Страница 31 из 126

Добавлено: 09 окт 2013, 17:47
Klovsky
Учли многие моменты, даже расположение кнопок на пульте машиниста
Надеюсь, что не так, как на Вагонмаше
http://forum.metropoliten.kiev.ua/viewt ... 374#221374

Добавлено: 09 окт 2013, 22:53
AMY
сделанные из очень качественного металла
- Курсант Сидоров, из чего сделан затвор?
- Из вороненой стали, товарищ прапорщик!
- Правильно. А из чего сделан боек?
- Из вороненой стали, товарищ прапорщик!
- Неправильно. Плохо изучаете учебник. Там ясно написано: "Из того же материала".


Наташа начиталась армейских анекдотов? :roll:

Добавлено: 09 окт 2013, 23:47
Sasha_OKM
Завтра увидим результат модернизации в новостях...

http://kievcity.gov.ua/news/10583.html

10 жовтня 2013 за участю заступника голови КМДА Михайла Костюка відбудеться прес-тур на «Крюківський вагонобудівний завод» (м. Кременчуг) Увага! Увага! Виїзд на прес-тур відбудеться о 7:00

Учасники поїздки зможуть першими побачити, як виглядають модернізовані за екологічні кошти Кіотського протоколу вагони для столичної підземки. Крім того, під час робочого візиту сторони обговорять можливість виготовлення на базі заводу рухомого складу для міської електрички.

Добавлено: 10 окт 2013, 09:18
const
Их бы ещё послушать - насколько они реально тише будут в наших тоннелях :)

Добавлено: 10 окт 2013, 17:11
Sasha_OKM
Ну вот почты полностью пластиковый салон и лобовое стекло на присосках подвязанное ремнём :shock:

http://kievcity.gov.ua/done_img/gib/12100.jpg
http://kievcity.gov.ua/done_img/gib/12099.jpg
http://kievcity.gov.ua/done_img/gib/12102.jpg

Перші п’ять модернізованих вагонів метро невдовзі повернуться до столиці
http://kievcity.gov.ua/news/10725.html

Модернізація перших 5 вагонів столичної підземки, яку виконує «Крюківський вагонобудівний завод» за кошти «зелених інвестицій», перебуває на завершальній стадії. Результат кількамісячної роботи було презентовано журналістам під час прес-туру на підприємство в місто Кременчуг.

«Проект передбачає модернізацію рухомого складу, термін експлуатації якого складає близько 40 років. Утім, за висновками експертів, рама вагону буде придатною для використання ще багато років. Таким чином, якщо вагон подібного класу можна придбати за 1,5 мільйони євро, ми, завдяки глибокій модернізації, отримали сучасний вагон за приблизно 1 мільйон євро. Разом із цим ми отримали можливість економити до 40% споживання електроенергії. Також проектна група доповіла, що будуть значно понижені шумові параметри всередині рухомого складу, а використання нового візка покращує якість їзди», – розповів заступник голови КМДА Михайло Костюк під час візиту на «Крюківський вагонобудівний завод».

«Цей проект є частиною ініціатив Президента України щодо розвитку транспортної інфраструктури, а також програми модернізації міського транспорту, реалізацію якої контролює голова КМДА», – додав Михайло Костюк.

Він розповів, що станом на сьогодні спеціалістами підприємства ліквідовано всі дефектні та іржаві місця на кузовах, установлено приварні елементи під нову конструкцію інтер’єру й внутрішньосалонного обладнання, відремонтовано зсувні й торцеві двері, віконні отвори підготовлено для встановлення нових вікон, доопрацьовано конструкцію кабіни машиніста, установлено нові каркаси кабіни машиніста – «маски» – на головні вагони.

Наразі триває монтаж електрообладнання, системи кондиціонування повітря, внутрішньосалонного й підвагонного обладнання та інтер’єру.

Така модернізація вагонів дозволить не лише продовжити їх термін експлуатації на 20 років і зменшити видатки на обслуговування та ремонт, а й зекономити електроенергію на 35-40% за рахунок використання сучасних приводів, зменшити викиди вуглекислого газу, поліпшить рівень безпеки та комфорту пасажирів.

Нагадаємо, що загалом передбачається модернізувати 95 вагонів на суму 984,955 млн. грн. Це стало можливим завдяки співпраці Київської міської держадміністрації, київського метрополітену, «Крюківського вагонобудівного заводу» та японської компанії ITOCHU, яка спільно з такими виробниками, як Mitsubishi Electric, Knorr-Bremse, Fuji та Schaltbau, спроектувала та поставила енергозберігаюче обладнання.

Також у рамках поїздки відбулося обговорення перспектив співпраці заводу з КМДА щодо виготовлення рухомого складу для кільцевої міської електрички, так званого «легкого метро». Так, КВБЗ презентував новостворені зразки транспорту соціального призначення: трамваї, приміські електропоїзди та дизель-поїзди.

Керівники «Крюківського вагонобудівного заводу» підтвердили, що підприємство має всі технічні можливості для поставки сучасного зручного рухомого складу у найкоротший строк. Таким чином, це дозволить вивести реалізацію проекту «Міська електричка», яка реалізується міською владою за підтримки Президента України, на якісно новий рівень.

Добавлено: 10 окт 2013, 18:30
Alexx
Такого я не ожидаль... :facepalm: Жлобство какое-то.

Добавлено: 10 окт 2013, 18:46
STUDENT-A12
Какое-то уродство(
мне казалось они сделают по типу крюковца, но это просто жесть...
Разочарован.

http://www.kvsz.com/images/stories/Press_tur.jpg

Добавлено: 10 окт 2013, 19:45
DimmYD
Чего сразу жесть??
Ты пробовал из корабля сделать самолет? Я думаю вряд ли у тебя бы это получилось.
Вот и КВЗС не боги, они всего лишь сделали реставрацию вагонов.
И основной акцент был, на сколько я понял на обновлении тележек и сварки всех ржавых мест. А то, что ему дали новую морду, так это только плюс...
Да и антивандальные сидения, тоже плюс.. Жестковато, но зато практично ))

Добавлено: 10 окт 2013, 19:46
XAN
Нормальных сидений.

Добавлено: 10 окт 2013, 20:36
mindok
Краще вже пластикові сидушки, ніж такі як у нинішніх крюків - на них не те що сісти, на окремі екземпляри дивитися страшно.

Добавлено: 10 окт 2013, 21:01
sashman
Морда - ок, сиденья - ужас, остальное — поживём-увидим.

Добавлено: 10 окт 2013, 22:23
TANK
очень жирный +1 к Alexx - просто жлобство.... экономить на себе - это в крови не вымерших красноперых мамонтов(((( ну что, старой традиции, получили "жигуль" вместо экспортной "лады".

по поводу сидушек для всех довольных - а как дермантин в старых любимых мягких "ламповых" сидушках по 60 лет проходил? а?

жлобство........как обычно.

Добавлено: 10 окт 2013, 22:33
FerrariF1racing
Боковина на "пришельца" смахивает, внутри, вроде как ничего, но вот "морду" (как по мне) можно было бы сделать и проще...как-то уже сильно по "крюковскому".

А вообще, увидеть бы в живую ;)

Добавлено: 10 окт 2013, 23:30
ripska
Лучше б уже новых крюковцев по заказывали, а старые на фтор сырье пустили...

Добавлено: 10 окт 2013, 23:32
HAnS
sashman писал(а):Морда - ок, сиденья - ужас, остальное — поживём-увидим.
Сидіння - Тайваньстайл)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... udinal.JPG