Мост Метро

о тоннелях, о мостах, о коммуникациях, о метро-2, мосты и переходы, торговые центры

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11053
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Міст Метро

Сообщение Бодрый »

berest писал(а):
29 ноя 2024, 18:16
TANK писал(а):
28 ноя 2024, 22:25
Все, расходимся
на 20 лет :D
Щось такого і варто очікувати.
Усі сподіваються, що завдяки
підтримувальним конструкціям міст простоїть ще з десяток + років
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12637
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: Мост Метро

Сообщение Klovsky »

berest писал(а):
29 ноя 2024, 18:16
недавно кстати обнаружил, почему транспорт, мосты, инфраструктура идут по одному месту... сплошное фиаско.
А злые языки про другое изделие говорили. Якобы, что много бабок идут через фирмы-прокладки.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Aktivnyy

Re: Міст Метро

Сообщение Aktivnyy »

Бодрый писал(а):
29 ноя 2024, 16:13
Так міст ім. Патона щодо реконструкції вже не клопіт міста. А ось проблеми будуть для киян
Ну нещодавно Кандибора вийшов з заявочками що ось ми хочемо забрати функцію замовника собі, щоб провести якісь роботи на мосту Патона, можливо за грантові/кредитні кошти.
Враховуючи що новий тріумвірат у сфері відновлення та інфраструктури не збирається ніяк вирішувати з мостом Патона, то залишається місту тільки забрати назад

Аватара пользователя
berest
Механик
Механик
Сообщения: 207
Зарегистрирован: 23 мар 2006, 15:10
Откуда: Kyiv UA

Re: Мост Метро

Сообщение berest »

TANK писал(а):
29 ноя 2024, 22:06
berest, ты - лучший! :podstulom: :podstulom: :podstulom:
с того момента многие вопросы отпали сами по себе)).
Бодрый писал(а):
30 ноя 2024, 11:46
berest писал(а):
29 ноя 2024, 18:16
TANK писал(а):
28 ноя 2024, 22:25
Все, расходимся
на 20 лет :D
Щось такого і варто очікувати.
Усі сподіваються, що завдяки
підтримувальним конструкціям міст простоїть ще з десяток + років
так а потім зроблять підтримувальну конструкцію для підтримувальних конструкцій. нагадує мем "решил проблему не решать".
Klovsky писал(а):
30 ноя 2024, 12:58
berest писал(а):
29 ноя 2024, 18:16
недавно кстати обнаружил, почему транспорт, мосты, инфраструктура идут по одному месту... сплошное фиаско.
А злые языки про другое изделие говорили. Якобы, что много бабок идут через фирмы-прокладки.
охотно верю(без шуток).

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11053
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Міст Метро

Сообщение Бодрый »

berest писал(а):
03 дек 2024, 00:25
так а потім зроблять підтримувальну конструкцію для підтримувальних конструкцій. нагадує мем "решил проблему не решать".
Ні. Далі будуть сподіватись на Перуна, що нічого не станеться
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Aktivnyy

Re: Мост Метро

Сообщение Aktivnyy »

На мосту Метро також робив фотографії

Фото видалені -dimentiy

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9665
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Re: Мост Метро

Сообщение dimentiy »

Не треба постити у відкритий доступ такі фотографії. Там навіть знак у кадрі... Краще навіть не знімати.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11053
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Міст Метро

Сообщение Бодрый »

Компанія Onur отримала від Києва третину бюджету, передбаченого на ремонт Моста Метро

Компанія «Онур конструкціон інтернешнл» – «дочка» турецької Onur – 26 грудня отримала передоплату в розмірі 665,5 млн грн від КП «Київавтодор» на проведення протиаварійних робіт на мосту Метро в столиці. Про це свідчать дані порталу використання публічних коштів Spending.

Ключові факти:

У червні 2024 року «Онур конструкціон інтернешнл» єдиною зголосилася на тендер КП «Київавтодор» з проведення протиаварійних робіт на мосту Метро розміром понад 2 млрд грн.

15 липня компанію визнали переможцем з пропозицією 1,995 млрд грн. «Київавтодор» підписав з Onur договір про виконання робіт.

