Мосты...мосты...
Модераторы: dimentiy, CARCASS, Администраторы
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11110
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Мости... мости...
В Британії будують шляхопровід шириною 100 метрів з біопереходами за проектом магістралі HS2
Введення в експлуатацію автомобільного шляхопроводу заплановано на осінь 2025 року.
На високошвидкісній лінії між Лондоном та Бірмінгемом, проект якої реалізує компанія HS2, завершено основні роботи з будівництва мостових конструкцій шляхопроводу з біопереходами.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.
Будівництво автомобільного шляхопроводу в районі міста Кенілворт в англійському графстві Уорікшир почалося в жовтні 2023 року. Мостове полотно довжиною 33 м і шириною 42 м має з обох боків 9-метрові смуги, на яких будуть влаштовані живі огорожі і висаджена рослинність.
Всі роботи зі спорудження мосту та облаштування озеленених смуг за контрактом з HS2 виконує компанія Balfour Beatty VINCI, до сфери відповідальності якої входить будівництво ділянок HS2 сумарною протяжністю 90 км від Лонг-Ітчінгтона у графстві Уорікшир до Бірмінгема та графства Стаффордшир.
Введення в експлуатацію автомобільного шляхопроводу зі смугами біопереходів заплановано на осінь 2025 року.
Усього на ВСМ HS2 передбачено спорудження 16 подібних шляхопроводів. На деяких із них біопереходи будуть поєднані з автомобільними дорогами або з проїздами для сільськогосподарської техніки. На частині біопереходів облаштують лише пішохідні доріжки.
Ширина шляхопроводу, що зводиться в даний час з біопереходами і пішохідною доріжкою поряд з селом Теруестон складе майже 100 м.
https://cfts.org.ua/news/2025/02/10/v_b ... _hs2_81913
Введення в експлуатацію автомобільного шляхопроводу заплановано на осінь 2025 року.
На високошвидкісній лінії між Лондоном та Бірмінгемом, проект якої реалізує компанія HS2, завершено основні роботи з будівництва мостових конструкцій шляхопроводу з біопереходами.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.
Будівництво автомобільного шляхопроводу в районі міста Кенілворт в англійському графстві Уорікшир почалося в жовтні 2023 року. Мостове полотно довжиною 33 м і шириною 42 м має з обох боків 9-метрові смуги, на яких будуть влаштовані живі огорожі і висаджена рослинність.
Всі роботи зі спорудження мосту та облаштування озеленених смуг за контрактом з HS2 виконує компанія Balfour Beatty VINCI, до сфери відповідальності якої входить будівництво ділянок HS2 сумарною протяжністю 90 км від Лонг-Ітчінгтона у графстві Уорікшир до Бірмінгема та графства Стаффордшир.
Введення в експлуатацію автомобільного шляхопроводу зі смугами біопереходів заплановано на осінь 2025 року.
Усього на ВСМ HS2 передбачено спорудження 16 подібних шляхопроводів. На деяких із них біопереходи будуть поєднані з автомобільними дорогами або з проїздами для сільськогосподарської техніки. На частині біопереходів облаштують лише пішохідні доріжки.
Ширина шляхопроводу, що зводиться в даний час з біопереходами і пішохідною доріжкою поряд з селом Теруестон складе майже 100 м.
https://cfts.org.ua/news/2025/02/10/v_b ... _hs2_81913
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11110
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Мости... мости...
Найдовший швидкісний міст-естакада Словаччини довжиною понад 4 км майже готовий (фото, відео)
Вже цього року на швидкісній автомагістралі R2 мають відкрити найдовший у Словаччині міст-естакаду, що становитиме 4374 метри з перепадами висоти від 15 до 45 метрів. Конструкція, яка однозначно варта уваги.
Йдеться про ділянку "Кривань - Митна", частину R2. Цю магістраль іноді називають «Південним шосе», вона є найдовшою швидкісною автомобільною дорогою в Словаччині, що простягається від Тренчина до Кошице.
