ЖД-транспорт :-)

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение Бодрый »

Зазвичай на нижніх сиділо по чотири людини, а на окремих перегонах між станціями прохід в вагоні був забитий пасажирами, яким доводилось стояти
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2741
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение ЛиС »

"Порєшать з провідником" ніхто не відміняв ;) Я про те, скільки технічно мало б продаватися квитків. А там, де ще був "ручний" продаж, зрозуміло що ніхто не рахував, скільки їх там у вагоні.

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5901
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение euhome »

Укрзалізниця презентувала новий графік руху поїздів на 2024 рік

https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/619801/

21.11.2023

У новому графіку руху поїздів на 2024 рік Укрзалізниця призначає 14 нових рейсів: 11 внутрішніх та 3 міжнародних. Крім того, передбачено покращення 19 рейсів по Україні та за кордон, нові сполучення для регіонів.

“Пасажирські перевезення — це один з основних напрямків діяльності компанії та наша соціальна місія. Розуміючи це, ми постійно розвиваємось: призначаємо нові поїзди, оновлюємо рухомий склад та пропонуємо додаткові сервіси. У новому сезоні наших пасажирів чекають нові міжнародні поїзди Дніпро — Хелм, Чоп — Відень та Чоп — Прага. Загалом за час війни ми відбудували широку мережу міжнародних маршрутів. За обсягами практично компенсували трафік регулярних авіаційних рейсів. Також продовжимо розвивати й хабову модель перевезень як для внутрішніх рейсів, так і для міжнародних. Так, за обсягами перевезених пасажирів ми вже повернулися на рівень 2021 року. Розвиваючи міжнародне сполучення, відкриваючи нові маршрути всередині країни, ми зміцнюємо звʼязок усіх регіонів та залишаємося завжди напоготові приїхати туди, де це буде необхідно», — зазначив голова правління АТ “Укрзалізниця” Євген Лященко.

Новий графік руху поїздів на 2024 рік розробляється з урахуванням відгуків пасажирів. Понад 7000 користувачів мобільного застосунку УЗ дали свої пропозиції цієї осені. Основний акцент було зроблено на покращенні дефіцитних сполучень: міжнародних та гірських. Саме гірський напрямок на піку літнього сезону став найбільш популярним серед організованих груп дітей на оздоровленні з прифронтових регіонів, а також військовослужбовців у заслужених відпустках.

Серед ключових оновлень міжнародного напрямку:

- призначення нового поїзда №119/120 Дніпро — Хелм зі зручною стиковкою в напрямку Варшави, що на цілих 4 години пришвидшує дорогу для дніпрян до столиці Польщі порівняно зі сполученням через Перемишль;
- розвиток хабового сполучення через Чоп: нові міжнародні поїзди Чоп — Відень та Чоп — Прага стикуються одразу з низкою поїздів по Україні.

Призначено також низку внутрішніх маршрутів по Україні:

№51/52 Одеса — Запоріжжя, що курсуватиме через день, даючи в тому числі дніпрянам додаткову опцію подорожі до Одеси.

№129/130 Кременчук — Чернівці, що курсуватиме через день. Чернівці вперше отримають пряме сполучення з Кременчуком та альтернативну можливість дістатися Києва та інших міст на шляху прямування.

№216/215 Запоріжжя — Чернівці, що курсуватиме щоденно та поєднає Буковину з Івано-Франківськом, Львовом, Дніпром та Запоріжжям.

№193/192 Кривий Ріг — Ясіня, що курсуватиме через день та вперше поєднає прямим сполученням Криворіжжя з Карпатами.

№345/346 Ужгород — Чернівці, що курсуватиме щоденно та дозволить відновити історичне пряме сполучення Закарпаття з Буковиною через популярний гірськолижний курорт у Славську.

№28/27 Київ — Мукачево, закладений у розкладі на пікові дати, поєднає столицю зі Славськом і Закарпаттям новим денним сполученням.

№145/146 Суми — Рахів дасть сполучення півночі з гірськолижними курортами Прикарпаття та Закарпаття.

№365/366 Луцьк — Рахів дозволить мешканцям Луцька та Рівного отримати сполучення з Моршином, Долиною, Калушем, Франківськом, Яремче, Буковелем, Ворохтою. А ще Львів отримає максимально зручне сполучення з гірською місцевістю.

№368/367 Луцьк — Ужгород дасть сполучення Луцьку зі Львовом, Мукачевом та Чопом.

Інтерсіті №747/748 Київ — Тернопіль курсуватиме щоденно й дасть комфортне ранкове та вечірнє сполучення для жителів Тернополя, Хмельницького, Вінниці зі столицею.

Інтерсіті №745/746 Київ — Львів, який гарантує довгоочікуване ранкове сполучення Львова та Києва.

Популярні поїзди Укрзалізниці, що мали успіх у минулому графіку, стають щоденними: №5/6 Запоріжжя — Ясіня, №40/39 Запоріжжя — Солотвино та поїзд Луцьк — Ужгород, який у новому графіку отримав нову нумерацію 368/367.

Також покращення графіків та маршрутів стосується цілої низки поїздів популярних гірських напрямків як єдиної безпечної локації для відновлення та перезавантаження українців. Так, наприклад, поїзд №25/26 Одеса — Рахів отримав більш зручне вечірнє відправлення з Одеси о 18:20 замість 14:02, а маршрут поїзда №357/358 Київ — Ворохта буде подовжено до станції Ясіня, звідки починаються популярні рейси в гори.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение Бодрый »

Киянин вимагає від Укрзалізниці 40 тисяч гривень компенсації за непрацюючий кондиціонер у люкс-вагоні - яким було рішення суду

Після прибуття потягу із запізненням, чоловік витратив додатковий час для оформлення претензії, проте жодної відповіді на свої звернення не отримав

Киянин вимагає від Укрзалізниці 40 тисяч гривень компенсації за непрацюючий кондиціонер у люкс-вагоні - яким було рішення суду
Після прибуття потягу із запізненням, чоловік витратив додатковий час для оформлення претензії, проте жодної відповіді на свої звернення не отримав

Чоловік скаржиться на неналежне обслуговування Укрзалізниці. Під час його поїздки з Трускавця до Києва не працював кондиціонер, що спричинило у нього погіршення самопочуття. Він вимагає перевізника через суд виплатити компенсацію.

Як вказується у рішенні Печерського районного суду Києва, 22.06.2019 року чоловік прямував за маршрутом Трускавець-Київ у вагоні люкс. Під час перебування у вказаному вагоні потяга не працювала система кондиціонування, що спричинило у нього важкість дихання, запаморочення та погіршення самопочуття, зважаючи на те, що він має психіатричне та онкологічне захворювання, є інвалідом 2 групи, потребує відповідних умов для роботи, проживання, проїзду.

Начальник потягу наголосив, що вийшла з ладу система кондиціонування в усьому потязі, про що складено відповідну телеграму керівництву, проте він відмовився зафіксувати факт несправності на квитку пасажира. Після чого він зателефонував на гарячу лінію АТ "Українська залізниця" з повідомленням про зазначену подію.

Після прибуття потягу до Києва із запізненням, чоловік витратив додатковий час для оформлення претензії, проте жодної відповіді на свої звернення не отримав. Внаслідок чого у нього загострилося психіатричне захворювання та він вимушений був приймати медичні препарати.

Реакція Укрзалізниці

В Укрзалізниці заявили, що оскільки вихід з ладу системи кондиціювання мав місце на ділянці Львів-Трускавець, про що начальник потягу зробив телефонограму, заздалегідь повідомити пасажирів про несправність не було можливо. Там підкреслили, що пасажир не надав доказу на підтвердження того, що температура повітря у потязі не відповідала стандартам, вимогам Державних санітарних правил та норм.

Яким було рішення суду?

Суд частково задовольнив позов чоловіка. З акціонерного товариства "Українська залізниця" на його користь стягнуть 5 тисяч гривень у відшкодування моральної шкоди. В іншій частині вимог - відмовили.

"Суд погоджується з доводами позивача, що АТ "Українська залізниця" надала неякісну послугу з перевезення, що призвело до некомфортних умов подорожі та душевних страждань, тобто діями відповідача позивачу було заподіяно моральну шкоду. З відповідача на користь позивача підлягає відшкодуванню завдана моральна шкода у розмірі 5 тисяч гривень, яка є співмірною глибині душевних переживань позивача, їх тривалості та можливості відновлення. За таких обставин, позов підлягає частковому задоволенню", - додали у суді.
https://kiev.informator.ua/uk/kiyanin-v ... ennya-sudu
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5901
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение euhome »

Укрзалізниця відправляє у перший рейс Food Train

https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/619835/

23.11.2023

Укрзалізниця відправляє у перший рейс унікальний поїзд-кухню. Сьогодні, у День подяки — традиційне американське родинне свято — цей поїзд вирушить з Києва до Харкова та Ізюма.

Крім усього іншого, у поїзді приготують святкові страви: запечену індичку та гарбузовий пиріг. Уся приготовлена у поїзді їжа буде передана на знак подяки тим, хто своєю щоденною працею допомагає прифронтовому регіону втриматись і продовжити рух до перемоги: працівникам ДСНС, поліцейським, медикам, залізничникам. Страви з Food Train також будуть передані мешканцям міст, які потребують забезпечення їжею, волонтерами Save Ukraine.

«Укрзалізниця запустила черговий соціальний проєкт, який реалізовано разом з Фондом Говарда Баффета. Символічно, що Food Train вирушив у перший рейс у День подяки. Сьогодні ми хочемо подякувати нашим військовим та тим, хто кожного дня рятує цивільне населення у прифронтовій Харківщині. Це медики, поліцейські, працівники ДСНС, саме до них поїде наш поїзд та повезе святкові страви. Також хочу привітати американський народ, з Днем подяки, який сьогодні наповнений ще й додатковим змістом. Ми вдячні вам і всьому демократичному світу за підтримку», — зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Лященко.

Нагадаємо, що місяць тому Укрзалізниця завершила створення першого у світі унікального поїзда-кухні, який здатен виробляти близько 10 000 порцій їжі на день в автономному режимі.

«Так фантастично бачити інновації, які допомагають українцям. Працівники Укрзалізниці — це неймовірні патріоти, які ведуть свою країну через війну, допомагають усіма способами, які тільки можна собі уявити. Планую в грудні зробити заїзд на Food Train та запропонувати їжу всім українцям уздовж лінії фронту. Перемога буде, і Укрзалізниця зробить значний внесок», — зазначив Говард Баффет.

У складі поїзда 6 вагонів:
  • генераторний вагон (~400 кВт+власна заправна станція для автономної роботи);
  • вагон-холодильник з морозильною камерою для зберігання продуктів;
  • вагон з холодною кухнею для попередньої обробки продуктів;
  • вагон з гарячою кухнею для приготування фінальних страв;
  • вагон для персоналу поїзда з душем і пральною машиною;
  • багажний вагон на 27 тисяч літрів води з фільтраційною та насосною станціями.
Food Train може автономно працювати 5-7 днів, а обладнання поїзда дозволяє готувати повноцінні страви: супи, каші, салати, мʼясо тощо. Спеціальні термобокси, встановлені всередині поїзда, дозволяють легко транспортувати вже готові порційні контейнери з їжею від поїзда-кухні до кінцевого споживача.

Побудова та функціонування поїзда повністю фінансуються Фондом Говарда Баффета (The Howard G. Buffett Foundation). Сам Говард Баффет є регулярним пасажиром Укрзалізниці. Він подорожував Харківщиною, Донеччиною, Миколаївщиною та Херсонщиною під час війни та підтримує низку інших залізничних проєктів, зокрема «Залізну зміну».
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение Бодрый »

Klovsky писал(а):
26 ноя 2023, 10:52
Либо возвращаемся на ХХ лет назад и опять вводим перронный билет.
Ніби, в Харкові на Південному вокзалі таке було в 2000-х. В підземному переході стояли турнікети.
Чи я помиляюсь ?
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2741
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение ЛиС »

Deutsche Bahn зафіксував у листопаді найгірші за 8 років відставання поїздів від графіку

Deutsche Bahn зафіксував у листопаді 2023 року найгірші за останні 8 років відставання поїздів від графіку.
Про це пише ЦТС з посиланням на Європейську правду.
Протягом листопада затримався майже кожен другий поїзд Deutsche Bahn далекого сполучення, а вчасно прибули лише 52%.
Ключовою причиною затримок називають ремонтні роботи на різних ділянках залізниці.
На залізниці накопичилося багато роботи, тож у 2023 році ремонти й модернізація були більш інтенсивними.
На початку року DB ставила за мету, щоб вчасно прибували понад 70% рейсів далекого сполучення. У перші 10 місяців року вчасно прибували близько 66% і вже очевидно, що досягнути поставленої мети не вдасться.


Важливо не як голосують, а як рахують (с) Ківалов ;) До чого це? Ні, політика ніяким боком. Наскільки мені вдалося зрозуміти систему ДБ т.зв. "варіантними" графіками(тобто графіками розробленими спеціально на період "вікон", як це робилося за часів СРСР і робиться і далі на УЗ) ніхто не переймається. А якщо, можливо, десь такі і є, то пасажирів про них не дуже інформують. Не лише на ДБ, а і на РКР теж. Там просто "навішують" до графікового розкладу фактичне запізнення, і далі просто не звертають уваги. У нас же навіть для пасажирських поїздів інколи при масштабних "вікнах" вносять зміни навіть в квитки. Ну а для приміських просто вішають "папірці" зі змінами на станціях. На зупиночних платформах, зрозуміло, значно рідше. Але на сайті тих же приміських зміни показують регулярно. Так, не змогли ми вийти на рівень "Яндекс-Розкладів", де зміни відображалися практично в інтерактивному режимі. Нажаль...

f1_fan
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 57
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:48

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение f1_fan »

ЛиС писал(а):
18 ноя 2023, 10:54
"Порєшать з провідником" ніхто не відміняв ;) Я про те, скільки технічно мало б продаватися квитків. А там, де ще був "ручний" продаж, зрозуміло що ніхто не рахував, скільки їх там у вагоні.
Подкажите плз, а можно ли сейчас с кем-то "порешать" насчет передачи "передачи"? В частности в Интерсити? Хотят родственники прислать коробку с ништяками из села, но последний раз такое со мной происходило -надцать лет назад. Официально вроде ж никак - “Експрес-передачами” сейчас только почту возят?

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение Бодрый »

Укрзалізниця запускає Dnipro City Express із модернізованими електричками

Укрзалізниця у грудні почне оновлювати приміське сполучення у Дніпрі та запускає перший із маршрутів системи Dnipro City Express.

Про це повідомили у пресслужбі Укрзалізниці в телеграмі.

У компанії розповіли, що використовуватимуть модернізовані на Київському електровагоноремонтному заводі електрички ЕПЛ2Т.

Відомо, що 28 листопада з Києва до Дніпра вирушить поїзд 2006 року випуску — він оснащений пандусами, має місця для проїзду людей з інвалідністю та інклюзивні вбиральні, навігацію шрифтом Брайля, місця для велосипедів, а також — є порти Type-C та USB для зарядки гаджетів.

«Це вже другий поїзд постійного струму серії ЕПЛ2Т, модернізований для Придніпровської залізниці. Ще 2 поїзди серії ЕПЛ вийдуть з завода до кінця року. Цей електропоїзд – уже 24-й, випущений з початку повномасштабного вторгнення. Вже сьогодні він вирушає до Дніпра, де у грудні разом зі своїм поїздом-близнюком стане на перший з маршрутів системи Dnipro City Express», — йдеться у повідомленні.
https://shotam.info/ukrzaliznytsia-zapu ... trychkamy/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9714
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение TANK »

Удачи в начинаниях. я на скоростной эрке (или попугае, не суть важно - вагон тот же, дверей больше) 1 раз до винницы доехал - на всю жизнь запомнил. Ніколи знову.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3203
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение Коржик »

Моя тётя раз из Ровно до Могилёва-Подольского на перекладных электричках доехала во второй половине девяностых.
Тот же вывод.
Причём никакой экономии по сравнению с поездом.

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9714
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение TANK »

нее, моя была ускоренным экспрессом, с улучшенными сидушками и белыми чехлами, перла как хундай - только она на такие скорости никак не расчитана. ее шатало так, что на баре в вагоне вода в стакан наливалась по принципу треть попала, 2/3 на пол - норма. о прохождении стелок на 120 кмч я вообще молчу, хотелось молиться - это же даже не ЦМВ, ее бы сложило как фольгу от конфеты со мной внутри.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2240
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение Юрик »

TANK
Шо ти мелеш?

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3203
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение Коржик »

Юрик писал(а):
20 дек 2023, 08:39
TANK
Шо ти мелеш?
Анатолий, перелогинся. :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2240
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение Юрик »

Коржик писал(а):
20 дек 2023, 09:26
Юрик писал(а):
20 дек 2023, 08:39
TANK
Шо ти мелеш?
Анатолий, перелогинся. :facepalm: :facepalm: :facepalm:
Поїж лайна!

Ответить