Зараз, через тривале недофінансування потреб метрополітену, підприємство не має можливості власними силами оновити виробничу базу заводу" - проінформував Олександра Попова начальник Київського метрополітену Володимир Федоренко.
Після знайомства з роботою Вагоноремонтного заводу голова КМДА Олександр Попов зустрівся з трудовим колективом метрополітену. Під час зустрічі він окреслив плани київської влади стосовно подальшого розвитку метрополітену. «Ми дуже серйозно налаштовані на подальше будівництво метрополітену в Києві, в середньому плануємо щороку здавати по дві станції метрополітену. Цього року будемо вводити дві станції і завершимо будівництво лінії на Теремки. І в цьому році, я маю надію, розпочнемо перші будівельні роботи на четвертій гілці метрополітену, яка вирішить проблему забезпечення Троєщини. Це дуже кошторисний проект, декілька мільярдів доларів, а з будівництвом моста – ще дорожче. Ми вже сьогодні бачимо той обсяг фінансування і джерела його забезпечення, тому нас всіх в наступних роках чекає напружена праця в розвитку метрополітену. Крім цього, у нас є плани щодо розвитку гілок, які сьогодні експлуатуються і потребують подальшого розвитку. Ми їх визначили в новому генеральному плані, в Стратегії розвитку міста. Запевняю вас, наша політика буде спрямована на конструктивний розвиток підприємства» - наголосив Олександр Попов.
Не залишив Олександр Павлович без уваги і проблеми Вагоноремонтного заводу, який потребує технічного переоснащення. Тут же, перед присутніми в залі, він дав доручення підготувати програму технічного переоснащення заводу. «На цей рік програма підтримки метрополітену вже визначена і вона дуже кошторисна - 1,5 млрд. грн. на будівництво метрополітену та 1 млрд. грн. на оновлення рухомого складу через співпрацю з Японією. На наступний рік, я переконаний, ми підготуємось, визначимось і реалізуємо програму технічного переоснащення заводу» - запевнив очільник КМДА.
Т.е. "оновлення" будет модернизацией старых http://www.metro.kiev.ua/?q=node/2197
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Если это "бумажная модернизация" то почему бы и нет?Т.е. "оновлення" будет модернизацией старых http://www.metro.kiev.ua/?q=node/2197
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Klovsky писал(а):Т.е. "оновлення" будет модернизацией старых http://www.metro.kiev.ua/?q=node/2197
Я писал об этом еще пол-года назад, на месяц раньше цитируемого источника. С тех пор, слухов об отмене модернизации не было. С чего такое удивление, непонятно.Santehnik писал(а):Если это "бумажная модернизация" то почему бы и нет?Т.е. "оновлення" будет модернизацией старых http://www.metro.kiev.ua/?q=node/2197
![Изображение](http://forum.metropoliten.kiev.ua/smiles/19.gif)
Sinoptik
-
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 85
- Зарегистрирован: 22 ноя 2011, 14:51
- Откуда: Киев
Киевский метрополитен в 2012 году получит 120 миллионов на строительство
Кабинет министров выделил КП “Киевский метрополитен” 119 600 000 гривен на строительство линий метро в столице в 2012 году.
Об этом говорится в постановлении Кабмина № 40 от 18 января, обнародованном на правительственном веб-сайте.
В частности, 73 млн гривен будут направлены на финансирование строительства участка Куреневский-Красноармейская линии метро от станции “Либiдськои” до “Выставочного центра”
(журналисты протупили?) i 41600000 гривен выделят на строительство участка от “Выставочного центра” до станции “Одесская площадь”.
Кроме того, 5 млн гривен выделено на строительство участка Подольской-Вигурiвськои линии от станции “Глыбочицкая” до “Радужной”, с ответвлением в сторону жилого массива Вигурiвщина-Троещина.
Кабинет министров выделил КП “Киевский метрополитен” 119 600 000 гривен на строительство линий метро в столице в 2012 году.
Об этом говорится в постановлении Кабмина № 40 от 18 января, обнародованном на правительственном веб-сайте.
В частности, 73 млн гривен будут направлены на финансирование строительства участка Куреневский-Красноармейская линии метро от станции “Либiдськои” до “Выставочного центра”
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Кроме того, 5 млн гривен выделено на строительство участка Подольской-Вигурiвськои линии от станции “Глыбочицкая” до “Радужной”, с ответвлением в сторону жилого массива Вигурiвщина-Троещина.
-
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 85
- Зарегистрирован: 22 ноя 2011, 14:51
- Откуда: Киев