Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Последний раз редактировалось FSI 30 дек 2011, 09:48, всего редактировалось 2 раза.
-
- Начальник метрополитена
- Сообщения: 1201
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
http://kiev.pravda.com.ua/news/4efc5e0b8f83d/
Заради метро вирубають частину нацпарку "Голосіївський"?
Версія для друку Додати коментар
29.12.2011 14:33
Для добудови Куренівсько-Червоноамійської гілки київського метрополітену до станції "Теремки" планується вирубка 493 дерев. Серед них – 113 на території національного парку "Голосіївський".
Про це "Українській правді. Київ" повідомили у Національному екологічному центрі України.
Науковці переконані, що потреби вирубати дерева на заповідній території нема, а проект переслідує зовсім інші цілі.
Як повідомлялось раніше, Генеральний план Києва передбачає розміщення на території заповідного урочища "Теремки", що входить у національний парк "Голосіївський" депо метрополітену.
"На даному етапі розмови про варіант його розміщення на місці заповідного лісу припинились, проте спроби вирубати заповідне урочище під виглядом будівництва метро не припинились", - кажуть екологи.

Заради технічної дороги знищть ліс?
Нині хочуть рубати дерева, щоб провести технічну дорогу для проїзду техніки до будмайданчика вентиляційної станції метро.
Попри те, що метробудівці мають всі акти обстеження і погодження, керівництво нацпарку "Голосіївський" та Інститут зоології імені Шмальгаузена НАН, що є користувачем урочища "Теремки", виступили проти такого проекту.
На думку науковців, будувати технологічну дорогу за рахунок заповідного лісу є неминучим пошкодженням природних комплексів національного парку. Відповідно, для прокладки дороги доцільно знайти інші варіанти.
"Виняткової необхідності будувати об'їзну дорогу саме через заповідний ліс нема. Ми переконані, що даний проект є спробою відірвати від заповідного лісу "золоті" ділянки вздовж дороги. Метро збудують, а лісу вже не буде", - сказав заступник голови НЕЦУ Олексій Василюк.
Він додав, що до всього, метробудівці порушать указ президента про створення національного парку.
Національний екологічний центр вже направив свої звернення до президента.
Українська правда. Київ
Заради метро вирубають частину нацпарку "Голосіївський"?
Версія для друку Додати коментар
29.12.2011 14:33
Для добудови Куренівсько-Червоноамійської гілки київського метрополітену до станції "Теремки" планується вирубка 493 дерев. Серед них – 113 на території національного парку "Голосіївський".
Про це "Українській правді. Київ" повідомили у Національному екологічному центрі України.
Науковці переконані, що потреби вирубати дерева на заповідній території нема, а проект переслідує зовсім інші цілі.
Як повідомлялось раніше, Генеральний план Києва передбачає розміщення на території заповідного урочища "Теремки", що входить у національний парк "Голосіївський" депо метрополітену.
"На даному етапі розмови про варіант його розміщення на місці заповідного лісу припинились, проте спроби вирубати заповідне урочище під виглядом будівництва метро не припинились", - кажуть екологи.

Заради технічної дороги знищть ліс?
Нині хочуть рубати дерева, щоб провести технічну дорогу для проїзду техніки до будмайданчика вентиляційної станції метро.
Попри те, що метробудівці мають всі акти обстеження і погодження, керівництво нацпарку "Голосіївський" та Інститут зоології імені Шмальгаузена НАН, що є користувачем урочища "Теремки", виступили проти такого проекту.
На думку науковців, будувати технологічну дорогу за рахунок заповідного лісу є неминучим пошкодженням природних комплексів національного парку. Відповідно, для прокладки дороги доцільно знайти інші варіанти.
"Виняткової необхідності будувати об'їзну дорогу саме через заповідний ліс нема. Ми переконані, що даний проект є спробою відірвати від заповідного лісу "золоті" ділянки вздовж дороги. Метро збудують, а лісу вже не буде", - сказав заступник голови НЕЦУ Олексій Василюк.
Він додав, що до всього, метробудівці порушать указ президента про створення національного парку.
Національний екологічний центр вже направив свої звернення до президента.
Українська правда. Київ
2011-12-30
Ярослава - 444 кільця (+4 до вчорашнього ). Загальний вигляд таблички .
Вікторія - 229 кілець (+7 до вчорашнього ). Залишилось 36 секцій до кінця паркану ВЦ (всього 56)
Ярослава - 444 кільця (+4 до вчорашнього ). Загальний вигляд таблички .
Вікторія - 229 кілець (+7 до вчорашнього ). Залишилось 36 секцій до кінця паркану ВЦ (всього 56)
-
- Начальник метрополитена
- Сообщения: 1201
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
-
- Начальник метрополитена
- Сообщения: 1201
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15017
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Vyacheslav - может всё-таки посмотришь схему строительства ?
http://pics.livejournal.com/81412/pic/0002e95b
http://pics.livejournal.com/81412/pic/0002e95b
Я не волшебник, я только учусь. 
