Новые вагончики.

о том, что на колёсах

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Dimon
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4445
Зарегистрирован: 23 май 2004, 12:10
Откуда: из Киева

Сообщение Dimon »

А как же инфа с московского сайта про закупку Киевом 15 вагонов производства Мытищ?
Ура! Моё 1000-чное!!! :)
Люблю пневматику!

AMY
Памятник
Сообщения: 14320
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

13.07.07

Про засідання техніко-економічної ради

http://www.metro.kiev.ua/
12 липня 2007 року у Київському метрополітені відбулося засідання техніко-економічної ради, у якому взяли участь представники наукових установ, фахівці з виробництва та експлуатації рухомого складу з асинхронним тяговим приводом з Росії, Німеччини, Польщі, Чехії, Франції, Кореї, України та представники метрополітену.

З інформацією про Київський метрополітен та нинішній стан його рухомого складу ознайомив присутніх начальник метрополітену Петро Мірошников. Зокрема, він зазначив, що нині у Київському метрополітені експлуатуються 669 вагонів. Переважна більшість цих вагонів була виготовлена протягом 1965-1985 років і є морально і фізично застарілими. Це означає, що у найближчі роки вони вичерпають свій ресурс. Відтак до 2012 року необхідно буде замінити 316 вагонів, а до 2020 року — ще 118.

Враховуючи те, що у Київському метрополітені планується будівництво нової Подільсько-Вигурівської лінії, для забезпечення частоти руху 30 пар поїздів на годину вже у 2012 році для цієї лінії потрібно буде придбати близько 200 вагонів. Окрім цього, на подовження Куренівсько-Червоноармійської лінії до станції „Виставковий центр” необхідно ще 100 вагонів. Загалом же, для забезпечення нормального функціонування метрополітену упродовж найближчих 10-12 років необхідно закупити майже 800 вагонів.

На сьогоднішній день Київським метрополітеном експлуатуються вагони з приводом постійного струму, які, як показала практика, є неекономними щодо споживання електроенергії та технічного утримання. Тому фахівці метрополітену прийняли рішення вивчити досвід експлуатації вагонів з асинхронним тяговим приводом, який має низку переваг перед класичним. З цією метою на засідання техніко-економічної ради були запрошені представники зарубіжних, російських та українських підприємств і компаній-розробників нових типів вагонів.

Про переваги та особливості експлуатації нового рухомого складу розповіли представники Празького та Варшавського метрополітенів, які мають досвід переходу від експлуатації вагонів з приводом постійного струму до асинхроніки, представники заводів-розробників та заводів-виробників. Більшість фахівців висловилися за безумовні перспективи використання у метрополітенах вагонів з асинхронним тяговим приводом.
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
Дёдя
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6723
Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
Откуда: Центр Европы

Сообщение Дёдя »

Ктото уже выкладывал в другой ветке ;-)
kitponiS, женились бы, БАРИН!

AMY
Памятник
Сообщения: 14320
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Про робочу зустріч керівництва метрополітену з виробниками вагонів

[ http://metro.kiev.ua/ | 07.08.07 ]

7 серпня 2007 року відбулася робоча зустріч начальника Київського метрополітену Петра Мірошникова з провідними російськими виробниками вагонів метро та комплектуючих запасних частин до них.

Серед гостей — голова Ради директорів ЗАТ „Вагонмаш” Сергій Кияшко, комерційний директор „Трансмашхолдингу” Олександр Чебаков, директор зі збуту ВАТ „Метровагонмаш” Андрій Васильєв та генеральний директор підприємства „Метровагонсервіс” Олексій Солдатенко.

Сторони обговорили важливі для Київського метрополітену питання, зокрема, про постачання вагонів і комплектуючих до них, про спільну діяльність зі складання вагонів тощо.

Учасники зустрічі акцентували увагу на винятковій важливості співробітництва й досягли домовленості щодо подальшої плідної співпраці.
:rtfm: :censored:

Анатолий
п/п-к Очевидность
п/п-к Очевидность
Сообщения: 7719
Зарегистрирован: 16 фев 2006, 17:37
Откуда: из Киева

Сообщение Анатолий »

То есть болтали, болтали, а новых вагонов как не было, так и нет.

Аватара пользователя
Dimon
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4445
Зарегистрирован: 23 май 2004, 12:10
Откуда: из Киева

Сообщение Dimon »

Как вам новость? Взято с <b> трамвайного форума </b>

<b> Киевский метрополитен планирует купить 635 вагонов </b>
18 сентября 2007, 17:43

Коммунальное предприятие Киевский метрополитен намерено купить 635 вагонов в 2008-2011 годах. В частности, в 2008 году предприятие намерено закупить 165 вагонов, в 2009 году - 140, в 2010 году - 95, в 2011 году - 235.

По словам руководителя пресс-службы Киевского метрополитена Надежды Шумак, эти 635 вагонов не учитывают те 70-75 вагонов, которые предприятие намерено закупить в 2008 году за счет кредита Европейского банка реконструкции и развития в 40 млн евро.

Таким образом, 290 из 635 новых вагонов предприятие планирует использовать для замены старых, а 345 вагонов - для увеличения количества поездов на существующих и строящихся линиях метро.

Предварительно Киевский метрополитен оценивает стоимость этих вагонов в 5,735 млрд грн.

