Страница 177 из 244
Добавлено: 25 сен 2012, 19:28
Yaroslav
За 1 рік метро перевозить 0,5 млрд пасажирів.
Якби підняли ціну, скажімо, на 2 грн - то мали б 1,0 млрд на будівництво метро щороку, за 6 років це вже 6 млрд (вибачайте за очевидність )) )
AMY писал(а):а чому не можна зробити без човника - далеко їхати ?
Потому что
гладиолус на станции "Ипподром" отсутствует путевое развитие, позволяющее оборачивать поезда
так я тому і писав про Теремки - розвертатися на них
Добавлено: 25 сен 2012, 20:08
Maksym
Yaroslav писал(а):Якби підняли ціну, скажімо, на 2 грн - то мали б 1,0 млрд на будівництво метро щороку, за 6 років це вже 6 млрд (вибачайте за очевидність )) )
Е ні... За 6 років це в кращому випадку 2-3 млрд. Ви ж про офшори не забувайте і в якій країні живете.
Добавлено: 25 сен 2012, 20:51
tov_tob
Yaroslav писал(а):а чому не можна зробити без човника - далеко їхати ?
Это тоже самое, что построить полноценную станцию.
Разница в отделке и не работающих кассовых залах / переходах - слишком несущественна по сравнению с объемом работ для пуска движения. К тому же, первое можно делать параллельно второму, а второе как раз и невозможно сделать до конца года.
Добавлено: 25 сен 2012, 22:01
AMY
Якби підняли ціну, скажімо, на 2 грн - то мали б 1,0 млрд на будівництво метро щороку, за 6 років це вже 6 млрд (вибачайте за очевидність )) )
Не мелочись, пускай уж по червонцу за жетон. А то бентли с мазераттями не получается еженедельно менять
Добавлено: 28 сен 2012, 19:03
Бодрый
ЗАЯВА Об’єднаного профспілкового комітету КП «Київський метрополітен»
Об’єднаний профспілковий комітет КП «Київський метрополітен» інформує про те, що в вагонах метро розповсюджуються листівки з закликом до працівників метрополітену страйкувати біля Адміністрації Президента. Звертаємо увагу працівників, що ці дії проводяться особами, які не мають жодного відношення до трудового колективу Київського метрополітену і не уповноважені діяти від імені підприємства.
Об’єднаний профспілковий комітет, до якого входять 7 170 працівників Київського метрополітену, відповідально заявляє, що це провокаційні дії невідомих осіб, які намагаються дестабілізувати роботу метрополітену, а разом з цим - і ситуацію в суспільстві.
Так, у підприємства є певні проблеми. Заробітна плата працівників не відповідає бажаному рівню, часто бракує коштів для виконання необхідних ремонтів, заміни зношеного обладнання тощо – все це на тлі величезних пасажиропотоків, які необхідно обслуговувати. Незважаючи на це, колектив метрополітену працює стабільно та віддано, із розумінням того, що середня заробітна плата на підприємстві суттєво вища, ніж загалом по місту Києву, а затримки з виплатою заробітних плат не допускаються. Більше того, колектив отримує соціальний захист, передбачений колективним договором. Тож провокатори не мають жодних вмотивованих підстав підбурювати працівників Київського метрополітену.
Ми розуміємо, що розповсюдження агіток – справа рук людей, які ніколи не працювали на підприємстві навіть подібному до метрополітену, бо звикли заробляти гроші не повсякденною працею, а виконанням оплачених замовлень.
Враховуючи вищезазначене, ми звертаємося до працівників КП «Київський метрополітен» із проханням не зважати на зміст агітаційних листівок та долучитися до вилучення їх із вагонів метрополітену.
Не бажаючи закривати очі на такі самовільні дії організаторів акції, КП «Київський метрополітен» звертатиметься також і до правоохоронних органів із проханням втрутитись в дану ситуацію та дати відповідну оцінку діям провокаторів.
http://www.metro.kiev.ua/node/3159
Добавлено: 28 сен 2012, 19:27
Klovsky
В своём репертуаре... Провокаторы - слово из той эпохи.
Если раньше об этих листовках знали 5 человек, то теперь 1000.
А привлечь к ответственности очень сложно.
______________
Пока в бане не написали "занавесками не вытираться", об этом никто даже не думал
Добавлено: 08 окт 2012, 17:36
Системщик
Київський метрополітен готується до роботи взимку
http://kievcity.gov.ua/novyny/1379/
У КП «Київський метрополітен» інформують, що сьогодні у комунальному підприємстві триває активна підготовка рухомого складу та інших потужностей до роботи взимку.
Перш за все, для забезпечення належних пасажирських перевезень в осінньо-зимовий період розроблено та введено в дію зимові графіки руху поїздів.
Проведено комісійний огляд усіх вагонів метрополітену (усього 762 одиниці). Проведено ремонт і підготовку до зимових робіт автомобільного, монорейкового транспорту, снігоочисної техніки.
На 45% об’єктів метрополітену вже отримано акти готовності до опалювального сезону.
Визначено місця складування снігу на промислових майданчиках та електродепо. Для обробки територій, прилеглих до станцій метрополітену та виходів з підземних переходів, забезпечується своєчасна заготівля піско-соляної суміші.
Відкориговані графіки роботи мереж освітлення, опалення, ескалаторів, вентиляції, устаткування і обладнання на зимовий період. Перевіряється готовність аварійно-відновлювальних формувань до роботи в зимовому режимі тощо. Проводяться роботи з очистки зумпфових споруд в тунелях (поглиблень у шахтах) для надійної їх роботи у зимовий період.
Разом з тим, силами підприємства і міста виконано значний обсяг робіт з модернізації господарства столичної підземки.
Так, проведені ремонти основних засобів метрополітену: 133 вагонів, 12 ескалаторів, колій наземної дільниці Святошинсько-Броварської лінії, 64 стрілочних електроприводів, ремонт системи опалення електродепо «Дарниця», ремонт покрівель павільйонів станцій «Святошин», «Оболонь», «Петрівка», «Тараса Шевченка». Виконано заміну 1 тис. 199 дерев’яних шпал, 428-х перевідних брусів та майже 370 тис. пог. м. рейок на наземній дільниці метро.
Добавлено: 08 окт 2012, 19:19
AMY
Виконано заміну <...> майже 370 тис. пог. м. рейок на наземній дільниці метро
Если так и написано (в отчётности метро и так же списаны фин. средства), то прокуратура по ним точно плачет. Это ж 9 раз по экватору (в однорельсовом исчислении)
Проведено ремонт і підготовку до зимових робіт <...> монорейкового транспорту
Как минимум с 2007 года очепятку не выправили
http://forum.metropoliten.kiev.ua/viewt ... 1520#61520
Добавлено: 08 окт 2012, 20:21
Maksym
Да ну прям таки 9 раз по экватору. 185 км в двурельсовом исчислении всего.
Добавлено: 09 окт 2012, 09:46
AMY
Ага, таки я ошибся. Увидел тыс., но по привычке подумал, что км. Всё равно немало выходит. Эксплуатационная длина сейчас около 70 км, умножим на четыре (два тоннеля по два рельса) -- 280 км. Плюс техперегоны, плюс тупики, плюс депо...
Добавлено: 09 окт 2012, 09:54
Анатолий
майже 370 тис. пог. м. рейок на наземній дільниці метро.
Там написано, что поменяли 370000 метров рельсов на наземном участке метро, то есть делим эту цифру на 4 и получаем, что на указанном участке есть 92500 метров двухпутного метрополотна, что явно не так...
Добавлено: 09 окт 2012, 15:28
Yaroslav
Від простих людей приховують ще 3 нові гілки наземного метро ?
Явно до виборів відкриють

