Метро на Виноградаре
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Метро на Виноградаре
Когда смешной район получил эту аббревиатуру, на славутиче еще жабы квакали и паслись коровы, а метро использовалось исключительно садоводами (выход на юг) и автомобилистами (выход к гаи на север). так что перетопчется, молодой ищщо)))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3505
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Метро на Виноградаре
Где и когда жабы квакали и кто куда ходил и без склерозирующих ветеранов куликовской общеизвестно.
А вот то что эта аббревиатура тогда не существовала подтверждается хотя бы тем, что на форуме впервые упомянута в 2017м. А это чуть ли второе-третье упоминание.
Балаболишь как всегда, прошу прощения.
А вот то что эта аббревиатура тогда не существовала подтверждается хотя бы тем, что на форуме впервые упомянута в 2017м. А это чуть ли второе-третье упоминание.
Балаболишь как всегда, прошу прощения.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Re: Метро на Виноградаре
я ее году в 97-8 слышал от сотрудника, жившего тогда на старых харьках возле кольца ревуцкого-ахметовой. но не прижилось. как и "китайская стена" к малышко 3.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Метро на Виноградаре
Звичайно, якщо на форумі не згадували, то не існувала однозначно! Логіка залізна. Ось тільки я особисто чув таку назву цього "району" ще в середині 00-х. Так що, як то кажуть - мимо

- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11042
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Метро на Виноградар
Не звертай увагу.
"Поначитываются всяких адме, пикабушники мамкины, и умничают потом"
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11042
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Метро на Виноградар
Дільниця 213
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11042
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Метро на Виноградар
Кличко розповів, коли мають відкрити метро на Виноградар
Нову ділянку "зеленої" гілки метро у напрямку житлового масиву Виноградар мають відкрити протягом двох років. Про це заявив очільник столиці Віталій Кличко в інтерв'ю телеканалу "КИЇВ24".
За його словами, якщо не буде форс-мажорних обставин, вже протягом найближчих двох років мешканці Виноградаря зможуть відчути привілеї користування підземкою. Йдеться про відкриття нових станцій "Мостицька" та "Варшавська" (стара проєктна назва — "Проспект Правди"), які зараз будуються.
За словами Кличка, попри війну та необхідність фінансувати ЗСУ з міського бюджету, також потрібно підтримувати муніципальні проєкти, щоб місто "не було в занепаді".
Ми зараз проводимо багато робіт в місті Києві, але вони мінімальні в порівнянні з довоєнним станом. Але їх потрібно робити, і ключові напрямки — це метрополітен та ключові автомагістралі, — заявив мер.
Нагадаємо, у грудні 2023 року "Київський метрополітен" розірвав договір із підрядником будівництва нових станцій метро на Виноградар через зрив термінів виконання робіт. Підрядник не тільки не виконував роботи, а й поклав на депозит виділені на будівництво бюджетні гроші, щоб отримати відсотки.
У серпні 2024 року підземка уклала договір із новим підрядником, компанією "Автострада", яка відновила будівництво восени минулого року. Зараз будівельні роботи тривають.
https://tykyiv.com/news/klichko-rozpovi ... inogradar/
Нову ділянку "зеленої" гілки метро у напрямку житлового масиву Виноградар мають відкрити протягом двох років. Про це заявив очільник столиці Віталій Кличко в інтерв'ю телеканалу "КИЇВ24".
За його словами, якщо не буде форс-мажорних обставин, вже протягом найближчих двох років мешканці Виноградаря зможуть відчути привілеї користування підземкою. Йдеться про відкриття нових станцій "Мостицька" та "Варшавська" (стара проєктна назва — "Проспект Правди"), які зараз будуються.
За словами Кличка, попри війну та необхідність фінансувати ЗСУ з міського бюджету, також потрібно підтримувати муніципальні проєкти, щоб місто "не було в занепаді".
Ми зараз проводимо багато робіт в місті Києві, але вони мінімальні в порівнянні з довоєнним станом. Але їх потрібно робити, і ключові напрямки — це метрополітен та ключові автомагістралі, — заявив мер.
Нагадаємо, у грудні 2023 року "Київський метрополітен" розірвав договір із підрядником будівництва нових станцій метро на Виноградар через зрив термінів виконання робіт. Підрядник не тільки не виконував роботи, а й поклав на депозит виділені на будівництво бюджетні гроші, щоб отримати відсотки.
