Страница 18 из 375

Добавлено: 02 июл 2007, 16:00
Дёдя
А ведь какую свечку можно поставить на месте бывшей конечной! Как те кто надо этого не заметили (или заметили, просто пока молчат?)?

Добавлено: 02 июл 2007, 16:36
Misha
Конечно, есть АРС.

Добавлено: 02 июл 2007, 16:38
AMY
Ну, кто тут хотел узнать, как будут реконструировать СТ?

На zakupivli.com напечатали результаты тендеров по реконструкции СТ.
[ материалы полностью ]
[hr]
Таки победителей трое:

ТОВ «Україна – енергосервіс ЛТД» — 12 000 000,00 грн
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

на визначення генеральної підрядної організації по реконструкції трамвайних колій з застосуванням блочної конструкції трамвайного полотна по вул. Жилянській від станції „Площа Перемоги до станції „Старовокзальна” в складі реконструкції трамвайної лінії швидкісного руху від вул.Старовокзальної до Великої Кільцевої дороги.
1. Виконати демонтаж дорожнього покриття трамвайного полотна із залізобетонних плит та асфальтобетону – 5500,0 кв.м.
2. Виконати демонтаж трамвайних колій з рейками Тв65 (Т62) на дерев’яних шпалах – 1,7 км о.к. в тому числі 6 стрілочних переводів і 2 перехрещення.
3. Вивезти сміття і будівельні матеріали від демонтажу дорожнього покриття і трамвайних колій на відстань 31,0 км – 7000,0 тон.
4. Укладання колійного дренажу -1660 м.
5. Планування і ущільнення земляного полотна та укладання геотекстилю - 10800 кв.м.
6. Укладка підстилаючого шару із піску товщиною 10 см з ущільненням – 1200 куб.м.
7. Влаштування щебеневої основи товщиною 25 см з ущільненням – 3000,0 куб.м.
8. Укладка двошарового асфальтобетону (товщина шару 15 см) 470х2=940 куб.м.
9. Монтаж блочної конструкції (панельної) трамвайних колій з без шийковими рейками та гумовими заповнювачами – 0,5 км двоколійного полотна.
10. Монтаж стрілочних вузлів та кривих колій з рейками Т62 на дерев’яних шпалах – 0,7 км о.к.
11. Монтаж стрілочних переводів – 6 комплектів.
12. Покриття трамвайного полотна із залізобетонних плит – 2400 куб.м.
13. Влаштування закритого водовідведення від стрілок у вуличну мережу – 6 місць.
14. Обладнання колійних стрілок пристроями електрообігріву – 6 комплектів
[hr]Виробничий кооператив "Контакт-90” — 32 299 466,00 грн
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

для визначення генеральної підрядної організації по спеціальних роботах реконструкції трамвайної лінії швидкісного руху від вул. Старовокзальної до Великої Кільцевої дороги
1. Змонтувати 700 шт. металевих опор типу ОКМ-12.
2. Виконати монтаж повздовжньо-несучу підвіску контактного проводу – 20,0 км.
3. Змонтувати 670 шт. світильників зовнішнього освітлення
4. Прокласти в землі (пласт.трубах) силовий кабель для електропостачання зовнішнього освітлення типу АВВГ-4х35 кв.мм в кількості 21,0 км.
5. Виконати електричну обв’язку світильників проводом типу АПВ-3х2,5 в кількості – 9,0 км.
6. Виконати реконструкцію шести діючих тягових підстанцій з частковою заміною обладнання.
7. Виконати реконструкцію м’якої покрівлі в кількості – 840 кв.м з застосуванням сучасних покрівельних матеріалів.
8. Виконати реконструкцію зовнішнього водопроводу (Ду50) в кількості 440 п.м.
9. Виконати реконструкцію 100 п.м. внутрішнього водопроводу тягових підстанцій з заміною лічильників ВСКСМ-20 (6 шт.) сантехприладів (6 умивальників, 6 унітазів).
10. Виконати роботи по асфальтуванню територій тягових підстанцій в кількості 3000,0 кв.м.
11. Змонтувати залізобетонну огорожу Н-2,5 м в кількості 80 п.м.
12. Прокласти 12,0 км силового кабеля на напругу 10 кВ перетином 3х185 кв.мм.
13. Прокласти 6,5 км кабеля постійного струму перетином 800 кв.мм.
[hr]Відкрите акціонерне товариство «Київметробуд» — 47 728 000,00 грн
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
для визначення генеральної підрядної організації по реконструкції трамвайних колій на ділянці від площі Перемоги до Великої Кільцевої дороги в складі реконструкції трамвайної лінії швидкісного руху від вул. Старовокзальної до Великої Кільцевої дороги
1. Демонтувати трамвайні колії з рейками Т62 на дерев’яних шпалах і костильним скріпленням – 2,3 км о.к.
2. Демонтувати трамвайні колії з рейками Т65 на залізобетонних шпалах і скріпленням – КБ – 17,7 км о.к.
3. Вивезення будівельного сміття і матеріалів на відстань 31,0 км – 53000,0 т.
4. Укладання колійного дренажу – 10000,0 м.
5. Укладання підстилаю чого шару із піску товщиною 10 см – 7000,0 куб.м.
6. Планування і ущільнення земляного полотна та укладка геотекстилю – 70000,0 кв.м.
7. Влаштування щебеневої основи трамвайного полотна товщиною 25 см з ущільненням – 18000,0 куб.м.
8. Монтаж трамвайних колій з рейками Р65 на залізобетонних шпалах з пружним без болтовим скріпленням та елементами шумозахисту та захисту від впливу блукаючих струмів – 17,8 км о.к.
9. Монтаж стрілочних вузлів та кривих колій з рейок Т 62 на дерев’яних шпалах – 2,0 км о.к.
10. Монтаж стрілочних переводів – 12 комплектів.
11. Покриття трамвайних колій залізобетонним плитами – 6700,0 кв.м.
12. Влаштування закритого водовідведення від колійних стрілок у вуличну мережу – 12 випусків.
13. Монтаж обладнання для обігріву колійних стрілок – 12 комплектів.
14. Влаштування тимчасових з’їздів (два стрілочних переводи з симетричними кривими) – 22 з’їзди.

