Страница 178 из 244
Добавлено: 30 окт 2012, 09:59
Системщик
Еще интересный момент - льготники: 95,7 млн.человек При действующей цене проезда - 2 грн. - это на сумму 191, 4 млн.грн., а заплатили за них только 114,8 млн.грн.. Разница - 76,6 млн.грн.. Но по расчетам КП КМ разница составляет 94,5 млн.грн. (65,2+29,3) или средняя цена проезда одного льготного пассажира - почти 2,2 грн.. Соответственно, если проведем перерасчет платного пассажира по цене проезда в 2,2 грн., то доход от перевозок должен составить ок.600 млн.грн. (+54,2 млн.грн.). А в сумме это 148,7 млн.грн. (54,2+94,5). Если сюда добавим амортизацию купленных за бюджетные деньги вагонов, то ... убытка как бы и нет.
P.S. Правда, есть еще один вариант по различию в суммах за льготников - студенты. Возможно, это по ним набежала разница в почти 18 млн.грн..
Добавлено: 30 окт 2012, 15:55
AMY
P.S. Правда, есть еще один вариант по различию в суммах за льготников - студенты. Возможно, это по ним набежала разница в почти 18 млн.грн.
На это какбэ намекает:
в т.ч. 18,3 млн. студентів за пільговими квитками
Добавлено: 30 окт 2012, 19:24
Yaroslav
>>...перевезено 383,3 млн. пасажирів.....
>>95,7 млн. пасажирів - пільгові перевезення
виходить, кожна четверта людина має проходити через турнікет біля контролера ?
візуально я цей факт ніяк не помічав, невже так воно і є ?
Добавлено: 30 окт 2012, 19:26
Maksym
А хіба десятки тисяч студентів щодня мають проходити лише через турнікет біля контролера?
Добавлено: 30 окт 2012, 20:08
sashman
Техническая возможность учесть 100% студентов-льготников есть: при проходе по студенческой БСК на визаторе загорается жёлтая лампочка.
(А при проходе по служебной метрополитеновской — зелёная).
Добавлено: 30 окт 2012, 20:09
Yaroslav
студенти йдуть основним потоком:
>>...З них: 287,6 млн. пасажирів - платні перевезення (в т.ч. 18,3 млн. студентів за пільговими квитками), 95,7 млн. пасажирів - пільгові перевезення (40 категорій громадян за пільгами на безкоштовний проїзд згідно Законів України та рішень Київради).
Добавлено: 30 окт 2012, 23:48
Бодрый
Київський метрополітен запрошує на День відкритих дверей
Київський метрополітен
з нагоди 52-ої річниці роботи підприємства запрошує бажаючих на День відкритих дверей. Захід відбудеться
1 листопада 2012 року з 9:00 до 12:00 в електродепо «Дарниця».
Гості матимуть змогу послухати розповідь-спогад безпосереднього учасника відкриття столичного метрополітену, поспілкуватися з фахівцями метро, а також відвідати вагон-музей, об’єкти електродепо та вагоноремонтного заводу.
До участі запрошуються особи віком від 18 до 60 років. При собі необхідно мати паспорт.
Кількість учасників обмежена. Попередня реєстрація бажаючих проводиться 30 та 31 жовтня за телефоном 238-54-68.
Збір зареєстрованих учасників Дня відкритих дверей відбудеться біля прохідної електродепо «Дарниця» (вул. Червоноткацька, 1а) з 8:50 до 9:00.
http://www.metro.kiev.ua/node/3228
Добавлено: 31 окт 2012, 11:09
DFAW
Vadim телефоном передаёт что на Вокзале падение человека на рельсы
Добавлено: 31 окт 2012, 11:32
DFAW
Уточнение, на Крещатике, гражданин 93 года, прыгнул под поезд, вызвали АВФ но с пол дороги завернули, так как вылез сам, сбой графика - 15 минут
Добавлено: 31 окт 2012, 11:56
Бодрый
А почему тогда красная линия стояла как в направлении Крещатика, так и в направлении Вокзальной. Например поезда стояли на станции метро "Университет". В сторону Вокзальной 10 минут. В сторону Крещатика 18 минут.
