Страница 181 из 244

Добавлено: 02 дек 2012, 17:06
DFAW
Не говоря о том что для метрополитена нужны всякие сертификаты, при чём действительные, а не фальшивые, а есть ли они у кабеля вдове дешевле - вопрос.

Добавлено: 02 дек 2012, 17:12
AMY
нужны всякие сертификаты, при чём действительные, а не фальшивые
Ой, не смешите меня

Добавлено: 02 дек 2012, 17:20
Maksym
А ничего смешного нет. Иначе почему бы самому не поучаствовать в тендере, перепродав метрополитену вдвое дороже чужой кабель?

Добавлено: 02 дек 2012, 18:11
NickElrond
Посмотрите электротехнические форумы. Любой, сталкивающийся с приобретением, монтажом и эксплуатацией кабельной продукции, скажет, что у разных производителей одна и таже марка кабеля может существенно отличаться! Например, при заявленном сечении жилы кабеля 2,5 мм2, на практике она оказывается 1,8 мм2, и это довольно часто!
Да и пожнажзор в метрополитене строго следит за наличием сертификатов и сроками их действия, особенно после пожара.

Добавлено: 02 дек 2012, 20:06
straus
Кхм... Я конечно дико извиняюсь, но при достаточных объёмах можно брать прямо с завода-изготовителя, а ниже него цену получить можно только во сне.
Наверное в некоторых случаях тендеры являют собой не достоинство, а недостаток.

Добавлено: 02 дек 2012, 20:25
DFAW
Так тендерное законодательство для того и сделано, что бы УБЭП не ходил в гости

Добавлено: 04 дек 2012, 20:28
Klovsky
Лёгким движением руки брюки превращаются…
Системщик писал(а):Київський метрополітен готується до роботи взимку
http://kievcity.gov.ua/novyny/1379/

Виконано заміну 1 тис. 199 дерев’яних шпал, 428-х перевідних брусів та майже 370 тис. пог. м. рейок на наземній дільниці метро. http://forum.metropoliten.kiev.ua/viewt ... 128#199128
Брюки превращаются… Превращаются брюки… В элегантные шорты.
виконано заміну 1409 дефектних дерев’яних шпал, 502 дефектних перевідних брусів та 393,75 п.м. ;) дефектних рейок на наземній дільниці

http://www.metro.kiev.ua/node/3305
Простите, маленькая техническая неувязка (с) "Брил.рука"

Полный текст:

Київський метрополітен гідно зустрів зиму
Вт, 04/12/2012 - 11:14
Оф. сайт "КП КМ".

З початком снігопаду 3 грудня 2012 року на об’єктах Київського метрополітену активно стартувала робота з очистки територій від опадів. До снігоочищувальних робіт 3 грудня та у ніч на 4 грудня було залучено 378 працівників. Персонал постійно прибирає сніг з платформ станцій наземної ділянки та прилеглих до станцій метрополітену територій, які після очистки додатково посипають піско-соляною сумішшю для запобігання падінням пасажирів. За добу використано 80 кг піско-соляної суміші, яка була своєчасно заготовлена підприємством у необхідній кількості.

Відкориговані оперативні плани снігоборотьби, в яких передбачено порядок, терміни, послідовність і засоби очистки від снігу колій, стрілочних переводів та прилеглих до станцій територій. Визначено місця складування снігу на промислових майданчиках та електродепо.

Слід зазначити, що до роботи в зимовий період 2012-2013 рр. підприємство готувалося заздалегідь. Проведено ремонт і підготовка до зимових робіт автомобільного, моторейкового транспорту, снігоочищувальної техніки.

Здійснена підготовка рухомого складу до роботи в зимових умовах, проведено комісійний огляд усіх вагонів.

Відремонтовані основні засоби метрополітену. Зокрема, здійснено:
капітальний та поточний ремонти 144 вагонів;
капітальний ремонт 15 ескалаторів;
середній ремонт 0,65 км колій наземної дільниці Святошинсько-Броварської лінії метрополітену;
поточний ремонт усіх стрілочних електроприводів;
ремонт системи опалення на 13 об'єктах метрополітену;
ремонт покрівлі павільйонів (входу-виходу) станцій «Святошин», «Оболонь», «Петрівка», «Тараса Шевченка» (1375 кв.м);
виконано заміну 1409 дефектних дерев’яних шпал, 502 дефектних перевідних брусів та 393,75 п.м. дефектних рейок на наземній дільниці.

Окрім того:
на об’єктах метрополітену проведено роботи по підготовці службово-виробничих приміщень (перевірено системи гарячого і холодного водопостачання, проведено ревізії вентиляційних систем, теплових завіс, калориферів, систем обігріву сходових маршів, теплових вузлів, бойлерних, пожежних водопроводів, вхідних дверей тощо);
відкориговано графіки роботи освітлення, опалення, ескалаторів, вентиляції, устаткування і обладнання на зимовий період;
перевірено готовність аварійно-відновлювальних формувань;
проведено укомплектування працівників метрополітену зимовим одягом та взуттям відповідно до діючих норм.