У серпні 2024 року підземка уклала договір із новим підрядником, компанією "Автострада", яка відновила будівництво восени минулого року. Зараз будівельні роботи тривають.
https://tykyiv.com/news/klichko-rozpovi ... inogradar/
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Метро на Виноградаре
Кличко оптиміст: тут не знаєш що завтра буде....
-
- Машинист
- Сообщения: 429
- Зарегистрирован: 08 окт 2010, 12:25
Re: Метро на Виноградаре
Не Кличко зараз будує метро, а Автострада (Кличко дуже бравурно доповідав про будівництво метро Київметробудом, коли воно вже давно було паралізоване), а Шкіль просто вимучено прокоментував ситуацію із запуском будівництва другого тунеля, не хотілоя йому це робити. Проблем море, за 2 роки, що залишилися до пуску дільниці, демонтувати щит, перевезти в Німеччину, полагодити, повернути, змонтувати, прокласти тунель 1250 м, і підготувати його до роботи (колійне господарство, СЦБ та інші необхідні роботи ), начебто вимальовується цейтнот.
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11042
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Метро на Виноградар
Спілкувався з "автострадівцями". Кажуть, що місто напрягає компанію щоб вона сама взяла кошти в кредит для подальшого будівництва
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11042
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Метро на Виноградар
Грошей нема й не буде :
у Київраді стримують оптимізм Кличка щодо метро на Виноградар
Очільник "бюджетної" комісії міської ради Києва заявив, що місто здатне покрити лише мізерні видатки на добудову підземки у Києві в обсязі декількох відсотків від потрібної суми, а до ЄБРР чи Світового банку по гроші ще ніхто не звертався
Віталій Кличко обіцяє, що новенькими станціями можна буде скористатись вже за два роки, навесні 2027-го - втім, чи можна це реалізувати на практиці, питання
Гучна обіцянка міського голови Києва щодо термінів здачі метро на Виноградар не має під собою ґрунту. В бюджеті столиці будівництво метро просто не забюджетовано у повному обсязі, а допомогти місту могли б ЄБРР чи Світовий банк - але жодних домовленостей із ними щодо допомоги на добудову лінії метро поки немає. Відтак, складно зрозуміти, на що розраховує Віталій Кличко, коли обіцяє, що підземка буде здана в строк.
Про це повідомив очільник "бюджетної" комісії Київради Андрій Вітренко у соцмережах. Опозиційний депутат міськради розповів, що, відповідно до Програми соціально-економічного розвитку, запуск ділянки метро на Виноградар заплановано на грудень 2028 року (Кличко, нагадаємо, обіцяє завершити за два роки - тобто ще у 2027-му). При цьому загальна кошторисна вартість об'єкту складає 24 мільярди гривень.
"В бюджеті міста будівництво метро не забюджетовано, особливо - у такому обсязі. На сьогодні профінансовано лише близько 290 млн грн, це лише кілька відсотків від загальної вартості", - зауважив Вітренко у дописі.
Депутат каже, що у 2025 році планується виділити ще 700 млн грн. А в проєкті перерозподілу бюджету міститься ще близько 1 млрд грн на підземку. Разом це 1,7 млрд, каже він, але цього "критично недостатньо" для добудови "зеленої" лінії метрополітену.
"У справі такої складності, як добудова метро, місто має розраховувати на зовнішнє фінансування — наприклад, від ЄБРР чи Світового банку. Але жодних підтверджених домовленостей або кредитних програм наразі немає", - додав депутат.
Коли Кличко пообіцяв здати "зелену" лінію метро, та що відбувається нині на майданчику
Нагадаємо, напередодні Інформатор писав, що до Дня Києва міський голова столиці Віталій Кличко зробив гучну обіцянку стосовно строків добудови продовження "зеленої" лінії метро. Йдеться про дві станції, "Мостицька" та "Проспект Правди" у Подільському районі міста. Мер обіцяє, що обидві станції здадуть впродовж двох років.
Також ми розповідали, що будівництво метро на Виноградар переходить на новий етап: на майданчику станції "Мостицька" почали зводити діафрагмові стіни, які укріплюватимуть котлован для підземних споруд. Йдеться про один із ключових етапів проєкту, що потребує найвищої інженерної точності та спеціального обладнання. Саме тому компанія-підрядник Autostrada залучила для робіт нову високотехнологічну техніку - бурову установку Casagrande B200 та бентонітовий завод S.A.I.C.I.
