Страница 169 из 244

Добавлено: 07 май 2012, 14:44
Yaroslav
до речі, а коли планується робити "заділ" на поворот після Іподрому ?

це буде спеціальна камера чи щось інше ?

Добавлено: 07 май 2012, 14:51
tov_tob
Он уже сделан. Осталось только омонолитить (или как оно там будет) и все.
Просто расширение тоннеля под камеру съезда.

Добавлено: 07 май 2012, 14:57
Yaroslav
tov_tob писал(а):Он уже сделан. Осталось только омонолитить (или как оно там будет) и все.
Просто расширение тоннеля под камеру съезда.
а де можна подивитися схему ?
ось тут http://forum.metropoliten.kiev.ua/album_pic.php?pic_id=10056
правий тунель в сторону Теремків має розділитися далеко за станцією, це так ?

Добавлено: 07 май 2012, 15:01
tov_tob
Yaroslav писал(а):а де можна подивитися схему ?
ось тут http://forum.metropoliten.kiev.ua/album_pic.php?pic_id=10056
правий тунель в сторону Теремків має розділитися далеко за станцією, це так ?
Эта схема устарела.
Вот здесь больше похоже на правду, только камеру съезда по 1-му пути нужно ближе к Теремкам сдвинуть:
http://pics.livejournal.com/81412/pic/00021412

Добавлено: 07 май 2012, 15:01
Юрик
tov_tob писал(а):Щиты там не нужны. Щиты уйдут на Подол.
Ну не все горожане об этом знают и понимают :wink:
Можно на два года "забить" на ПВЛ и за это время сдать весь станционный комплекс с заявлениями "какие мы молодцы - за два года построили с нуля такую глубокую станцию...". А народ это схавает, не все же метрофорум посещают так как :D

Добавлено: 07 май 2012, 15:18
SlALFik
Как-то не видел тут этой новости. Мог пропустить, правда:

КП «Київський метрополітен» 19 квітня за результатами тендеру уклало угоду з ПАТ «Київметробуд» на хімічне закріплення ґрунтів на окремих ділянках Сирецько-Печерської та Куренівсько-Червоноармійської ліній Київського метрополітену загальною довжиною 6058 погонних метрів. Вартість угоди склала 104,91 млн грн. Про це повідомляється в «Віснику державних закупівель».

Протягом трьох років «Київметробуд» буритиме скважини на ділянках (весь перелік нижче) для призупинення просідань перегінних тунелів на окремих ділянках мілкого закладання. Зі скважин буде відкачуватись вода та закачуватиметься закріпляючий хімічний розчин. Виконання робіт дозволить зняти обмеження швидкості на ділянках з просадками, зменшити інтервал руху поїздів, не допустити припинення перевезення пасажирів.

http://nashigroshi.org/2012/04/27/stoly ... a-tuneliv/

Добавлено: 07 май 2012, 15:33
dimentiy
О боже! Не может быть! :pray:

Наконец-то!

Добавлено: 07 май 2012, 15:52
tov_tob
И в самом деле, неужели? :o

Добавлено: 07 май 2012, 19:39
Klovsky
СБЛ мелкого заложения не проседает.
Це добре. ;)

Добавлено: 07 май 2012, 23:16
машинист
SlALFik писал(а): Протягом трьох років «Київметробуд» буритиме скважини на ділянках (весь перелік нижче) для призупинення просідань перегінних тунелів на окремих ділянках мілкого закладання.
хоть бы эти умельцы не пробурили насквозь туннель. как в Москве однажды.

:lol:

Добавлено: 07 май 2012, 23:31
XAN
Ну в Мск рекламный щит ставили, причем под гарантии РЖД, что под ж/д ничего быть не может.

Добавлено: 08 май 2012, 15:55
машинист
Ну зная наших всякого можно ждать. 6 лет назад паркинг на Осокорках строили. и.......... дальше сами знаете

Добавлено: 08 май 2012, 16:11
dimentiy
Серьёзно? А паркинг Метрострой строил?

Добавлено: 08 май 2012, 17:43
XAN
Вот и я к этому клоню - метрострой немного отличается от частной фирмочки, по дешевки ставящие биллборды.

Добавлено: 10 май 2012, 14:25
Yaroslav
tov_tob писал(а): Эта схема устарела.
Вот здесь больше похоже на правду, только камеру съезда по 1-му пути нужно ближе к Теремкам сдвинуть:
http://pics.livejournal.com/81412/pic/00021412
ага, тепер бачу, цю стіну навіть з платформи можна буде побачити )