"Я не хочу називати точну дату, тому що завжди може щось трапитися. Але ми окреслили основні терміни для підрядника. Тож давайте залишатися впевненими, що це відбудеться саме цього року», — сказав словацький міністр транспорту Йозеф Раж щодо завершення ділянки R2 Kriváň – Mýtna.
Роботи тут відбувалися навіть взимку. Зараз на будмайданчику працює близько 400 робітників. Вже встановлюють шумозахисні екрани, оздоблюють каркасні стіни, встановлюють перила тощо.
Йожеф Раж нагадав, що в основному проблеми будівництва були пов’язані з великим сміттєзвалищем, якому було майже 50 років, і справжні розміри якого вдалося виявити лише під час підготовчих робіт. «Воно виявилося у десять разів більше, ніж очікувалося. На щастя, його вже прибрали і будівельні роботи продовжуються без проблем», - зазначив міністр.
Після відкриття найдовшої словацької естакади автомобілісти матимуть безпечне і швидке сполучення з Братиславою до Лученця. А сучасна чотирисмугова траса розвантажить навколишні села та першокласну дорогу від транзитного руху.
https://mukachevo.net/news/dyvovyzna-sp ... 71926.html
Вже цього року на швидкісній автомагістралі R2 мають відкрити найдовший у Словаччині міст-естакаду, що становитиме 4374 метри з перепадами висоти від 15 до 45 метрів. Конструкція, яка однозначно варта уваги.
Йдеться про ділянку "Кривань - Митна", частину R2. Цю магістраль іноді називають «Південним шосе», вона є найдовшою швидкісною автомобільною дорогою в Словаччині, що простягається від Тренчина до Кошице.
"Я не хочу називати точну дату, тому що завжди може щось трапитися. Але ми окреслили основні терміни для підрядника. Тож давайте залишатися впевненими, що це відбудеться саме цього року», — сказав словацький міністр транспорту Йозеф Раж щодо завершення ділянки R2 Kriváň – Mýtna.
Роботи тут відбувалися навіть взимку. Зараз на будмайданчику працює близько 400 робітників. Вже встановлюють шумозахисні екрани, оздоблюють каркасні стіни, встановлюють перила тощо.
Йожеф Раж нагадав, що в основному проблеми будівництва були пов’язані з великим сміттєзвалищем, якому було майже 50 років, і справжні розміри якого вдалося виявити лише під час підготовчих робіт. «Воно виявилося у десять разів більше, ніж очікувалося. На щастя, його вже прибрали і будівельні роботи продовжуються без проблем», - зазначив міністр.
Після відкриття найдовшої словацької естакади автомобілісти матимуть безпечне і швидке сполучення з Братиславою до Лученця. А сучасна чотирисмугова траса розвантажить навколишні села та першокласну дорогу від транзитного руху.
https://mukachevo.net/news/dyvovyzna-sp ... 71926.html
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11110
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Мости... мости...
Відбудова мосту через канал в Осещині
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11110
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Мости... мости...
В апреле начнется строительство первого за 60 лет автомобильного моста через Прут
26 апреля запланировано начало работ первого автомобильного моста через реку Прут. Мост будет находиться вблизи села Загаранча (*Унгени - Яси).
2 дня назад Технический проект этого моста был одобрен Техническим и экономическим советом Национальной компании по управлению дорожной инфраструктурой (CNAIR) Румынии, передает economica.net
Стоит отметить, что это первый новый мост через Прут, построенный за последние 60 лет.
Государственный секретарь Министерства транспорта Румынии Ионел Иринел Скриоштяну отметил, что он созвал всех ответственных лиц, включая представителей застройщика, и провел новое подготовительное организационное обсуждение относительно начальной точки строительной площадки, поскольку для бесперебойной реализации этого проекта необходима очень хорошая координация всех задействованных учреждений на обоих берегах Прута.