Згідно з укладеним документом, Onur до 31 грудня 2026 року здійснить реставрацію з пристосуванням автопроїздів моста Метро через Дніпро.
https://forbes.ua/news/onur-otrimala-vi ... 2024-25973
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Aktivnyy

Re: Мост Метро

Сообщение Aktivnyy »

Нічого особливого. Зате в цьому році менше витрат, бо дали аванс в минулому

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11053
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Міст Метро

Сообщение Бодрый »

Aktivnyy писал(а):
08 янв 2025, 09:24
Бодрый писал(а):
07 янв 2025, 13:04
Для подальшого будівництва ділянки ПМП між Центральною Садовою вулицею і насипом залізниці і за нею потрібні металоконструкції

І куди поспішати ?
До кінця року 2222-о попереду все життя
Ну мабуть зараз терміновіше потрібні металоконструкції на міст Метро, враховуючи вже наданий на них аванс, тому ПМП може і почекати. Ну а можливо я просто сказав якусь маячню:)
Чисто припущення
Ти забув, що мова йде лише про підпірні конструкції, а не про реконструкцію мосту
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11053
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Міст Метро

Сообщение Бодрый »

Влітку розпочнеться унікальний етап ремонту мосту Метро

З’ясовуємо, що потрібно зробити на столичних переправах цього року й кому з них потрібні першочергові ремонтні роботи.

Говоримо й про казус Дарницького мосту.

Все про мости «Вечірньому Києву» розповів генеральний директор КК «Київавтодор» Олександр Федоренко.

— Скажіть, будь ласка, які особливі завдання на літній будівельний сезон стоять по ремонту мосту Метро?

- Міст Метро, нагадаю, збудований ще у 1965 році й з того часу він капітально не ремонтувався. Споруда має індивідуальну конструкцію, таких об’єктів у світі більше немає. Це складна аркова споруда з натяжною попередньо напруженою арматурою.

Нагадаю, у 2015 році, коли провели обстеження споруди, фахівці наголосили на деградації конструкцій мосту і появі певних дефектів, які можуть впливати на довговічність, стійкість і міцність даної споруди.

А повторне обстеження у 2021 році показало, що міст потребує капітального ремонту. Враховуючи, що з 2008 року Міст метро має статус об’єкта культурної спадщини, то увесь цей час ми могли виконувати тільки протиаварійні роботи для того, щоб її підтримати та зняти питання безпеки руху. Проте це лише один з етапів.

У майбутньому мосту потрібна реставрація, тому що це об’єкт культурної спадщини. Але, власне кажучи, реставрація все одно буде включати ремонтні роботи капітального характеру.

Із серпня 2024 року ми розпочали масштабні протиаварійні заходи — встановлення тимчасових металевих підтримуючих конструкцій під основними прогонами мосту. Їх два і через них проходять судна. Зараз триває занурення паль у річище Дніпра під мостом на глибину близько 30 метрів. Всього їх буде близько 160. Роботи ведуться в цілодобовому режимі, без вихідних.

Одночасно тривають роботи з влаштування ще однієї особливої конструкції. Кожна стійка підтримуючої конструкції буде захищена спеціально влаштованими льодорізами для проходу льоду. Тим самим убезпечити від можливого пошкодження влаштовані конструкції.

Також облаштовують викаточний пірс, де збиратимуть нову металеву аркову конструкцію. От її вже влітку плануємо заводити під перший прогін мосту, туди, де вже багато десятиліть служить стара аркова конструкція. Нову мають встановити в проєктне положення. Це складна технічна задача.

— Поясніть, будь ласка, що це дасть?

— Встановлення цих підтримуючих конструкцій дасть можливість, як стверджують проєктувальники ще 20 років безпечно експлуатувати Міст метро.

— Чи буде перекриватися рух поїздів метро на час виконання робіт?

— На час виконання протиаварійних робіт рух авто та поїздів метрополітену спорудою збережений. Перекривати рух поїздів не заплановано.Також забезпечене судноплавство.

— Що буде далі по завершенню робіт, запланованих на літо?

— Проєкт передбачає завершення протиаварійних робіт у 2026 році. Влітку ми тільки розпочнемо встановлення аркових конструкцій в одному із прогонів. Всього прогонів, де потрібно встановити підтримуючі конструкції, чотири. У двох основних судноплавних прогонах будуть повністю встановлені аркові конструкції. В суміжних двох — встановлять металеві підтримуючі конструкції на половині прогону.

Після того, як завершимо протиаварійні роботи, будемо планувати реставраційні. Вони включатимуть, звісно, розроблення проєктної документації, а надалі й виконання робіт. Але коли ми вже встановимо підтримуючі конструкції, то зможемо стверджувати, що Міст метро безпечно експлуатуватиметься до реставрації.

— Щодо Дарницького автомобільного мосту, то автомобілістів турбує відсутність дорожньої розмітки у напрямку з правого на лівий берег. Там розмітка коли-небудь буде нанесена, хто за неї відповідає?

— Мабуть, всі в Києві знають про проблематику на мосту. Однак не кожен знає про балансову приналежність даного мосту.

Дійсно, сьогодні є така проблема в частині його утримання і обслуговування. Як відомо, основний проїзд з правого на лівий берег знаходиться на балансі Укрзалізниці. І переважна більшість з’їздів і заїздів на Дарницький міст також перебуває у віданні Укрзалізниці, в тому числі й з’їзди на вулицю Петра Радзіня. А ось проїзд з лівого на правий берег обслуговується нашим комунальним підприємством — КП «Київавтошляхміст».

Цей проїзд з правого на лівий берег, відколи був побудований міст, так і не передали на баланс Києву, тому він і не закріплений за експлуатаційним утриманням комунальної служби. Отже, спрямовувати туди кошти, щоб ремонтувати дорожнє покриття чи нанести розмітку ми не можемо.

І Київавтодор, і місто не один раз зверталися, щоб належним чином увідповіднити ситуацію, закінчити там певні роботи й передати його на утримання місту. Але, на жаль, є певні труднощі в цьому напрямку і на сьогодні ця ділянка залишається на обслуговування Укрзалізниці.

Скажіть, будь ласка, щось чути про міст Патона?

— Щодо мосту Патона, за останньою наявною інформацією, на сьогодні відсутня проєктна документація на його реставрацію. Міст Патона віднесено до пам’ятки культурної спадщини й роботи на ньому мають бути також реставраційними з особливостями пристосування до сучасних норм і вимог.

Рішенням уряду повноваження щодо цих робіт має держава в особі Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України й підпорядкована йому Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області.

Однак у період з 2017 року по теперішній час Київавтодором та балансоутримувачем споруди — підприємством «Київавтошляхміст», вживаються ряд критично важливих заходів для забезпечення безпечної експлуатації споруди.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/110839/
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10929
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Мост Метро

Сообщение TANK »

снести и построить заново. зачем ждать еще 20 лет?

Кому еще 20 лет нужен "ПАМЯТНИК БЛА-БЛА-БЛА" с кучей чермета снаружи, за которым и памятник не увидишь, и ограниченным движением сверху? ЗАЧЕМ нужно "-Встановлення цих підтримуючих конструкцій дасть можливість, як стверджують проєктувальники ще 20 років безпечно експлуатувати Міст метро." (запятой не хватает, цитата оригинала, редакторам вечерки пламенный привет).

Когда кричат, что у нас нету корупции - вот вам ее ЯРЧАЙШЕЕ проявление. просто единственная цель - 20 лет пилить бюджет, а потом все равно снести.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3506
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: Мост Метро

Сообщение Коржик »

TANK писал(а):
07 апр 2025, 21:26
снести и построить заново. зачем ждать еще 20 лет?

Кому еще 20 лет нужен "ПАМЯТНИК БЛА-БЛА-БЛА" с кучей чермета снаружи, за которым и памятник не увидишь, и ограниченным движением сверху? ЗАЧЕМ нужно "-Встановлення цих підтримуючих конструкцій дасть можливість, як стверджують проєктувальники ще 20 років безпечно експлуатувати Міст метро." (запятой не хватает, цитата оригинала, редакторам вечерки пламенный привет).

Когда кричат, что у нас нету корупции - вот вам ее ЯРЧАЙШЕЕ проявление. просто единственная цель - 20 лет пилить бюджет, а потом все равно снести.
:offtopic: :offtopic: :offtopic:

По сути доклада.
Я знаю, зачем ты его хочешь снести.
:D :D :D

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9665
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Re: Мост Метро

Сообщение dimentiy »

TANK, близко к 4.20.
Коржик, 4.4, 4.6.

Завязывайте с этой дискуссией.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

VOVA_H
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1285
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Мост Метро

Сообщение VOVA_H »

TANK писал(а):
07 апр 2025, 21:26
Когда кричат, что у нас нету корупции - вот вам ее ЯРЧАЙШЕЕ проявление. просто единственная цель - 20 лет пилить бюджет, а потом все равно снести.
Для того щоб знести старий міст треба мати новий.
Він у нас є?

Ответить