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Последний раз редактировалось FSI 04 янв 2012, 10:50, всего редактировалось 1 раз.
-
- Начальник метрополитена
- Сообщения: 1201
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
НЯР це не стільки схема будівництва, а схема того, що буде побудовано. А під будмайданчик можуть прихопити трохи більше території.DFAW писал(а):Vyacheslav - может всё-таки посмотришь схему строительства ? http://pics.livejournal.com/81412/pic/0002e95b
PS На Теремках встановили Касагранду
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12640
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Я уж боялся, что к 06.11.2012 введут 2 новые станции, но...
Традиція Київського метрополітену відкривати нові станції напередодні Нового року буде існувати!
Пт, 30/12/2011 - 09:50, оф. сайт КП КМ http://www.metro.kiev.ua/?q=node/2455
Нещодавнє відкриття станції "Виставковий центр" продовжило добру традицію, яка існує у Києві з 1976 року. Тоді, 17 грудня, напередодні Нового року кияни отримали незвичайний подарунок – нову, другу за рахунком лінію Київського метрополітену — Куренівсько-Червоноармійську з трьома станціями "Площа Калініна" (у 1977 році перейменована на "Площу Жовтневої революції", у 1991 році - на "Майдан Незалежності"), "Поштова площа" та "Червона площа" (у 1990 році отримала назву "Контрактова площа"). До речі, у той же день було відкрито перший перехід зі станції "Площа Калініна" на станцію "Хрещатик", що давав можливість пасажирам перейти з однієї лінії на іншу.
Через два роки, 19 грудня 1981 року лінія поповнилася ще двома станціями — "Площа Льва Толстого" та "Республіканський стадіон" (нині - "Олімпійська").
Повноцінним новорічним дивом стало 31 грудня 1989 року, коли у Києві була введена в експлуатацію третя лінія метрополітену — Сирецько-Печерська. У центрі міста з’явились три казкові станції "Золоті ворота", "Палац спорту" та "Мечникова" (з 1993 року - "Кловська"). Не можна не згадати, що цього року станція «Золоті ворота» була відмічена як одна з найкрасивіших станцій світу.
Майже через два роки, 29 грудня 1991 року лінія продовжилася ще двома станціями - "Дружби народів" та "Видубичі".
А ось день 30 грудня взагалі відзначився цілою низкою відкриттів. Так, цього дня у 1984 році кияни отримали станції "Червоноармійська" (з 1993 року - "Палац "Україна") та "Дзержинська" (з 1993 року - "Либідська"). Двадцять шість років "Либідська" була кінцевою станцією південного напрямку Куренівсько-Червоноармійської лінії. До речі, станції цієї лінії, що йдуть від центру міста у північному напрямку були відкриті на початку листопада – чи то до річниці метрополітену, чи до річниці жовтневої революції (ага, "чи то"
Знаменним день 30 грудня став також і для станцій Сирецько-Печерської лінії, зокрема, мешканці лівобережного Києва у 1992 році отримали станції "Славутич" та "Осокорки", у 1994 році - "Позняки" та "Харківська", мешканці Лук’янівки у 1996 році - станцію "Лук'янівська", а мешканці Печерська у 1997 році - станцію "Печерська". От такі новорічні дива!
15 грудня 2010 року стало справжнім святом для киян, в першу чергу для мешканців Голосіївського району та житлового масиву Теремки – цього дня було відкрито довгоочікувані станції "Деміївська", "Голосіївська" та "Васильківська". Чи не подарунок киянам "під ялиночку"? Дійсно, подарунок!
27 грудня 2011 року під час урочистостей з нагоди відкриття станції "Виставковий центр" Прем’єр-міністр України Микола Азаров пообіцяв киянам ввести через рік ще дві станції у бік Теремків. Київметробуд заприсягся виправдати довіру уряду. Тож кияни і в подальшому мають шанс отримувати новорічні подарунки у вигляді нових станцій метрополітену!
Фото Олега Тоцького http://tov-tob.livejournal.com/
Традиція Київського метрополітену відкривати нові станції напередодні Нового року буде існувати!
Пт, 30/12/2011 - 09:50, оф. сайт КП КМ http://www.metro.kiev.ua/?q=node/2455
Нещодавнє відкриття станції "Виставковий центр" продовжило добру традицію, яка існує у Києві з 1976 року. Тоді, 17 грудня, напередодні Нового року кияни отримали незвичайний подарунок – нову, другу за рахунком лінію Київського метрополітену — Куренівсько-Червоноармійську з трьома станціями "Площа Калініна" (у 1977 році перейменована на "Площу Жовтневої революції", у 1991 році - на "Майдан Незалежності"), "Поштова площа" та "Червона площа" (у 1990 році отримала назву "Контрактова площа"). До речі, у той же день було відкрито перший перехід зі станції "Площа Калініна" на станцію "Хрещатик", що давав можливість пасажирам перейти з однієї лінії на іншу.