«Поскольку это первый новый мост через Прут за последние 60 лет, этот исторический момент для румын на обоих берегах Прута будет отмечен также организацией символического мероприятия прямо рядом с местом его строительства под названием Фестиваль «Мост цветов», о котором мы расскажем подробнее в ближайшее время», — добавил Скриоштяну.
Основные характеристики будущего моста:
– новый мост через реку Прут длиной 261,20 м (по одному мосту для каждого направления движения);
– 2 полосы в каждом направлении движения и тротуары для пешеходов;
– шириной 13 м будет построен на первом этапе и шириной 11,25 м - на втором этапе;
– ширина проезжей части составит 8 м;
– 4 x 3,75 м - ширина проезжей части примыкающей к мостам автодороги;
– пункт пропуска через государственную границу, который будет оборудован стоянками для большегрузных транспортных средств, легковых автомобилей и закрытыми помещениями, предназначенными для тщательного досмотра легковых и грузовых автомобилей
«Завершение работ запланировано на осень следующего года, а источником финансирования являются безвозвратные европейские фонды на сумму более 151,68 млн румынских леев без учета НДС через Фонд объединения Европы (CEF)», - подсчитал Скриоштяну.
https://point.md/ru/novosti/obschestvo/ ... erez-prut/
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11110
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Мости... мости...
Міст через канал Кофа в Одеській області практично готовий – роботи завершать за понад 37 мільйонів (фото)
В Ізмаїльському районі Одеської області продовжуються ремонтні роботи на мосту через канал Кофа, розташованому на автомобільній дорозі Т-16-07 Ізмаїл – Кілія – Вилкове.
В Службі відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області розповіли про хід ремонтних робіт на мосту.
На цей момент вже завершено монтаж конструкції мосту з перильною огорожею та сепараторами, а також укладено нижній шар крупнозернистого асфальтобетону. Наразі тривають роботи з облаштування водоскидних споруд, прикрайкових лотків та армування укосів. Крім того, встановлюються габіонні матраци та виконується асфальтування з’їздів. На фінальному етапі буде проведене фарбування мосту.
Нагадаємо, що у 2023 році було відновлено частину аварійної автомобільної дороги Т-16-07, на ділянці від мосту через канал Кофа до Ізмаїла.
Водночас стало відомо, що будівництво траси загального користування Кілія-Ізмаїл-Вилкове подорожчало ще на 37,9 мільйонів гривень. Тендер на додаткові ремонтні роботи оголосили на початку цього місяця та 12 березня підряд безконкурентно віддали скандальновідомій одеській фірмі «Ростдорстрой», яка вже проводить роботи на об’єкті. Нагадаємо, з початку робіт компанії вже виділяли 212 млн гривень, але цих коштів, як бачимо, їй не вистачило.
https://usionline.com/mist-cherez-kanal ... oniv-foto/
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11110
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Мости... мости...
Окупанти готуються демонтувати головний міст Донецька: замість ремонту – тотальна розруха
Окупаційна адміністрація Донецька планує демонтувати центральний міст через річку Кальміус на проспекті Ілліча — одну з головних транспортних артерій міста.
Замість ремонту — повний демонтаж. Міст довели до аварійного стану самі окупанти: роками його не обслуговуючи, ганяючи військову техніку, ігноруючи проблеми.
Поки пропаганда розповідає про “реконструкцію”, місцеві мешканці готуються до транспортного колапсу — перекритий рух тролейбусів та авто. Обіцяні “тимчасові маршрути” стануть черговим квестом для людей.
По традиції, за красивими словами російсько-окупаційної адміністрації ховається чергова схема по “освоєнню” російських коштів на фейкові проекти.
ЦНС наголошує: жодних благ від окупантів на ТОТ — лише розруха, злидні та брехня під виглядом “будівництва”.
https://unn.ua/news/totalna-rozrukha-v- ... lmius-tsns
Окупаційна адміністрація Донецька планує демонтувати центральний міст через річку Кальміус на проспекті Ілліча — одну з головних транспортних артерій міста.
