Реконструкция Шулявского путепровода
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Сьогодні на шляхпровід з "інспецією" завітали поліція, прокуратура і криміналісти
Фото зі сторінки Los Solomas в ФБ
Фото зі сторінки Los Solomas в ФБ
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- KuzyaCat
- Начальник депо
- Сообщения: 1178
- Зарегистрирован: 11 июл 2009, 16:03
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Интересно, что же они хотели там найти?
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3324
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Хотели найти построенную первую очередь транспортной развязки, с благоустроенной территорией, отремонтированными переходами, целиком окрашенным путепроводом без признаков коррозии и т.п. работами, которые требовали такого аванса и такой стоимости.
ps. На ум приходит "Золотой теленок" и описание промысловой артели химических продуктов "Реванш", аналогия 100%.
ps. На ум приходит "Золотой теленок" и описание промысловой артели химических продуктов "Реванш", аналогия 100%.
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Київ планує до кінця року викупити п’ятий цех заводу «Більшовик»
Київ викупить у нового власника заводу «Більшовик» приміщення п’ятого цеху. Це необхідно для того, щоб звільнити територію від споруди та завершити будівництво розв’язки на Шулявському шляхопроводі.
Експертна оцінка п’ятого цеху — 112 млн гривень. Суд зобов’язав власника (не зважаючи на його зміну) продати майно за встановлену ціну. Про це мер Києва Віталій Кличко заявив в ефірі телеканалу «Київ».
«У першу чергу киян цікавить одне питання, пов’язане із заводом „Більшовик“, — коли добудують розв’язку на Шулявському шляхопроводі? Місто має суперечку щодо 5-го цеху „Більшовика“ із Фондом держмайна протягом майже двох років. Спочатку нам запропонували викупити цех за 700 мільйонів гривень — половину ціни, за яку нещодавно продали увесь завод! Ми відмовились і звернулися до суду», — нагадав Віталій Кличко.
За словами мера Києва, якщо місто розв’яже питання щодо купівлі п’ятого цеху до кінця цього року, то з наступного року розпочне оформлення необхідних документів та будівництво. У такому випадку до кінця наступного року розв’язку можуть здати в експлуатацію.
«Але подивимося, як далі будуть розвиватися події», — підкреслив Віталій Кличко.
Нагадаємо, АТ «Перший київський машинобудівний завод» (колишній завод «Більшовик») продали 27 жовтня на аукціоні за 1, 429 млрд грн.
За даними Фонду держмайна, стартова ціна 100% акцій була встановлена на рівні 1,39 млрд грн.
За рішенням уряду, новий власник підприємства повинен виконати низку соціальних та економічних умов, зокрема: погасити заборгованості із заробітних плат та ЄСВ та кредиторами. Наразі борги налічують понад 500 млн грн. Інвестувати в модернізацію підприємства щонайменше 57 млн грн протягом 3 років. Зберегти частину виробництва, яке має потенціал, на майданчику у Києві або у Жашкові або інших виробничих потужностях на території України.
Експерти вважають, що найбільшою цінністю заводу є його розташування — біля метро Шулявська, за 5 км від центру столиці. Проте, за цільовим призначенням ця ділянка — промзона, тож новим власникам так чи інакше доведеться домовлятися з містом. Якщо у них є якісь інші плани для освоєння цієї території.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/57896/
Київ викупить у нового власника заводу «Більшовик» приміщення п’ятого цеху. Це необхідно для того, щоб звільнити територію від споруди та завершити будівництво розв’язки на Шулявському шляхопроводі.
Експертна оцінка п’ятого цеху — 112 млн гривень. Суд зобов’язав власника (не зважаючи на його зміну) продати майно за встановлену ціну. Про це мер Києва Віталій Кличко заявив в ефірі телеканалу «Київ».
«У першу чергу киян цікавить одне питання, пов’язане із заводом „Більшовик“, — коли добудують розв’язку на Шулявському шляхопроводі? Місто має суперечку щодо 5-го цеху „Більшовика“ із Фондом держмайна протягом майже двох років. Спочатку нам запропонували викупити цех за 700 мільйонів гривень — половину ціни, за яку нещодавно продали увесь завод! Ми відмовились і звернулися до суду», — нагадав Віталій Кличко.
За словами мера Києва, якщо місто розв’яже питання щодо купівлі п’ятого цеху до кінця цього року, то з наступного року розпочне оформлення необхідних документів та будівництво. У такому випадку до кінця наступного року розв’язку можуть здати в експлуатацію.
«Але подивимося, як далі будуть розвиватися події», — підкреслив Віталій Кличко.
Нагадаємо, АТ «Перший київський машинобудівний завод» (колишній завод «Більшовик») продали 27 жовтня на аукціоні за 1, 429 млрд грн.
За даними Фонду держмайна, стартова ціна 100% акцій була встановлена на рівні 1,39 млрд грн.
За рішенням уряду, новий власник підприємства повинен виконати низку соціальних та економічних умов, зокрема: погасити заборгованості із заробітних плат та ЄСВ та кредиторами. Наразі борги налічують понад 500 млн грн. Інвестувати в модернізацію підприємства щонайменше 57 млн грн протягом 3 років. Зберегти частину виробництва, яке має потенціал, на майданчику у Києві або у Жашкові або інших виробничих потужностях на території України.
Експерти вважають, що найбільшою цінністю заводу є його розташування — біля метро Шулявська, за 5 км від центру столиці. Проте, за цільовим призначенням ця ділянка — промзона, тож новим власникам так чи інакше доведеться домовлятися з містом. Якщо у них є якісь інші плани для освоєння цієї території.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/57896/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Вже скоро кінець року, але щось ніякого руху в цьому плані не бачив. Чи є якісь новини щодо покупки цього нещасного цеху під розв"язку?
