Добавлено: 03 окт 2011, 22:02
У найближчі роки значну увагу буде приділено розвитку пасажирського рейкового та електротранспорту
http://www.kmv.gov.ua/news.asp?IdType=1&Id=233239
На цьому сьогодні наголосив директор ДП «Інститут «Київдормістпроект» ПАТ «Київпроект» Володимир Воробйов під час розширеного засідання Колегії КМДА.
За його словами, у першу чергу розвиватимуть мережу швидкісного рейкового транспорту – тобто метрополітен, швидкісний трамвай і залізницю.
Так, схема розвитку метрополітену передбачає продовження трьох існуючих ліній і будівництво однієї нової (загальна довжина ліній – 103,0 км, кількість станцій – 81 (я насчитал 80: СБЛ=19, ККЛ=21, СПЛ=22, ПВЛ=18), пересадочних вузлів між лініями метрополітену – 6).
Схема розвитку швидкісного трамваю передбачає збереження існуючої лінії «Площа Перемоги – Кільцева Дорога» з її реконструкцією і частковою зміною траси в районі залізничного вокзалу Київ-Пасажирський.
Передбачається також продовження будівництва Лівобережної лінії швидкісного трамваю від ж/м Вигурівщина – Троєщина до Південних Осокорків.
Генеральним планом також запропоновано якісно інший підхід до використання Київського залізничного вузла. Передбачається максимальне звільнення внутрішньоміського залізничного вузла від вантажних потоків та використання його в якості швидкісного рейкового пасажирського транспорту в єдиній системі з метрополітеном і швидкісним трамваєм.
http://www.kmv.gov.ua/news.asp?IdType=1&Id=233239
На цьому сьогодні наголосив директор ДП «Інститут «Київдормістпроект» ПАТ «Київпроект» Володимир Воробйов під час розширеного засідання Колегії КМДА.
За його словами, у першу чергу розвиватимуть мережу швидкісного рейкового транспорту – тобто метрополітен, швидкісний трамвай і залізницю.
Так, схема розвитку метрополітену передбачає продовження трьох існуючих ліній і будівництво однієї нової (загальна довжина ліній – 103,0 км, кількість станцій – 81 (я насчитал 80: СБЛ=19, ККЛ=21, СПЛ=22, ПВЛ=18), пересадочних вузлів між лініями метрополітену – 6).
Схема розвитку швидкісного трамваю передбачає збереження існуючої лінії «Площа Перемоги – Кільцева Дорога» з її реконструкцією і частковою зміною траси в районі залізничного вокзалу Київ-Пасажирський.
Передбачається також продовження будівництва Лівобережної лінії швидкісного трамваю від ж/м Вигурівщина – Троєщина до Південних Осокорків.
Генеральним планом також запропоновано якісно інший підхід до використання Київського залізничного вузла. Передбачається максимальне звільнення внутрішньоміського залізничного вузла від вантажних потоків та використання його в якості швидкісного рейкового пасажирського транспорту в єдиній системі з метрополітеном і швидкісним трамваєм.