Страница 39 из 212

Добавлено: 14 апр 2007, 19:46
DFAW
Она шла с Народного ополчения в сторону Дорогожичи, на Севастопольской я ее поймал в пол 12 просто помахав рукой :)

Добавлено: 14 апр 2007, 21:47
Sinoptik
Заплатил по тарифам Киевпастранса? ;-)

Добавлено: 15 апр 2007, 10:48
DFAW
Ну да, 50 коп. одной монеткой :)

Добавлено: 15 апр 2007, 22:41
Sinoptik
Мне доводилось ездить на траме-техничке. Вот поездочка была. Трамвая не было дооолго, и толпишша собралась знатная. Как только все и влезли... Я сидел на каком-то диванчике, застланном телогрейкой. ;-)

Добавлено: 17 апр 2007, 14:43
AMY
Біля станції метро "Нивки" горів тролейбус

[ "Кияни" | 17.04.2007 ]
У понеділок, 16 квітня, о 20 год. 15 хв. до ГУ МНС України в м. Києві надійшло повідомлення про те, що на проспекті Перемоги, 69, біля станції метро "Нивки" горить тролейбус. Вже через 3 хвилини на місці були розрахунки з 9-ї пожежної частини. На місці з’ясувалось, що в тролейбусі горять задні гальмівні колодки. Тролейбус від’єднали від електричної мережі, а пожежу швидко згасили водою. Про це "КИЯНАМ" повідомили у прес-службі Головного управління МНС України в м. Києві.

Тролейбус належить тролейбусному депо № 2, виконував рейс за маршрутом № 36.

Добавлено: 18 апр 2007, 22:37
Gregorium
не вижу большого ЧП. во-первых, там сразу возле метро находится пожарная часть. а зимой водилы размораживают ведущий мост при помощи огненных факелов.

Добавлено: 18 апр 2007, 23:04
d3fai13r
так який саме троль згорів(марка)? а то якшо сітік то не дуже весело, ще не забулась історія про А183

Добавлено: 30 май 2007, 17:53
AMY
"Мы строили-строили, и наконец построили" © Чебурашка

Троллейбусный маршрут № 44 открыли год назад. Теперь эту линию будут реконструировать. Вот это по-нашему, по-бразильски!!!

kmv.gov.ua писал(а):
КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 22.05.2007 р. N 597

Київ

Про реконструкцію контактної мережі тролейбусних маршрутів № 34 та № 44 в Оболонському районі

Відповідно до статті 31 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", статті 2 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" та з метою виконання протоколу громадських слухань на тему: "Про покращення транспортного обслуговування мешканців Оболонського району" від 29.06.2006 року:

1. Визначити замовником розробки проектно-кошторисної документації та реконструкції контактної мережі тролейбусних маршрутів № 34 та № 44 в Оболонському районі (далі - реконструкція контактної мережі) комунальне підприємство "Київпастранс" (далі - КП "Київпастранс").

2. КП "Київпастранс":
2.1. Замовити проектно-кошторисну документацію на реконструкцію контактної мережі та затвердити її в установленому порядку.
2.2. Визначити генеральні проектну та підрядну організації з реконструкції контактної мережі в установленому порядку згідно з чинним законодавством.
2.3. Роботи з реконструкції контактної мережі завершити до 24 серпня 2007 року.
2.4. Отримати ордер на виконання робіт в Головному управлінні контролю за благоустроєм та зовнішнім дизайном м. Києва виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації).
2.5. Розробити та погодити в управлінні Державтоінспекції ГУМВС України в м. Києві схему організації дорожнього руху на період будівництва.
2.6. Після закінчення робіт відновити порушений благоустрій та оформити відповідні акти.

3. Оболонській районній у м. Києві державній адміністрації здійснити фінансування робіт з проектування та реконструкції контактної мережі.

4. Головному управлінню транспорту, зв'язку та інформатизації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):
4.1. У зв'язку з реконструкцією контактної мережі переглянути маршрути міського транспорту з метою оптимізації роботи маршрутів для підвищення якості перевезення пасажирів.
4.2. У встановленому порядку при коригуванні Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Києва на 2007 рік подати до Головного управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) інвестиційні пропозиції щодо включення робіт з проектування та реконструкції контактної мережі.
5. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д. Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.

Голова
Л. Черновецький

Добавлено: 30 май 2007, 18:07
Gregorium
предлагаю инициировать ремонт КС троля №10 а также недостроенной линии №43 к метро Черниговская.

Добавлено: 01 июн 2007, 13:53
AMY
Принято распоряжение КГГА о строительстве троллейбусно-автобусного парка на Троещине взамен автобусного парка № 7 (бывшее АТП-13029) на Бориспольской, 15
[ crossposting ]

Добавлено: 01 июн 2007, 19:11
Soul
сегодня ровно в 18нольнуль аккурат навпротив м.Демиевская троллейбус порвал КС. моментально за ним застопорилось около десятка троллейбусов которіе идут по 40летия (2,4,11,12), в следстввие чего образовалась большая пробка, в следсвии чего застопорились также 42 и 1й.

Добавлено: 01 июн 2007, 19:36
Klovsky
Из последней фразы делаю вывод, что КС порвалась в направлении к Голосеевской пл.? А к Московской?

Добавлено: 02 июн 2007, 00:56
d3fai13r
к московской все ок

Добавлено: 02 июн 2007, 12:25
Soul
именно так, только та которая от московской до голосеевской.

надобно заметить, (стечение обстоятельств?) на єтом месте уже второй раз наблюдаю обрыв КС, первый раз, правда, был обрыв обратной стороны - к московской, но аккурат на этом же месте
не знаю как это может быть связано, но на этом месте начинается КС которую установили при переносе ее от правого ряда 40летия по направлению моссковская-голосеевская в связи с постройкаой демеевской, то есть оба обрыва строго навпротив первого столба, удерживающего КС за забором демиевской

Добавлено: 03 июн 2007, 17:53
Коржик
Soul писал(а):сегодня ровно в 18нольнуль аккурат навпротив м.Демиевская троллейбус порвал КС. моментально за ним застопорилось около десятка троллейбусов которіе идут по 40летия (2,4,11,12), в следстввие чего образовалась большая пробка, в следсвии чего застопорились также 42 и 1й.
Устрашающий оптимизм метрофанатов!;)