Добавлено: 19 июл 2005, 15:45
Першу чергу лінії київського метро, що з'єднає Троєщину та Святошинсько-Броварську гілку метрополітену, будівельники та проектувальники планують побудувати за 2-3 роки.
- Нині вже завершено роботи з підготовки технічно-економічного обгрунтування довгоочікуваного будівництва, — каже голова Деснянської районної державної адміністрації в м. Києві Віктор Лага. — Усі ці роботи профінансовано з районного бюджету. Тепер ми акумулюємо кошти для завершення проектувальних робіт, до яких залучено столичних і харківських фахівців.
Упевненість будівельників небезпідставна. Річ у тім, що спроектована лінія значно дешевша, бо майже всі 8 станцій нового метро будуватимуться на поверхні, тобто без традиційного прокладання підземних тунелів. За розрахунками фахівців, вартість одного кілометра наземного метро становить 60-70 мільйонів гривень, тоді як «підземний» кілометр, наприклад, на будівництві між станціями метро «Харківська» та «Бориспільська» — близько 130 мільйонів.
За планом, поїзди по новозбудованій лінії метро курсуватимуть аж до станції «Академмістечко». У зворотному напрямку третина вагонів зі Святошинсько-Броварської лінії возитиме пасажирів на Троєщину, решта прямуватиме до кінцевої станції — «Лісова». Утім будівництво цієї лінії може повернути на Поділ, з'єднавши Троєщину зі станцією метро «Тараса Шевченка». Залежить це від готовності Подільського мостового переходу. Другий варіант ефективніший, адже Святошинсько-Броварська лінія вже й нині перевантажена. На сьогодні навіть у літній період у часи пік нею курсує 38 пар поїздів. Фахівці запевняють, що це звичайний «зимовий» режим. Нині в часи пік, аби вистачало часу на висадку-посадку пасажирів, щонайменше 10 поїздів проходять повз станцію «Дарниця» без зупинки. Утім, запропонований варіант — з'єднати Троєщину зі Святошинсько-Броварською лінією — може бути тимчасовим.
Уперше в процесі будівництва метро разом із магістраллю проектувальники попіклувалися про достатні умови для технічного забезпечення - разом із лінією зведуть і депо для обслуговування вагонів.
Сергій ЯКОВЕНКО, «Вечірній Київ»
http://main.kiyany.com.ua/news/2005/7/19/1664.htm
PS Уже не к Покрове, а через 2-3 года
, да и траса возможно поменяется, а что они скажут через месяц?!? ДОСТАЛИ ВРАТЬ!!!!!!!
- Нині вже завершено роботи з підготовки технічно-економічного обгрунтування довгоочікуваного будівництва, — каже голова Деснянської районної державної адміністрації в м. Києві Віктор Лага. — Усі ці роботи профінансовано з районного бюджету. Тепер ми акумулюємо кошти для завершення проектувальних робіт, до яких залучено столичних і харківських фахівців.
Упевненість будівельників небезпідставна. Річ у тім, що спроектована лінія значно дешевша, бо майже всі 8 станцій нового метро будуватимуться на поверхні, тобто без традиційного прокладання підземних тунелів. За розрахунками фахівців, вартість одного кілометра наземного метро становить 60-70 мільйонів гривень, тоді як «підземний» кілометр, наприклад, на будівництві між станціями метро «Харківська» та «Бориспільська» — близько 130 мільйонів.
За планом, поїзди по новозбудованій лінії метро курсуватимуть аж до станції «Академмістечко». У зворотному напрямку третина вагонів зі Святошинсько-Броварської лінії возитиме пасажирів на Троєщину, решта прямуватиме до кінцевої станції — «Лісова». Утім будівництво цієї лінії може повернути на Поділ, з'єднавши Троєщину зі станцією метро «Тараса Шевченка». Залежить це від готовності Подільського мостового переходу. Другий варіант ефективніший, адже Святошинсько-Броварська лінія вже й нині перевантажена. На сьогодні навіть у літній період у часи пік нею курсує 38 пар поїздів. Фахівці запевняють, що це звичайний «зимовий» режим. Нині в часи пік, аби вистачало часу на висадку-посадку пасажирів, щонайменше 10 поїздів проходять повз станцію «Дарниця» без зупинки. Утім, запропонований варіант — з'єднати Троєщину зі Святошинсько-Броварською лінією — може бути тимчасовим.
Уперше в процесі будівництва метро разом із магістраллю проектувальники попіклувалися про достатні умови для технічного забезпечення - разом із лінією зведуть і депо для обслуговування вагонів.
Сергій ЯКОВЕНКО, «Вечірній Київ»
http://main.kiyany.com.ua/news/2005/7/19/1664.htm
PS Уже не к Покрове, а через 2-3 года