Замість ремонту — повний демонтаж. Міст довели до аварійного стану самі окупанти: роками його не обслуговуючи, ганяючи військову техніку, ігноруючи проблеми.
Поки пропаганда розповідає про “реконструкцію”, місцеві мешканці готуються до транспортного колапсу — перекритий рух тролейбусів та авто. Обіцяні “тимчасові маршрути” стануть черговим квестом для людей.
По традиції, за красивими словами російсько-окупаційної адміністрації ховається чергова схема по “освоєнню” російських коштів на фейкові проекти.
ЦНС наголошує: жодних благ від окупантів на ТОТ — лише розруха, злидні та брехня під виглядом “будівництва”.
https://unn.ua/news/totalna-rozrukha-v- ... lmius-tsns
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9668
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Мосты...мосты...
Для Коржика: я и дальше буду удалять, мне несложно. Если хочешь оставить, добавь, пожалуйста, аргументов. Спасибо.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11110
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Мости... мости...
На Харківщині реконструюють міст, зруйнований в перші дні повномасштабної війни у 2022 році
Ввести в експлуатацію міст планують наприкінці літа 2025 року.
На Харківщині триває реконструкція мосту, зруйнованого в перші дні повномасштабного вторгнення у 2022 році.
Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України.
Відразу після деокупації регіону було влаштовано тимчасову переправу. Адже дорога, на якій розташована споруда, є одним із важливих логістичних маршрутів.
"Майже відразу розпочали роботу над проєктом повноцінної реконструкції мосту, а вже у 2024 році стартувала його відбудова", - зазначили в відомстві.
Наразі мостовими вже встановили опорні споруди та прогонові будови. Нині триває армування та бетонування монолітної залізобетонної плити.
Міст розрахований вже під сучасні навантаження з влаштуванням освітлення та пішохідних зон.
Довжина споруди - 24,5 м, ширина проїзду складає 8 м.
Ввести в експлуатацію міст плануємо наприкінці літа цього року.
Загалом у 2025 році планують завершити відбудову 12 мостів та шляхопроводів із 28, які було зруйновано через російську агресію. На 8 спорудах рух вже відкрили торік.
https://cfts.org.ua/news/2025/03/31/na_ ... otsi_82426
Ввести в експлуатацію міст планують наприкінці літа 2025 року.
На Харківщині триває реконструкція мосту, зруйнованого в перші дні повномасштабного вторгнення у 2022 році.
Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України.
Відразу після деокупації регіону було влаштовано тимчасову переправу. Адже дорога, на якій розташована споруда, є одним із важливих логістичних маршрутів.
"Майже відразу розпочали роботу над проєктом повноцінної реконструкції мосту, а вже у 2024 році стартувала його відбудова", - зазначили в відомстві.
Наразі мостовими вже встановили опорні споруди та прогонові будови. Нині триває армування та бетонування монолітної залізобетонної плити.
Міст розрахований вже під сучасні навантаження з влаштуванням освітлення та пішохідних зон.
Довжина споруди - 24,5 м, ширина проїзду складає 8 м.
Ввести в експлуатацію міст плануємо наприкінці літа цього року.
Загалом у 2025 році планують завершити відбудову 12 мостів та шляхопроводів із 28, які було зруйновано через російську агресію. На 8 спорудах рух вже відкрили торік.
https://cfts.org.ua/news/2025/03/31/na_ ... otsi_82426
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3527
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Мосты...мосты...
А что собственно происходит?
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11110
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Мости... мости...
Печаль моя — ріка без переправи,
на тому боці спогади живуть...
Ліна Костенко
Антонівський міст
на тому боці спогади живуть...
Ліна Костенко
Антонівський міст
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11110
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Мости... мости...
Вело-пішохідний міст в місті Познань
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11110
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Мости... мости...
Збудували, але не відкрили? Чому пішохідний міст у Приютівці досі «не офіційний»
Будівництво пішохідного мосту через річку Інгулець між Приютівкою та селом Войнівкою в Олександрійському районі розпочали ще у 2021 році. Міст збудували, проте офіційного відкриття так і не було. «Гречка» дізнавалася причину затримки.