Через два роки, 19 грудня 1981 року лінія поповнилася ще двома станціями — "Площа Льва Толстого" та "Республіканський стадіон" (нині - "Олімпійська").
Повноцінним новорічним дивом стало 31 грудня 1989 року, коли у Києві була введена в експлуатацію третя лінія метрополітену — Сирецько-Печерська. У центрі міста з’явились три казкові станції "Золоті ворота", "Палац спорту" та "Мечникова" (з 1993 року - "Кловська"). Не можна не згадати, що цього року станція «Золоті ворота» була відмічена як одна з найкрасивіших станцій світу.
Майже через два роки, 29 грудня 1991 року лінія продовжилася ще двома станціями - "Дружби народів" та "Видубичі".
А ось день 30 грудня взагалі відзначився цілою низкою відкриттів. Так, цього дня у 1984 році кияни отримали станції "Червоноармійська" (з 1993 року - "Палац "Україна") та "Дзержинська" (з 1993 року - "Либідська"). Двадцять шість років "Либідська" була кінцевою станцією південного напрямку Куренівсько-Червоноармійської лінії. До речі, станції цієї лінії, що йдуть від центру міста у північному напрямку були відкриті на початку листопада – чи то до річниці метрополітену, чи до річниці жовтневої революції (ага, "чи то"

Знаменним день 30 грудня став також і для станцій Сирецько-Печерської лінії, зокрема, мешканці лівобережного Києва у 1992 році отримали станції "Славутич" та "Осокорки", у 1994 році - "Позняки" та "Харківська", мешканці Лук’янівки у 1996 році - станцію "Лук'янівська", а мешканці Печерська у 1997 році - станцію "Печерська". От такі новорічні дива!
15 грудня 2010 року стало справжнім святом для киян, в першу чергу для мешканців Голосіївського району та житлового масиву Теремки – цього дня було відкрито довгоочікувані станції "Деміївська", "Голосіївська" та "Васильківська". Чи не подарунок киянам "під ялиночку"? Дійсно, подарунок!
27 грудня 2011 року під час урочистостей з нагоди відкриття станції "Виставковий центр" Прем’єр-міністр України Микола Азаров пообіцяв киянам ввести через рік ще дві станції у бік Теремків. Київметробуд заприсягся виправдати довіру уряду. Тож кияни і в подальшому мають шанс отримувати новорічні подарунки у вигляді нових станцій метрополітену!
Фото Олега Тоцького http://tov-tob.livejournal.com/
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3584
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Ну даже через год неплохо.
Прямо казино какое-то - успеют/не успеют.
С ВЦ я был весь год уверен, что успеют, а тут даже до Нового года как-то не ясно. но раз метрострой даже запрысяхся...
Прямо казино какое-то - успеют/не успеют.
С ВЦ я был весь год уверен, что успеют, а тут даже до Нового года как-то не ясно. но раз метрострой даже запрысяхся...

Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Не понятно, почему так часто повторяется слово "подарок". Станции строятся за счет доходов местного и государственного бюджетов, которые составляются в основном из налогов людей. Почему же это "подарок"? Это не подарок, а выполнение заказа за деньги, причем немалые деньги. Ничего бесплатного (чем и характеризуется подарок) я тут не вижу.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12640
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Не, неправильно.
Доходы местного и государственного бюджетов состоят, в основном, не из налогов людей, а из налогов различных юрлиц (назовём их компаниями).
Допустим, некая фактически "неместная" компания с киевской юридической регистрацией уплатила налоги. Пользоваться она метро не будет. Вот поэтому и называется станция метро подарком, поскольку её строительство финансируется, в основном, не своими пассажирами.
p.s. Для меня, вообще, целая 50-этажка - подарок. Финансировал её не я же, а пользоваться буду.
p.p.s. Метро никому и не дарят ещё и потому, что оно на балансе городской общины. Ну, типа, кредиты на его постройку будут наши внуки отдавать.
Доходы местного и государственного бюджетов состоят, в основном, не из налогов людей, а из налогов различных юрлиц (назовём их компаниями).
Допустим, некая фактически "неместная" компания с киевской юридической регистрацией уплатила налоги. Пользоваться она метро не будет. Вот поэтому и называется станция метро подарком, поскольку её строительство финансируется, в основном, не своими пассажирами.
p.s. Для меня, вообще, целая 50-этажка - подарок. Финансировал её не я же, а пользоваться буду.
p.p.s. Метро никому и не дарят ещё и потому, что оно на балансе городской общины. Ну, типа, кредиты на его постройку будут наши внуки отдавать.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт