Дело конечно вкуса но в результате именно МДС занимается дизайном интерьеров и экстерьеров всего нового: ДЕЛ02, ТЕП150, 2ЕЛ5, ТЕ+, кабина ДС3, новых метровагонов. И если честно мне их труды (особенно ТЕП150) мне больше нравятся, чем просто скошеная абсолютно плоская (как обрубили) морда ЕПЛ и ДПЛ, там небыло никакого дизайна.Бедный Йорик писал(а):"МДС" - она ведь из Днепропетровска, типа конкурент "Роста", Запорожье.
Головку Луганской Электрички на "Росте" сварганили первыми. Ну а потом, наверное, "МДС" так же заинтересовался данной тематикой и ссварганил своё.
Не знаю как вам, а мне это полукруглое чудовище не понравилось. Раньше, над "Ростом" втихаря посмеивались, на МДС кивали, "типа посмотрите, как надо". Но это откровение... тьфу!
Метрошные новости
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 19 серпня 2005 р. N 350-р
Київ
Про схвалення Концепції Державної програми будівництва та розвитку мережі метрополітенів на 2005 - 2010 роки
1. Схвалити Концепцію Державної програми будівництва та розвитку мережі метрополітенів на 2005 - 2010 роки, що додається.
2. Визначити замовником Державної програми будівництва та розвитку мережі метрополітенів на 2005 - 2010 роки Мінтрансзв'язку.
Мінтрансзв'язку разом із заінтересованими центральними органами виконавчої влади, Харківською, Дніпропетровською, Донецькою обласними та Київською міською держадміністраціями розробити проект Програми та подати його на розгляд Кабінету Міністрів України у місячний строк.
Прем'єр-міністр України
Ю. ТИМОШЕНКО
Інд. 21
СХВАЛЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 19 серпня 2005 р. N 350-р
КОНЦЕПЦІЯ
Державної програми будівництва та розвитку мережі метрополітенів на 2005 - 2010 роки
У цій Концепції визначаються основні засади розроблення Державної програми будівництва та розвитку мережі метрополітенів на 2005 - 2010 роки (далі - Програма), якою передбачається здійснення розвитку мережі діючих метрополітенів (мм. Київ, Харків і Дніпропетровськ), закінчення будівництва першої черги метрополітену у м. Донецьку та вирішення питань будівництва метрополітену в інших великих містах України.
Обґрунтування необхідності розроблення Програми
На сьогодні в Україні функціонують метрополітени:
Київський (введено в експлуатацію в 1960 році, діє 43 станції з протяжністю ліній понад 55 кілометрів);
Харківський (введено в експлуатацію в 1975 році, діє 28 станцій з протяжністю ліній понад 35 кілометрів);
Дніпропетровський (введено в експлуатацію в 1995 році, діє шість станцій з протяжністю ліній 7,9 кілометра).
Крім того, у м. Донецьку державне підприємство "Донецька дирекція будівництва метрополітену" будує метрополітен з протяжністю першої лінії 10 кілометрів (шість станцій).
Однак розвиток мережі метрополітенів ще недостатній. Поїздами метрополітенів в мм. Києві, Харкові і Дніпропетровську щороку перевозиться в середньому лише 873 млн. пасажирів, що становить близько 14 відсотків від загальної кількості осіб, що користуються послугами міського транспорту, в той час як в країнах Західної Європи цей показник становить 50 і більше відсотків.
Збільшення територій міст і чисельності населення, відсутність можливості реконструкції вуличної мережі, особливо в центральній частині міст, призводить до серйозних ускладнень в роботі міського транспорту. Утворюються затори на вулицях, знижується рівень безпеки дорожнього руху, збільшується тривалість поїздок. Це зумовлює необхідність розвитку мережі метрополітенів, які забезпечують найбільш ефективне і зручне транспортне сполучення.
Аналіз причин стримування розвитку мережі метрополітенів
Протягом багатьох років будівництву та розвитку мережі метрополітенів не приділялося належної уваги. Темпи метробудівництва є вкрай низькими і не можуть задовольнити потребу у перевезеннях міського населення, чисельність якого постійно збільшується.
Досвід експлуатації метрополітенів свідчить, що забезпечення ефективності їх роботи можливе у разі, коли протяжність ліній становить у середньому 30 кілометрів на 1 млн. жителів. Сьогодні цей показник значно нижчий, зокрема в Києві він становить менш як 20 кілометрів на 1 млн. жителів.
Під загрозою повного припинення ведуться роботи з будівництва нових ліній метрополітену в Дніпропетровську, Донецьку, Харкові. З урахуванням характеру забудови і обсягу міських перевезень є гостра потреба у будівництві метрополітенів у Запоріжжі, Львові, Маріуполі, Одесі та деяких інших великих містах.
Не здійснюються заходи для підвищення рівня технічного оснащення діючих метрополітенів. Експлуатується значно менше вагонів, ніж потрібно для забезпечення необхідної інтенсивності руху поїздів. Ситуація ускладнюється через велику зношеність рухомого складу метрополітенів, який становить 959 вагонів, з них із строком експлуатації до 20 років - 225 вагонів, до 31 року - 447, понад 31 рік - 287 вагонів.
Аналогічне становище із забезпеченням метрополітенів ескалаторами та іншим обладнанням. Більшість необхідного обладнання не виробляється вітчизняними підприємствами.
Ще у 1998 році відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 2 червня 1998 р. N 769 "Про заходи державної підтримки залізничного транспорту" (Офіційний вісник України, 1998 р., N 22, ст. 804) передбачалося розпочати виконання міжгалузевої Програми розвитку рейкового рухомого складу соціального призначення для залізничного транспорту і міського господарства, одним із завдань якої було забезпечення організації виробництва вітчизняних вагонів метрополітену на ДХК "Луганськтепловоз". Однак унаслідок недостатнього фінансування робіт це завдання не було виконано.
Через нестачу коштів метрополітени не в змозі придбати нові вагони та іншу техніку, необхідну для забезпечення надійної експлуатації обладнання.
Мета Програми
Метою Програми є:
прискорення темпів будівництва і розвитку мережі метрополітенів у великих містах;
підвищення рівня технічного оснащення метрополітенів та ефективності їх роботи;
збільшення питомої ваги метрополітенів у міських пасажирських перевезеннях.
Для досягнення мети Програми необхідно вирішити такі основні завдання:
забезпечити державну підтримку та координацію діяльності центральних і місцевих органів влади, галузевих органів управління у вирішенні питань розвитку мережі метрополітенів;
забезпечити серійне виробництво вітчизняними підприємствами вагонів, тунельних ескалаторів та іншого обладнання;
провести дослідження та здійснити техніко-економічне обґрунтування необхідності розширення мережі метрополітенів, у тому числі будівництва "мініметро" та "легкого метро";
удосконалити нормативно-правове забезпечення діяльності метрополітенів;
вирішити питання забезпечення надійної охорони метрополітенів від актів незаконного втручання в їх роботу.
Фінансове забезпечення виконання Програми
Програма виконуватиметься за рахунок:
коштів Державного бюджету України;
коштів місцевих бюджетів;
добровільних внесків українських та іноземних юридичних і фізичних осіб;
інших джерел фінансування.
Очікувані результати
Виконання завдань Програми дасть можливість забезпечити:
більш повне задоволення потреб населення великих міст та їх приміських районів у високоякісних і доступних перевезеннях;
створення вітчизняної бази виробництва і ремонту рухомого складу та іншої техніки для метрополітенів;
підвищення рівня використання науково-технічного та інтелектуального потенціалу країни;
створення додаткових робочих місць;
поліпшення екологічної ситуації в містах;
підвищення рівня безпеки міських перевезень.
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 19 серпня 2005 р. N 350-р
Київ
Про схвалення Концепції Державної програми будівництва та розвитку мережі метрополітенів на 2005 - 2010 роки
1. Схвалити Концепцію Державної програми будівництва та розвитку мережі метрополітенів на 2005 - 2010 роки, що додається.
2. Визначити замовником Державної програми будівництва та розвитку мережі метрополітенів на 2005 - 2010 роки Мінтрансзв'язку.
Мінтрансзв'язку разом із заінтересованими центральними органами виконавчої влади, Харківською, Дніпропетровською, Донецькою обласними та Київською міською держадміністраціями розробити проект Програми та подати його на розгляд Кабінету Міністрів України у місячний строк.
Прем'єр-міністр України
Ю. ТИМОШЕНКО
Інд. 21
СХВАЛЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 19 серпня 2005 р. N 350-р
КОНЦЕПЦІЯ
Державної програми будівництва та розвитку мережі метрополітенів на 2005 - 2010 роки
У цій Концепції визначаються основні засади розроблення Державної програми будівництва та розвитку мережі метрополітенів на 2005 - 2010 роки (далі - Програма), якою передбачається здійснення розвитку мережі діючих метрополітенів (мм. Київ, Харків і Дніпропетровськ), закінчення будівництва першої черги метрополітену у м. Донецьку та вирішення питань будівництва метрополітену в інших великих містах України.
