Страница 179 из 244

Добавлено: 31 окт 2012, 11:59
AMY
Потому что тупики не резиновые

Добавлено: 02 ноя 2012, 12:05
Бодрый
Київський метрополітен провів День відкритих дверей (смотрите ФОТОРЕПОРТАЖ)

1 листопада 2012 року Київський метрополітен провів День відкритих дверей, присвячений 52-ій річниці роботи підприємства. За лаштунки столичного метро потрапили 100 відвідувачів, у тому числі й представники провідних засобів масової інформації. Фахівці метрополітену показали екскурсантам об’єкти, не доступні для пересічних пасажирів – електродепо «Дарниця» та вагоноремонтний завод. Гості мали нагоду ознайомитися із усіма подробицями тієї колосальної роботи, яка щоденно проводиться для перевезення пасажирів, але залишається не видимою.

Учасники заходу побували в пункті медогляду та в кімнатах відпочинку машиністів, відвідали станційний пост телекерування, цехи підйомочного ремонту й відстою рухомого складу, завітали на вагономийний комплекс. Родзинкою подорожі стало спілкування гостей із ветераном Київського метрополітену, безпосереднім учасником відкриття метро у Києві Миколою Куриленком. Інтерес до історії столичного метро в екскурсантів збільшився і після відвідування ними вагону-музею. Це найстаріший вагон, який був у складі першого поїзда, що вирушив коліями метро у 1960 році. Пізніше вагон реставрували для розміщення в ньому пам’ятних експонатів.

На вагоноремонтному заводі відвідувачам показали головний виробничий корпус, електромонтажну дільницю, дільниці ремонту колісних пар, механічного обладнання та електричних машин.

Подорожі супроводжувались розповідями різних спеціалістів, тож гості отримали повну та цікаву інформацію про роботу підприємства.

Довідка
Електродепо «Дарниця» - найстаріше депо Київського метрополітену, відкрите 5 листопада 1965 року. На даний час обслуговує тільки Святошинсько-Броварську лінію. В період 1976 ― 1988 рр. було базою для відстою та ремонту поїздів Куренівсько-Червоноармійської лінії. Депо є потужним виробничим комплексом, що проводить комплексні роботи з експлуатації та обслуговування рухомого складу. Серед обладнання депо - цех підйомочного ремонту, колійний цех, мийна установка.
http://www.metro.kiev.ua/node/3240

Добавлено: 03 ноя 2012, 12:49
Бодрый
"Оживание" железа: как возвращают к жизни старые вагоны киевского метро.

Ещё фото : http://ru.tsn.ua/ukrayina/ozhivanie-zhe ... metro.html

Добавлено: 04 ноя 2012, 10:12
Klovsky
Зміниться система сповіщення пасажирів про можливі зміни у графіку роботи метро та про причини затримки руху поїздів

Урядовий портал, 02.11.2012
http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publis ... =244277216

Комунальні служби міста регулярно перевіряють об’єкти транспортної інфраструктури щодо безпеки перевезень.

«Для нас безпека пасажирів – пріоритетна. Усі ті випадки, які траплялися у метро, і я дозволю собі зазначити, що траплялись вони вкрай рідко, є безпрецедентними. І кожен з таких випадків нашими службами глибоко аналізується і вивчається, а виявлені недоліки – негайно виправляються. Разом з тим, ми постійно працюємо над удосконаленням транспортної мережі столиці. Зокрема, плануємо поліпшити систему сповіщення пасажирів метрополітену для того, щоб у разі виникнення позаштатної ситуації поінформувати киян про можливі зміни у графіку роботи метро чи про причини затримки руху поїздів, щоб пасажири почувалися безпечно і не хвилювалися», – зазначив заступник голови Київської МДА Анатолій Голубченко.

Він підкреслив, що завдання міської влади полягає у тому, аби кияни та гості столиці почувалися безпечно у підземці, адже щодня метрополітеном користується у середньому 1,5 млн. пасажирів, а це, фактично, кожен третій мешканець Києва.

____________________
Все планы без указания сроков, финансирования и ответственных - на 99% враньё, ад и погибель.

Добавлено: 04 ноя 2012, 21:23
FerrariF1racing
СМСка будет всем приходить что-ли? :) :)

Добавлено: 04 ноя 2012, 23:57
Ghost
Ну можна на всіх станціях повідомляти, що на якійсь лінії затик. І прогнозований час розрулювання.

Добавлено: 05 ноя 2012, 10:12
SlALFik
В других странах уже давно сделано - смотришь Твиттер и видишь перекрытия и проблемы.

Добавлено: 05 ноя 2012, 16:37
Бодрый
У суботу, 3 листопада 2012 року з 16:30 до 17:30 станція «Олімпійська» буде зачинена для пасажирів на вхід та вихід, а станція «Палац спорту» - на вихід. На час закриття поїзди слідуватимуть повз станцію «Олімпійська» без зупинки. Це пов’язано з проведенням на НСК «Олімпійський» футбольного матчу між командами «Динамо» (Київ) та «Таврія» (Сімферополь) з 17:30 до 19:15.
http://www.metro.kiev.ua/node/3242
На матче присутствовало немногим более 20 000 болельщиков.
И стоило из-за этого закрывать станции ?

Добавлено: 05 ноя 2012, 16:51
TANK
дык как обычно - маразм крепчал, но что-то менять всем было лень)

Добавлено: 05 ноя 2012, 18:27
DFAW
Думаю тут дело в другом, болельщиков хотят приучить приходить на стадион вовремя, а не в последние 15 минут

Добавлено: 05 ноя 2012, 19:10
tov_tob
Только вот когда в субботу при 20 тыс. на стадионе станции на выход закрывали - это уж откровенная чушь была.

Добавлено: 05 ноя 2012, 20:27
Системщик
Киевский метрополитен привлекает кредит на 125 миллионов гривен
http://cfts.org.ua/news/48940

Киевский метрополитен намерен привлечь невозобновляемую кредитную линию в размере 125 млн гривен. Об этом говорится в сообщении метрополитена в Вестнике государственных закупок.

За свои услуги банк возьмет 31,187 млн гривен (без НДС). Тендерное предложение "Крещатика" акцептировано 1 ноября, договор должен быть заключен до конца месяца.

Согласно условиям тендера, банк обязуется предоставить транш метрополитену в течение трех банковских дней с даты подписания договора. На что будут потрачены кредитные средства, в сообщении не уточняется.

Добавлено: 05 ноя 2012, 20:45
Klovsky
При продлении ККЛ до "Теремков" будет возможность организовать нормальный оборот составов всего участка от "Васильковской".
Очень приблизительно потребность в закупке вагонов можно оценить из расчёта 1 состав на перегон в одном направлении.
125 млн должно хватить.

Добавлено: 05 ноя 2012, 22:58
NickElrond
Киевский метрополитен намерен привлечь невозобновляемую кредитную линию в размере 125 млн гривен.
За свои услуги банк возьмет 31,187 млн гривен (без НДС).
25% + НДС

Добавлено: 06 ноя 2012, 10:30
SlALFik
DFAW писал(а):Думаю тут дело в другом, болельщиков хотят приучить приходить на стадион вовремя, а не в последние 15 минут
Как-то по-тупому приучают.
И закрывать ради двадцати тысч никакого резона не было. Народа почти совсем не было на входе на стадион.
То ли дело сегодня. Сегодня точно опять прикроют. Но уже все привыкли.