http://www.kmv.gov.ua/news.asp?IdType=1&Id=29759
Стали відомі найближчі плани розвитку київського метро
У середу, 6 жовтня, на розгляд містобудівної ради Києва представлено проект продовження Сирецько-Печерської лінії метро і будівництва електродепо, повідомляє Інтерфакс-Україна.
Глава правління ВАТ "Київметробуд" Володимир Петренко розповів, що для організації будівництва електродепо метрополітену в районі житлового масиву Червоний Хутір Сирецько-Печерську лінію метро продовжать від станції м. "Харківська" до станції "Червоний Хутір", від якої йтиме гілка в депо.
Петренко відзначив, що на Сирецько-Печерській лінії з’явиться станція "Вирлиця", що проектується як виносна платформа для евакуації, однак у майбутньому – з розвитком у районі озера Вирлиця громадського центру – вона стане повноцінною станцією.
За його словами, між станціями "Вирлиця" і "Червоний Хутір" на Харківській площі буде розташована станція "Бориспільська", що буде обслуговувати автовокзал, споруджуваний у районі площі, а також передбачений генпланом громадський центр.
Від станції "Червоний Хутір", яку планується ввести у 2006 році, лінія поверне вбік Дарницького залізничного вокзалу, який почали будувати. "Це єдина реальна можливість протягнути туди метро", - сказав Володимир Петренко.
Депо буде розташовано на території колишньої військової частини. До його складу ввійдуть депо на 23 колії, ремонтний і адміністративний корпуси, а також допоміжні технологічні споруди.
Загальна довжина Сирецько-Печерської лінії складе 25 км, а за нормативами на кожні 10 км метрополітену необхідне одне електродепо. Загальна вартість будівництва від станції метро "Харківська" до електродепо складе близько 360 млн гривень при середній вартості прокладки 1 км лінії метро близько 100 млн гривень. Ця лінія метро є лінією неглибокого залягання.
"Така технологія вдвічі дешевша, ніж звичайне метро, і навіть дешевша, ніж так зване "легке метро", що будується на естакадах. Естакади, як "хрущовки", займають багато землі, і згодом транспорт усе одно піде під землю", - сказав він.
Володимир Петренко також відзначив, що будівництво 1 км "легкого метро" у Москві коштує близько 25-30 млн доларів.
Нагадаємо, що відкриття нової станції Сирецько-Печерської лінії – станції "Сирецька" – заплановано на 14 жовтня.