Як пояснив «Гречці» селищний голова Приютівки Андрій Коломійцев, Приютівку та Войнівку розділяє Войнівське водосховище, яке розташовується на річці Інгулець.
«Раніше селище та село з’єднував паром. Він функціонував ще з моменту будівництва цукрового заводу, тобто із середини XX століття. Паром був уже небезпечним, ручним і не зручним, не працював узимку. До того ж він був неофіційним, ні в кого не стояв на балансі. Тому люди для того, щоб перебратися через водосховище, самостійно його періодично ремонтували», — пояснює посадовець.
Щоб дістатися із Войнівки до Приютівки доводиться їхати на обʼїзд. А це додаткові 15 кілометрів, коли село і селище розділяє нешироке водосховище.
Чотири роки будівництва
За словами селищного голови, проєкт будівництва пішохідного мосту розробили 2019-го року. У 2021-му розпочали роботи.
«У процесі будівництва в проєкт довелося вносити зміни щодо конструкції, матеріалів, способу монтажу. Тому довелося провести два тендери. Загалом на будівництво за ці роки витратили 39 мільйонів гривень. Хоча за договором мало бути понад 40 мільйонів», — зауважує він.
Андрій Коломійцев зазначає, що добудували міст в листопаді 2024-го року. Але з того моменту розпочався процес введення його в експлуатацію.
Посадовець наголошує, що для відкриття мосту потрібні лише документи.
«До сьогодні міст не відкрили. Взагалі ми мали ввести його в експлуатацію у лютому. Але зʼявилися деякі бюрократичні перешкоди. До прикладу, довелося формувати технічний паспорт та інше. Чесно кажучи, хотілось би вже давно завершити цей процес, але навіть не можу прогнозувати, скільки це ще займе часу», — говорить селищний голова.
Хоч міст офіційно не відкрили, проте люди вже давно ним користуються.
«Ми не зможемо заборонити нікому ним користуватися. Поставити паркан? Перелізуть. Він абсолютно безпечний. Лише немає документації, яка дозволить його офіційно відкрити», — наголошує Андрій Коломійцев.
Посадовець зауважу, що міст пішохідний, а тому автівки там не зможуть проїхати.
Тендери на будівництво
Зазначимо, тендер на будівництво мосту проводили двічі. Вперше Приютівська селищна рада уклала договір із ТОВом на 16,6 мільйона гривень. Проте Держаудитслужба призначила процедуру моніторингу закупівлі та вимагала від замовника обґрунтування бюджету кошторису.
Приютівська селищна рада надала документи проєкту та висновки експертів. Держаудитслужба порушень не виявила
Проте через введення воєнного стану в Україні, сторони продовжили термін договору. Приютівська селищна рада навіть встигла заплатити підряднику майже 9,6 мільйона гривень. У листопаді 2023 року оголосили, що договір розірвали.
Другий тендер оголосили у грудні 2023 року. Приютівська селищна рада була готова заплатити 44 мільйони гривень.
ТОВ «Мостобуд», єдиний учасник тендеру, запропонувало 32 мільйони та стало переможцем тендеру.
https://gre4ka.info/suspilstvo/zbuduval ... ficzijnyj/
Будівництво пішохідного мосту через річку Інгулець між Приютівкою та селом Войнівкою в Олександрійському районі розпочали ще у 2021 році. Міст збудували, проте офіційного відкриття так і не було. «Гречка» дізнавалася причину затримки.
Як пояснив «Гречці» селищний голова Приютівки Андрій Коломійцев, Приютівку та Войнівку розділяє Войнівське водосховище, яке розташовується на річці Інгулець.
«Раніше селище та село з’єднував паром. Він функціонував ще з моменту будівництва цукрового заводу, тобто із середини XX століття. Паром був уже небезпечним, ручним і не зручним, не працював узимку. До того ж він був неофіційним, ні в кого не стояв на балансі. Тому люди для того, щоб перебратися через водосховище, самостійно його періодично ремонтували», — пояснює посадовець.
