Львівський трамвай
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Львівський трамвай
На кінцевій двох трамваїв у центрі Львова встановлюють 8-метровий павільйон очікування
Роботи планують завершити до кінця дня, 25 квітня.
На площі Соборній у Львові, де кінцева зупинка трамваїв №3 та №8, встановлюють новий павільйон очікування громадського транспорту. Як повідомили у міськраді, його встановлюють за кошти інвестора.
«24 квітня розпочали монтаж павільйону очікування на цій зупинці. Сьогодні до кінця дня роботи плануємо завершити. Вчора змонтували основний каркас і дах павільйону, а сьогодні проведуть монтаж боковинок і встановлять скло. Довжина павільйону 7,6 м», – повідомили у Галицькій районній адміністрації.
https://tvoemisto.tv/news/na_kintseviy_ ... 75527.html
Роботи планують завершити до кінця дня, 25 квітня.
На площі Соборній у Львові, де кінцева зупинка трамваїв №3 та №8, встановлюють новий павільйон очікування громадського транспорту. Як повідомили у міськраді, його встановлюють за кошти інвестора.
«24 квітня розпочали монтаж павільйону очікування на цій зупинці. Сьогодні до кінця дня роботи плануємо завершити. Вчора змонтували основний каркас і дах павільйону, а сьогодні проведуть монтаж боковинок і встановлять скло. Довжина павільйону 7,6 м», – повідомили у Галицькій районній адміністрації.
https://tvoemisto.tv/news/na_kintseviy_ ... 75527.html
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Львівський трамвай
Мимо. Это я им денег привез, а не понаехал для заработка. Такой вот маленький ньюнс.
Я просто познакомился с ними ближе в их естественной среде обитания.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3529
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Львівський трамвай
А ты им прямым текстом объяснил, кто и что кому привёз?
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Re: Львівський трамвай
я им прямыми деньгами платил, что тут еще обьяснять нужно? Трускавец как-бы существует за счет отдыхающих/туристов - что им нужно еще обьяснять? что в супер-мего гостишке, если я живу не неделю, а пару-тройку месяцев - то это ничего не значит, замена постели, полотенец и уборка должна производиться точно так же? утром грязное полотенце как я положил на пол - так оно вечером меня и встретило.... ну а шо такое - ты ж уже почти местный, убирай сам поломанным пылесосом.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Львівський трамвай
Лише 19 трамваїв Львова із 70-ти мають кондиціонери
Кондиціонери мають лише трамваї марки "Електрон", а в швейцарських трамваях він передбачений тільки в кабіні водія
Лише 19 трамваїв Львова із 70-ти мають кондиціонери. Ситуація критична особливо з огляду на те, що не всі вони одночасно можуть працювати на лініях.
За словами директора львівського комунального підприємства "Львівелектротранс" Василя Пецуха, кондиціонери мають лише трамваї марки "Електрон". У швейцарських трамваях кондиціонер лише в кабіні водія, а в салоні його немає, передає ЦТС із посиланням на "Високий замок".
Водночас, технічна можливість встановити кондиціонери в салоні швейцарських трамваїв існує, каже Пецух.
Незважаючи на те, що цього року в квітні у Львові доволі спекотно - до 28 градусів, мешканці скаржаться, що в тролейбусах та трамваях кондиціонери поки що не вмикають. Начебто це не відповідає сезонним вимогам.
Василь Пецух підтверджує, що масово кондиціонери в міському транспорті увімкнуть аж у травні. Водночас, каже, що в спекотні дні це можна зробити і раніше. Та все ж спершу "Львівелектротранс" має отримати для цього погодження Львівської міської ради, щоб отримати бюджет на технічне обслуговування кондиціонерів.
У січні 2024 року транспортна компанія швейцарського міста Берн - Bernmobil - підписала угоду про передачу Львову 11 вживаних низькопідлогових трамваїв Vevey. Це перші низькопідлогові трамваї, побудовані у Швейцарії.
А на початку року до Львова відправили перші два подаровані трамваї зі швейцарського Базеля. Загалом від Базельської транспортної компанії Львів має отримати до 25 таких трамваїв.
