Страница 29 из 30

Re: Міжнародне сполучення

Добавлено: 11 ноя 2025, 10:10
euhome
Потяг Київ-Бухарест почне зупинятися у Молдові

https://www.eurointegration.com.ua/news ... 0/7224593/

10 листопада 2025, 20:48 — Марія Ємець

На маршруті прямого потяга "Укрзалізниці" з Києва до столиці Румунії Бухареста з’являться три зупинки у Молдові.

Як повідомляє "Європейська правда", про це оголосили на Facebook-сторінці "УЗ".

У компанії повідомили, що на маршруті потяга №99/100 Київ з Києва до Бухареста можна буде здійснювати висадку та посадку також на території Молдови – у містах Унгени, Бельц-Ораш та Окниця.

Квитки до цих станцій вже доступні у продажу.

Изображение

У пресслужбі нагадали, що у містах Велчинець та Унгени поїзд проходить прикордонний контроль, тож на це потрібно закладати резервний час. Крім того, особам, які не є громадянами України та ЄС, потрібно мати транзитну візу для проїзду через Молдову.

Загалом за місяць на потяг "Київ-Бухарест" придбали 6588 квитків.

Re: Міжнародне сполучення

Добавлено: 14 ноя 2025, 22:09
berest
Київ та Берлін відновлять пряме залізничне сполучення

14/11/2025
https://cfts.org.ua/news/2025/11/14/kiv ... nnya_84924
1068.jpg
З Києва до Берліна знову можна буде доїхати поїздом. Відповідний меморандум про спільні зусилля задля відновлення прямого залізничного сполучення між українською та німецькою столицями підписали міські очільники Віталій Кличко та Кай Веґнер.

Про це пише ЦТС з посиланням на Amal Berlin Ukraine.

Крім того, на полях Київського інвестиційного форуму, який відбувся в Берліні, мери столиць підписали й меморандум щодо сприяння інноваціям та підприємництву між КМДА та Сенатом Берліна.

Він передбачає втілення технологічних проєктів, які, зокрема, допомагатимуть інтеграції київських компаній в інноваційні структури ЄС.

Прямий поїзд з Києва до Берліна курсував до 2012 року та мав попит. Утім, після перегляду тарифів німецькою залізницею маршрут став збитковим - і його закрили.

Re: Міжнародне сполучення

Добавлено: 15 ноя 2025, 02:18
ЛиС
бла бла бла. Справа в тому що Краків перебудували в часи ЄВРО-2012 і тепер наші звичайні "купаки" габариту 1-МС там просто не впишуться в вокзал. Тобто треба виключно RIC. А Ріців і так капєц як мало... А якщо ще згадати, що польські ЕС57 і ЕС59 "плюсуть" взагалі нещадно - 40+ для них майже норма, то уявляю що буде з нашими поїздами...

Re: Міжнародне сполучення

Добавлено: 15 ноя 2025, 02:36
berest
ЛиС писал(а):
15 ноя 2025, 02:18
А якщо ще згадати, що польські ЕС57 і ЕС59 "плюсуть" взагалі нещадно - 40+ для них майже норма, то уявляю що буде з нашими поїздами...
А что это значит?

По теме: там просто меморандумы людям нравится подписывать. Тоже уверен, что ничего не будет.

Re: Міжнародне сполучення

Добавлено: 15 ноя 2025, 03:01
dimentiy
ЛиС, а до чого тут Перемишль та Краків? Берлін це ж більше про Варшаву—Франкфурт-на-Одері.

Але до чого тут мери міст до залізниць — ось цю тему не розкрито.

Re: Міжнародне сполучення

Добавлено: 15 ноя 2025, 13:09
berest
А по Перемышлю нет возможности перехода с 1520 на 1435? Туда хотя бы электрификация есть, в отличии от того же Ягодина. Но в целом, да, Каштан ездил как раз через последний и Варшаву.

Re: Міжнародне сполучення

Добавлено: 15 ноя 2025, 14:08
berest
Там, кстати, с 15/12 у DB вступает в силу новое расписание на 2026й год, и уже доступны к покупке билеты на новое прямое сообщение Przemysl <-> Leipzig. Думаю он частично разгрузит PKP до Берлина.
Единственное, не могу найти схему ПС по новому поезду. Не отображается нигде.
Screenshot 2025-11-15 at 14.02.55.png

Re: Міжнародне сполучення

Добавлено: 16 ноя 2025, 03:25
dimentiy
berest писал(а):
15 ноя 2025, 13:09
А по Перемышлю нет возможности перехода с 1520 на 1435? Туда хотя бы электрификация есть, в отличии от того же Ягодина. Но в целом, да, Каштан ездил как раз через последний и Варшаву.
Возможность есть, украинские поезда и во Вроцлав ездили, переобуваясь. Только для направления Киев-Берлин это крюк большой. Каштан итак быстротой не славился, а тут будет совсем бессмысленно, ведь когда-нибудь самолеты снова полетят, и я боюсь, что такой поезд есть шансы запустить где-то после сего события...

