Международное сообщение
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Международное сообщение
Це ж саме на залізничному вокзалі у Мостиськах-2 очікували/зустрічали на прорив в Україну Саакашвілі ?
Вже далекий 2017-й рік
Вже далекий 2017-й рік
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Международное сообщение
Да, наші ІС+ лише тут їздять за кордон.
Re: Международное сообщение
Переваги і перспективи залізничного сполучення Варшава-Львів через Раву-Руську – інтерв'ю з SKPL
В неділю, 15 жовтня, залізничне сполучення між Україною та Польщею поповниться ще одним напрямком. Йдеться про довгоочікуваний маршрут Варшава-Львів з пересадкою в Раві-Руській, про запуск якого українські залізничники говорять майже 10 років. Перевезення між Варшавою та Рава-Руською буде виконувати польський залізничний оператор SKPL.
"Передусім, це найкоротша дорога з Варшави до Львова", - говорить Томаш Страпаґєль, директор SKPL, про одну з причин, чому його компанія погодилась обслуговувати цей напрямок.
ЦТС вирішив детальніше розпитати в нього про діяльність SKPL як перевізника, адже в Україні ця фірма є маловідомою, про перспективи нового маршруту через Раву-Руську, а також загалом про потенціал нових залізничних сполучень між Україною та Польщею.
В неділю, 15 жовтня, залізничне сполучення між Україною та Польщею поповниться ще одним напрямком. Йдеться про довгоочікуваний маршрут Варшава-Львів з пересадкою в Раві-Руській, про запуск якого українські залізничники говорять майже 10 років. Перевезення між Варшавою та Рава-Руською буде виконувати польський залізничний оператор SKPL.
"Передусім, це найкоротша дорога з Варшави до Львова", - говорить Томаш Страпаґєль, директор SKPL, про одну з причин, чому його компанія погодилась обслуговувати цей напрямок.
ЦТС вирішив детальніше розпитати в нього про діяльність SKPL як перевізника, адже в Україні ця фірма є маловідомою, про перспективи нового маршруту через Раву-Руську, а також загалом про потенціал нових залізничних сполучень між Україною та Польщею.
► Показать
Re: Международное сообщение
мне вот одно интересно - ну наследие СЭВ и путевое развитие по приграничью понятно. Но это все - не для людей. Это все - для недопущения врага на их паровозах с западной территории. мир перевернулся и враг переехал в другую сторону (с той же колеей). Почему у нас все планируют либо с пересадкой на самой границе, либо с использованием старых грузовых веток, как тот же перемышль. Почему нельзя 1 раз построить 1 евро-ветку до Львова и получить нормальное сообщение? страх потерять международный тариф? нужно вложить денег на строительство? то, что на пассажиров плевать - это и так понятно.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Международное сообщение
Укрзалізниця запустила новий поїзд до Варшави
https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/618854/
15.10.2023
У перший рейс вирушив новий міжнародний поїзд до Варшави. Маршрут організовано через хабову станцію Рава-Руська.
Відтепер мешканці Львова, Івано-Франківська, Стрия, Коломиї, Калуша, Брюховичів та Жовкви зробивши одну зручну пересадку, можуть доїхати до Варшави або Любліна. Із цих населених пунктів до Рави-Руської курсує сучасний дизель-поїзд українського виробництва з доступом до Wi-Fi через Starlink.
На станції Рава-Руська пасажири здійснюють пересадку з поїзда української ширини колії (1520 мм) на поїзд польського перевізника SKPL європейської колії (1435 мм) і зворотно.
За рейс в одному напрямку обидва поїзди можуть перевезти близько 200 пасажирів, вони мають місця 1-го та 2-го класу.
«У березні за дорученням Президента України Володимира Зеленського розпочали реалізацію проєкту із запуску нового поїзда до Варшави через Рава-Руську. І сьогодні ми запускаємо цей поїзд. Розвиток комфортних пересадкових маршрутів дозволяє збільшувати пропозицію. Ефективність такої логістики довів маршрут Київ — Хелм — Варшава, який має майже 100% населеність. Сподіваємося, що нові поїзди Львів — Рава-Руська — Варшава не будуть винятком. На рейси першого тижня цього поїзда вже продано 70% запропонованих квитків. Дякуємо нашим пасажирам, які обрали для подорожі цей новий маршрут. У найближчих планах міжнародний поїзд Чоп — Прага, а також працюємо над маршрутом Перемишль — Берлін», — зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Лященко.