У квітні повідомлялося, що загалом місто отримало вже 10 з 11 трамваїв з Берна та 8 - з Базеля.
https://cfts.org.ua/news/2025/04/23/lis ... neri_82701
Кондиціонери мають лише трамваї марки "Електрон", а в швейцарських трамваях він передбачений тільки в кабіні водія
Лише 19 трамваїв Львова із 70-ти мають кондиціонери. Ситуація критична особливо з огляду на те, що не всі вони одночасно можуть працювати на лініях.
За словами директора львівського комунального підприємства "Львівелектротранс" Василя Пецуха, кондиціонери мають лише трамваї марки "Електрон". У швейцарських трамваях кондиціонер лише в кабіні водія, а в салоні його немає, передає ЦТС із посиланням на "Високий замок".
Водночас, технічна можливість встановити кондиціонери в салоні швейцарських трамваїв існує, каже Пецух.
Незважаючи на те, що цього року в квітні у Львові доволі спекотно - до 28 градусів, мешканці скаржаться, що в тролейбусах та трамваях кондиціонери поки що не вмикають. Начебто це не відповідає сезонним вимогам.
Василь Пецух підтверджує, що масово кондиціонери в міському транспорті увімкнуть аж у травні. Водночас, каже, що в спекотні дні це можна зробити і раніше. Та все ж спершу "Львівелектротранс" має отримати для цього погодження Львівської міської ради, щоб отримати бюджет на технічне обслуговування кондиціонерів.
У січні 2024 року транспортна компанія швейцарського міста Берн - Bernmobil - підписала угоду про передачу Львову 11 вживаних низькопідлогових трамваїв Vevey. Це перші низькопідлогові трамваї, побудовані у Швейцарії.
А на початку року до Львова відправили перші два подаровані трамваї зі швейцарського Базеля. Загалом від Базельської транспортної компанії Львів має отримати до 25 таких трамваїв.
У квітні повідомлялося, що загалом місто отримало вже 10 з 11 трамваїв з Берна та 8 - з Базеля.
https://cfts.org.ua/news/2025/04/23/lis ... neri_82701
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Львівський трамвай
Угу. Все як завжди.
При виборі одягу пасажири щодня плутають прилади вимірювання: дивляться не на термометр, а на календар. А потім скаржаться, чому в світері та куртці спекотно у трамваї при +28.
А експлуатанти, аналогічно, дивляться на календар, бо "нє положено, інструкция!", ще лиш квітень.
Логіка відсутня.
І потім на скарги відповідають, мовляв, хочете їхати з кондиціонером, та ще й гроші за це отримувати - йдіть працювати водієм трамвая.
При виборі одягу пасажири щодня плутають прилади вимірювання: дивляться не на термометр, а на календар. А потім скаржаться, чому в світері та куртці спекотно у трамваї при +28.
А експлуатанти, аналогічно, дивляться на календар, бо "нє положено, інструкция!", ще лиш квітень.
Логіка відсутня.
І потім на скарги відповідають, мовляв, хочете їхати з кондиціонером, та ще й гроші за це отримувати - йдіть працювати водієм трамвая.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Львівський трамвай
Ще два Schindler Be 4/8 - вдома
По рахунку це вже 11-й та 12-й
А тим часом 7-й Vevey Be 4/8 - проходить обкатку з пасажирами, 8-й на підході
Джерело Львівелектротранс
По рахунку це вже 11-й та 12-й
А тим часом 7-й Vevey Be 4/8 - проходить обкатку з пасажирами, 8-й на підході
Джерело Львівелектротранс
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Львівський трамвай
У Львові в 2025 році планують розпочати будівництво нової трамвайної лінії
Це один з наймасштабніших інфраструктурних проєктів, які реалізовували у місті за останні роки.
У Львові у 2025 році планують розпочати реалізацію одного з наймасштабніших інфраструктурних проєктів, які реалізовували у місті за останні роки. Мова про реконструкцію вул. Миколайчука, що передбачає будівництво трамвайної колії.
Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію Львівської міської ради.
