ЖД-транспорт :-)

Модераторы: dimentiy, Администраторы

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9714
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение TANK »

курить станет дороже. спасибо.

разбудите, когда, как в аэропортах, будут курительные будки на платформах и хоть 1 на поезд тамбур с вытяжкой.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15002
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение DFAW »

Тебя ппосодют, а ты не кури (с) почти
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5901
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение euhome »

Укрзалізниця спільно з німецькою VTG та австрійською Rail Cargo Austria успішно провела тестовий інтермодальний рейс Київ — Будапешт

https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/618758/

11.10.2023

АТ «Укрзалізниця», австрійська залізнична компанія Rail Cargo Austria та німецький вагонний оператор VTG у рамках дії меморандуму між Укрзалізницею та RCA, підписаного у вересні 2023 року, успішно провели тестовий інтермодальний рейс з перевезення напівпричепів за маршрутом Київ — Будапешт.

«Цим рейсом ми розпочали реалізацією проєкту інтермодальних перевезень між Україною та країнами Європи й плануємо надалі спільно розвивати цей маршрут до Відня, як нещодавно було домовлено», — розповів директор з комерційної роботи та логістики АТ «Укрзалізниця» Тимофій Мураховський.

Так, було проведене пілотне контрейлерне відправлення завантажених автомобільних напівпричепів зі станції Київ-Ліски призначенням на станцію Будапешт. Навантаження та всі необхідні операції здійснено на Київському та Чопському контейнерних терміналах Філії «Центр транспортного сервісу «Ліски» АТ «Укрзалізниця». Перевезення було виконано в контрейлерних платформах АТ «Укрзалізниця» з перевантаженням по станції Чоп у контрейлерну платформу стандарту євроколії (1435 мм), надану німецьким оператором VTG. Тяговий рухомий склад після перевантаження було надано Rail Cargo Austria.

«Контрейлерна технологія дозволить розширити коло клієнтів залізниці та переключити вантаж з автомобільного транспорту на залізничний», — додав Тимофій Мураховський.

Наразі сторони також опрацьовують усі питання щодо швидкого митного оформлення імпортно-експортних операцій інтермодальних перевезень.

Крім того, у рамках співпраці з Литовською залізницею (LTG) на наступному тижні планується тестове перевезення по маршруту Каунас — Київ — Каунас.

Нагадаємо, що АТ «Укрзалізниця» та австрійська залізнична компанія Rail Cargo Austria 14 вересня 2023 року підписали меморандум, домовились про спільну роботу з розвитку інтермодального залізничного сполучення між Україною та Австрією. Згідно з меморандумом у рамках реалізації проєкту з розвитку інтермодальних перевезень Укрзалізниця відповідатиме за тяговий рухомий склад, інтермодальні вагони широкої колії, термінальні послуги та митні формальності в Україні, а Rail Cargo Group, до якої входить Rail Cargo Austria, бере на себе відповідальність за вказаними пунктами в ЄС.

Довідково

Контрейлерна технологія – організація доставки комбінованим транспортом, при якому більшу частину маршруту вантажі в автомобільних причепах переміщуються спеціальними контрейлерними залізничними платформами, а останні кілометри від станції призначення до клієнта доставляються знову автодорогою. Це дає можливість скоротити загальний час у дорозі, у тому числі при перетині кордонів без затримок на автомобільних пунктах пропуску, звільнити парк автомобільних тягачів, скоротити витрати на паливо та зберегти робочий час водіїв, а також знизити аварійність на автошляхах та зменшити негативний вплив на навколишнє середовище.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9714
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение TANK »

мертворожденный ребенок. 1) у каждого полуприцепа есть хозяин, которые его не отдаст в свободное плаванье - ни наши туда, ни австрияки сюда. 2) вариант переезда вместе с головой и водителем (как это когда-то предлагал кирпа, но и оно сдохло) тут вообще не рассматривается. 3) - и главное - заработок перевозчика в проеханых километрах, а не в потраченных деньгах на железную дорогу. И если модель контрейлеров будет работать в европе (с учетом стоимости соляры, амортизации грузовика, зарплаты водителя, налогов и реальной работой страховых компаний по увезенному куда-то прицепу), то у нас цена этого паровоза банально превысит заработок перевозчика, даже не говоря об отсутствии реальных страховок.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3203
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение Коржик »