Обґрунтування необхідності розроблення Програми
На сьогодні в Україні функціонують метрополітени:
Київський (введено в експлуатацію в 1960 році, діє 43 станції з протяжністю ліній понад 55 кілометрів);
Харківський (введено в експлуатацію в 1975 році, діє 28 станцій з протяжністю ліній понад 35 кілометрів);
Дніпропетровський (введено в експлуатацію в 1995 році, діє шість станцій з протяжністю ліній 7,9 кілометра).
Крім того, у м. Донецьку державне підприємство "Донецька дирекція будівництва метрополітену" будує метрополітен з протяжністю першої лінії 10 кілометрів (шість станцій).
Однак розвиток мережі метрополітенів ще недостатній. Поїздами метрополітенів в мм. Києві, Харкові і Дніпропетровську щороку перевозиться в середньому лише 873 млн. пасажирів, що становить близько 14 відсотків від загальної кількості осіб, що користуються послугами міського транспорту, в той час як в країнах Західної Європи цей показник становить 50 і більше відсотків.
Збільшення територій міст і чисельності населення, відсутність можливості реконструкції вуличної мережі, особливо в центральній частині міст, призводить до серйозних ускладнень в роботі міського транспорту. Утворюються затори на вулицях, знижується рівень безпеки дорожнього руху, збільшується тривалість поїздок. Це зумовлює необхідність розвитку мережі метрополітенів, які забезпечують найбільш ефективне і зручне транспортне сполучення.
Аналіз причин стримування розвитку мережі метрополітенів
Протягом багатьох років будівництву та розвитку мережі метрополітенів не приділялося належної уваги. Темпи метробудівництва є вкрай низькими і не можуть задовольнити потребу у перевезеннях міського населення, чисельність якого постійно збільшується.
Досвід експлуатації метрополітенів свідчить, що забезпечення ефективності їх роботи можливе у разі, коли протяжність ліній становить у середньому 30 кілометрів на 1 млн. жителів. Сьогодні цей показник значно нижчий, зокрема в Києві він становить менш як 20 кілометрів на 1 млн. жителів.
Під загрозою повного припинення ведуться роботи з будівництва нових ліній метрополітену в Дніпропетровську, Донецьку, Харкові. З урахуванням характеру забудови і обсягу міських перевезень є гостра потреба у будівництві метрополітенів у Запоріжжі, Львові, Маріуполі, Одесі та деяких інших великих містах.
Не здійснюються заходи для підвищення рівня технічного оснащення діючих метрополітенів. Експлуатується значно менше вагонів, ніж потрібно для забезпечення необхідної інтенсивності руху поїздів. Ситуація ускладнюється через велику зношеність рухомого складу метрополітенів, який становить 959 вагонів, з них із строком експлуатації до 20 років - 225 вагонів, до 31 року - 447, понад 31 рік - 287 вагонів.
Аналогічне становище із забезпеченням метрополітенів ескалаторами та іншим обладнанням. Більшість необхідного обладнання не виробляється вітчизняними підприємствами.
Ще у 1998 році відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 2 червня 1998 р. N 769 "Про заходи державної підтримки залізничного транспорту" (Офіційний вісник України, 1998 р., N 22, ст. 804) передбачалося розпочати виконання міжгалузевої Програми розвитку рейкового рухомого складу соціального призначення для залізничного транспорту і міського господарства, одним із завдань якої було забезпечення організації виробництва вітчизняних вагонів метрополітену на ДХК "Луганськтепловоз". Однак унаслідок недостатнього фінансування робіт це завдання не було виконано.
Через нестачу коштів метрополітени не в змозі придбати нові вагони та іншу техніку, необхідну для забезпечення надійної експлуатації обладнання.
Мета Програми
Метою Програми є:
прискорення темпів будівництва і розвитку мережі метрополітенів у великих містах;
підвищення рівня технічного оснащення метрополітенів та ефективності їх роботи;
збільшення питомої ваги метрополітенів у міських пасажирських перевезеннях.
Для досягнення мети Програми необхідно вирішити такі основні завдання:
забезпечити державну підтримку та координацію діяльності центральних і місцевих органів влади, галузевих органів управління у вирішенні питань розвитку мережі метрополітенів;
забезпечити серійне виробництво вітчизняними підприємствами вагонів, тунельних ескалаторів та іншого обладнання;
провести дослідження та здійснити техніко-економічне обґрунтування необхідності розширення мережі метрополітенів, у тому числі будівництва "мініметро" та "легкого метро";
удосконалити нормативно-правове забезпечення діяльності метрополітенів;
вирішити питання забезпечення надійної охорони метрополітенів від актів незаконного втручання в їх роботу.
Фінансове забезпечення виконання Програми
Програма виконуватиметься за рахунок:
коштів Державного бюджету України;
коштів місцевих бюджетів;
добровільних внесків українських та іноземних юридичних і фізичних осіб;
інших джерел фінансування.
