Метрошные новости
Модераторы: dimentiy, Администраторы
А как регулируется вопрос конкретного места и времени такого обеспечения? Допустим нету свободного наряда, что б приставить его контролю, и в КМДА летит ответ из разряда "мы бы рады (ага), но свободных нарядов, что б на целый день приставить исключительно к контролю - нет, вот когда "зайцы" начнут сопротивляться, тогда и вызывайте конкретно по случаю".sashman писал(а):А что, обеспечивать законность и правопорядок милиция уже не обязана?
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Цифры улучшились, если раньше процентов 60-75 никак не реагировали или частично, то сейчас эти же цифры характеризуют уже полное удаление торговли.Klovsky, совсем недавно - бла-бла-бла," линейщиками не составлено НИ ОДНОГО ПРОТОКОЛА"
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Да я понимаю на счет звонка, но в нынешней системе МВД, НЯП, наличие или отсутствие упирания рогом и итальянских выкрутасов зависит от доброй воли людей на местах в МВД, которая может быть, а может не быть.sashman писал(а):XAN
Этот вопрос можно урегулировать без глупых упираний рогом и итальянских забастовок.
Про один звонок — я ведь не про звонок рядового контролёра в дежурку или на "102".
Что в принципе правильно, ибо делает ее независимой от местной власти. В других странах это обычно обходится созданием отдельной муниципальной полиции, с узким спектром полномочий.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
В метро размещают листовки в поддержку начальника КП КМ В. Федоренко и призывают выйти на пикетирование АП
В вагон метро заходит группа молодых людей. Они вежливо предлагают подвинуться стоящих у дверей людей и начинают орудовать отвёртками. Умело развинтив боковую планку рекламного блока, на пустое место размещается такая листовка:
Затем блок завинчивается, а группа переходит к следующему.
Я - очевидец.
Курирует всё известный дядя - Клейнос Ю. Г.
В вагон метро заходит группа молодых людей. Они вежливо предлагают подвинуться стоящих у дверей людей и начинают орудовать отвёртками. Умело развинтив боковую планку рекламного блока, на пустое место размещается такая листовка:
Працівникам та пасажирам метрополітену!
Чиновникипрагнуть підняти проїзд в метро до 5 грн. при тому, що питання усунення посередників реклами (зі 100% направленням грошей на потреби метрополітену), налагодження прозорої витрати бюджетних коштів, припинення тіньового здавання в оренду торгівельних площ і приміщень метрополітену навіть не розглядаються! Окрім підняття ціни на проїзд планують далі скорочувати персонал метрополітену.
Начальника метрополітену, який протистоїть цьому, намагаються звільнити з посади звинувачуючи в корупції.
Довідка: від оренди реклами за 2012 рік метрополітен отримав 12 млн. грн., при тому, що комерційна вартість реклами в метро складає близько одного мільярда гривень на рік!
Поїзди і обладнання станцій метрополітену утримуються завдяки ентузіазму колективу створеного теперішнім начальником Володимиром Федоренком, на якого зараз організоване цькування ЗМІ замовлене рекламними воротилами.
Закликаємо працівників метрополітену і всіх небайдужих громадян, 25 жовтня, о 10 годині, вийти на мітинг під стіниз вимогами:
• відмінити підняття вартості проїзду;
• підняти оренду рекламних та торгівельних площ до їх комерційної вартості, зі 100% направленням коштів на потреби метрополітену;
• продовжити договір на займану посаду начальнику метрополітену Володимиру Федоренко.
Збір учасників мітингу з 9.30 біля воріт, зі сторони вул.. Інститутської.
Страйковий комітет:![]()
Координація через групу ВК![]()
Сфотографуй листівку! Холуї рекламних бариг швидко знімуть!

Затем блок завинчивается, а группа переходит к следующему.
Я - очевидец.
Курирует всё известный дядя - Клейнос Ю. Г.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15017
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Официальная позиция метрополитеновского профсоюза
http://vppkm.org.ua/
http://vppkm.org.ua/
Про так званий страйк у Київському метрополітені.