Виконавчий комітет Львівської міської ради затвердив проєктну документацію реконструкції цієї вулиці, а далі, як пояснив Андрій Москаленко, перший заступник міського голови Львова, буде оголошено міжнародний тендер на виконання робіт.
"Черговий крок до покращення доступу до лікарні св. Пантелеймона - затвердили проєкт реконструкції вул. Миколайчука, який передбачає будівництво трамвайної колії. Це важливий проєкт для мешканців району вул. Миколайчука та всіх, хто користується послугами Першого медичного об’єднання Львова, зокрема пацієнтів центру реабілітації UNBROKEN. Адже трамвай зробить лікарню доступнішою для поранених", - повідомив Москаленко.
За словами директора департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури Олега Забарила, загальний проєкт реконструкції вул. Миколайчука передбачає реконструкцію відрізка довжиною 2,6 км - від вул. Полтв’яної до перетину вулиць проєктована 1 - вул. Миколайчука - проєктована 2. Відтак сам проєкт буде реалізовуватися етапами.
Перший етап - реконструкція відрізка від перехрестя вул. Миколайчука з вул. Мазепи до перехрестя з вул. П.Орлика. Це відрізок довжиною приблизно 300 м.
"Щоб мати можливість розпочати перший етап, необхідно було затвердити проектно-кошторисну документацію на весь проєкт. Оскільки маємо грантові кошти - від уряду Франції, то визначення виконавця робіт відбуватиметься через міжнародний тендер", - додав Забарило.
Проєкт реконструкції вул. Миколайчука передбачає реконструкцію дороги протяжністю 2,6 км із прокладенням трамвайної колії, щоб з’єднати центральну частину міста з Шевченківським районом, зокрема з лікарнями. Відтак проєкт має забезпечити сполучення з центром UNBROKEN, де проходять лікування і реабілітацію воїни та українці, що постраждали від війни.
https://cfts.org.ua/news/2025/05/16/u_l ... koli_82933
Це один з наймасштабніших інфраструктурних проєктів, які реалізовували у місті за останні роки.
У Львові у 2025 році планують розпочати реалізацію одного з наймасштабніших інфраструктурних проєктів, які реалізовували у місті за останні роки. Мова про реконструкцію вул. Миколайчука, що передбачає будівництво трамвайної колії.
Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію Львівської міської ради.
Виконавчий комітет Львівської міської ради затвердив проєктну документацію реконструкції цієї вулиці, а далі, як пояснив Андрій Москаленко, перший заступник міського голови Львова, буде оголошено міжнародний тендер на виконання робіт.
"Черговий крок до покращення доступу до лікарні св. Пантелеймона - затвердили проєкт реконструкції вул. Миколайчука, який передбачає будівництво трамвайної колії. Це важливий проєкт для мешканців району вул. Миколайчука та всіх, хто користується послугами Першого медичного об’єднання Львова, зокрема пацієнтів центру реабілітації UNBROKEN. Адже трамвай зробить лікарню доступнішою для поранених", - повідомив Москаленко.
За словами директора департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури Олега Забарила, загальний проєкт реконструкції вул. Миколайчука передбачає реконструкцію відрізка довжиною 2,6 км - від вул. Полтв’яної до перетину вулиць проєктована 1 - вул. Миколайчука - проєктована 2. Відтак сам проєкт буде реалізовуватися етапами.
Перший етап - реконструкція відрізка від перехрестя вул. Миколайчука з вул. Мазепи до перехрестя з вул. П.Орлика. Це відрізок довжиною приблизно 300 м.
"Щоб мати можливість розпочати перший етап, необхідно було затвердити проектно-кошторисну документацію на весь проєкт. Оскільки маємо грантові кошти - від уряду Франції, то визначення виконавця робіт відбуватиметься через міжнародний тендер", - додав Забарило.
Проєкт реконструкції вул. Миколайчука передбачає реконструкцію дороги протяжністю 2,6 км із прокладенням трамвайної колії, щоб з’єднати центральну частину міста з Шевченківським районом, зокрема з лікарнями. Відтак проєкт має забезпечити сполучення з центром UNBROKEN, де проходять лікування і реабілітацію воїни та українці, що постраждали від війни.
https://cfts.org.ua/news/2025/05/16/u_l ... koli_82933
Последний раз редактировалось Бодрый 18 июн 2025, 20:44, всего редактировалось 1 раз.
