Страница 4 из 8

Добавлено: 16 авг 2004, 11:16
Palal
SEmix писал(а):2Palal:

Новые поезда Варшавского метро, кажется TGV и ещё что-то, они в основном во Франции работают, заглянь сюда http://www.transport.alstom.com/
Спасибо, посмотрю.

Добавлено: 21 авг 2004, 13:10
Misha
Вагон уже фоткали на улице.
Во-первых, сам текст новости - тут: http://tr.ru/news/news.php?id_news=2230

А вот тут - еще несколько фотографий

http://www.ivdenis.nm.ru/1.jpg
http://www.ivdenis.nm.ru/2.jpg
http://www.ivdenis.nm.ru/3.jpg

Наконец, вот ссылка на тему на киевском форуме:
http://tram.mashke.org/cgi-bin/forum/ko ... t=254&ft=1
http://tram.mashke.org/cgi-bin/forum/ko ... t=254&ft=1

Добавлено: 26 авг 2004, 18:32
Dip
Трамвай майбутнього
Значно оновлений, насичений електронікою подовжений вагон зі зручним салоном на 300 пасажирів створили столичні електротранспортники в Дарницькому депо
Віталій КУРІННИЙ
“Хрещатик”
поїхали!
Помилуватися новою моделлю трамвая в неділю на проспекті Юрія Гагаріна мали нагоду всі охочі. Пофарбований в національні жовто-блакитні кольори, він, як здавалося ззовні, наче складається з трьох окремих вагонів (насправді ж в основі був один, але з подовженим салоном). Машина суттєво відрізняється від своїх попередників не тільки сучасним дизайном, оформленням, а й високими технічними та економічними показниками. Оцінити нову техніку приїхав Київський міський голова Олександр Омельченко. Йому сподобався перший вітчизняний трамвай, який тільки-но вийшов із цехів Дарницького депо. Олександр Олександрович став першим пасажиром нової машини.
Як розповів головний інженер комунального підприємства “Київпастранс” Юрій Бомбандьоров, створений у Києві трамвай поки що єдиний у своєму роді. В його основі використали елементи кузова та ходової частини іноземних вагонів Т-3. Всі інші частини та комплектування — вітчизняного виробництва. А дорогу і складну електроніку на замовлення виготовили й допомогли киянам монтувати чеські фахівці. У вагоні застосували також новітню систему керування тяговим приводом, де рухомі конструкції діють незалежно. Це дає неабиякі переваги. Завдяки нововведенню машина рухатиметься плавно, без ривків, майже безшумно. При цьому трамвай може економити від 30 до 50 відсотків електроенергії. Та ще й перевозитиме одночасно до 300 пасажирів. Дітище столичних електротранспортників має автономний привід передньої й задньої частин. Корпус забезпечено високостійким захистом від вологи.
Щодо ціни, то вітчизняна техніка втричі дешевша від іноземних моделей. Наприклад, вартість трамвая шведського чи швейцарського виробництва сягає півтора мільйона євро. Наш же обходиться теж у півтора мільйона, але гривень. Салон складається з трьох секцій, зв’язаних між собою шарнірними з’єднаннями. Середня частина має низький рівень підлоги, що робить машину зручною для користування людей з особливими потребами, літніх осіб та школярів. На думку генерального директора “Київпастрансу” Миколи Ламбуцького, все це сприяє підвищенню безпеки й комфортності. Нову машину передусім планують використовувати на лініях швидкісного трамвая. Поки в столиці відкриється нова гілка для руху оновлених вагонів, в комунальному підприємстві має з’явитися 30—35 одиниць такої техніки.
Після оглядин Олександр Омельченко сказав, що в Києві діє програма, спрямована на оновлення транспортного парку. Якщо в місті вже курсують “свіженькі” моделі мінських і львівських автобусів, то на заміну й реставрацію тролейбусів столична влада передбачає три роки, а трамваїв — чотири.
http://www.kreschatic.kiev.ua./?id=2526&page=4

Добавлено: 26 авг 2004, 18:39
Dip
писал(а): Щодо ціни, то вітчизняна техніка втричі дешевша від іноземних моделей. Наприклад, вартість трамвая шведського чи швейцарського виробництва сягає півтора мільйона євро. Наш же обходиться теж у півтора мільйона, але гривень.
Теперь понятно куда деньги летят ! При такой математике , полтора милиона гривен- тьфу на ветер!

Добавлено: 26 авг 2004, 20:11
Misha
2 SeMix - вывод в целом верный. Но апгрейдить в LRT, судя по всему, будут большую часть сущ-го трамвая. А если учесть, что LRt = современный трамвай, то картина очень даже неплохая.

Добавлено: 26 авг 2004, 22:57
IRJ
А что мешает его и в дальнейшем развивать? Или Киев уже развиваться не будет? :wink:

Добавлено: 27 авг 2004, 09:40
Palal
Misha писал(а):2 SeMix - вывод в целом верный. Но апгрейдить в LRT, судя по всему, будут большую часть сущ-го трамвая. А если учесть, что LRt = современный трамвай, то картина очень даже неплохая.
О нынешних вагонах: читал, что во многих Европейских городах практикуется замена трамваев сменой начальной/конечной секции, а потом, через сколько то лет - центральной, начальной/конечной, потом центральной - итд. Таким образом экономится много денег.

Добавлено: 03 дек 2004, 17:03
Chub
Спостерігав майже місяць тому, як з Дарницького депо повезли кудись вагон К-1. Один працівник депо сказав, що трам поїхав назад до Дніпропетровська.
Наступного дня у депо з'явився якийсь вагон, Т-3, судячи з вигляду - після капремонту (червоно-жовтий). Цей вагон простояв там пару днів, більше я його не бачив ні у депо, ні на лінії.

Добавлено: 04 дек 2004, 18:13
IRJ
К1 Киев не купил, вот он и вернулся на завод.
А ещё дарницкое депо капиталит трамы для Кривого Рога. Может то был один из них?

Добавлено: 28 дек 2004, 00:39
Chub
Трамваї для Кривого Рогу - трисекційні?

Бачив недавно, як в депо привезли ще один трисекційний. Точніше, це був тільки кузов на візках, червоно-чорний. Пару днів постояв, потім зник. Може це був "криворізький"?

Добавлено: 28 дек 2004, 00:49
Misha
Да, криворожский. Было у нас в новостях на http://www.komitet.kiev.ua

Добавлено: 27 май 2005, 10:14
Vadim
Трамвай К-1, сине-желтый перевезли в депо им. Шевченко, ингда ездят на нем по 3-м маршруту (без пассажиров).

Добавлено: 27 май 2005, 10:42
IRJ
> Трамвай К-1, сине-желтый

Не-е. Это K3R-N ;) Переделка из старых Т3. К1 - днепропетровский трамвай, сделанный на основе T6B5.

вот они вместе . К3 - стоит мордочкой, К1 - за техничкой.

Добавлено: 27 май 2005, 10:51
Vadim
Да, перепутал.

Добавлено: 27 май 2005, 12:33
Susvic
Vadim писал(а):Трамвай К-1, сине-желтый перевезли в депо им. Шевченко, ингда ездят на нем по 3-м маршруту (без пассажиров).
Он ни разу не был на 3 маршруте...
Его водитель вообще ни разу там не был... ))))