Re: Міжнародне сполучення

Добавлено: 16 ноя 2025, 04:19
berest
ясненько.
dimentiy писал(а):
16 ноя 2025, 03:25
ведь когда-нибудь самолеты снова полетят, и я боюсь, что такой поезд есть шансы запустить где-то после сего события...
именно! при чем перец сам же и рассказывал в каком-то из интервью, что риц-ы они не хотят заказывать принципово, потому что и дорого, и строятся дольше, и когда полетит авиация то они вдруг резко могут стать никому не нужны(и от части он прав)… на фоне этого всего новость о том что там что-то снова поедет прямое до берлина - выглядит комичной.

Re: Міжнародне сполучення

Добавлено: 16 ноя 2025, 07:22
ЛиС
berest писал(а):
15 ноя 2025, 02:36
А что это значит?
Мало бути "плюсують" тобто їдуть не графіком, а запізненням - (+ ...хв до графіку)
dimentiy писал(а):
15 ноя 2025, 03:01
ЛиС, а до чого тут Перемишль та Краків? Берлін це ж більше про Варшаву—Франкфурт-на-Одері.
Через Варшаву теж РІЦи треба, бо звичайного габариту можна доїхати лише до Всходньої На Центральну і Заходню вже ні.

Re: Міжнародне сполучення

Добавлено: 16 ноя 2025, 13:26
berest
ЛиС писал(а):
16 ноя 2025, 07:22
Мало бути "плюсують" тобто їдуть не графіком, а запізненням - (+ ...хв до графіку)
Ааа, вы про это. Та там часто и 90+ мин. бывают отставания от графика 8-) . При чем не только по Вроцлав-Краков-Перемышль линии, но и по "скоростной" Варшава-Берлин. В один из последних заездов мы застряли на Франкфурт(Одере) потому что ждали пересменку бригады поезда, которая ехала нам навстречу другим поездом из Варшавы, и те тоже опаздывали :mrgreen: .
Еще у поляков больная тема - это ж/д переезды наземные. Там постоянно кто-то застряет или происходит какая-то дикуха. Неоднократно стопались в поле и ждали пока спереди уберут последствия застревания на переезде.

Re: Міжнародне сполучення

Добавлено: 17 ноя 2025, 16:40
dimentiy
berest писал(а):
16 ноя 2025, 04:19
на фоне этого всего новость о том что там что-то снова поедет прямое до берлина - выглядит комичной.
Так такой новости и нет, только мэры что-то там подписали, могут свою ЖД построить и ездить там на чём угодно.

Re: Міжнародне сполучення

Добавлено: 17 ноя 2025, 18:25
TANK
В интересное время живем - подорвали один путь на участке Варшава – Люблин, поезд Киев-Варшава стоит в поле.

а вы берлин-берлин))))

Re: Міжнародне сполучення

Добавлено: 02 дек 2025, 15:57
euhome
Берегово отримує пряме сполучення з Будапештом

https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/689332/

27.11.2025

Новозбудованою європейською колією сполучаємо закарпатські Берегово та Чоп з угорськими Будапештом та Ньїредьгазою.

Починаючи з 14 грудня поїзд №36/35, 32/37 Будапешт — Ньїредьгаза — Берегове прямуватиме до України через станцію Феріхедь (Будапештський міжнародний аеропорт) і Чоп.

Крім того, додатковий регіональний поїзд №644/647 Ужгород — Захонь (через Чоп) надасть змогу в Захоні пересісти на будь-який з регулярних поїздів угорської залізниці у напрямку Будапешта.

Re: Міжнародне сполучення

Добавлено: 02 дек 2025, 16:02
euhome
З Ужгорода вперше курсуватимуть європейські спальні вагони до Відня

https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/689292/

27.11.2025

У новому графіку руху Укрзалізниці представлено нічний поїзд №7/346 — 347/8 Ужгород — Відень у складі спальних вагонів європейських залізниць. Новий поїзд курсуватиме новозбудованою євроколією від Ужгорода до кордону, перетинаючи всю Угорщину із зупинкою на станції Будапешт — Келенфельд та з ранковим прибуттям до Відня.

Відправлення з Ужгорода о 23:19, прибуття до Відня о 08:53. Зворотне відправлення з Відня о 19:08, прибуття до Ужгорода о 06:15. Таким чином, час у дорозі між Австрією та Україною є навіть менш тривалим, аніж подорож від Ужгорода до Києва.

У Будапешті поїзд матиме зупинку на станції Феріхедь із виходом до міжнародного аеропорту імені Ференца Ліста. А станція Будапешт-Келенфельд є зручним транспортним хабом у столиці Угорщини із легкою пересадкою на поїзди нової гілки метро.

Віденський поїзд має узгоджену пересадку в Чопі на поїзд №749/750 Ужгород — Київ. Запуск цього рейсу в грудні — результат багатомісячної спільної роботи Укрзалізниці з партнерами: угорською MÁV та австрійською ÖBB.

У новому графіку УЗ скоротила час у дорозі для пасажирів безпересадкових вагонів Київ — Відень на більш ніж дві години й домовилася з угорською залізницею про збільшення пропозиції місць на +25% для рейсу №143/146 Ужгород — Відень.

Загалом у графіку 2025/2026 пропозиція в міжнародних сполученнях через станцію Чоп, включно з хабами євроколії в Ужгороді та Мукачево, збільшена більш ніж на 1000 місць на добу.