Метрошные новости
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4156
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
Про роботу Київського метрополітену 27 червня 2013 року
Ср, 26/06/2013 - 16:24
27 червня 2013 року на Святошинсько-Броварській та Куренівсько-Червоноармійській лініях Київського метрополітену буде передбачено по 2 додаткових резервних состави.
Ці заходи пов’язані з проведенням на стадіоні «Динамо» імені В. Лобановського з 20 год. 30 хв. до 22 год. 15 хв. футбольного матчу між командами «Зеніт» (Санкт-Петербург) і «Шахтар» (Донецьк) та спрямовані на забезпечення перевезення уболівальників.
Видача резервних поїздів на лінії здійснюватиметься в залежності від пасажиропотоків.
Ср, 26/06/2013 - 16:24
27 червня 2013 року на Святошинсько-Броварській та Куренівсько-Червоноармійській лініях Київського метрополітену буде передбачено по 2 додаткових резервних состави.
Ці заходи пов’язані з проведенням на стадіоні «Динамо» імені В. Лобановського з 20 год. 30 хв. до 22 год. 15 хв. футбольного матчу між командами «Зеніт» (Санкт-Петербург) і «Шахтар» (Донецьк) та спрямовані на забезпечення перевезення уболівальників.
Видача резервних поїздів на лінії здійснюватиметься в залежності від пасажиропотоків.
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ
у КМ дохода нету -- убытки одни. Но теме было тут
http://forum.metropoliten.kiev.ua/viewt ... 307#217307
http://forum.metropoliten.kiev.ua/viewt ... 307#217307


Не путайте понятия. Доход у КМ есть и немалый. За 2011 год, к примеру, 879,7 млн грн. В 2012 году - 958,6 млн грн. Другое дело что затраты превышают доходы и в итоге получается убыток. Ну так 8 % взыматься будут не с суммы убытков, а с суммы дохода - по вашей ссылке все правильно посчитали, доход от перевозки пассажиров БЫЛ 744,6 млн грн, таким образом разработчику системы достанется 59,56 млн грн в год. А убыток метрополитена будет еще бОльшим, на эти самые 59,56 млн грн, ибо по факту от оплаты проезда метроплитену достанется лишь 685 млн грн.
Лучше поздно чем никогда.
[hr]
До уваги пасажирів! 29 червня 2013 року режим роботи Київського метрополітену зазнає змін
У ніч із 29 на 30 червня 2013 року Київський метрополітен працюватиме на 1 годину довше.
Також на усіх лініях Київського метрополітену буде передбачено додаткові резервні поїзди, які видаватимуться на лінії в разі збільшення пасажиропотоків.
Окрім цього, з 18:00 до 19:00 станція «Олімпійська» Куренівсько-Червоноармійської лінії буде зачинена для пасажирів на вхід і вихід. У зазначений період поїзди слідуватимуть повз станцію «Олімпійська» без зупинки.
На станціях «Олімпійська» та «Палац спорту» буде посилено штат чергового персоналу, призначено відповідальних осіб для контролю за перевезенням пасажирів.
Якщо після закінчення заходів на НСК «Олімпійський» пасажиропотік перевищуватиме перевізну спроможність, імовірне введення обмежень на вхід пасажирів до станцій «Палац спорту», «Олімпійська» та «Площа Льва Толстого».
Зазначені зміни в режимі роботи Київського метрополітену пов’язані з проведенням концерту на НСК «Олімпійський» та спрямовані на організацію безпечного перевезення пасажирів та високої культури їхнього обслуговування. Тому просимо ставитися із розумінням до введених обмежень.
КП «Київський метрополітен» закликає пасажирів під час проїзду в підземці дотримуватись громадського порядку та Правил користування метрополітеном.
http://www.metro.kiev.ua/node/3549
[hr]
До уваги пасажирів! Про роботу Київського метрополітену 30 червня 2013 року
30 червня 2013 року з 20:00 до 21:00 станція «Олімпійська» Куренівсько-Червоноармійської лінії буде зачинена для пасажирів на вхід та вихід. У зазначений період поїзди слідуватимуть повз станцію «Олімпійська» без зупинки.
Окрім цього, на Куренівсько-Червоноармійській лінії буде збільшено кількість поїздів з 19:35, а на Святошинсько-Броварській та Сирецько-Печерській лініях – передбачено додаткові резервні состави, які видаватимуться на лінії в разі збільшення пасажиропотоків.
Також імовірне введення обмежень на вхід пасажирів до станцій «Палац спорту», «Олімпійська» та «Площа Льва Толстого», якщо пасажиропотік після закінчення футбольного матчу на НСК «Олімпійський» перевищуватиме перевізну спроможність.
На станціях «Хрещатик», «Майдан Незалежності», «Олімпійська», «Площа Льва Толстого» та «Палац спорту» буде посилено штат чергового персоналу та призначено відповідальних осіб для контролю за перевезенням пасажирів.
Зазначені зміни в режимі роботи Київського метрополітену пов’язані з проведенням на НСК «Олімпійський» з 21:00 до 22:45 футбольного матчу між командами «Зеніт» (Санкт-Петербург) та «Динамо» (Київ), а також святкового концерту до Дня молоді на Майдані Незалежності з 18:00 до 22:00.
КП «Київський метрополітен» просить пасажирів ставитися із розумінням до введених обмежень, адже вони спрямовані на організацію безпечного перевезення, та закликає під час проїзду в підземці дотримуватись громадського порядку і Правил користування метрополітеном.
http://www.metro.kiev.ua/node/3550
[hr]
До уваги пасажирів! 29 червня 2013 року режим роботи Київського метрополітену зазнає змін
У ніч із 29 на 30 червня 2013 року Київський метрополітен працюватиме на 1 годину довше.
Також на усіх лініях Київського метрополітену буде передбачено додаткові резервні поїзди, які видаватимуться на лінії в разі збільшення пасажиропотоків.
Окрім цього, з 18:00 до 19:00 станція «Олімпійська» Куренівсько-Червоноармійської лінії буде зачинена для пасажирів на вхід і вихід. У зазначений період поїзди слідуватимуть повз станцію «Олімпійська» без зупинки.
На станціях «Олімпійська» та «Палац спорту» буде посилено штат чергового персоналу, призначено відповідальних осіб для контролю за перевезенням пасажирів.
Якщо після закінчення заходів на НСК «Олімпійський» пасажиропотік перевищуватиме перевізну спроможність, імовірне введення обмежень на вхід пасажирів до станцій «Палац спорту», «Олімпійська» та «Площа Льва Толстого».
Зазначені зміни в режимі роботи Київського метрополітену пов’язані з проведенням концерту на НСК «Олімпійський» та спрямовані на організацію безпечного перевезення пасажирів та високої культури їхнього обслуговування. Тому просимо ставитися із розумінням до введених обмежень.
КП «Київський метрополітен» закликає пасажирів під час проїзду в підземці дотримуватись громадського порядку та Правил користування метрополітеном.
http://www.metro.kiev.ua/node/3549
[hr]
До уваги пасажирів! Про роботу Київського метрополітену 30 червня 2013 року
30 червня 2013 року з 20:00 до 21:00 станція «Олімпійська» Куренівсько-Червоноармійської лінії буде зачинена для пасажирів на вхід та вихід. У зазначений період поїзди слідуватимуть повз станцію «Олімпійська» без зупинки.
Окрім цього, на Куренівсько-Червоноармійській лінії буде збільшено кількість поїздів з 19:35, а на Святошинсько-Броварській та Сирецько-Печерській лініях – передбачено додаткові резервні состави, які видаватимуться на лінії в разі збільшення пасажиропотоків.
Також імовірне введення обмежень на вхід пасажирів до станцій «Палац спорту», «Олімпійська» та «Площа Льва Толстого», якщо пасажиропотік після закінчення футбольного матчу на НСК «Олімпійський» перевищуватиме перевізну спроможність.
На станціях «Хрещатик», «Майдан Незалежності», «Олімпійська», «Площа Льва Толстого» та «Палац спорту» буде посилено штат чергового персоналу та призначено відповідальних осіб для контролю за перевезенням пасажирів.
Зазначені зміни в режимі роботи Київського метрополітену пов’язані з проведенням на НСК «Олімпійський» з 21:00 до 22:45 футбольного матчу між командами «Зеніт» (Санкт-Петербург) та «Динамо» (Київ), а також святкового концерту до Дня молоді на Майдані Незалежності з 18:00 до 22:00.
КП «Київський метрополітен» просить пасажирів ставитися із розумінням до введених обмежень, адже вони спрямовані на організацію безпечного перевезення, та закликає під час проїзду в підземці дотримуватись громадського порядку і Правил користування метрополітеном.
http://www.metro.kiev.ua/node/3550
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Беспрецедентный случай изменения графика ремонта эскалаторов произошёл в КП КМ из-за пассажиров
Оф. сайт КП КМ, Чт, 27/06/2013 - 15:10
http://metro.kiev.ua/node/3548
Проведення планового капітального ремонту ескалаторів на пересадочному вузлі між станціями «Палац спорту» та «Площа Льва Толстого» відтерміновано до повного завершення ремонтних робіт на пересадочному вузлі «Золоті ворота» - «Театральна».
Таке рішення було прийнято після детального вивчення нинішнього пасажиропотоку в Київському метрополітені. Фахівці підприємства дійшли висновку, що очікуваного зменшення кількості пасажирів, характерного для періоду відпусток влітку, наразі не спостерігається. Тому щоб не створювати незручностей для пасажирів, підприємство винайшло технічну можливість перенести терміни виконання капітального ремонту ескалаторів на пересадочному вузлі «Палац спорту» - «Площа Льва Толстого».
Нагадуємо, що наразі закінчується плановий капітальний ремонт ескалатора №4 на пересадочному вузлі між станціями «Золоті ворота» та «Театральна». 4 липня він буде запущений у роботу, після чого з 8 липня до 2 серпня 2013 року на ремонт зачиниться сусідній ескалатор – №3.
Усього з початку 2013 року в Київському метрополітені вже виконано капітальні ремонти 5 ескалаторів із 13 запланованих. Усі роботи здійснюються відповідно до графіка.
[hr]
Ранее планировалось, что
Оф. сайт КП КМ, Чт, 27/06/2013 - 15:10
http://metro.kiev.ua/node/3548
Проведення планового капітального ремонту ескалаторів на пересадочному вузлі між станціями «Палац спорту» та «Площа Льва Толстого» відтерміновано до повного завершення ремонтних робіт на пересадочному вузлі «Золоті ворота» - «Театральна».
Таке рішення було прийнято після детального вивчення нинішнього пасажиропотоку в Київському метрополітені. Фахівці підприємства дійшли висновку, що очікуваного зменшення кількості пасажирів, характерного для періоду відпусток влітку, наразі не спостерігається. Тому щоб не створювати незручностей для пасажирів, підприємство винайшло технічну можливість перенести терміни виконання капітального ремонту ескалаторів на пересадочному вузлі «Палац спорту» - «Площа Льва Толстого».
Нагадуємо, що наразі закінчується плановий капітальний ремонт ескалатора №4 на пересадочному вузлі між станціями «Золоті ворота» та «Театральна». 4 липня він буде запущений у роботу, після чого з 8 липня до 2 серпня 2013 року на ремонт зачиниться сусідній ескалатор – №3.
Усього з початку 2013 року в Київському метрополітені вже виконано капітальні ремонти 5 ескалаторів із 13 запланованих. Усі роботи здійснюються відповідно до графіка.
[hr]
Ранее планировалось, что
Самый интересный вопрос: сколько эскалаторов на том переходе успеют отремонтировать с 2 августа до осени? Наверное, 1. А как быть с ещё одним, ждать лета-2014?з 2 липня поточного року розпочнеться плановий капітальний ремонт ескалаторів на пересадочному вузлі між станціями «Палац спорту» та «Площа Льва Толстого», у зв’язку з чим може бути ускладнений перехід на цій ділянці.