У газеті «Вести», № 112, від 21 жовтня 2013 року, було розміщено матеріал з провокаційною назвою «В Киевском метро пугают забастовкой, против повышения цены на проезд». Автор статті мабуть володіє дужже багатою уявою, і при цьому цілковитий невіглас. У всякому разі, у питаннях, що стосуються законодавства, в частині вирішення трудових спорів. А ось якби він вибрав хвилин десять, і заглянув у відповідний розділ на сайті Верховної ради України, то може бути розібрався б, що від початку конфлікту з адміністрацією до прийняття рішення про страйк, потрібно пройти дуже довгий бюрократичний шлях. Залучити до співпраці Національну службу посередництва і примирення – орган що був спеціально створений Президентом України відповідно до Закону України „Про порядок Вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)” та Рекомендацій МОП № 92 для сприяння врегулюванню колективних трудових спорів (конфліктів). І якщо не вдалося досягти згоди мирним шляхом, то аж тоді, на загальних зборах працівників підприємства, ними (працівниками) обирається страйковий комітет, і визначається дата і метод проведення страйку. Веремію мабуть складно вчитуватися в юридичні терміни, це ж не про ДТП нотатки на „Обозревателе” писати. Та й формат «Вестей», як і її родительки - «Сегодня», не вимагає достовірності. Побільше смажених фактів. Джинса. Залучити активіста-телепня Клейноса, з його, не завжди до кінця продуманими, і законними акціями. Дуже-дуже серьозного „експерта” Петра Костенка, який метро бачить тільки по телебаченню. І Є. Водовозова - колишнього інструктора МакДональдса, що „успішно” керував у Харкові. Так успішно, що за чутками, замість 1-го тролейбусного депо, виник базар. Та і Комінтерновському трамвайному депо теж дісталося за його „царювання” у департаменті транспорту. А тут ще й дед-лайн „раптом”, і полетів матеріал, як казав талановитий дитячий письменник Всеволод Нестайко «... таким собi легким метеликом без жодного змiсту.». Ну, не без змісту, але іноді без глузду. Як оце про нібито страйк у метрополітені. Заодно и покачати у пилюці голову Вільної профспілки працівників київського метрополітену, (яка, до речі, чомусь в статті обізвана профспілками, а не профспілкою) Ю. Сердюка, який (знову ж таки нібито) пообіцяв, що „...ми обязательно выйдем на забастовку. О дате и месте мы сами сообщим” (В’ячеславе! Агов!!! Пікетування і страйк – це різні речі! На страйк не виходять, страйк проводять.). Насправді на запитання журналіста, Юрій Сердюк відповів, що колектив метрополітену нічого не боїться, ніхто його не залякує, колектив завжди підтримує і буде підтримувати Володимира Федоренка.
Наприкінці хочу насмілитись дати пораду, такому "монстру" газетної справи, як Ігор Гужва. Шановний Ігоре Анатолійовичу, будь ласка беріть на роботу кваліфікованих журналістів. Або ж вимагайте від них просто перевіряти написане. Бо смішно і сумно читати, чесне слово.
Заступник голови ВППКМ
І. Палій.
Я не волшебник, я только учусь. 
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
- Svyatoslav
- Механик
- Сообщения: 271
- Зарегистрирован: 22 май 2013, 11:23
- NickElrond
- Дежурный по станции
- Сообщения: 325
- Зарегистрирован: 23 янв 2008, 16:58
- Откуда: Киев
Київська міська державна адміністрація подовжила контракт з начальником КП «Київський метрополітен» Володимиром Федоренком
http://www.metro.kiev.ua/node/3846
http://www.metro.kiev.ua/node/3846
Працівники Київського метрополітену зустрілися з головою Київської міської державної адміністрації Олександром Поповим для обговорення питань, якими наразі стурбований трудовий колектив підприємства. Зустрічі передувало звернення Об’єднаної профспілкової організації від імені всього колективу КП «Київський метрополітен» до Олександра Попова з проханням подовжити контракт з Володимиром Федоренком на виконання ним обов’язків начальника підприємства.
Під час діалогу з Олександром Поповим у присутності керівників структурних підрозділів та уповноважених представників трудового колективу Київського метрополітену голова Об’єднаної профспілкової організації Олександр Мозолевич наголосив, що за роки керівництва Володимир Федоренко не дав жодного приводу сумніватися в його відповідності займаній посаді, щоденною роботою довів високий професіоналізм та вміння ефективно керувати стратегічно важливим для України підприємством. Завдяки виваженій стратегії начальника, графік руху поїздів нині виконується на високому рівні, забезпечена надійна робота метрополітену та безпека перевезення пасажирів.
О. Мозолевич аргументував, що кандидатура Володимира Федоренка є найдостойнішою на посаду начальника комунального підприємства «Київський метрополітен» та додав, що таку думку поділяє весь колектив метрополітену. У підтвердження цих слів питання подовження контракту Володимира Федоренка було винесено на голосування трудового колективу метрополітену. Всі присутні одноголосно проголосували «за».
Врахувавши цю позицію працівників підприємства та раціональні аргументи, голова КМДА Олександр Попов підписав контракт з Володимиром Федоренком терміном дії на 3 роки. Усі присутні аплодували підписанню документа.
Олександр Попов поставив низку завдань та визначив пріоритети в подальшій роботі Київського метрополітену.