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Львівський трамвай
Бодрый писал(а): ↑16 май 2025, 18:36У Львові в 2025 році планують розпочати будівництво нової трамвайної лінії
Це один з наймасштабніших інфраструктурних проєктів, які реалізовували у місті за останні роки.
У Львові у 2025 році планують розпочати реалізацію одного з наймасштабніших інфраструктурних проєктів, які реалізовували у місті за останні роки. Мова про реконструкцію вул. Миколайчука, що передбачає будівництво трамвайної колії.
Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію Львівської міської ради.
Виконавчий комітет Львівської міської ради затвердив проєктну документацію реконструкції цієї вулиці, а далі, як пояснив Андрій Москаленко, перший заступник міського голови Львова, буде оголошено міжнародний тендер на виконання робіт.
"Черговий крок до покращення доступу до лікарні св. Пантелеймона - затвердили проєкт реконструкції вул. Миколайчука, який передбачає будівництво трамвайної колії. Це важливий проєкт для мешканців району вул. Миколайчука та всіх, хто користується послугами Першого медичного об’єднання Львова, зокрема пацієнтів центру реабілітації UNBROKEN. Адже трамвай зробить лікарню доступнішою для поранених", - повідомив Москаленко.
За словами директора департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури Олега Забарила, загальний проєкт реконструкції вул. Миколайчука передбачає реконструкцію відрізка довжиною 2,6 км - від вул. Полтв’яної до перетину вулиць проєктована 1 - вул. Миколайчука - проєктована 2. Відтак сам проєкт буде реалізовуватися етапами.
Перший етап - реконструкція відрізка від перехрестя вул. Миколайчука з вул. Мазепи до перехрестя з вул. П.Орлика. Це відрізок довжиною приблизно 300 м.
"Щоб мати можливість розпочати перший етап, необхідно було затвердити проектно-кошторисну документацію на весь проєкт. Оскільки маємо грантові кошти - від уряду Франції, то визначення виконавця робіт відбуватиметься через міжнародний тендер", - додав Забарило.
Проєкт реконструкції вул. Миколайчука передбачає реконструкцію дороги протяжністю 2,6 км із прокладенням трамвайної колії, щоб з’єднати центральну частину міста з Шевченківським районом, зокрема з лікарнями. Відтак проєкт має забезпечити сполучення з центром UNBROKEN, де проходять лікування і реабілітацію воїни та українці, що постраждали від війни.
https://cfts.org.ua/news/2025/05/16/u_l ... koli_82933
https://city-adm.lviv.ua/news/city/hous ... inoi-kolii
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Львівський трамвай
Швейцарський посол відкрив перший рейс незвичного для Львова трамвая Vevey Be 4/8
ЛКП «Львівелектротранс» підготувало для швейцарських гостей екскурсію - «Від депо до депо».
Про це інформує пресслужба ЛМР, пише DailyLviv.com.
У Львові з робочим візитом перебуває швейцарська делегація, яку очолює Надзвичайний та Повноважний Посол Швейцарії в Україні Фелікс Бауманн. Напередодні, відбулася робоча зустріч у ЛКП «Львівеелектротранс», де обговорювали робочі питання проєктів запуску бернських та базельських трамваїв у Львові, а сьогодні тестували роботу цих трамваїв уже на маршруті. До тестування долучився і міський голова Львова Андрій Садовий.
«Сьогодні ми зробили огляд практично вже зреалізованого проєкту запуску бернських трамваїв у Львові. Нагадаю, що ми отримали вже усі 11 трамваїв, які рамках угоди передані швейцарською стороною Львову. 8 цих трамваїв вже курсують на маршрутах нашого міста. Зокрема з початку березня, коли ми запустили перший бернський трамвай курсувати на маршрути нашого міста, з цього часу сукупно бернські трамваї перевезли близько 170 тисяч пасажирів. Це велика кількість. Ці трамваї користуються популярністю серед наших мешканців. Думаю, що вже у червні ми випустимо на маршрути останніх 3 трамваї. Відтак усі 11 трамваїв вже курсуватимуть вулицями нашого міста.