Добавлено: 09 окт 2012, 19:50
Klovsky
Это может быть тоже издержка сканирования с распознанием, потерявшим запятую.
Неужели кто-то думает, что рельсы измеряют даже в отчетах в целых тысячах пог. метров?
А если так:
370 тис.
3,70 тис.
37,0 тис.
Также предусмотрительно не указан период, за который было освоено столько рельсов.
3,70 очень похоже по точности после запятой.
Добавлено: 09 окт 2012, 19:52
Фосфор
Yaroslav писал(а):Від простих людей приховують ще 3 нові гілки наземного метро ?
Явно до виборів відкриють

Метро-2 не забувайте.

Добавлено: 12 окт 2012, 20:42
NOSIK
За три года в Киеве хотят открыть 12 станций метро
После открытия скоростного трамвая на Троещине, столичная власть намерена активно взяться за строительство новых станций городского метрополитена.
ЧИТАЙТЕ ТАКЖЕ: Строительство скоростного трамвая на Троещине на завершающем этапе
"Мы продолжаем формировать политику привлечения новых инвесторов - это 1 миллиард 600 миллионов долларов. Работаем с компаниями из России, США, Кореи и Японии. Набираем партнеров, которые смогут профинансировать наш большой проект" - сообщил глава КГГА Александр Попов.
Он также отметил, что в Киеве есть 52 станции метрополитена, которые строили на протяжении 52 лет, а у городской власти есть всего лишь три года, чтобы построить 12 новых станций.
"Поэтому мы нуждаемся в хорошем финансировании, ведь это другой технологический уровень. Данный проект будет показательным не только для Киева, но и для всей Украины" - добавил Попов.
Источник:
http://kiev.vgorode.ua/news/139601/