Щоб дістатися із Войнівки до Приютівки доводиться їхати на обʼїзд. А це додаткові 15 кілометрів, коли село і селище розділяє нешироке водосховище.
Чотири роки будівництва
За словами селищного голови, проєкт будівництва пішохідного мосту розробили 2019-го року. У 2021-му розпочали роботи.
«У процесі будівництва в проєкт довелося вносити зміни щодо конструкції, матеріалів, способу монтажу. Тому довелося провести два тендери. Загалом на будівництво за ці роки витратили 39 мільйонів гривень. Хоча за договором мало бути понад 40 мільйонів», — зауважує він.
Андрій Коломійцев зазначає, що добудували міст в листопаді 2024-го року. Але з того моменту розпочався процес введення його в експлуатацію.
Посадовець наголошує, що для відкриття мосту потрібні лише документи.
«До сьогодні міст не відкрили. Взагалі ми мали ввести його в експлуатацію у лютому. Але зʼявилися деякі бюрократичні перешкоди. До прикладу, довелося формувати технічний паспорт та інше. Чесно кажучи, хотілось би вже давно завершити цей процес, але навіть не можу прогнозувати, скільки це ще займе часу», — говорить селищний голова.
Хоч міст офіційно не відкрили, проте люди вже давно ним користуються.
«Ми не зможемо заборонити нікому ним користуватися. Поставити паркан? Перелізуть. Він абсолютно безпечний. Лише немає документації, яка дозволить його офіційно відкрити», — наголошує Андрій Коломійцев.
Посадовець зауважу, що міст пішохідний, а тому автівки там не зможуть проїхати.
Тендери на будівництво
Зазначимо, тендер на будівництво мосту проводили двічі. Вперше Приютівська селищна рада уклала договір із ТОВом на 16,6 мільйона гривень. Проте Держаудитслужба призначила процедуру моніторингу закупівлі та вимагала від замовника обґрунтування бюджету кошторису.
Приютівська селищна рада надала документи проєкту та висновки експертів. Держаудитслужба порушень не виявила
Проте через введення воєнного стану в Україні, сторони продовжили термін договору. Приютівська селищна рада навіть встигла заплатити підряднику майже 9,6 мільйона гривень. У листопаді 2023 року оголосили, що договір розірвали.
Другий тендер оголосили у грудні 2023 року. Приютівська селищна рада була готова заплатити 44 мільйони гривень.
ТОВ «Мостобуд», єдиний учасник тендеру, запропонувало 32 мільйони та стало переможцем тендеру.
https://gre4ka.info/suspilstvo/zbuduval ... ficzijnyj/
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11110
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Мости... мости...
Подивіться на новий «дерев’яний» міст в Німеччині (фото)
Архітектори хотіли продемонструвати, що дерево, як матеріал, підходить для сучасних мостів.
Архітектурне бюро Moxon і інженерна фірма Ingenieurbüro Miebach звели дерев’яно-бетонний пішохідний міст на півдні Німеччини.
Ідея мосту полягала в поєднанні стильного дизайну і принципів сталого розвитку, зберігаючи повагу до природного середовища.
Міст спроєктували для пішоходів та велосипедистів. У конструкції використали опори попереднього мосту, що зменшило витрати та знизити вуглецевий слід. Також він стане важливим кроком для відновлення річки Еях, що протікає через місто.
Інноваційний і екологічний міст має дві дерев’яні балки, що простягаються на 40 метрів через річку під косим кутом. Пішоходи та велосипедисти рухаються по триметровій доріжці з армованого пластика. На кінцях міст розширюється до п’яти метрів для зручного доступу.
Компанія Ingenieurbüro Miebach та Moxon виграли конкурс на проєкт дерев’яного моста ще у 2019 році. Moxon також працює над кількома мостами в Лондоні, зокрема через канал Ріджентс для реконструкції Кінгс-Крос та пішохідним мостом на Темзі біля Барнса.
Езра Гроскін, директор Moxon Architects, сказав: «Цей міст показує, як дерево може бути не тільки красивим і міцним, а й допомагає поглинати вуглець. Дерево в опорах робить міст більш екологічним і стійким, а також дозволяє йому служити так само довго, як і метал».
Франк Мібах, директор Ingenieurbüro Miebach, зазначив: «Основним викликом було врахування обмежень конструкції при елегантному дизайні. Завдяки співпраці з архітекторами ми створили унікальний вигляд моста, використовуючи похилі балки. Це показує, що дерево підходить для сучасних мостів».
https://hmarochos.kiev.ua/2025/05/21/po ... hyni-foto/
Архітектори хотіли продемонструвати, що дерево, як матеріал, підходить для сучасних мостів.
Архітектурне бюро Moxon і інженерна фірма Ingenieurbüro Miebach звели дерев’яно-бетонний пішохідний міст на півдні Німеччини.
Ідея мосту полягала в поєднанні стильного дизайну і принципів сталого розвитку, зберігаючи повагу до природного середовища.
Міст спроєктували для пішоходів та велосипедистів. У конструкції використали опори попереднього мосту, що зменшило витрати та знизити вуглецевий слід. Також він стане важливим кроком для відновлення річки Еях, що протікає через місто.
Інноваційний і екологічний міст має дві дерев’яні балки, що простягаються на 40 метрів через річку під косим кутом. Пішоходи та велосипедисти рухаються по триметровій доріжці з армованого пластика. На кінцях міст розширюється до п’яти метрів для зручного доступу.
Компанія Ingenieurbüro Miebach та Moxon виграли конкурс на проєкт дерев’яного моста ще у 2019 році. Moxon також працює над кількома мостами в Лондоні, зокрема через канал Ріджентс для реконструкції Кінгс-Крос та пішохідним мостом на Темзі біля Барнса.
Езра Гроскін, директор Moxon Architects, сказав: «Цей міст показує, як дерево може бути не тільки красивим і міцним, а й допомагає поглинати вуглець. Дерево в опорах робить міст більш екологічним і стійким, а також дозволяє йому служити так само довго, як і метал».
Франк Мібах, директор Ingenieurbüro Miebach, зазначив: «Основним викликом було врахування обмежень конструкції при елегантному дизайні. Завдяки співпраці з архітекторами ми створили унікальний вигляд моста, використовуючи похилі балки. Це показує, що дерево підходить для сучасних мостів».
https://hmarochos.kiev.ua/2025/05/21/po ... hyni-foto/
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Мосты...мосты...
молодцы)) обьявить залитую бетоном опалубку "деревянной изюминкой и бла-бла-бла грето-водородный след" - и тупо сэкономить денег на ее снятии. АППЛОДИРУЮ СТОЯ. а нынешние гуппи буду пить латте на воробьином молочке с солено-сладкой карамелю из кориандрового сахара и кидать чепчикик в воздух.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11110
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Мости... мости...
Ремонт плити проїзжої частини і горизонтальної гідроізоляції дорожного полотна Замкового мосту в Кам'янці-Подільському.
2005 рiк
"Замковий міст є пам'яткою архітектури державного значення (охор. №732), який становить невід'ємну частину архітектурного ансамблю Замку, унікальною пам'яткою середньовіччя і єдиною в Україні інженерною спорудою такого масштабу. Саме з метою її збереження був збудований новий міст через р. Смотрич "Бігуча лань".
Згідно висновків спеціалізованих відомств Держбуду України Замковий міст був визнаний аварійним. Протягом останнього півстоліття експлуатаційні навантаження на об'єкт підвищилися настільки, що створили реальну небезпеку для збереження пам'ятки.
В 1997 р. Заповідник затвердив в Держбуді України проект підсилення аварійної ділянки основи Замкового мосту, а протягом 1998-1999 р.р. виконав дані протиаварійні роботи.Протягом останніх років питаннями ліквідації аварійного стану та реставрації мосту займався ряд науково-проектних інститутів України
В 2005 p. розпочались роботи 1-ої черги ліквідації аварійного стану з укріплення плити проїзжої частини і горизонтальної гідроізоляції дорожного полотна від поверхневих вод з влаштуванням брукованого покриття.
Для відведення дощових вод на під'їздах до мосту, який розміщений в сідловині з ухилом близько 8%, влаштовані поперечні дощові колектори - один з західного боку і два зі східного.
Були виконані роботи з відновлення структури лицьової поверхні мурування щокових стін мосту та зміцнення його скельної основи шляхом ін’єктування тріщин, мурування підпірних стінок, заповнення великих каверн, просочення гідрофобізуючим розчином.
В 2006-2007 р.р. продовжувались реставраційно-ремонтні роботи кам’яної кладки скельної основи, стін південного фасаду, водопропускного каналу, внутрішніх склепінь і консервація шурфів. Дані роботи, а також ремонт південних мостових сходів і благоустрій території завершені в 2008 р.
На жаль, за останній час значно активізувався рух авто-транспорту через Замковий міст, який не обмежений по вантажопідйомності і габаритам. Динамічне навантаження спричиняє подальше руйнування пам’ятки. Для її збереження необхідно заборонити рух автотранспорту по мосту до завершення в повному обсязі протиаварійних ремонтно-реставраційних робіт".
Пров. інженер відділу реставрації і реабілітації пам’яток Кулішова А.А.
https://niazkamenec.org.ua/restavracia/ ... 08-rr.html
2005 рiк
"Замковий міст є пам'яткою архітектури державного значення (охор. №732), який становить невід'ємну частину архітектурного ансамблю Замку, унікальною пам'яткою середньовіччя і єдиною в Україні інженерною спорудою такого масштабу. Саме з метою її збереження був збудований новий міст через р. Смотрич "Бігуча лань".
Згідно висновків спеціалізованих відомств Держбуду України Замковий міст був визнаний аварійним. Протягом останнього півстоліття експлуатаційні навантаження на об'єкт підвищилися настільки, що створили реальну небезпеку для збереження пам'ятки.
В 1997 р. Заповідник затвердив в Держбуді України проект підсилення аварійної ділянки основи Замкового мосту, а протягом 1998-1999 р.р. виконав дані протиаварійні роботи.Протягом останніх років питаннями ліквідації аварійного стану та реставрації мосту займався ряд науково-проектних інститутів України
В 2005 p. розпочались роботи 1-ої черги ліквідації аварійного стану з укріплення плити проїзжої частини і горизонтальної гідроізоляції дорожного полотна від поверхневих вод з влаштуванням брукованого покриття.
Для відведення дощових вод на під'їздах до мосту, який розміщений в сідловині з ухилом близько 8%, влаштовані поперечні дощові колектори - один з західного боку і два зі східного.
Були виконані роботи з відновлення структури лицьової поверхні мурування щокових стін мосту та зміцнення його скельної основи шляхом ін’єктування тріщин, мурування підпірних стінок, заповнення великих каверн, просочення гідрофобізуючим розчином.
В 2006-2007 р.р. продовжувались реставраційно-ремонтні роботи кам’яної кладки скельної основи, стін південного фасаду, водопропускного каналу, внутрішніх склепінь і консервація шурфів. Дані роботи, а також ремонт південних мостових сходів і благоустрій території завершені в 2008 р.
На жаль, за останній час значно активізувався рух авто-транспорту через Замковий міст, який не обмежений по вантажопідйомності і габаритам. Динамічне навантаження спричиняє подальше руйнування пам’ятки. Для її збереження необхідно заборонити рух автотранспорту по мосту до завершення в повному обсязі протиаварійних ремонтно-реставраційних робіт".
Пров. інженер відділу реставрації і реабілітації пам’яток Кулішова А.А.
https://niazkamenec.org.ua/restavracia/ ... 08-rr.html
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...