При этом предприятие изучает возможность постоянного сотрудничества с компаниями-производителями вагонов, среди которых Крюковский вагоностроительный завод (Кременчуг, Полтавская область), Метровагонмаш (Мытищи, Россия), Skoda (Чехия), Alstom (Франция), Bombardier (Канада) и Siemens (Германия).

Также Киевский метрополитен не исключает совместную деятельность с одной из компаний, наладив сборку вагонов в Киеве из поставленных ею комплектующих.

Три станции киевского метро в направлении массива Теремки запланировано открыть в конце 2008 года.

Ранее киевский городской председатель Леонид Черновецкий обещал интенсифицировать строительство метро в Киеве.

http://news.bigmir.net/article/capital/6037/
Люблю пневматику!

Аватара пользователя
FerrariF1racing
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4157
Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская

Сообщение FerrariF1racing »

Мне вот интиресно, где они возьмут эти 5,735 млрд грн, когда тут на строительство жлобяться выдавать.
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ

AMY
Памятник
Сообщения: 14320
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Мне вот интиресно, где они возьмут эти 5,735 млрд грн, когда тут на строительство жлобяться выдавать.

дык выборы ж на носу :D
А потом "или ишак, или падишах умрет"
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12638
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

"Київський метрополітен" оголосив тендер на поставку 25 вагонів

[ Київпресінформ 16:47 28 сентября 2007 г. ]
Комунальне підприємство "Київський метрополітен" оголосило тендер на купівлю 25 вагонів метро.
Про це сказано в повідомленні підприємства.
Тендер заплановано на 10 жовтня.
Вагони повинні бути поставлені двома партіями в листопаді-грудні.
Як повідомляло агентство, "Київський метрополітен" має намір купити 635 вагонів в 2008-2011 роках.
Київська міська державна адміністрація мала намір в 2007 році купити для потреб "Київського метрополітену" 35 вагонів метро, на що в грудні 2006 року Київська міська рада передбачила в міськбюджеті-2007 101 млн. гривень.
З 2008 року "Київський метрополітен" має намір поступово перейти на вагони, які використовують змінний струм і працюють економніше, ніж вагони постійного струму, які використовуються зараз.
В 2006 році "Київський метрополітен" закупив 37 вагонів, з них 22 вагони за 54,852 млн. гривень у компанії "Метровагонсервіс" (Київ), і 15 вагонів метро в підприємства "Метровагонмаш" (Митищі, Росія).
Поїзд київського метро складається з 5 вагонів.
Київський метрополітен експлуатує 644 вагони.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Dimon
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4445
Зарегистрирован: 23 май 2004, 12:10
Откуда: из Киева

Сообщение Dimon »

А что мешает перейти на асинхронники в 2007 году?
Люблю пневматику!

Аватара пользователя
Дёдя
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6723
Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
Откуда: Центр Европы

Сообщение Дёдя »

З 2008 року "Київський метрополітен" має намір поступово перейти на вагони, які використовують змінний струм і працюють економніше, ніж вагони постійного струму, які використовуються зараз.
НИФИГАСЕ :shock:
Ага срочно подведут к КР проводочки прямо с подстанций.
Ну журналюги загнули, НЯП речь идет про асинхронные двигатели, но никак не на переход на переменку.
kitponiS, женились бы, БАРИН!

Аватара пользователя
Iona
Механик
Механик
Сообщения: 216
Зарегистрирован: 11 май 2007, 01:15
Откуда: Московский метрополитен
Контактная информация:

Сообщение Iona »

Dimon писал(а):А что мешает перейти на асинхронники в 2007 году?
На какие именно? Славутич вон ездить не хочет, скифы вы вряд ли закупите, крюковцам слабо с ходу асинхронник сделать.

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение Sinoptik »

Ну журналюги загнули, НЯП речь идет про асинхронные двигатели, но никак не на переход на переменку.
Чего тут думать? Кто-то сказал, что асинхронные двигатели питаются от переменного тока. Вот журналист и написал, что в метро купят вагоны использующий переменный ток. Там не сказано, что все метро переведут на переменный ток.
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12638
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

635 нових вагонів - за 4 роки

[ КП "Київський метрополітен", 15.10.2007 ]
Для оновлення рухомого складу та покращення умов перевезення пасажирів, КП «Київський метрополітен» планує, протягом наступних чотирьох років закупити 635 нових вагонів. На сьогоднішній день парк вагонів метрополітену складає 664 вагони.

Частина нових вагонів піде на оновлення парку, а інша на збільшення рухомого складу. На подовження Куренівсько-Червоноармійської лінії планується відвести 100 вагонів.

Загалом придбання нових вагонів дасть змогу збільшити інтенсивність руху поїздів, що на сьогоднішній день вкрай необхідно. Нині поїзди в години ранкового піку на Святошино-Броварській та Куренівсько-Червоноармійській лінії слідують з інтервалом 1 хвилина 30 секунд, а на Сирецько-Печерській – 2 хвилини. Але вже протягом наступного півріччя ці показники зрівняються.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
FerrariF1racing
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4157
Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская

Сообщение FerrariF1racing »

Частина нових вагонів піде на оновлення парку, а інша на збільшення рухомого складу. На подовження Куренівсько-Червоноармійської лінії планується відвести 100 вагонів.
Я так понимаю, что вагоны типа "ЕмА", "Еж", "Е" могут исчезнуть? :( :( Хотя, кому мы верим?
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ

Ответить