Час у дорозі від Львова до Варшави становить близько 9 годин, вартість — від 1188 гривень. Квитки на всі рейси доступні для придбання в застосунку Укрзалізниці, на сайті, у чат-боті та касах вокзалів.
Нагадаємо, що залізничне пасажирське сполучення між Україною та Польщею через Рава-Руську було припинене близько 18 років тому через відсутність попиту пасажирів на цей маршрут. Для відновлення сполучення Рава-Руська — Варшава залізничники минулого року провели капітальний ремонт євроколії завдовжки 8 км від Держкордону до Рава-Руської, а також реконструювали залізничний вокзал у Рава-Руській для можливості проведення митного та прикордонного контролю.
https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/618854/
15.10.2023
У перший рейс вирушив новий міжнародний поїзд до Варшави. Маршрут організовано через хабову станцію Рава-Руська.
Відтепер мешканці Львова, Івано-Франківська, Стрия, Коломиї, Калуша, Брюховичів та Жовкви зробивши одну зручну пересадку, можуть доїхати до Варшави або Любліна. Із цих населених пунктів до Рави-Руської курсує сучасний дизель-поїзд українського виробництва з доступом до Wi-Fi через Starlink.
На станції Рава-Руська пасажири здійснюють пересадку з поїзда української ширини колії (1520 мм) на поїзд польського перевізника SKPL європейської колії (1435 мм) і зворотно.
За рейс в одному напрямку обидва поїзди можуть перевезти близько 200 пасажирів, вони мають місця 1-го та 2-го класу.
«У березні за дорученням Президента України Володимира Зеленського розпочали реалізацію проєкту із запуску нового поїзда до Варшави через Рава-Руську. І сьогодні ми запускаємо цей поїзд. Розвиток комфортних пересадкових маршрутів дозволяє збільшувати пропозицію. Ефективність такої логістики довів маршрут Київ — Хелм — Варшава, який має майже 100% населеність. Сподіваємося, що нові поїзди Львів — Рава-Руська — Варшава не будуть винятком. На рейси першого тижня цього поїзда вже продано 70% запропонованих квитків. Дякуємо нашим пасажирам, які обрали для подорожі цей новий маршрут. У найближчих планах міжнародний поїзд Чоп — Прага, а також працюємо над маршрутом Перемишль — Берлін», — зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Лященко.
Час у дорозі від Львова до Варшави становить близько 9 годин, вартість — від 1188 гривень. Квитки на всі рейси доступні для придбання в застосунку Укрзалізниці, на сайті, у чат-боті та касах вокзалів.
Нагадаємо, що залізничне пасажирське сполучення між Україною та Польщею через Рава-Руську було припинене близько 18 років тому через відсутність попиту пасажирів на цей маршрут. Для відновлення сполучення Рава-Руська — Варшава залізничники минулого року провели капітальний ремонт євроколії завдовжки 8 км від Держкордону до Рава-Руської, а також реконструювали залізничний вокзал у Рава-Руській для можливості проведення митного та прикордонного контролю.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Международное сообщение
З Прикарпаття хочуть запустити залізничний маршрут до Румунії
https://www.eurointegration.com.ua/news ... 3/7171966/
23 ЖОВТНЯ 2023, 11:08
У Коломиї на Івано-Франківщині працюють над запуском залізничного маршруту до Румунії.
Про це повідомив міський голова Коломиї Богдан Станіславський, пише "Європейська правда".
Станіславський повідомив про підписання відповідного меморандуму з мером румунського міста Сигіт-Мармацієй Васіле Молдаваном.
"Цим документом наші два міста погодились працювати над створенням залізничного маршруту Коломия – Сигіт-Мармацієй. Це дозволить зʼєднати залізницею Коломию зі ще однією країною Євросоюзу", – зазначив посадовець, нагадавши, що нещодавно запрацював залізничний маршрут Коломия – Варшава.
ЗМІ: Румунія встановить на кордоні з Україною нову систему захисту від дронів
Планують, що маршрут Коломия – Сигіт-Мармацієй буде створений на основі чинних 753/754 та 755-756 Рахів-Валя-Вишеулуй.
"Це дозволяє сподіватись, що ініціатива буде реалізована в найближчому майбутньому, адже справа абсолютно реальна", – додав Станіславський.
Він зазначив, що на найближчій сесії міської ради запропонує депутатам звернутись до уряду та "Укрзалізниці" з проханням підтримати ініціативу, а румунські партнери також звернуться до свого національного перевізника.
https://www.eurointegration.com.ua/news ... 3/7171966/
23 ЖОВТНЯ 2023, 11:08
У Коломиї на Івано-Франківщині працюють над запуском залізничного маршруту до Румунії.
Про це повідомив міський голова Коломиї Богдан Станіславський, пише "Європейська правда".
Станіславський повідомив про підписання відповідного меморандуму з мером румунського міста Сигіт-Мармацієй Васіле Молдаваном.
"Цим документом наші два міста погодились працювати над створенням залізничного маршруту Коломия – Сигіт-Мармацієй. Це дозволить зʼєднати залізницею Коломию зі ще однією країною Євросоюзу", – зазначив посадовець, нагадавши, що нещодавно запрацював залізничний маршрут Коломия – Варшава.
ЗМІ: Румунія встановить на кордоні з Україною нову систему захисту від дронів
Планують, що маршрут Коломия – Сигіт-Мармацієй буде створений на основі чинних 753/754 та 755-756 Рахів-Валя-Вишеулуй.
"Це дозволяє сподіватись, що ініціатива буде реалізована в найближчому майбутньому, адже справа абсолютно реальна", – додав Станіславський.
Він зазначив, що на найближчій сесії міської ради запропонує депутатам звернутись до уряду та "Укрзалізниці" з проханням підтримати ініціативу, а румунські партнери також звернуться до свого національного перевізника.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15002
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Re: Международное сообщение
Хорошо хоть новый не написали
Я не волшебник, я только учусь.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Re: Международное сообщение
"Укрзалізниця" продовжила маршрут нового поїзда Варшава-Коломия
https://www.epravda.com.ua/news/2023/10/26/705907/
26 ЖОВТНЯ 2023, 15:09 - АНАСТАСІЯ ДЯЧКІНА
"Укрзалізниця" подовжила маршрут нового поїзда Варшава — Рава-Руська — Львів — Коломия до Чернівців.
Про це повідомляє пресслужба УЗ.
В експериментальному режимі поїзд №868/867 відправлятиметься з Чернівців через Івано-Франківськ та Львів до Рави-Руської 15, 17, 19, 21, 25 та 27 листопада о 3:02, прямуватиме через Снятин, Заболотів, Коломию, Івано-Франківськ, Калуш, Долину, Моршин, Стрий, Львів, Брюховичі та Жовкву і прибуватиме до Рави-Руської о 9:58.
Там пасажири, як і раніше, пересідатимуть на поїзд польського перевізника SKPL, який прибуватиме до Варшави о 17:18.
У зворотному напрямку, з Рави-Руської, поїзд відправлятиметься до Чернівців 14, 16, 20, 23, 25 та 27 листопада о 6:15, і прибуватиме до Чернівців о 13:20.
Крім того, також призначено додаткові рейси у сполученні Чернівці - Рава-Руська через Івано-Франківськ та Львів. Поїзд №866/865 відправлятиметься з Чернівців 14, 16, 20, 23, 25 та 27 листопада о 14:45 і прибуватиме до Івано-Франківська о 17:03, до Львова о 20:07, і до Рави-Руської о 22:02.
У зворотному напрямку поїзд відправлятиметься 14, 16, 18, 20, 24 та 26 листопада о 16:19, прибуватиме до Львова о 17:54, до Івано-Франківська о 21:33 та до Чернівців о 23:42.
Квитки на всі рейси можна купити у застосунку "Укрзалізниця", на сайті, в чат-боті та в касах вокзалів.
https://www.epravda.com.ua/news/2023/10/26/705907/
26 ЖОВТНЯ 2023, 15:09 - АНАСТАСІЯ ДЯЧКІНА
"Укрзалізниця" подовжила маршрут нового поїзда Варшава — Рава-Руська — Львів — Коломия до Чернівців.
Про це повідомляє пресслужба УЗ.
В експериментальному режимі поїзд №868/867 відправлятиметься з Чернівців через Івано-Франківськ та Львів до Рави-Руської 15, 17, 19, 21, 25 та 27 листопада о 3:02, прямуватиме через Снятин, Заболотів, Коломию, Івано-Франківськ, Калуш, Долину, Моршин, Стрий, Львів, Брюховичі та Жовкву і прибуватиме до Рави-Руської о 9:58.
Там пасажири, як і раніше, пересідатимуть на поїзд польського перевізника SKPL, який прибуватиме до Варшави о 17:18.
У зворотному напрямку, з Рави-Руської, поїзд відправлятиметься до Чернівців 14, 16, 20, 23, 25 та 27 листопада о 6:15, і прибуватиме до Чернівців о 13:20.
Крім того, також призначено додаткові рейси у сполученні Чернівці - Рава-Руська через Івано-Франківськ та Львів. Поїзд №866/865 відправлятиметься з Чернівців 14, 16, 20, 23, 25 та 27 листопада о 14:45 і прибуватиме до Івано-Франківська о 17:03, до Львова о 20:07, і до Рави-Руської о 22:02.
У зворотному напрямку поїзд відправлятиметься 14, 16, 18, 20, 24 та 26 листопада о 16:19, прибуватиме до Львова о 17:54, до Івано-Франківська о 21:33 та до Чернівців о 23:42.
Квитки на всі рейси можна купити у застосунку "Укрзалізниця", на сайті, в чат-боті та в касах вокзалів.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Международное сообщение
Чеський залізничний оператор RegioJet підтвердив намір інвестувати у відновлення електрифікації на ділянці Чоп-Мукачево
Чеський залізничний оператор RegioJet підтвердив намір інвестувати у відновлення електрофікації на українській ділянці Чоп - Мукачево, повідомив власник оператора Радім Янчура в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".
"Якщо "Укрзалізниця" підтримає нас і сприятиме реалізації проєкту, ми готові інвестувати в електрифікацію сполученням Чоп - Мукачево. Точну суму інвестицій я зараз назвати не можу - очікуємо узгодження "Укрзалізниці". Це буде наш подарунок Україні, як і наші гуманітарні поїзди на початку повномасштабного вторгнення (Росії в Україну - ІФ-У)", - сказав він.
Янчура також повідомив, що RegioJet хотів би продовжити нічний поїзд до Мукачева.
"Віримо, що незабаром війна закінчиться і відновиться туризм. Чехи люблять гори, ми б хотіли продовжити нічний потяг до Мукачева, щоб чеські та словацькі туристи прокидалися на місці призначення і йшли в прекрасні Карпати", - сказав Янчура.
При цьому він додав, що Закарпаття - один із найбідніших туристичних регіонів і туризм сприятиме розвитку гірських і передгірних районів України.
Крім того, Янчура повідомив, що інвестиції RegioJet у придбання залізничних потягів сполученням Прага - Перемишль становили EUR15 млн. Кошти було залучено за рахунок кредитного фінансування. Спочатку цей напрямок був збитковим, проте нещодавно вийшов на прибуток, оскільки в поїздах практично немає вільних місць.
Раніше повідомлялося про плани RegioJet у листопаді запустити з України рейс Чоп - Прага.
https://interfax.com.ua/news/economic/946526.html
Чеський залізничний оператор RegioJet підтвердив намір інвестувати у відновлення електрофікації на українській ділянці Чоп - Мукачево, повідомив власник оператора Радім Янчура в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".
"Якщо "Укрзалізниця" підтримає нас і сприятиме реалізації проєкту, ми готові інвестувати в електрифікацію сполученням Чоп - Мукачево. Точну суму інвестицій я зараз назвати не можу - очікуємо узгодження "Укрзалізниці". Це буде наш подарунок Україні, як і наші гуманітарні поїзди на початку повномасштабного вторгнення (Росії в Україну - ІФ-У)", - сказав він.
Янчура також повідомив, що RegioJet хотів би продовжити нічний поїзд до Мукачева.
"Віримо, що незабаром війна закінчиться і відновиться туризм. Чехи люблять гори, ми б хотіли продовжити нічний потяг до Мукачева, щоб чеські та словацькі туристи прокидалися на місці призначення і йшли в прекрасні Карпати", - сказав Янчура.
При цьому він додав, що Закарпаття - один із найбідніших туристичних регіонів і туризм сприятиме розвитку гірських і передгірних районів України.
Крім того, Янчура повідомив, що інвестиції RegioJet у придбання залізничних потягів сполученням Прага - Перемишль становили EUR15 млн. Кошти було залучено за рахунок кредитного фінансування. Спочатку цей напрямок був збитковим, проте нещодавно вийшов на прибуток, оскільки в поїздах практично немає вільних місць.