TANK писал(а):
12 окт 2023, 14:46
1) у каждого полуприцепа есть хозяин, которые его не отдаст в свободное плаванье - ни наши туда, ни австрияки сюда.
Ну если речь идёт о реально больших логистических компаниях, а не о владельце-водителе фуры или хозяине с тремя грузовиками, то теоретически реально.
TANK писал(а):
12 окт 2023, 14:46
2) вариант переезда вместе с головой и водителем (как это когда-то предлагал кирпа, но и оно сдохло) тут вообще не рассматривается.
А классно же выглядит!
TANK писал(а):
12 окт 2023, 14:46
3) - и главное - заработок перевозчика в проеханых километрах, а не в потраченных деньгах на железную дорогу. И если модель контрейлеров будет работать в европе (с учетом стоимости соляры, амортизации грузовика, зарплаты водителя, налогов и реальной работой страховых компаний по увезенному куда-то прицепу), то у нас цена этого паровоза банально превысит заработок перевозчика, даже не говоря об отсутствии реальных страховок.
По-моему, километры не по одометру меряют. Особенно если речь идёт о LTL-перевозках. Все рейты и условия (второй водитель, рефрижератор, ADR, вместимость и грузоподъёмность фуры, срок перевозки их точки А в точку Б) подписываются в контракте, а заказчику уже всё равно как груз телепортируется.
Разумеется, речь идёт об очень крупных заказчиках и перевозчиках.

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9714
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение TANK »

1. ну найди в Украине БОООЛЬШОГО перевозчика. конторы с БООООЛЬШОЙ базой ФОПов есть, это да.
2. выглядит классно, но только если цена руления выше либо = цене покатушек на паровозе. Иначе - будут сами рулить. но цена руления ниже, а в УЗ демпенговать не умеет, только требовать и запрещать.
3. перекрестись, все перечисленное я заказываю тупо у перевозчика - "диспетчера" с БООООЛЬШОЙ базой водил (а у меня 95% сборняк, из которого 30% АДР, и/или 20% - рэфы или термички). И тут мне к перевозке предлагают добавить еще + 3-5 дней на дорогу и растаможку на лисках + день за бугром? Спасибо, но нет кончно же. У меня машина прошла границу, я ее тут же еще в карпатах по дороге растаможил, она приехала ко мне на склад или вообще прямо к клиенту (практикую в 50%) на разгрузку. все. пломб сейчас практически нет, если что. А на УЗ мне тупо повесят ЗПУ - ну не будут же они под каждой фурой охрану сажать.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3203
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение Коржик »

С тем, что проект не взлетит, согласен.

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2741
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение ЛиС »

Їх і було всього 2. "Вікінг" - з півдня України в країни Балтії, і "Ярослав" - з Києва до Славкува. Обидва "не злетіли". "Вікінг" став просто звичайним контейнерним поїздом замість контрейлерного, а "Ярослав" просто припинив своє існування. Можливо зараз і буде сенс в такому поїзді на захід, з урахуванням того що на автомобільних пунктах пропуску можна простояти н-дцять годин. Але дійсно, великих перевізників в Україні якщо 2-3 знайдеться то добре. Крім того везти напівпричеп в умовний Київ, щоб потім своїм ходом повертатися наприклад в Житомир? І зовсім не зрозуміло - хто, як і яким чином буде перевантажувати напівпричепи з платформ 1520 на платформи 1435. Якщо просто візки поміняють, то це одне - 1.5-2 години. А якщо перевантажувати...

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9313
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение dimentiy »

Я не в курсі економіки питання з точки зору вигоди, але якщо компанія надає послугу з перевезення під ключ (включаючи наявність своїх тягачів для перевалки/доїзду до точки) — це виглядає як мінімум привабливо, на мою думку. Якщо ж питання тільки в залізничному перевезенні, виникає купа додаткових питань.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2741
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение ЛиС »

Колись американські далекобійники в Зело розповідали, що в них таке практикується, коли везуть залізницею тільки напівпричепи. Але, я так зрозумів, що то якась компанія, яка просто наймає водіїв на тягачах, а ось самі причепи - її власність. Якось так.

