Страница 186 из 435

Добавлено: 08 дек 2011, 16:34
tov_tob
Спасибо.
Только пикет 25+98 левее должен быть.
Garrymar писал(а):А ни кто не подскажет по чему на "Иподроме" северный переход так далеко выведен?
Это старая картинка, вот более новая:
http://pics.livejournal.com/81412/pic/00026ypq

Добавлено: 08 дек 2011, 22:09
Коржик
Спасибо, супер. :)
Как раз для таких лентяев как я: наглядно и понятно. :oops:
Однако Ярослава больше половины пути прошла.

Добавлено: 09 дек 2011, 00:26
trydence
KuzyaCat писал(а):Я знаю, что он башмаком зовется, но искрить он сам не может, это рельс дает искру от плохого контакта с башмаком.
Уважно читаємо?
струмоприймальна лапа потягу (не знаю, як правильно називається), яка треться об контанту рейку
і ніяких стиків там нема

Добавлено: 09 дек 2011, 00:52
ualex
Кстати, кто знает насколько быстро токоприемник стирается, все-таки трение скольжения - не шутка, или его смазывают ?

Добавлено: 09 дек 2011, 05:54
Vadim
Куда это нас понесло? Ща поискрю по горчичнику и будет вам счастье.

Добавлено: 09 дек 2011, 09:13
FSI
2011-12-09
Ярослава- 358 кілець

Добавлено: 09 дек 2011, 09:29
AMY
“Виставковий центр” готовий до відкриття

[ Наталка Марків | “Хрещатик” 09-12-2011 ]

50-та станція метро обійшлась у 806 мільйонів гривень і буде схожа на підземний палац з люстрами

27 грудня у Києві відкриють ювілейну, 50-ту станцію столичного метрополітену — “Виставковий центр”. При її будівництві використали ряд новаторських рішень, які дозволили її спроектувати і побудувати протягом одного року, і, завдяки нестандартним підходам, зекономити понад 100 млн гривень. Справжньою окрасою нової станції стануть унікальні люстри вітчизняного виробництва.

Через три тижні тисячі студентів, що проживають в цьому районі, а також мешканці вулиці Васильківської, проспекту Глушкова та житлового масиву Теремки добиратимуться до центру міста значно швидше.

“У грудні 2011 року перших пасажирів прийняли три нових станції на Куренівсько-Червоноармійській лінії — “Деміївська”, “Голосіївська” та “Васильківська”. Під час урочистого відкриття глава уряду Микола Азаров дав доручення, аби наступну станцію — “Виставковий центр” — у Києві відкрили через рік. Завдяки кільком нестандартним рішенням і своєчасному фінансуванню нам вдасться це зробити”,— розповів “Хрещатику” генеральний директор ПАТ “Київметробуд” Володимир Петренко.

Уперше в історії побудови столичної підземки місце для розвороту поїздів — “камеру з’їздів” метробудівці розташували не за станцією, а перед нею. [ Съезда перед станцией "Днепр" в этом варианте истории никогда не было ] Тому поїзди будуть висаджувати пасажирів на кінцевій, давати задній хід, в’їжджати у камеру для розвороту, а звідти рухатися у протилежну сторону для посадки пасажирів [ Железную крысу за фантазию! ]. Крім того, від “Васильківської” до “Виставкового центру” проклали євроколію, яка значно знизить рівень вібрації і шуму потягів. Неабиякого клопоту метробудівцям додали і численні комунікації в районі Амурської площі, частину із яких довелося перекладати.

“Станція “Васильківська” є досить скромною і функціональною, а от “Виставковий центр” буде величавою, мені вона нагадує колонну :shock: залу палацу — простора, із розкішними люстрами, — продовжує Володимир Петренко. – Ми зробили акцент саме на освітленні платформи. До речі, виготовили люстри у Білій Церкві. Загалом ми хочемо, аби якомога більше необхідних нам елементів для будівництва метро виготовляли вітчизняні підприємства. Це зекономить кошти і зробить нас незалежними від закордонних постачальників”. [ Зато ставит в зависимость от местных производителей. Не факт, что это позитив ]

Саме завдяки нестандартним рішенням при будівництві і залученні вітчизняних виробників, при початковій вартості будівництва станції у понад 906 мільйонів гривень, майже сто мільйонів гривень вдалося зекономити. Проте, як запевнив Володимир Петренко, це не вплинуло на якість виконаних робіт — “Ми будуємо не на десятиліття, а на століття, тому і якість у нас відповідна”, — наголосив він. [ Я прям удивляюсь, и как харьковчанам удаётся строить метро за суммы во много раз меньшие, да ещё при этом совершенно законно закупать лавочки "из ценных пород древесины" ]

До речі, в 2012 році стануть до ладу ще дві станції цієї лінії — “Іподром” та “Одеська площа”. Цікаво, що частину тунелів у напрямку “Іподрому” метробудівці вже проклали. За попередніми оцінками, прокладання тунелів до Одеської площі можна буде завершити у серпні-вересні наступного року, а потім прохідницькі щити (після відповідної санації) “перекинути” на будівництво правобережної частини Подільсько-Вигурівської лінії.