Добавлено: 02 июл 2007, 19:08
sashman
Misha писал(а):Конечно, есть АРС.
Есть, да не используется :wink:

Добавлено: 02 июл 2007, 20:36
Дёдя
Есть, да не используется
Наверно это я и хотел услышать ;-)
Просто помню когда маленький был - там какието часы стояли, светофоры, еще чтото, а когда подрос - все исчезло :-( . Расскажите кто помнит подробнее :-)

Добавлено: 02 июл 2007, 22:57
Sinoptik
Линия СТ трамвая была оборудована "самодельной" системой АРС. Непосредственное участие в разработке и установке принимал Евгений Александрович Ярмоленко. Я с ним знаком. (не хвастаюсь, просто так, к слову) Причину, по которой АРС была демонтирована мне неизвестна. Приемные катушки были позаимствованы КМ, при введении АРС в 1985 году.

Добавлено: 02 июл 2007, 23:27
Дёдя
Приемные катушки были позаимствованы КМ
Т.е. переставлены, или изготовлены на базе :?:

Добавлено: 02 июл 2007, 23:49
FerrariF1racing
Проезжал мимо, на "Кольцевая дорога" на кругу выкопали траншею где были раньше рельсы. Работала бригада из 10 человек ( + - )

Добавлено: 03 июл 2007, 09:24
AMY
Разворот на Старовокзальной сегодня еще работает.

Появилась идея относительно разметки на кругу: похоже, что это замеры для изготовления бетонных блоков бесшпального пути, который будет строить ТОВ «Україна – енергосервіс ЛТД» на участке от Старовокзальной до ст. Пл.Победы. Такая же разметка есть вдоль пути аж до Жилянской..

Добавлено: 03 июл 2007, 20:29
Sinoptik
Т.е. переставлены, или изготовлены на базе
Я ж не сказал "скопировали". Метрополитен их забрал.

Добавлено: 03 июл 2007, 21:56
Vadim
Сегодня начали разбирать перегон Кольцевая дорога - Ромена Роллана.

Добавлено: 04 июл 2007, 12:43
Teteraedr
AMY писал(а):Разворот на Старовокзальной сегодня еще работает.
1.2. З 25.06.2007 до 01.10.2007 закрити рух трамваїв:
- маршруту № 1 на ділянці від вул. Старовокзальної до станції швидкісного трамвая «Повітрофлотська».
хлопці вже на тиждень вибились з графіку

Добавлено: 04 июл 2007, 14:13
AMY
выбились на побольше, однако...
если закрывать до воздухофлотской, то нужно строить временное кольцо. а вот его то еще и не начинали делать... Разве что закроют в два этапа - сначала от Старовокзальной до Победы, построят кольцо и закроют от Победы до Воздухофлотской.

Одно уже ясно - на участке от старовокзальной до победы появится 0,5 км "евроколеи"

Добавлено: 04 июл 2007, 14:26
Teteraedr
цікаво, але тендерною документацією не передбачено будувати тимчасове кільце...
Одно уже ясно - на участке от старовокзальной до победы появится 0,5 км "евроколеи"
мдя, а решта - 1,2 км - лишаться "совковими"

Добавлено: 04 июл 2007, 15:55
AMY
тендерною документацією не передбачено будувати тимчасове кільце
но иначе никак не удастcя убрать кольцо на ст. пл. победы и перенести путь от ст. воздухофлотская до старовокзальной на середину жилянской

Изображение Изображение