Також ми оглянули трамваї отримані з Базель-Ланду. Це теж вживані трамваї, але у дуже хорошому стані. Ми отримали 12 таких трамваїв, а сукупно їх має бути 25, а також 10 трамваїв нам передадуть для навчань і як донорів запасних частин.
Відтак наші колеги зі Швейцарії оглянули як у нас відбувається запуск у роботу цих трамваїв, та які вони на маршруті
Зі свого боку ми вдячні уряду Швейцарії за таку допомогу. Адже завдяки цьому у нас збільшується кількість низькопідлогових трамваїв, а відтак це підвищує доступність нашого громадського транспорту для маломобільних людей», - пояснив Олег Забарило, директор департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури.
«Ми високо цінуємо нашу співпрацю зі швейцарськими колегами та дуже приємно, що представник Державного секретаріату з економічних питань Швейцарії Марк-Александр Граф підсумував, що місто Львів та ЛКП «Львівелектротранс» зокрема - це надійні партнери для швейцарської сторони. Тому плануємо нашу співпрацю і по нових проєктах розвитку електротранспорту» - зауважила заступниця директора з міжнародних проєктів та розвитку ЛКП «Львівелектротранс»Ірина Іванишин.
Відтак на завершення візиту ЛКП «Львівелектротранс» підготувало делегатам незвичну екскурсію - «Від депо до депо». Зокрема усі разом протестували роботу, а фактично відкрили перший рейс незвичного для Львова трамвая Vevey Be 4/8. Ним проїхали від трамвайного депо що на вул. Промисловій, до депо на вул. Городоцькій.
Нагадаємо, під трамваї з Берліна та Берна переобладнали зупинку на вул. Дорошенка.
https://dailylviv.com/news/sytuatsiyi-i ... -48-136437
ЛКП «Львівелектротранс» підготувало для швейцарських гостей екскурсію - «Від депо до депо».
Про це інформує пресслужба ЛМР, пише DailyLviv.com.
У Львові з робочим візитом перебуває швейцарська делегація, яку очолює Надзвичайний та Повноважний Посол Швейцарії в Україні Фелікс Бауманн. Напередодні, відбулася робоча зустріч у ЛКП «Львівеелектротранс», де обговорювали робочі питання проєктів запуску бернських та базельських трамваїв у Львові, а сьогодні тестували роботу цих трамваїв уже на маршруті. До тестування долучився і міський голова Львова Андрій Садовий.
«Сьогодні ми зробили огляд практично вже зреалізованого проєкту запуску бернських трамваїв у Львові. Нагадаю, що ми отримали вже усі 11 трамваїв, які рамках угоди передані швейцарською стороною Львову. 8 цих трамваїв вже курсують на маршрутах нашого міста. Зокрема з початку березня, коли ми запустили перший бернський трамвай курсувати на маршрути нашого міста, з цього часу сукупно бернські трамваї перевезли близько 170 тисяч пасажирів. Це велика кількість. Ці трамваї користуються популярністю серед наших мешканців. Думаю, що вже у червні ми випустимо на маршрути останніх 3 трамваї. Відтак усі 11 трамваїв вже курсуватимуть вулицями нашого міста.
Також ми оглянули трамваї отримані з Базель-Ланду. Це теж вживані трамваї, але у дуже хорошому стані. Ми отримали 12 таких трамваїв, а сукупно їх має бути 25, а також 10 трамваїв нам передадуть для навчань і як донорів запасних частин.
Відтак наші колеги зі Швейцарії оглянули як у нас відбувається запуск у роботу цих трамваїв, та які вони на маршруті
Зі свого боку ми вдячні уряду Швейцарії за таку допомогу. Адже завдяки цьому у нас збільшується кількість низькопідлогових трамваїв, а відтак це підвищує доступність нашого громадського транспорту для маломобільних людей», - пояснив Олег Забарило, директор департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури.
«Ми високо цінуємо нашу співпрацю зі швейцарськими колегами та дуже приємно, що представник Державного секретаріату з економічних питань Швейцарії Марк-Александр Граф підсумував, що місто Львів та ЛКП «Львівелектротранс» зокрема - це надійні партнери для швейцарської сторони. Тому плануємо нашу співпрацю і по нових проєктах розвитку електротранспорту» - зауважила заступниця директора з міжнародних проєктів та розвитку ЛКП «Львівелектротранс»Ірина Іванишин.
Відтак на завершення візиту ЛКП «Львівелектротранс» підготувало делегатам незвичну екскурсію - «Від депо до депо». Зокрема усі разом протестували роботу, а фактично відкрили перший рейс незвичного для Львова трамвая Vevey Be 4/8. Ним проїхали від трамвайного депо що на вул. Промисловій, до депо на вул. Городоцькій.
Нагадаємо, під трамваї з Берліна та Берна переобладнали зупинку на вул. Дорошенка.
https://dailylviv.com/news/sytuatsiyi-i ... -48-136437
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Львівський трамвай
Сирний трамвайчик
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Львівський трамвай
Львів підписав угоду з Францією на 5 мільйонів євро на реконструкцію вулиці Миколайчука: деталі
Грант, який отримують відповідно до підписаної сьогодні угоди, передбачений на реалізацію першого етапу проєкту – реконструкцію частини вулиці Миколайчука включно з перехрестям вулиць Орлика-Щурата.
Відповідну грантову угоду підписали у Львові сьогодні, 18 червня, міський голова Андрій Садовий, головний виконавчий директор Французького агентства розвитку (AFD) Ремі Ріу та Надзвичайний і Повноважний Посол Франції в Україні Гаель Весьєр.
Зокрема, щоб трамвай поїхав, потрібно реалізувати 5 етапів:
1-й етап – реконструкція вулиці Миколайчука від вул. Мазепи до перехрестя з вулицями Щурата-Орлика;
2-й етап – будівництво пішохідного мосту на цій ділянці, який сполучить житловий квартал з лікарнею;
3-й і 4-й етапи – прокладання та з’єднання трамвайної інфраструктури від вул. Городницької з районом лікарні;
5-й етап – прокладання трамвайної колії від лікарні до соціального житла на вул. Миколайчука.
Грант, який отримують відповідно до підписаної сьогодні угоди, передбачений на реалізацію першого етапу проєкту – реконструкцію частини вулиці Миколайчука включно з перехрестям вулиць Орлика-Щурата. Зокрема, навпроти лікарні замість двох облаштують чотири смуги руху – дві для громадського транспорту, дві – для приватного, та ще одну – для дублюючого заїзду до лікарні. Також зі сторони медзакладу облаштують двосторонню велодоріжку, а по всій протяжності вулиці – безбар'єрні тротуари. Також буде закладена основа для прокладання трамвайних рейок.
Для того, щоб запустити трамвай та забезпечити інклюзивність для пішоходів, на цій ділянці доведеться вирівнювати рельєф – на окремих локаціях вулицю понизять на рівень від 1,5 до 4 м.
«Тобто сама трамвайна лінія на першому етапі ще не з’явиться. Це будуть підготовчі роботи, які передбачають основу для колії, розширення смуг і поділ для громадського та автомобільного транспорту, а також – велодоріжку. Але вже навіть на цьому етапі проєкт суттєво підвищить пропускну здатність вулиці. Також враховуючи, що на вул. Мазепи теж будуть створені смуги для громадського транспорту, а на просп. Чорновола вони вже є, то громадський транспорт буде курсувати швидше – по виділеній смузі аж до центру міста», – пояснив директор ЛКП «Інститут просторового розвитку» Ростислав Білинський.
Проєкт реконструкції вулиці найближчим часом пройде експертизу і після того, орієнтовно у жовтні-листопаді цього року можна приступати до першого етапу робіт. Триватимуть вони близько 8 місяців.