Добавлено: 31 окт 2012, 11:59
AMY
Потому что тупики не резиновые
Добавлено: 02 ноя 2012, 12:05
Бодрый
Київський метрополітен провів День відкритих дверей (смотрите ФОТОРЕПОРТАЖ)
1 листопада 2012 року Київський метрополітен провів День відкритих дверей, присвячений 52-ій річниці роботи підприємства. За лаштунки столичного метро потрапили 100 відвідувачів, у тому числі й представники провідних засобів масової інформації. Фахівці метрополітену показали екскурсантам об’єкти, не доступні для пересічних пасажирів – електродепо «Дарниця» та вагоноремонтний завод. Гості мали нагоду ознайомитися із усіма подробицями тієї колосальної роботи, яка щоденно проводиться для перевезення пасажирів, але залишається не видимою.
Учасники заходу побували в пункті медогляду та в кімнатах відпочинку машиністів, відвідали станційний пост телекерування, цехи підйомочного ремонту й відстою рухомого складу, завітали на вагономийний комплекс. Родзинкою подорожі стало спілкування гостей із ветераном Київського метрополітену, безпосереднім учасником відкриття метро у Києві Миколою Куриленком. Інтерес до історії столичного метро в екскурсантів збільшився і після відвідування ними вагону-музею. Це найстаріший вагон, який був у складі першого поїзда, що вирушив коліями метро у 1960 році. Пізніше вагон реставрували для розміщення в ньому пам’ятних експонатів.
На вагоноремонтному заводі відвідувачам показали головний виробничий корпус, електромонтажну дільницю, дільниці ремонту колісних пар, механічного обладнання та електричних машин.
Подорожі супроводжувались розповідями різних спеціалістів, тож гості отримали повну та цікаву інформацію про роботу підприємства.
Довідка
Електродепо «Дарниця» - найстаріше депо Київського метрополітену, відкрите 5 листопада 1965 року. На даний час обслуговує тільки Святошинсько-Броварську лінію. В період 1976 ― 1988 рр. було базою для відстою та ремонту поїздів Куренівсько-Червоноармійської лінії. Депо є потужним виробничим комплексом, що проводить комплексні роботи з експлуатації та обслуговування рухомого складу. Серед обладнання депо - цех підйомочного ремонту, колійний цех, мийна установка.
http://www.metro.kiev.ua/node/3240
Добавлено: 03 ноя 2012, 12:49
Бодрый
"Оживание" железа: как возвращают к жизни старые вагоны киевского метро.
Ещё фото :
http://ru.tsn.ua/ukrayina/ozhivanie-zhe ... metro.html
Добавлено: 04 ноя 2012, 10:12
Klovsky
Зміниться система сповіщення пасажирів про можливі зміни у графіку роботи метро та про причини затримки руху поїздів
Урядовий портал, 02.11.2012
http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publis ... =244277216
Комунальні служби міста регулярно перевіряють об’єкти транспортної інфраструктури щодо безпеки перевезень.
«Для нас безпека пасажирів – пріоритетна. Усі ті випадки, які траплялися у метро, і я дозволю собі зазначити, що траплялись вони вкрай рідко, є безпрецедентними. І кожен з таких випадків нашими службами глибоко аналізується і вивчається, а виявлені недоліки – негайно виправляються. Разом з тим, ми постійно працюємо над удосконаленням транспортної мережі столиці. Зокрема,
плануємо поліпшити систему сповіщення пасажирів метрополітену для того, щоб у разі виникнення позаштатної ситуації поінформувати киян про можливі зміни у графіку роботи метро чи про причини затримки руху поїздів, щоб пасажири почувалися безпечно і не хвилювалися», – зазначив заступник голови Київської МДА Анатолій Голубченко.
Він підкреслив, що завдання міської влади полягає у тому, аби кияни та гості столиці почувалися безпечно у підземці, адже щодня метрополітеном користується у середньому 1,5 млн. пасажирів, а це, фактично, кожен третій мешканець Києва.
____________________
Все планы без указания сроков, финансирования и ответственных - на 99% враньё, ад и погибель.
Добавлено: 04 ноя 2012, 21:23
FerrariF1racing
СМСка будет всем приходить что-ли?