https://kiev.informator.ua/uk/groshey-n ... vinogradar
у Київраді стримують оптимізм Кличка щодо метро на Виноградар
Очільник "бюджетної" комісії міської ради Києва заявив, що місто здатне покрити лише мізерні видатки на добудову підземки у Києві в обсязі декількох відсотків від потрібної суми, а до ЄБРР чи Світового банку по гроші ще ніхто не звертався
Віталій Кличко обіцяє, що новенькими станціями можна буде скористатись вже за два роки, навесні 2027-го - втім, чи можна це реалізувати на практиці, питання
Гучна обіцянка міського голови Києва щодо термінів здачі метро на Виноградар не має під собою ґрунту. В бюджеті столиці будівництво метро просто не забюджетовано у повному обсязі, а допомогти місту могли б ЄБРР чи Світовий банк - але жодних домовленостей із ними щодо допомоги на добудову лінії метро поки немає. Відтак, складно зрозуміти, на що розраховує Віталій Кличко, коли обіцяє, що підземка буде здана в строк.
Про це повідомив очільник "бюджетної" комісії Київради Андрій Вітренко у соцмережах. Опозиційний депутат міськради розповів, що, відповідно до Програми соціально-економічного розвитку, запуск ділянки метро на Виноградар заплановано на грудень 2028 року (Кличко, нагадаємо, обіцяє завершити за два роки - тобто ще у 2027-му). При цьому загальна кошторисна вартість об'єкту складає 24 мільярди гривень.
"В бюджеті міста будівництво метро не забюджетовано, особливо - у такому обсязі. На сьогодні профінансовано лише близько 290 млн грн, це лише кілька відсотків від загальної вартості", - зауважив Вітренко у дописі.
Депутат каже, що у 2025 році планується виділити ще 700 млн грн. А в проєкті перерозподілу бюджету міститься ще близько 1 млрд грн на підземку. Разом це 1,7 млрд, каже він, але цього "критично недостатньо" для добудови "зеленої" лінії метрополітену.
"У справі такої складності, як добудова метро, місто має розраховувати на зовнішнє фінансування — наприклад, від ЄБРР чи Світового банку. Але жодних підтверджених домовленостей або кредитних програм наразі немає", - додав депутат.
Коли Кличко пообіцяв здати "зелену" лінію метро, та що відбувається нині на майданчику
Нагадаємо, напередодні Інформатор писав, що до Дня Києва міський голова столиці Віталій Кличко зробив гучну обіцянку стосовно строків добудови продовження "зеленої" лінії метро. Йдеться про дві станції, "Мостицька" та "Проспект Правди" у Подільському районі міста. Мер обіцяє, що обидві станції здадуть впродовж двох років.
Також ми розповідали, що будівництво метро на Виноградар переходить на новий етап: на майданчику станції "Мостицька" почали зводити діафрагмові стіни, які укріплюватимуть котлован для підземних споруд. Йдеться про один із ключових етапів проєкту, що потребує найвищої інженерної точності та спеціального обладнання. Саме тому компанія-підрядник Autostrada залучила для робіт нову високотехнологічну техніку - бурову установку Casagrande B200 та бентонітовий завод S.A.I.C.I.
https://kiev.informator.ua/uk/groshey-n ... vinogradar
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
-
- Машинист
- Сообщения: 429
- Зарегистрирован: 08 окт 2010, 12:25
Re: Метро на Виноградаре
Збиралися 7 років тому побудувати "об'єкт" за 5 млрд. 900 млн. І що, так набудували, що вже кошторисна вартість зросла до 24 млрд.
Re: Метро на Виноградаре
Це стандартно для всіх довгобудів в усіх країнах, від київського метро, до міжпланетної місії НАСА, в нашому випадку треба враховувати ще й ріст цін в рази за ці 7 років, так що якщо зараз будівництво зупиниться, то потім беде ще дорожче, набагато.Нестор-летописец писал(а): ↑28 май 2025, 06:20Збиралися 7 років тому побудувати "об'єкт" за 5 млрд. 900 млн. І що, так набудували, що вже кошторисна вартість зросла до 24 млрд.
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3579
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Метро на Виноградаре
Смішно читати про "усі країни"))) Вихід за межі запланованого бюджету є НП, а не чимось нормальним, і зазвичай призводить до кадрових змін. Ознакою професійності є як раз планування та контроль за дотриманням бюджету, а не навпаки.
Так, за 7 років ціни зросли, але не не все і не в 4 рази. Плюс маю питання: взагалі нічого не було побудовано, чи все ж щось вдалось? Чому побудоване автоматично проіндексувалось?
Так, за 7 років ціни зросли, але не не все і не в 4 рази. Плюс маю питання: взагалі нічого не було побудовано, чи все ж щось вдалось? Чому побудоване автоматично проіндексувалось?