Страница 421 из 499
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 19 янв 2021, 11:15
Dvorko
Плюс паралельно роботи на Новобіличах, Теремках, і добудова повноцінної "вилки" на Виноградарі
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 19 янв 2021, 11:17
Dvorko
Бодрый писал(а): ↑19 янв 2021, 11:04
Юрик писал(а): ↑19 янв 2021, 08:09
Я вперто заявляю що, Лук"янівску треба було почати будувати ще "вчора".
* "Глибочицьку" з пересадкою на "Лук'янівську". Плюс ще СЗГ
MetroPony91 писал(а): ↑19 янв 2021, 02:44
Мабуть доцільніше було б все ж таки спершу забацати "Братислаську", що вже б дало більш-менш суттєве розвантаження пас/потоків з Троєщини...
Dvorko писал(а): ↑19 янв 2021, 10:37
p.s. А там можна і 5-ту лінію починати)
А ми в заявлені строки спроможні побудувати "Метро на Виноградар" ?
За достатнього фінансування, я думаю, що так. Були ж періоди, коли роботи з будівництва метро велись одночасно на двох лініях
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 19 янв 2021, 11:28
Бодрый
Це ж коли ? Нагадайте, будь ласка, бо я, певно, в ті часи під стіл пішки ходив
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 19 янв 2021, 13:20
Vadim
1978 год. Стоили кусок Черниговская-Лесная и Контрактовая площадь-Оболонь
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 19 янв 2021, 13:35
Dvorko
Бодрый писал(а): ↑19 янв 2021, 11:28
Це ж коли ? Нагадайте, будь ласка, бо я, певно, в ті часи під стіл пішки ходив
2001-2003 рр, коли велось спорудження Житомирської та Академмістечка на СБЛ та Сирця на СПЛ
2008, Червоний Хутір і старт "метро на Теремки"
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 19 янв 2021, 16:41
Бодрый
Ось про Житомирську + Академмістечко та Сирець чомусь призабув.
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 19 янв 2021, 16:58
Bomberman
Dvorko писал(а): ↑19 янв 2021, 11:15
Плюс паралельно роботи на Новобіличах, Теремках, і добудова повноцінної "вилки" на Виноградарі
Всі ці райони вже мають (або матимуть відносно скоро) метро поблизу. Приорітет повинен бути на ПВЛ.
Відносно ПВЛ: головне завдання найближчого часу - продавити міст через Гавань. Тоді метро буде повністю відв'язане від будівництва автомобільної частини. Цей міст можна побудувати дуже швидко, менш як за рік (враховуючи, що 4 з 5 опор вже готові, а 5-а є наземною і її будувати простіше і це можна робити паралельно з монтажем прольотів зі сторони Рибальського).
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 19 янв 2021, 18:24
MetroPony91
В моєму ідеальному світі ПВЛ має будуватися наступним порядком:
1-а черга: Глибочицька - Райдужна.
2-а черга: Райдужна - Братиславська+депо.
3-я черга: Глибочицька - Вокзальна-2.
4-а черга: Вокзальна-2 - Чоколівська.
5-а черга: Райдужна - Т. Драйзера.
6-а черга: Т. Драйзера - М. Цвєтаєвої+депо.
7-а черга: Чоколівська - Кільцева дорога+депо.

Re: Метро на Троещину
Добавлено: 19 янв 2021, 19:55
Бодрый
В 2018 році бачили так :
Jyraff писал(а): ↑14 ноя 2018, 14:12
Оголосили
тендер на розробку ТЕО будівництва ПВЛ (цікаво, китайське ТЕО не підійшло?).
З цікавого:
13.1. Передбачити наступну черговість будівництва та прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію з виділенням пускових комплексів:
І черга – від станції «Вокзальна» на житловий масив Вигурівщина-Троєщина з першим електродепо, з наступними пусковими комплексами:
І пусковий комплекс – дільниця від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна» (варіант мілкого закладення на Подолі);
ІІ пусковий комплекс – дільниця від станції «Вокзальна» до станції «Глибочицька»;
ІІІ пусковий комплекс – дільниця від станції «Райдужна» на житловий масив Вигурівщина-Троєщина з першим електродепо.
ІІ черга – від станції «Вокзальна» до Кільцевої дороги з другим електродепо, з наступними пусковими комплексами:
І пусковий комплекс – дільниця від станції «Вокзальна» до станції «Солом’янська»;
ІІ пусковий комплекс – дільниця від станції «Солом’янська» до Кільцевої дороги з другим електродепо.
13.2. Черговість будівництва та пускові комплекси уточнюються (обґрунтовуються) на стадії ТЕО (схвалюється) (з урахуванням п. 15.2. Технічної специфікації) та приймаються на наступних стадіях проектування.
При проектуванні передбачити можливість одночасного будівництва пускових комплексів І черги будівництва в правобережній та лівобережній частинах міста.
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 19 янв 2021, 20:13
Klovsky
Метро на Троєщину - це велика мета. Поки не будуть окреслені плани наступної такої масштабної мети, доти завершення будівництва будуть гальмувати. Бо що тоди робити міським господарникам після запуску метро, де ще так натхненно "геройствувати"?
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 19 янв 2021, 20:23
Бодрый
Klovsky писал(а): ↑19 янв 2021, 20:13
Бо що тоди робити міським господарникам після запуску метро, де ще так натхненно "геройствувати"?
Нові мости через Дніпро. Тунелі
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 20 янв 2021, 20:38
Юрик
Бодрый писал(а): ↑19 янв 2021, 11:04
Юрик писал(а): ↑19 янв 2021, 08:09
Я вперто заявляю що, Лук"янівску треба було почати будувати ще "вчора".
* "Глибочицьку" з пересадкою на "Лук'янівську". Плюс ще СЗГ
Ні, мля!
Без пересадки, без гілки на зелену лінію, без тупіку і без виходу до поверхні.
Можна і без вентиляції.
Я би процітував далі "митця", та боюсь що отримаю гірчичника...
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 20 янв 2021, 20:46
Бодрый
То пан вважає, що станцію метро "Лук'янівська" не збудували до цього часу? Чи як вас тоді зрозуміти?
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 21 янв 2021, 18:06
Юрик
Читай тему та вмигай логіку, якщо є що вмикати.
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 21 янв 2021, 23:02
Sinoptik
Юрик, спокійніше.