Реклама в метрополитене
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4157
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4157
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
- pavllanski
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2025
- Зарегистрирован: 20 мар 2006, 13:53
- Откуда: станция "Голосеевская"
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3580
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
На Сырце то же самое.
У меня ассоциация - всовываешь деньгу, а в ответ крышечки зелёного цвета сыплются.
У меня ассоциация - всовываешь деньгу, а в ответ крышечки зелёного цвета сыплются.

Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
- pavllanski
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2025
- Зарегистрирован: 20 мар 2006, 13:53
- Откуда: станция "Голосеевская"
Державний медіа-бізнес
Я чув, що ціни на проїзд у київському метро потрібно підвищувати. Звичайно, поясненням такому підвищенню є невідповідність ціни квитка собівартості проїзду. І я навіть погоджуюсь, що за 50 копійок цілий поїзд разом з усіма службами не може мене везти зі Святошина на Дарницю, з одно кінця міста в інше. Але все одно щось українська душа не хоче змиритися з тим, що за все треба платити. І ви знаєте, я таки знайшов заспокоєння для своєї совісті, що метро не так уже втрачає, коли везе мене за 50 копійок. На це мене недавно наштовхнув пустий вагон метро. Пустий не в сенсі, що без людей, а зовсім не обклеєний рекламою. Ось це я розумію збитковий вагон. Хто не вірить - подзвоніть за телефонами, які висять в метро типу: «найдешевша реклама тут», «реклама в метрополітенах Києва, Харкова, Дніпропетровська».
Виходить, метро замість 5 грн. за проїзд може брати 0,5 грн. І, возячи людей, показувати їм рекламу. Все це виглядає нормально і логічно до тих пір, поки не згадуєш, що ти в Україні і що це – державний, чи точніше, комунальний медіа-бізнес. Тоді на питання, а скільки ж грошей заробляє той бізнес, відповідь буде, у кращому випадку, така: розміщення реклами в метро є збитковим для міста, адже треба наймати людину, яка буде здирати чи наклеювати оголошення, цілий апарат, який буде перевіряти й оформляти всі документи на розміщення реклами. А в гіршому випадку державні чиновники зроблять вигляд, що реклама - це ніякий не бізнес, і вони вперше від вас про це чують.
А ось що було б зовсім не по українському і не по державницькому - це якби вся реклама на державних засобах комунікації продавалася напряму державою. Адже набагато ефективніше продати рекламні площі приватному підприємству – звичайно, за набагато нижчими від ринкових цінами, за якими вона потім перепродується рекламодавцям та рекламним агенціям за нормальними ринковими цінами.
Медіабізнес
Я чув, що ціни на проїзд у київському метро потрібно підвищувати. Звичайно, поясненням такому підвищенню є невідповідність ціни квитка собівартості проїзду. І я навіть погоджуюсь, що за 50 копійок цілий поїзд разом з усіма службами не може мене везти зі Святошина на Дарницю, з одно кінця міста в інше. Але все одно щось українська душа не хоче змиритися з тим, що за все треба платити. І ви знаєте, я таки знайшов заспокоєння для своєї совісті, що метро не так уже втрачає, коли везе мене за 50 копійок. На це мене недавно наштовхнув пустий вагон метро. Пустий не в сенсі, що без людей, а зовсім не обклеєний рекламою. Ось це я розумію збитковий вагон. Хто не вірить - подзвоніть за телефонами, які висять в метро типу: «найдешевша реклама тут», «реклама в метрополітенах Києва, Харкова, Дніпропетровська».
Виходить, метро замість 5 грн. за проїзд може брати 0,5 грн. І, возячи людей, показувати їм рекламу. Все це виглядає нормально і логічно до тих пір, поки не згадуєш, що ти в Україні і що це – державний, чи точніше, комунальний медіа-бізнес. Тоді на питання, а скільки ж грошей заробляє той бізнес, відповідь буде, у кращому випадку, така: розміщення реклами в метро є збитковим для міста, адже треба наймати людину, яка буде здирати чи наклеювати оголошення, цілий апарат, який буде перевіряти й оформляти всі документи на розміщення реклами. А в гіршому випадку державні чиновники зроблять вигляд, що реклама - це ніякий не бізнес, і вони вперше від вас про це чують.
А ось що було б зовсім не по українському і не по державницькому - це якби вся реклама на державних засобах комунікації продавалася напряму державою. Адже набагато ефективніше продати рекламні площі приватному підприємству – звичайно, за набагато нижчими від ринкових цінами, за якими вона потім перепродується рекламодавцям та рекламним агенціям за нормальними ринковими цінами.
Медіабізнес
Интересно, кто-нибудь видел размещение рекламы на АКП? Или видели все, а я, как обычно, в последнюю очередь...
http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=3139
http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=3139

Sinoptik
А я еще раньше! И даже об этом писал:
P.S. На АКМ в переходе вместо "Сегодня" реклама страховой компании.Dimon писал(а): Добавлено: Вс 14 Май, 2006 1:00 pm Заголовок сообщения:
Вы знаете, где я сегодня рекламу видел? - На турникете!ст. метро КПИ. Внизу под тем местом, куда мы жетоны бросаем. Сейчас там эмблема киевского метро-предвестника рекламы.
Люблю пневматику!
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4157
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
извините, АКП ?Sinoptik писал(а):Интересно, кто-нибудь видел размещение рекламы на АКП? Или видели все, а я, как обычно, в последнюю очередь...
http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=3139

ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