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15002
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение DFAW »

Там есть конторы типа LandStar, у них свой парк прицепов и наемные водители с грузовиками. Так Dima Malash одно время работал, можно найти у него на youtube.
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение Бодрый »

Окупанти розпочали будівництво залізниці з Ростова-на-Дону через Запоріжжя у Крим – росЗМІ
https://www.pravda.com.ua/news/2023/11/6/7427368/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение Бодрый »

Замість Кримського мосту: окупанти почали будувати альтернативний маршрут у Крим

На думку окупантів, будівництво нової залізничної колії дозволить убезпечити рух від обстрілів ЗСУ.

Росіяни заявили про початок будівництва залізниці з Ростова через Маріуполь і Бердянськ до Криму. Про це повідомляють росЗМІ з посиланням на гауляйтера Запоріжжя Євгена Балицького.

"Другий проект, будівництво якого вже розпочато з боку Донецька, це залізниця, яка буде проходити від Якимівки до Ростова через Бердянськ і Маріуполь. Цей проект вже розпочато. Якимівка нижче Мелітополя, на південний захід знаходиться, якраз залізничний вузол, з якого піде будівництво",-повідомив він.

Балицький зазначив, що поки що українські військовослужбовці обстрілюють залізницю, яка знаходиться ближче: йде вздовж міста Пологи в напрямку Оріхова, через очерет-Зорю на Волноваху.

За його словами, будівництво нової колії дозволить убезпечити рух від обстрілів ЗСУ.

"Вирішується питання вивезення зерна на континент, вивезення залізної руди, металобрухту, вугілля... тому що їздити через Кримський міст не тільки далеко, але і сьогодні міст є об'єктом підвищеної небезпеки", - сказав гауляйтер Запоріжжя.
https://www.unian.ua/war/okupanti-pocha ... 47402.html
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2741
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение ЛиС »

Киянин вимагає 5 тисяч гривень компенсації від Укрзалізниці за те, що чекав потяг на станції понад 3 години - на чий бік став суд

Чоловік вирішив скористатися послугами Укрзалізниці. Він придбав два квитки від станції Дарниця до станції Ніжин. Але через запізнення потягу на понад три години йому з дружиною довелося скасувати поїздку.

Як зазначається у рішенні Солом'янського районного суду Києва, чоловік просить стягнути з Укрзалізниці матеріальну шкоду в сумі 139 гривень (вартість невикористаних квитків), поштові витрати - 55 гривень та моральну шкоду - 5 тисяч гривень. А всього разом 5 195 гривень.

Чоловік в інтернеті придбав 2 квитки на потяг від станції Дарниця до станції Ніжин з відправленням о 10:12. По гучномовцю повідомили про запізнення потягу на 40 хвилин. Коли пройшов цей час, далі повідомили про запізнення ще на 40 хвилин. Коли пройшли ще 40 хвилин повідомили про запізнення потяга ще на 3 години. Він наголошує, що працівники станції Дарниця не здійснили ніяких дій, щоб посадити пасажирів на інші потяги.

Також чоловік вказав, що він мав намір їхати з дружиною, проте після очікування на пероні їй стало зле. Мета поїздки втратила сенс, тому вони прийняли рішення здати квитки в касу станції вокзалу Дарниця, однак в грубій формі касир відмовив у поверненні коштів за послугу, яку Укрзалізниця не надала в повному обсязі та належний час. Натомість його направили до Центрального вокзалу "Київ", де він мав би добиватися повернення сплачених за ненадану послугу коштів.

Що вирішив суд?

Суд задовольнив позов чоловіка. З Укрзалізниці на його користь стягнуть:

139 гривень вартості невикористаних квитків,
5 тисяч гривень моральної шкоди,
55 гривень судових витрат.

"В ситуації, що склалась, суд враховує тривалість переживань позивача, зокрема від дня неотримання оплаченої послуги та неповернення коштів, сплачених за неї, до дня винесення рішення у даній справі, час та зусилля, які потрібні для відновлення попереднього стану, а також вимоги розумності, співмірності та справедливості. На підставі викладеного та з урахуванням інших обставин, які мають істотне значення, суд вважає, що на користь чоловіка у відшкодування моральної шкоди підлягає стягненню сума у розмірі 5 тисяч гривень", - розповіли у суді.

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9714
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение TANK »

ну и правильно, УЗ ничем не отличается от остальных продавцов услуг. Я даже не говорю о том, что сдать билет только в центральной кассе - это внутренний документ УЗ, не зарегистрированный в минюсте, а потому идет курить бамбук.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Ответить