Також на всіх об’єктах метрополітену підключено опалення.

Хід роботи КП «Київський метрополітен» в зимових умовах перебуває на особистому контролі начальника метрополітену.

Фото на сайте: http://www.metro.kiev.ua/node/3305

Добавлено: 05 дек 2012, 21:28
ualex
AMY писал(а):..393,75 п.м. дефектних рейок на наземній дільниці...
чет я не вьезжаю - что не так в сообщении о замене дефектных рельс на наземном участке?

Добавлено: 05 дек 2012, 21:37
Maksym
Не так превращение 370 тысяч метров в 393,75 метров. Разница на 3 порядка. Если и деньги списали под первое а потратили только на вторую цифру...

Добавлено: 05 дек 2012, 23:17
NickElrond
Maksym, не ищите подвох там, где его нет! На сайте наборщик текста вполне мог набрать лишние буковки, а потом, заметив ошибку ее исправили. Общаясь с людьми, работающими в серьезных интернет-изданиях, я знаю, что это происходит сплошь и рядом! Я сам иногда им звоню и сообщаю об ошибке, а новость к этому времени уже процитирована другими. Я бы поведал Вам многое, но не в сети.

Добавлено: 05 дек 2012, 23:22
Maksym
А все от того что деньги которые должны были пойти на оплату труда профессионального редактора сайта исчезли в неизвестном направлении... Или, хотите сказать, что и редактор не заметил ошибки? Тогда уволить за профнепригодностью. У меня редактора все сверяют по первоисточникам и по логике - правда конечный продукт бумажный. Ну и редкие ляпы, конечно, проскакивают, но редко.

Добавлено: 05 дек 2012, 23:31
NickElrond
Off:
Я думаю Вам известны агентства "Интерфакс" и "УНИАН". Как Вы полагаете, их системы допускают ошибки? А они есть!
Прекращаем флудить, ибо раздача карточек производится круглосуточно! :)

Добавлено: 10 дек 2012, 21:51
Бодрый
Роботу громадського транспорту в новорічну ніч буде продовжено

Робота метрополітену, а також наземного громадського транспорту в новорічну ніч буде продовжена. Про це директор Департаменту суспільних комунікацій Марина Хонда розповіла під час розширеного засідання Колегії КМДА.

«На сьогодні всі служби, які задіяні в організації святкування Новорічної ночі, працюють щодо забезпечення проведення свята на високому рівні. Управління транспорту вже підготувало проект розпорядження щодо організації руху пасажирських перевезень, у якому передбачається продовжити роботу метрополітену на 3 години 30 хвилин та організувати автобусні, тролейбусні перевезення до 4:30 ранку», – повідомила Марина Хонда.

Зазначимо, що в середньому близько 100 тисяч людей зустрічають Новий рік на Майдані Незалежності, тож належна організація перевезень у нічний час є вкрай важливою.
http://kievcity.gov.ua/novyny/1894/

Добавлено: 12 дек 2012, 16:16
Бодрый
И снова :
Навесні у столичному метрополітені з’явиться Wi-Fi

Безкоштовний Wi-Fi у столичній підземці з’явиться вже навесні наступного року. Нині в КМДА готуються до проведення інвестиційного конкурсу в рамках зазначеного проекту. Про це в прямому ефірі на радіо «Свобода» повідомив голова КМДА Олександр Попов.

«Нині ми активно працюємо над цим проектом і вже в січні оголосимо інвестиційний конкурс. Переконаний, що він зацікавить інвесторів, і наступного року ми зможемо реалізувати проект на умовах державно-приватного партнерства», – розповів Олександр Попов.

Нині техніко-економічні показники проекту Wi-Fi розробляють в Департаменті транспортної інфраструктури та КП «Київський метрополітен». Як тільки документ буде готовий – в міськадміністрації відбудеться засідання конкурсної комісії. На ньому мають затвердити умови конкурсу, аби до кінця січня оголосити про його проведення. Визначити переможців обіцяють до кінця лютого. А вже в березні, за умови успішного проведення конкурсу, буде укладено інвестиційний договір. Тож під’єднатися до всесвітньої мережі столична підземка зможе уже навесні 2013 року.
http://kievcity.gov.ua/novyny/1918/

Добавлено: 12 дек 2012, 16:30
ArtemKiev
Главное, чтобы догадались сделать Wi-Fi с DHCP. Я одно время на платформе МН ждал человека, пока случайно не угадал диапазон возможных IP и шлюз, подключиться не смог.