Робоча група Київради вивчала роботу столичної підземки
[
Pадіо „Київ 98 FM" | 15-09-2008 ] [
Слушать (mp3) ]
Робоча група Київради на чолі з Аллою Шлапак та Олександром Зінченком вивчала сьогодні роботу столичного метрополітену. Вони подивилися депо, склади з технікою, що вийшла з експлуатації, та поспілкувалися із працівниками. Більше про все знає наш кореспондент Ірина Новіцька:
«Жодних чітких рішень або пропозицій вони не вносили. Проте пообіцяли до кінця тижня обговорити все побачене і знайти вихід, щоб і киянам було зручніше користуватись цим транспортом і метрополітенівцям надати стимул для роботи, звичайно ж, у грошовому еквіваленті. Про підвищення тарифів на проїзд мова не йде. Будуть шукати інші альтернативні шляхи збільшення фінансування. Також говорили про різноманітні проекти поліпшення зручності проїзду. Одним з таких проектів є введення в столиці диференційної системи плати за проїзд. Наприклад, зробити безконтактну електронну картку для пенсіонерів і обмежити години дії. Тобто пенсіонер купує таку картку і користується метрополітеном з пільгами, проте з 10-ї до 16-ї поза годинами пік. Також лунали пропозиції ввести плаваючий графік роботи на підприємствах і вузах Києва. Для прикладу, щоб зменшити пасажирообіг на станції «Політехнічний інститут», депутати запропонували починати заняття в різний час - на годину раніше або пізніше. Всі ці пропозиції поки що лише пропозиції, а вже діяти почнуть після 30 вересня, коли на сесії Київради ці питання обговорять
[hr]
У метро встановлять гостьовий тариф
[
Ігор СВАЧІЙ | “Хрещатик” 16-09-2008 ]
Робоча група запропонувала продавати проїзні дорожче для приїжджих
Незабаром реклама у метро значно подорожчає. Про це вчора на виїзній нараді у "Київському метрополітені" повідомив Олександр Зінченко. Голова робочої групи з вивчення ситуації з міським транспортом додав, що намічено ще 5—6 методів поліпшення стану метрополітену. Депутати обмірковували, як оптимізувати пасажиропотоки. Щоб зменшити навантаження у час пік, студентам можуть перенести початок занять, а пенсіонерам зробити максимальні знижки на інший час. Також
через шість місяців може запрацювати диференційований тариф для киян та приїжджих.
Учора робоча група з вивчення ситуації з транспортом у столиці провела першу виїзну нараду у “Київському метрополітені”. П’ять годин депутати вивчали центр керування, опорні пункти, ремонтні приміщення та спілкувалися з робітниками, до цього продивившись купу звітів із цифрами.
“Сьогодні метро ще здатне виконувати свою функцію перевезення пасажирів, але ресурси критичні”,— висловився голова робочої групи Олександр Зінченко. Підземці гостро бракує коштів для ремонту рухомого складу, через низьку платню звільняються кадри. У той же час пан Зінченко запевнив, що вже нині розроблено 5—6 підходів для поліпшення ситуації. Зокрема Головному управлінню цінової політики доручено якнайшвидше переглянути тарифи на розміщення реклами та торговельних точок. За словами Олександра Зінченка, вони значно зростуть. Якщо не шукати додаткових коштів, то з міського бюджету для “Київського метрополітену” доведеться виділити 800 млн грн.
Обговорили й ідею оптимізації пасажиропотоків. Столичним вузам можуть запропонувати змістити початок занять із години пік. Якщо університети погодяться на пропозицію, то о 9-й ранку вдасться зняти з метро навантаження у 250 тисяч студентів.
Тим часом пенсіонерів спробують стимулювати не їздити у час пік, ввівши пільгову знижку на інший час. Проте такий
механізм може запрацювати лише разом із запровадженням соціальної картки киянина. Вона ж дасть можливість реалізувати так званий диференційований тариф для киян та гостей столиці. “Щодня метрополітеном користується
2,1 млн пасажирів [
няп, это цифра для рабочего дня, в выходные гораздо меньше. В среднем получается 1,9 млн]. Майже 800 тисяч із них — не кияни. Вони не враховані у соціальних навантаженнях”,— пояснює Олександр Зінченко. На ці додаткові 800 тис. пасажирів держава не виділяє ні копійки преференцій. “Кияни — господарі метрополітену. Адже він утримується фактично за рахунок їхніх податків. Тому вони можуть сплачувати менше. Щодо приїжджих, то або за них має доплачувати держава, або ж доведеться підвищити для них вартість проїзду”,— вважає член робочої групи Алла Шлапак. Головне, за її словами, аби була достатня кількість коштів, щоб утримувати підземку в належному стані. “Безпека і комфорт киян — це наша головна мета”,— підсумувала вона