Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

о тоннелях, о мостах, о коммуникациях, о метро-2, мосты и переходы, торговые центры

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Анатолий
п/п-к Очевидность
п/п-к Очевидность
Сообщения: 7685
Зарегистрирован: 16 фев 2006, 17:37
Откуда: из Киева

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Сообщение Анатолий »

Я бачу дуже багато комунікацій.

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Сообщение Бодрый »

Відновлюємо перегінний тунель між станціями київського метро “Деміївська” та “Либідська”.

Для роботи над проектом Autostrada залучила понад 500 фахівців із підземного будівництва. Наразі проект відбудови тунелю розробляють 3 групи проектувальників. Усі ці спеціалісти мають багаторічний досвід у спорудженні метро.

Рух потягів на ділянці між цими станціями припинено через підтоплення та виникнення тріщин на блоках оправи тунелю. Порушилася геометрія споруди, з’явився ризик обвалу. Тому після проведення необхідних обстежень та досліджень було вирішено демонтувати аварійну ділянку тунелю (довжина якої складає близько 27 м) та побудувати на цьому місці новий - монолітний, відкритим способом прямокутного перерізу.

У грудні минулого року наша команда стабілізувала існуючу конструкцію тунелю зсередини за допомогою спеціальних металевих риштувань (які витримують навантаження до 15 т / м кв), щоб тунель більше не давав просадки.

На даний час відновлювальні роботи ведуться як всередині тунелю, так і зовні. Після того, як будуть перенесені всі інженерні мережі, розпочнеться розробка котловану для демонтажу пошкоджених конструкцій тунелю. Наразі виконуємо буріння паль, поверх яких буде зроблена розвантажувальна плита для мінімізації навантаження над тунелем. На цій плиті працюватиме важка техніка - зокрема, бурова установка, яка буритиме стіну в грунті способом буросічних паль, щоб запобігти проникненню води у котлован.

Задіяно понад 30 одиниць власної спецтехніки.
Всі роботи виконуємо самостійно, без залучення субпідрядників!

Відновлення перегінного тунелю між станціями “Деміївська” та “Либідська” плануємо завершити восени 2024.
Джерело : Мaksym Shkil
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

VOVA_H
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1172
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Сообщение VOVA_H »

15т на М² це 1,5 кг на см², що в принципі повинно майже розвантажити конструкцію тунелю.

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3203
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Сообщение Коржик »

У грудні минулого року наша команда стабілізувала існуючу конструкцію тунелю зсередини за допомогою спеціальних металевих риштувань (які витримують навантаження до 15 т / м кв), щоб тунель більше не давав просадки.
Как можно тоннель укрепить изнутри, чтобы предотвратить его просадку?
Это как барон Мюнхгаузен вытащил себя за волосы из болота?
Последний раз редактировалось Коржик 30 янв 2024, 08:07, всего редактировалось 1 раз.

Анатолий
п/п-к Очевидность
п/п-к Очевидность
Сообщения: 7685
Зарегистрирован: 16 фев 2006, 17:37
Откуда: из Киева

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Сообщение Анатолий »

Ніяк. Це казочки для людей, які не думають.

VOVA_H
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1172
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Сообщение VOVA_H »

Коржик писал(а):
29 янв 2024, 21:54
У грудні минулого року наша команда стабілізувала існуючу конструкцію тунелю зсередини за допомогою спеціальних металевих риштувань (які витримують навантаження до 15 т / м кв), щоб тунель більше не давав просадки.
Как можно тоннель укрепить изнутри, чтобы предотвратить его просадку?
Это как барон Мюнхгаузен вытащил себя за волосы из болота?
Та елементарно можна, так між іншим і укріпили.
Що не так?
Просто потрібно розуміти смисл, а не докулюпуватися до слів і розділових знаків.
Укріпили з середини щоб запобігти просадки
склепіння, яка могла (почалась) початись в результаті ослаблення тюбінгів тріщинами.