Як розповів “Хрещатику” представник замовника будівництва — заступник начальника КП “Київський метрополітен” Олександр Охотніков, спорудження станцій триває рекордними темпами. “Вперше в історії в столиці метробудівцям вдалося здати в експлуатацію три станції торік, одну в нинішньому і дві заплановано в наступному, — зазначив він. — Тобто шість станцій за три роки”. [ Было семь станций за три года: в 1960—1963 и в 1980—1982 годах. А шесть за три таки не было ни разу, разве что в 1979—1981 годах. И ведь не врёт совершенно, ведь тогда было 1+3+2, а теперь 3+1+2. Почуствуйте разницу :roll: ] Олександр Охотніков додав, що цього вдалося досягти завдяки стабільному фінансуванню будівництва з боку Кабміну і столичної влади. [ Не подмажешь подлижешь — не поедешь ]

Голова КМДА Олександр Попов нещодавно підтвердив, що, окрім трамваю та міської електрички, на Троєщину таки будуватимуть метро. [ Именно ] Тож столичні метробудівці готові до участі в тендері на побудову станцій. А одночасно із зведенням Подільсько-Вигурівської лінії через чотири-п’ять років метро прокладуть і в напрямку “Виноградаря”. [ Уже предвкушаю вал от копипастеров "Метро на Виноградарь построят в 2015 году!" ] Загалом у проекті Генплану Києва, який зараз розробляє міська влада, передбачено побудувати в столиці до 2025 року 30 станцій метро.

PS: не удержался :oops:

Добавлено: 09 дек 2011, 09:40
Юрик
AMY писал(а):“Виставковий центр” готовий до відкриття

[ Наталка Марків | “Хрещатик” 09-12-2011 ]

50-та станція метро обійшлась у 806 мільйонів гривень і буде схожа на підземний палац з люстрами

... проклали євроколію, яка значно знизить рівень вібрації і шуму потягів...
Вечно что-нибудь умное напишут! Евроколея - это колея шириной 1435 мм, а то что "проклали", "безшумный путь" - называется!

Добавлено: 09 дек 2011, 11:39
FSI
До речі, станом на сьогоднішній ранок вже була засклено частину металоконструкцій виходу з ст.ВЦ в сторону інституту

Добавлено: 09 дек 2011, 11:49
maxim76
trydence писал(а):і ніяких стиків там нема
Вот я, например, вообще не знаком с устройством контактного рельса, но зато абсолютно точно могу сказать - что стыки между рельсами обязательно есть. Не придумали еще как делать сплошной рельс на всю длину перегона
Зато ставит в зависимость от местных производителей. Не факт, что это позитив
Зато с местными об откатах гораздо легче договориться

Добавлено: 09 дек 2011, 11:52
Inquisitor
Ой, да вы почитайте заголовок: "готовий до відкриття". Какой же он готовый, если не завершили отделку-то? =\

Добавлено: 09 дек 2011, 11:52
Алексис
Из увиденного вчера. Над ВЦ восстанавливают дорогу, по улице Васильковской, перед ВЦ срезали частично верхний слой, поэтому проехать стало ещё тяжелее. Ломоносова частично перекопана в двух местах, поэтому ехать в объезд Амурской площади - тоже проблематично.
Сегодня перекрыта четная сторона ломоносова возле дома №22, так-что к вечеру будет велелая пробка в сторону Теремков и по Ломоносова. При возможности - не едьте.
На бывшей монтажке Виктории возле экономического факультета кипит работа. Тоннель уже закончили, но ещё подают в котлован бетон и сам тоннель пока без гидроизоляции.
Кстати на прошлых выходных место просадки на проспекте Глушкова напротив входа на ВДНХ уже закончили ремонтировать. Вернули на место отбойник. Значит Виктория уже где под стоянкой или даже под ВДНХ.

Добавлено: 09 дек 2011, 12:32
AMY
абсолютно точно могу сказать - что стыки между рельсами обязательно есть. Не придумали еще как делать сплошной рельс на всю длину перегона
А что, сварку в принципе отменили?
Зато с местными об откатах гораздо легче договориться
Не смеши мои тапки (с)

Добавлено: 09 дек 2011, 13:38
Юрик
maxim76 писал(а):... но зато абсолютно точно могу сказать - что стыки между рельсами обязательно есть ...
Ну есть стыки и в чем проблема башмак проходит их спокойно!

Добавлено: 09 дек 2011, 14:08
Нестор-летописец
Если едете в метро, то слышите, как колеса стучат в местах сваренных стыков, с этой точки зрения стыки дают о себе знать. Значение имеет какие технологии используют, в принципе можна сделать, что стыки стучать не будут, есть док. фильм о строительстве стадиона "Ковбои Далласа", там поле ездит на рельсах, в повседневности обычная лужайка на солнце, а в дни соревнований это поле заезжает в стадион. В фильме показана их сварка стыков, одевается сварочная машинка в месте стыков и сваривает, когда ее снимают вы видите однородный рельс сплошного железа, сварочного шва просто нет.