Раніше повідомлялося про плани RegioJet у листопаді запустити з України рейс Чоп - Прага.
https://interfax.com.ua/news/economic/946526.html
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Международное сообщение
маразм крепчал - к ядрам, факультативам и перекупам в лице кассира добавляется ДИИЯ:
Відсьогодні придбати квитки на найпопулярніший потяг Київ — Варшава в застосунку Укрзалізниці можна лише з "Дія.Підписом".
Такий крок має вплинути на ситуацію з масовою перекупкою квитків на цьому напрямку, повідомив віцепрем'єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки і технологій - міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
"Укрзалізниця продовжує системну боротьбу з перекупами квитків, щоб українці не переплачували вартості та не шукали альтернативних варіантів для поїздок. Тепер придбати товар на найпопулярніший потяг Київ — Варшава в застосунку Укрзалізниці можна лише з "Дія.Підписом", - зазначив урядовець.
Верифікація акаунту через "Дію" покликана підтвердити, що покупець — справжня людина. Тож якщо з акаунту масово купуватимуть та повертатимуть квитки — після перевірки його заблокують.
"Людина більше не зможе купити онлайн без жодних винятків, навіть якщо видалить застосунок і спробує пройти перевірку через інший пристрій", - зазначив віцепрем'єр.
Також, ця функція полегшить повернення квитків на міжнародні маршрути.
"Останнім часом для повернення міжнародних квітів потрібно було їхати на вокзал, стояти в черзі, писати заяву та чекати на повернення коштів до пів року. Завдяки "Дія.Підпису" це в минулому. Тепер в застосунку УЗ це за кілька секунд", - наголосив Федоров.
https://www.epravda.com.ua/news/2023/11/8/706368/
Відсьогодні придбати квитки на найпопулярніший потяг Київ — Варшава в застосунку Укрзалізниці можна лише з "Дія.Підписом".
Такий крок має вплинути на ситуацію з масовою перекупкою квитків на цьому напрямку, повідомив віцепрем'єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки і технологій - міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
"Укрзалізниця продовжує системну боротьбу з перекупами квитків, щоб українці не переплачували вартості та не шукали альтернативних варіантів для поїздок. Тепер придбати товар на найпопулярніший потяг Київ — Варшава в застосунку Укрзалізниці можна лише з "Дія.Підписом", - зазначив урядовець.
Верифікація акаунту через "Дію" покликана підтвердити, що покупець — справжня людина. Тож якщо з акаунту масово купуватимуть та повертатимуть квитки — після перевірки його заблокують.
"Людина більше не зможе купити онлайн без жодних винятків, навіть якщо видалить застосунок і спробує пройти перевірку через інший пристрій", - зазначив віцепрем'єр.
Також, ця функція полегшить повернення квитків на міжнародні маршрути.
"Останнім часом для повернення міжнародних квітів потрібно було їхати на вокзал, стояти в черзі, писати заяву та чекати на повернення коштів до пів року. Завдяки "Дія.Підпису" це в минулому. Тепер в застосунку УЗ це за кілька секунд", - наголосив Федоров.
https://www.epravda.com.ua/news/2023/11/8/706368/
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3203
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Международное сообщение
А в чём претензия?
Проблема же реально существует.
Проблема же реально существует.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Re: Международное сообщение
З варшавським взагалі якийсь цирк. Спочатку ганяються за квитками саме на прямий поїзд, а потім знімають відосики, які там незручні купе, як погано їхати на верхніх полицях і т.п.
Ну і ще одне - ця "Дія підпис" жах, яка глючна. Якщо обличчя не схоже на фото н-цяти річної давнини з закордонного паспорту "перевірку не пройдено". Якщо вже потрібна була ідентифікація, то чому не зробити через id.gov.ua. Ті ж самі дані по суті, а працює значно краще.
Ну і ще одне - ця "Дія підпис" жах, яка глючна. Якщо обличчя не схоже на фото н-цяти річної давнини з закордонного паспорту "перевірку не пройдено". Якщо вже потрібна була ідентифікація, то чому не зробити через id.gov.ua. Ті ж самі дані по суті, а працює значно краще.
Re: Международное сообщение
Коржик, ну давай с простейшего - поезд международный - значит на нем и поляки могут ехать. и них дииия есть?
ЛиС, да через любой ЕЦП. Но пиарить надо дииию.
ЛиС, да через любой ЕЦП. Но пиарить надо дииию.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3203
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Международное сообщение
Сто процентов!
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