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Кличко анонсував будівництво естакади на Шулявському мосту
Мер Києва розповів подробиці
У Києві розпочнуть будівництво транспортної розв’язки на Шулявському шляхопроводі. Про це в ефірі телеканалу "Київ" розповів голова Київської міської державної адміністрації (КМДА) Віталій Кличко, передають "Коментарі".
Територію біля Шулявського мосту та підземний перехід, які зараз перебувають у жахливому стані, приведуть до ладу, пообіцяв очільник столиці.
"Ми будем приводити до нормального стану, коли повністю запустимо ділянку. Ми знаємо, що завод "Більшовик" зараз вже купили. Ми провели переговори, і нам будуть передавати п’ятий цех, де ми зможемо функціонально зробити розв’язку. В наступному році плануємо здати цей об’єкт, як потрібно — з озелененням", — повідомив Кличко.
https://kyiv.comments.ua/ua/news/money/ ... mostu.html
Мер Києва розповів подробиці
У Києві розпочнуть будівництво транспортної розв’язки на Шулявському шляхопроводі. Про це в ефірі телеканалу "Київ" розповів голова Київської міської державної адміністрації (КМДА) Віталій Кличко, передають "Коментарі".
Територію біля Шулявського мосту та підземний перехід, які зараз перебувають у жахливому стані, приведуть до ладу, пообіцяв очільник столиці.
"Ми будем приводити до нормального стану, коли повністю запустимо ділянку. Ми знаємо, що завод "Більшовик" зараз вже купили. Ми провели переговори, і нам будуть передавати п’ятий цех, де ми зможемо функціонально зробити розв’язку. В наступному році плануємо здати цей об’єкт, як потрібно — з озелененням", — повідомив Кличко.
https://kyiv.comments.ua/ua/news/money/ ... mostu.html
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Ганьба повна. Я звик до спартанських умов київського комунального господарства, але...
Переходом щодня користуються тисячі людей, тому це першочергове питання.
І ніхто не вимагає робити капремонт переходу із блекджеком і сємками прямо зараз.
Але життєво необхідним є хоч 5-7 працюючих ламп в ньому. Зараз там висить одна на вході зі сторони "Сільпо" та пара десь ближче до "Шулявської". Іншого світлу немає: або комунальники не спромоглися нормально повісити, або зробити електро- та волого- ізоляцію ламп та дротів. Хоч пару місяців тому щось горіло трохи, це тривало аж кілька днів.
Я вже не кажу про частину переходу в напрямку з "Шулявської" під проспектом, де у "правій смузі" пішохід може, як тролейбус, натрапити башкою на звисаючі дроти зі стелі.
Народ йде та світить телефонами під ноги, бо у кількох місцях колишніх кіосків вирізали ямки десь із туфлю розміром, можна ноги зламати.
І рідко коли в невеликий сніг посипають сходи піском-сіллю. А як великий сніг (і це горе всіх переходів, крім метрошних) - складують сніг під перилами, тому триматися за них неможливо.
Агов, інженери-проектанти переходів (яких на форумі немає), тоді робіть перила посередині сходів.
Або робіть ухил сходинок із боків до середини, тоді посередині можна складувати сніг, він потім під час танення не розтікатиметься водою по обидва боки й потім не перетвориться вночі на кригу; і користуватися боковими поручнями можна, і двірникам не потрібно виносити сніг нагору.
Переходом щодня користуються тисячі людей, тому це першочергове питання.
І ніхто не вимагає робити капремонт переходу із блекджеком і сємками прямо зараз.
Але життєво необхідним є хоч 5-7 працюючих ламп в ньому. Зараз там висить одна на вході зі сторони "Сільпо" та пара десь ближче до "Шулявської". Іншого світлу немає: або комунальники не спромоглися нормально повісити, або зробити електро- та волого- ізоляцію ламп та дротів. Хоч пару місяців тому щось горіло трохи, це тривало аж кілька днів.
Я вже не кажу про частину переходу в напрямку з "Шулявської" під проспектом, де у "правій смузі" пішохід може, як тролейбус, натрапити башкою на звисаючі дроти зі стелі.
Народ йде та світить телефонами під ноги, бо у кількох місцях колишніх кіосків вирізали ямки десь із туфлю розміром, можна ноги зламати.
І рідко коли в невеликий сніг посипають сходи піском-сіллю. А як великий сніг (і це горе всіх переходів, крім метрошних) - складують сніг під перилами, тому триматися за них неможливо.
Агов, інженери-проектанти переходів (яких на форумі немає), тоді робіть перила посередині сходів.
Або робіть ухил сходинок із боків до середини, тоді посередині можна складувати сніг, він потім під час танення не розтікатиметься водою по обидва боки й потім не перетвориться вночі на кригу; і користуватися боковими поручнями можна, і двірникам не потрібно виносити сніг нагору.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Спаплюжив такий вислів. Повинно бути: "З блекджеком та повіями".
Злой админ
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Кому что нравится.
Злой админ
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Нє-нє-нє. )
Ті - за гроші, а ті - за покликом , мммм, скажемо так, душі.
Ті - за гроші, а ті - за покликом , мммм, скажемо так, душі.
С уважением,
Sinoptik
Sinoptik
- MetroPony91
- Путеец
- Сообщения: 174
- Зарегистрирован: 22 окт 2020, 14:56
- Откуда: Kyiv
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Насіння теж не безкоштовне
Сарказм - останнє сховище оптиміста
- MetroPony91
- Путеец
- Сообщения: 174
- Зарегистрирован: 22 окт 2020, 14:56
- Откуда: Kyiv
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3203
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
*трагическим голосом
И тут извращенцы!
И тут извращенцы!
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