Очікувані результати
Виконання завдань Програми дасть можливість забезпечити:
більш повне задоволення потреб населення великих міст та їх приміських районів у високоякісних і доступних перевезеннях;
створення вітчизняної бази виробництва і ремонту рухомого складу та іншої техніки для метрополітенів;
підвищення рівня використання науково-технічного та інтелектуального потенціалу країни;
створення додаткових робочих місць;
поліпшення екологічної ситуації в містах;
підвищення рівня безпеки міських перевезень.
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
http://www.ugmk.info/?art=1124375784
http://www.ugmk.info/?art=1124117048
статьи уже здесь были, но интересны комментарии к ним.
http://www.ugmk.info/?art=1124117048
статьи уже здесь были, но интересны комментарии к ним.
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно
Да, кривоватенькая программа. Опять Кривой Рог (пр)опустили. То есть метро в нем нет и не предвидится. Ан, нет, есть, и даже очень есть!!!є гостра потреба у будівництві метрополітенів у Запоріжжі, Львові, Маріуполі, Одесі та деяких інших великих містах.
Ну а по поводу упоминания претендентов на метро, так вот -
Львов, разве что оччень маленькое, когда-то в 80х были реальные изыскания и сказали, что получается ну очень маленький радиус кривых, что не годится для СНИПов. Реально, метро можно забабахать только по периферии, то есть связать спальные районы, но так никто не ездит! Всем надо в центр. А тут как раз загвоздка - нехилый перепад высот и вода (речка-вонючка по имени Полтва в коллекторе под центром города. Но то что метро необходимо - это факт! Город начинает превращаться в сплошную пробку.
Одесса и Запорожье - не спорю есть довольно большие расстояния, вдоль которых влезет до 10-15 станций метро. Мариуполь - проблематично - это будет как первая детская подземная ЖД в Каретинбурге, где в 1991-1993 метро связывало между собой проходные заводов. В Мариуполе более 50% города - сплошной металлургический комбинат (Ильича, ЖЗТМ и другие).
А в остальном программа звучит по-советски бодро, содержит ошибочные данные (44 станции, а не 43 в Киеве!!!)
Хитро лапшу вешают!!! У них ведь 80% населения на колесах, а у нас в гортранспорте. Так что пассажиров в метро у нас больше в процентном отношении к населению!!!Однак розвиток мережі метрополітенів ще недостатній. Поїздами метрополітенів в мм. Києві, Харкові і Дніпропетровську щороку перевозиться в середньому лише 873 млн. пасажирів, що становить близько 14 відсотків від загальної кількості осіб, що користуються послугами міського транспорту, в той час як в країнах Західної Європи цей показник становить 50 і більше відсотків.
На западе город говорит, мы хотим купить вагоны для метро, или построить метро, лезут за грантом в провинциальный, общегосударственный или даже Европейский карман, а там уже несколько других предложений. Проводят процедуру поиска производителя, генподрядчика, проводят необходимые тендеры и затем строят. И НИКАКИХ
КОНЦЕПЦІЙ
Державної програми будівництва та розвитку мережі метрополітенів на 2005 - 2010 роки
- Муркенштейн
- Пом. Админа
- Сообщения: 1811
- Зарегистрирован: 14 окт 2004, 13:45
- Откуда: Linz
Объявлен тендер на разработку проекта Подольско-Выгуривской линии метро
Коммунальное предприятие "Киевский метрополитен" объявило тендер на разработку проекта строительства Подольско-Выгуривской линии метрополитена, передает Киевский портал.
Тендер будет проведен 13 сентября , при этом проект должен быть разработан в сентябре 2005-декабре 2006 года.
Как сообщало агенство, согласно Комплексной схеме развития транспорта до 2020 года, на Подольско-Воскресенской (Подольско-Выгуривской) линии до 2010
года запланированы участки от станции "Подольская" до "Глыбочицкой", затем до "Вокзальной" (которая станет пересадочной) и от нее до "Соломенской".
http://kiyany.com.ua/news/2005/8/29/2733.htm

Коммунальное предприятие "Киевский метрополитен" объявило тендер на разработку проекта строительства Подольско-Выгуривской линии метрополитена, передает Киевский портал.
Тендер будет проведен 13 сентября , при этом проект должен быть разработан в сентябре 2005-декабре 2006 года.
Как сообщало агенство, согласно Комплексной схеме развития транспорта до 2020 года, на Подольско-Воскресенской (Подольско-Выгуривской) линии до 2010

http://kiyany.com.ua/news/2005/8/29/2733.htm