Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Последний раз редактировалось FSI 22 дек 2011, 10:38, всего редактировалось 1 раз.
Олександр Попов проінспектував станцію метро «Виставковий центр»
http://kmv.gov.ua/news.asp?IdType=1&Id=236267
Голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов проінспектував нову станцію метро «Виставковий центр» напередодні її відкриття. Оглянувши будівництво, він зазначив, що вже до кінця цього року станція зустріне перших пасажирів.
«У минулому році ми відкрили три нові станції, цього року відкриємо одну, а в наступному плануємо ще дві станції. Необхідно витримувати такий темп робіт. Адже це один із найпопулярніших видів транспорту у місті. Щодоби послугами метро користується 1 млн. 800 тис. осіб. Тому у планах влади – здавати в середньому щороку дві нові станції», – сказав Олександр Попов.
Також він зазначив, що у 2012 році планується завершити будівництво Куренівсько-Червоноармійської лінії і розпочати прокладання четвертої гілки метро в напрямку житлового масиву Троєщина.
«Ми розпочнемо будівництво із правого берега. До того часу вже будуть виконані всі роботи, які стосуються мостового переходу. Отже, в нас є реальна перспектива швидкими темпами збудувати і четверту гілку метро для мешканців Троєщини», – наголосив Олександр Попов.
Що ж стосується підвищення вартості проїзду, то голова КМДА сказав: «Хоча тарифи для київського метрополітену є економічно невигідними, хотів би усіх запевнити – у наступному році ми не підвищуватимемо вартість проїзду».








http://kmv.gov.ua/news.asp?IdType=1&Id=236267
Голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов проінспектував нову станцію метро «Виставковий центр» напередодні її відкриття. Оглянувши будівництво, він зазначив, що вже до кінця цього року станція зустріне перших пасажирів.
«У минулому році ми відкрили три нові станції, цього року відкриємо одну, а в наступному плануємо ще дві станції. Необхідно витримувати такий темп робіт. Адже це один із найпопулярніших видів транспорту у місті. Щодоби послугами метро користується 1 млн. 800 тис. осіб. Тому у планах влади – здавати в середньому щороку дві нові станції», – сказав Олександр Попов.
Також він зазначив, що у 2012 році планується завершити будівництво Куренівсько-Червоноармійської лінії і розпочати прокладання четвертої гілки метро в напрямку житлового масиву Троєщина.
«Ми розпочнемо будівництво із правого берега. До того часу вже будуть виконані всі роботи, які стосуються мостового переходу. Отже, в нас є реальна перспектива швидкими темпами збудувати і четверту гілку метро для мешканців Троєщини», – наголосив Олександр Попов.
Що ж стосується підвищення вартості проїзду, то голова КМДА сказав: «Хоча тарифи для київського метрополітену є економічно невигідними, хотів би усіх запевнити – у наступному році ми не підвищуватимемо вартість проїзду».








А шо, таки неплохой пробный поезд на "Выставко" получился
http://kmv.gov.ua/images/clipart/142969.jpg
http://kmv.gov.ua/images/clipart/142969.jpg


- Inquisitor
- Машинист
- Сообщения: 471
- Зарегистрирован: 21 мар 2011, 15:13
- Контактная информация:
опередил меняAMY писал(а):А шо, таки неплохой пробный поезд на "Выставко" получился
http://kmv.gov.ua/images/clipart/142969.jpg

- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3510
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Так что с Васильковской пешком тулили?
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Сегодня должны завершить благоустройство территории над станцией.
Кроме кусочка, который заново оградили забором, там где подаются/вынимаются грузы для туннелеКРАЗов.
Делегация мешала работать до полдесятого утра.
Журналистов с камерами было с десяток, что намекает на появление сюжета в новостях.
На самой станции поверхность плит пола напоминает каток, очень скользко (кроме места посадки в поезд).
Кроме кусочка, который заново оградили забором, там где подаются/вынимаются грузы для туннелеКРАЗов.
Делегация мешала работать до полдесятого утра.
Журналистов с камерами было с десяток, что намекает на появление сюжета в новостях.
На самой станции поверхность плит пола напоминает каток, очень скользко (кроме места посадки в поезд).