Ремонтні роботи виконуватимуть поетапно на ескалаторах № 3 та № 4 і триватимуть вони до 29 серпня. http://kievcity.gov.ua/news/8488.html
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Летом людей явно меньше, чем осенью. Даже в июле меньше, чем в сентябре-октябре. Т.е. перенос с июля на осень может вообще не рассматриваться как вариант.
Остаётся 2 варианта:
1. Один из 2-х эскалаторов ещё не полностью выработал свой ресурс для капремонта, но технологически было удобнее сразу провести ремонт 2-х машин, вот его и вписали на лето 2013 г., т.к. к лету 2014 г. мог быть перебор. Теперь во внепиковое время он работать не будет, чтобы не превысить километраж.
2. Стахановские методы помогут за 1 месяц провести ремонт 2-х машин. Однако, это опровергнет информацию, что "все ремонты ускорить нельзя, т.к. они выполняются и так в кратчайшие сроки, согласно технологической карты". И в другой раз метрополитен будет завален жалобами типа "зачем по 2 месяца мурыжить одновременно 2 перехода, когда можно сосредоточиться по 1-му месяцу на одном переходе".
Остаётся 2 варианта:
1. Один из 2-х эскалаторов ещё не полностью выработал свой ресурс для капремонта, но технологически было удобнее сразу провести ремонт 2-х машин, вот его и вписали на лето 2013 г., т.к. к лету 2014 г. мог быть перебор. Теперь во внепиковое время он работать не будет, чтобы не превысить километраж.
2. Стахановские методы помогут за 1 месяц провести ремонт 2-х машин. Однако, это опровергнет информацию, что "все ремонты ускорить нельзя, т.к. они выполняются и так в кратчайшие сроки, согласно технологической карты". И в другой раз метрополитен будет завален жалобами типа "зачем по 2 месяца мурыжить одновременно 2 перехода, когда можно сосредоточиться по 1-му месяцу на одном переходе".
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Перенесли чтобы не закрывать сразу 2 пересадочных узла. А один эскалатор на одном пересадочном узле закроют осенью. Возможен и первый вариант, но вряд ли эскалатор дотянет до лета. Может дотянет до зимы и тут, опять же, два варианта - или его выключат до лета, или будут ремонтировать невзирая на пассажиров.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Maksym, а в чём для рядового пассажира преимущество "не закрывать 2 пересадочных узла сразу"? Допустим, я могу выбирать для основных поездок СБЛ или СПЛ+СБЛ, но для 90% пассажиров обычно их маршрут наиболее оптимален, даже с учётом потери дополнительных 5-7 минут в толпе на пересадке. Смысла не вижу. Для Васи Пупкина важно закрытие "его родного в_офис/домой" перехода, а что творится на чужом - фиолетово, ибо он им практически не пользуется. Или кто-то ездит теперь СПЛ+СБЛ с 2-мя пересадками (через ДС-ПЛТ-ККЛ-МН-К), сурово?
vl-tm, осенью будет хуже, т.к. пятью минутами не обойдётся. Обычно длина толпы раза в 1,5-2 больше, т.е. станция физически не вместит столько народа без ущерба. Повторяю, какой смысл в сообщении метрополитена, где ссылаются на пассажиропоток как причину отмены июльского ремонта, но переносить его на сентябрь? Где логика? И причём здесь "Вокзальная", просто для сравнения, что бывает и хуже?
vl-tm, осенью будет хуже, т.к. пятью минутами не обойдётся. Обычно длина толпы раза в 1,5-2 больше, т.е. станция физически не вместит столько народа без ущерба. Повторяю, какой смысл в сообщении метрополитена, где ссылаются на пассажиропоток как причину отмены июльского ремонта, но переносить его на сентябрь? Где логика? И причём здесь "Вокзальная", просто для сравнения, что бывает и хуже?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт