Метро на Троещину

о тоннелях, о мостах, о коммуникациях, о метро-2, мосты и переходы, торговые центры

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Метро на Троещину

Сообщение Бодрый »

Перед заїздом з Набережно-Хрещатицької вул. на новий міст через Гавань є автобусна зупинка "На вимогу"
Вложения
IMG20231230130614.jpg
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Метро на Троещину

Сообщение Бодрый »

Мрія чи реальність: стали відомі деталі проекту метро на Троєщину

Для того, щоб розпочати будівництво лінії київського метро до Троєщини, необхідно провести та затвердити коригування проєктної документації.

Про це розповів начальник КП "Київський Метрополітен" Віктор Брагінський в інтерв'ю РБК-Україна.

За його словами, проєктування та будівництво Подільсько-Вигурівської лінії здійснюється відповідно до розпорядження КМДА від 20.07.2004 №1312 "Про будівництво Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену від Кільцевої дороги на житловий масив Вигурівщина-Троєщина з електродепо".

Будівництво лінії здійснюється поетапно, за відповідними об’єктами будівництва

"Для можливості розпочати будівництво Подільсько-Вигурівської лінії першочергово треба провести коригування проєктної документації, яка була затверджена розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради від 30.01.2012 №134 "Про затвердження проекту дільниці Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену в місті Києві від станції "Глибочицька" до станції "Райдужна" з відгалуженням в бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина (варіант мілкого закладення на Подолі)" з уточненням черговості будівництва об’єкта та/або пускових комплексів", - пояснив Брагінський.

Він додав, що після коригування та затвердження проєктної документації буде визначено генеральну підрядну будівельну організацію відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та розпочато будівництво дільниці.

Метро на Троєщину

Нагадаємо, підготовка до будівництва Полольсько-Вигурівської лінії метрополітену у Києві почалася ще у 2021 році. Тоді навіть публікували фото з будівництва.

У розпорядженні КМДА передбачено будівництво нової лінії метро з такими ділянками:

Ділянка від станції "Глибочицька" до станції "Райдужна" з відгалуженням у бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина;

Ділянка від станції "Райдужна" до вулиці Братиславської з електродепо;

Ділянка від станції "Глибочицька" до Солом'янської площі;

Ділянка від станції "Райдужна" в напрямку житлового масиву Вигурівщина-Троєщина з електродепо;

Ділянка від Солом'янської площі в напрямку Кільцевої дороги з електродепо.
https://www.rbc.ua/rus/news/mriya-chi-r ... 82309.html
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3203
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: Метро на Троещину

Сообщение Коржик »

Где-то проскакивала статья с возмущениями проектировщика линии, что её постоянно перепроектируют.
Я уже тоже начинаю негодовать.
Да когда же они уже уймуться?
Вы хотя бы почините то, что при вас поломалось.

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Метро на Троещину

Сообщение Бодрый »

Коржик писал(а):
05 янв 2024, 20:14
Где-то проскакивала статья с возмущениями
16 грудня 2023 року. Сторінка 490.
Архітектор Валерій Гнєвишев
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Метро на Троещину

Сообщение Бодрый »

Фото так званого "Метро на Троєщину" на Русанівських садах
Фото П.Авдокушин
Вложения
FB_IMG_1704479179182.jpg
FB_IMG_1704479182974.jpg
FB_IMG_1704479186871.jpg
FB_IMG_1704479192471.jpg
FB_IMG_1704479196479.jpg
FB_IMG_1704479200410.jpg
FB_IMG_1704479204644.jpg
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3203
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: Метро на Троещину

Сообщение Коржик »

Бодрый писал(а):
05 янв 2024, 20:21
Коржик писал(а):
05 янв 2024, 20:14
Где-то проскакивала статья с возмущениями
16 грудня 2023 року. Сторінка 490.
Архітектор Валерій Гнєвишев
Именно.
Не то что проект. Рабочая документация! :x :x :x
Боже... Адский труд...
Денег хватает только на проекты.
На стройку пшик.
Уже, по-моему, какая-то шляпа с проектом на Виноградарь, надо переделывать.
Прямо еле сдерживаюсь, тысяча четрей.

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Метро на Троещину

Сообщение Бодрый »

Огляд ділянки майбутньої дороги від просп. Шухевича до трамвайної естакади та станції МЕ "Троєщина-2"
Трив. 8 хв.
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Rider
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3323
Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Метро на Троещину

Сообщение Rider »

Коржик писал(а):
05 янв 2024, 20:30
Денег хватает только на проекты.
На стройку пшик.
Уже, по-моему, какая-то шляпа с проектом на Виноградарь, надо переделывать.
Прямо еле сдерживаюсь, тысяча четрей
Більш безпечний шлях розпилу освоєння коштів, а головне - майже нескінченний, якщо нічого не будувати :)

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Метро на Троещину

Сообщение Бодрый »

Метро на Троєщину: 10 метрів за два роки? Столичні посадовці пояснили свої плани

Вартість будівництва 1 км метро на Троєщину нині оцінюється значно дорожче, аніж на Виноградар

Наприкінці минулого року столичні посадовці анонсували активізацію проєктів із розвитку метрополітену, зокрема початок будівництва метро на Троєщину.

На ділянці Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна» за два наступні роки Київ планує побудувати 10 метрів метро і спрямувати на це 25 млн грн. Саме така цифра – 10 метрів – була озвучена в офіційних повідомленнях.

«Главком» звернувся до КМДА за поясненнями: чи дійсно у 2024-2025 роках справа метро на Троєщину просунеться всього на 10 метрів. У разі реалізації оприлюдненого проєкту Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури, з бюджету міста буде виділено 5 млн грн у 2024 році та 20 млн грн у 2025 році на будівництво ділянки метрополітену на Троєщину.

«Главком» звернувся до КМДА за поясненнями: чи дійсно у 2024-2025 роках справа метро на Троєщину просунеться всього на 10 метрів. У разі реалізації оприлюдненого проєкту Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури, з бюджету міста буде виділено 5 млн грн у 2024 році та 20 млн грн у 2025 році на будівництво ділянки метрополітену на Троєщину.

Яким буде метро на Троєщину
Як планувалось від початку, перша дільниця Подільсько-Вигурівської лінії метро матиме шість станцій:

«Глибочицька» (з пересадкою «Лук’янівську»);
«Подільська» (з пересадкою «Тараса Шевченка»);
«Суднобудівна»;
«Труханів острів»;
«Затока Десенка»;
«Райдужна».

Будівельна довжина (у двоколійному обчисленні) Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену від «Глибочицької» до «Райдужної» з відгалуженням у бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина складатиме 10,9 км, експлуатаційна довжина – 7,03 км.

У 2022 році під час розробки проєкту підземки зазначали, що поряд зі станціями метро буде передбачено велосипедні паркінги на щонайменше 50 місць. У межах одного з вестибюлів станцій або поряд зі станціями на поверхні буде запроєктовано громадські вбиральні. Станції обіцяли зробити повністю інклюзивними, з інформаційно-навігаційною системою, зручною для пасажирів з порушеннями зору, з ескалаторами та вантажопасажирськими ліфтами. Також на платформах станцій мають бути табло зворотного відліку часу.

Метро на Троєщину, як легенда
Як відомо, проєкт обговорюють вже більш як 20 років, він став і міською легендою, і обіцянкою, якою кандидати в мера Києва «спокушають» городян перед виборами.

Перші проєкти будівництва метро на Троєщину з'явилися в 80-ті роки. Спочатку нова лінія метрополітену повинна була пройти від Жулян, через Солом'янку, залізничний вокзал, Лук'янівку і Контрактову площу через новий міст на лівий берег. На самій Троєщині лінія повинна була йти вздовж центрального проспекту Маяковського.

Схему будівництва четвертої лінії неодноразово міняли, але все впиралося в необхідність побудувати спочатку міст через Дніпро. Роботи зі зведення Подільсько-Воскресенського моста почалися в 1993 році, але через проблеми з фінансуванням будівництво то «заморожували», то відновлювали.

Місцева влада регулярно обіцяла почати будівництво метро на Троєщину. Мер Києва Олександр Омельченко називав термін початку робіт – вересень 2006 року. До 2020-го він збирався побудувати 13 станцій, це оцінили в 68 млн грн.

Далі Леонід Черновецький обіцяв метро на Троєщину до 2011 року. Заступник голови КМДА Руслан Крамаренко говорив, що завершити будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метро розраховують до 2015 року.

Олександр Попов збирався почати будівництво метро у 2013 році і здати першу станцію у 2015-му. Перша черга метро повинна була включати шість станцій: «Глибочицька», «Подільська», «Суднобудівна», «Труханів острів», «Затока Десенка», «Райдужна».

Обіцянку щодо метро на Троєщину давав навіть Микола Азаров: у 2012 році прем'єр-міністр говорив, що за чотири-пʼять років побудують 12 станцій.

Вперше балотуючись на пост мера Києва Віталій Кличко в передвиборчій програмі також оптимістично пообіцяв побудувати метро на Троєщину за пʼять років.

Проте на початку 2015 року Кличко заявив, що грошей на метро в бюджеті немає, але проєкт все одно залишається в пріоритеті. Улітку наступного, 2016-го, року Кличко озвучив зовсім не нову тезу – про метро на Троєщину можна буде говорити тільки після запуску Подільсько-Воскресенського моста. Тоді розраховували його добудувати приблизно за три роки.

У грудні 2016 року в КМДА і зовсім заявили, що плани з розвитку Подільсько-Вигурівської лінії метро припинені, замість цього влада запропонувала створити відокремлену лінію для комунального транспорту (окрему смугу для громадського транспорту). І знову прозвучали фантастичні терміни будівництва метро – 10-15 років, а то і всі 20, «враховуючи, як йде таке будівництво в Україні».

Попри всі заяви про нерентабельність будівництва, у липні 2017 року в КМДА представили план гілки метро на Троєщину. Заступник глави адміністрації Микола Поворозник повідомив, на лінії буде 14 станцій, з них три пересадочні (тільки вони будуть під землею).

У березні 2019-го Кличко «потішив» киян: метро на Троєщину – це питання чотирьох-пʼяти років при наявності фінансування і завершення будівництва Подільсько-Воскресенського моста.

2021 року в Міністерстві фінансів заявили, що першу ділянку метро на Троєщину реально запустити до 2024 року.

Нагадаємо, 1 грудня цього року у Києві відкрили рух Подільсько-Воскресенським мостом, який будували 30 років.
https://glavcom.ua/kyiv/publications/25 ... 76878.html
Вложения
Screenshot_12.png
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Метро на Троещину

Сообщение Бодрый »

Директор КП "Київський метрополітен" озвучив нові обіцянки щодо метро на Троєщину.

Проєкт метро на Троєщину, яке киянам обіцяють роками, передбачає 18 станцій. Одну пересадкову станцію робитимуть на "Тараса Шевченка". Проєкту ще немає, на його підготовку може піти рік.

"Рік на те, щоб зробити проєкт. І будівництво, враховуючи, що це три станції, – десь чотири роки", – сказав директор КП.
https://lb.ua/society/2024/01/18/594296 ... berut.html

=================================

Метро на Троєщину. Очільник підземки розповів, яку станцію відкриють першою

Брагінський переконаний, що будівництво має відбуватися почергово

Будівництво метро на Троєщину є дуже важким проєктом і його треба будувати почергово. Про це в інтерв’ю «LB.ua» розповів чинний очільник столичної підземки Віктор Брагінський.

«Щоб починати будівництво метро на Троєщину, на мою думку, треба не брати для реалізації весь проєкт у комплексі. Це дуже важкий проєкт – 18 станцій. Треба починати його будувати почергово», – заявив він.

За словами Брагінського, перша черга будівництва передбачає три станції. Станція «Тараса Шевченка» – перехід на станцію «Подільська», поєднання Оболонської та Теремківської ліній. Потім станція глибокого закладання «Глибочицька» – перехід на «Лук'янівську», поєднання із Сирецько-Печерською лінією.

«Міст ми повинні пройти без зупинок, не робити там станцій», – додав Віктор Брагінський.

Наступною буде станція вже на Троєщині – за словами очільника столичної підземки, її планували зробити на Воскресенці.
https://glavcom.ua/kyiv/news/metro-na-t ... 80984.html
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Анатолий
п/п-к Очевидность
п/п-к Очевидность
Сообщения: 7685
Зарегистрирован: 16 фев 2006, 17:37
Откуда: из Киева

Re: Метро на Троещину

Сообщение Анатолий »

Я нічого не зрозумів. Виходить, що брагинський пропонує на ПМП взагалі не робити жодної станції, в Русанівських садах і на Воскресінці також не будувати станцій, а одразу зробити станцію метро десь на Троєщині?

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9714
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Метро на Троещину

Сообщение TANK »

ЯТП - в конструкциях, а основной упор - пересадки и генераторы пасспотока. так что будут у нас ЛБ-2, ЛБ-3, теличка-2 и т.д.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Метро на Троещину

Сообщение Бодрый »

Анатолий писал(а):
18 янв 2024, 21:46
Я нічого не зрозумів. Виходить, що брагинський пропонує на ПМП взагалі не робити жодної станції, в Русанівських садах і на Воскресінці також не будувати станцій, а одразу зробити станцію метро десь на Троєщині?
Щоб "нічого не будувати на ПМП та лівому березі", для початку потрібно побудувати перегін Глибочицька - Подільська - Рибальський.
Одним словом, казачки про "Метро на Троєщину" будуть співати ще дуже і дуже довго
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Метро на Троещину

Сообщение Бодрый »

"Шо ся робить на Воскресенських садах"
Трив. 6:34
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Анатолий
п/п-к Очевидность
п/п-к Очевидность
Сообщения: 7685
Зарегистрирован: 16 фев 2006, 17:37
Откуда: из Киева

Re: Метро на Троещину

Сообщение Анатолий »

Де ти раніше був?

Ответить