Далі, щоб запустити трамвай, потрібно буде реалізувати ще третю і четверту черги. А саме – прокласти та з’єднати трамвайну інфраструктуру від вул. Городницької з районом лікарні. Власне на перехресті вул. Миколайчука-Орлика-Щурата облаштують розворотне кільце та тимчасову кінцеву зупинку. А остання, п'ята черга, передбачає продовження будівництва трамвайної лінії по вул. Миколайчука до локації соціального житла та облаштування там повноцінної кінцевої зупинки.
Загалом, вся протяжність цієї нової трамвайної лінії буде складати 2,6 км (в один кінець).
https://tvoemisto.tv/news/lviv_pidpysav ... VGHWMniWlQ
Грант, який отримують відповідно до підписаної сьогодні угоди, передбачений на реалізацію першого етапу проєкту – реконструкцію частини вулиці Миколайчука включно з перехрестям вулиць Орлика-Щурата.
Відповідну грантову угоду підписали у Львові сьогодні, 18 червня, міський голова Андрій Садовий, головний виконавчий директор Французького агентства розвитку (AFD) Ремі Ріу та Надзвичайний і Повноважний Посол Франції в Україні Гаель Весьєр.
Зокрема, щоб трамвай поїхав, потрібно реалізувати 5 етапів:
1-й етап – реконструкція вулиці Миколайчука від вул. Мазепи до перехрестя з вулицями Щурата-Орлика;
2-й етап – будівництво пішохідного мосту на цій ділянці, який сполучить житловий квартал з лікарнею;
3-й і 4-й етапи – прокладання та з’єднання трамвайної інфраструктури від вул. Городницької з районом лікарні;
5-й етап – прокладання трамвайної колії від лікарні до соціального житла на вул. Миколайчука.
Грант, який отримують відповідно до підписаної сьогодні угоди, передбачений на реалізацію першого етапу проєкту – реконструкцію частини вулиці Миколайчука включно з перехрестям вулиць Орлика-Щурата. Зокрема, навпроти лікарні замість двох облаштують чотири смуги руху – дві для громадського транспорту, дві – для приватного, та ще одну – для дублюючого заїзду до лікарні. Також зі сторони медзакладу облаштують двосторонню велодоріжку, а по всій протяжності вулиці – безбар'єрні тротуари. Також буде закладена основа для прокладання трамвайних рейок.
Для того, щоб запустити трамвай та забезпечити інклюзивність для пішоходів, на цій ділянці доведеться вирівнювати рельєф – на окремих локаціях вулицю понизять на рівень від 1,5 до 4 м.
«Тобто сама трамвайна лінія на першому етапі ще не з’явиться. Це будуть підготовчі роботи, які передбачають основу для колії, розширення смуг і поділ для громадського та автомобільного транспорту, а також – велодоріжку. Але вже навіть на цьому етапі проєкт суттєво підвищить пропускну здатність вулиці. Також враховуючи, що на вул. Мазепи теж будуть створені смуги для громадського транспорту, а на просп. Чорновола вони вже є, то громадський транспорт буде курсувати швидше – по виділеній смузі аж до центру міста», – пояснив директор ЛКП «Інститут просторового розвитку» Ростислав Білинський.
Проєкт реконструкції вулиці найближчим часом пройде експертизу і після того, орієнтовно у жовтні-листопаді цього року можна приступати до першого етапу робіт. Триватимуть вони близько 8 місяців.
Далі, щоб запустити трамвай, потрібно буде реалізувати ще третю і четверту черги. А саме – прокласти та з’єднати трамвайну інфраструктуру від вул. Городницької з районом лікарні. Власне на перехресті вул. Миколайчука-Орлика-Щурата облаштують розворотне кільце та тимчасову кінцеву зупинку. А остання, п'ята черга, передбачає продовження будівництва трамвайної лінії по вул. Миколайчука до локації соціального житла та облаштування там повноцінної кінцевої зупинки.
Загалом, вся протяжність цієї нової трамвайної лінії буде складати 2,6 км (в один кінець).
https://tvoemisto.tv/news/lviv_pidpysav ... VGHWMniWlQ
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Львівський трамвай
Цікаве фото. Львів 2010 р.
вул Гонти / пл. Ярослава Осмомисла
вул Гонти / пл. Ярослава Осмомисла
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Львівський трамвай
Рендери :
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...