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Сообщение Бодрый »

TANK писал(а):
27 янв 2024, 12:08
а что они могли делать без проекта? получили хоть какой-то проект - начали работать.
Вложения
FB_IMG_1706571675687.jpg
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9714
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Сообщение TANK »

заливка торцов котлована, НЯП. пожелаем удачи, а не как в москве со сваей)))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Апостол
Механик
Механик
Сообщения: 228
Зарегистрирован: 17 окт 2010, 18:52
Откуда: Киев

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Сообщение Апостол »


Третя частина від Павла Авдокушина. Тривалість більше години.
Изображение

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Сообщение Бодрый »

Зі слів Брагінського цього тижня проєкт відновлення тунелю метрополітену передадуть на експертизу.
Після його затвердження будуть чітко визначені строки відновлювальних робіт і їхня вартість
Джерело нардеп Бондарєв
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Сообщение Бодрый »

До кінця літа плануємо відновити рух синьою гілкою метро, — Віталій Кличко

Про це мер столиці заявив в ефірі телеканалу «Київ24».

Рух поїздів метро між станціями «Либідська» та «Деміївська» відновлять наприкінці літа.

«Попередньо можемо сказати, що це помилки проєктного рішення та неякісні будівельні та монтажні роботи спорудження цієї ділянки тунелю. Експертне дослідження ще триває і остаточні висновки будуть надані після того, як ми відкриємо котлован і буде чітко видно, з чим маємо справу», — сказав мер столиці Віталій Кличко.

Він зауважив, що ця ділянка тунелю проходить у надскладних гідрогеологічних умовах: ґрунти дуже водонасичені, з шаром торфу, дрібного і середнього піску.

«На сьогодні вже уклали договори на виконання проєктних та першочергових відновлювальних і підготовчих робіт. Для підсилення тунелю встановили тимчасові металеві риштування довжиною 72 метри. Огородили будівельний майданчик. Демонтували торгівельні павільйони з легко-несучих конструкцій. Тривають роботи з улаштування розвантажувальної плити для подальшої роботи на ній бурової установки та буріння паль. Проєктна документація буде надана на експертизу до 12 лютого. Експертиза триватиме 3-4 тижні. Та буде остаточно визначено вартість і уточнені терміни виконання робіт. Одразу після затвердження проєкту розпочнемо основні відновлювальні будівельні роботи», — наголосив Віталій Кличко.

Раніше журналісти «Вечірнього Києва» разом з членами комісії та представниками Громадської ради при КМДА, депутатами та іншими ЗМІ спустилися у підземку, аби побачити процес роботи, де сталася аварія в тунелі на «Деміївській». Вдалося побувати на місці проведення внутрішніх укріплювальних робіт у тунелі, а також — на відкритій ділянці між станціями «Либідська» та «Деміївська».

За попередніми висновками експертів Науково-дослідної судово-експертної установи, причиною деформації тунелю між станціями «Деміївська»-«Либідська» є неякісні проєктні рішення та будівельно-монтажні роботи спорудження конструкції тунелю цієї ділянки.

Сполучення між станціями метро «Либідська» та «Деміївська» наразі забезпечено наземним транспортом. Для зручності пасажирів зокрема створили чотири додаткові маршрути, на якому працює понад 70 автобусів та 20 тролейбусів. Ця кількість наземного транспорту може перевозити в пікові години більше 14 тисяч пасажирів.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/94658/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Анатолий
п/п-к Очевидность
п/п-к Очевидность
Сообщения: 7685
Зарегистрирован: 16 фев 2006, 17:37
Откуда: из Киева

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Сообщение Анатолий »

Ніякого кінця літа! 8 грудня 2023 року Кличко пообіцяв все відновити за 6 місяців. Таким чином 8 червня вже поїдемо!!!

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3203
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Сообщение Коржик »

У него год начинается первого марта, как у римлян. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9714
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Сообщение TANK »

никакого 4.20, но Анатолий - это какой-то особый украинский менталитет что-ли?

Сначала требовать ТОЧНЫХ СРОКОВ (которых вообще еще никто не знает, т.к. нет никакой информации) - это и ремонт за 6 мес, и войну за 3 месяца, и метро на троещину, и на виноградарь и прочие "пятилетку в 3 года", после этого провести экспертизу (нагнать ихтамнетов, годами судиться с садоводами, подрядчиками и московскими собственниками киевметростроя), наконец-то понять обьективно необходимо реальное время, озвучить - и тут же получить - А ВОТ НИФИГА, ты уже пообещал за 6 мес!!!!

Объясни, вот зачем так?
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Анатолий
п/п-к Очевидность
п/п-к Очевидность
Сообщения: 7685
Зарегистрирован: 16 фев 2006, 17:37
Откуда: из Киева

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Сообщение Анатолий »

Не відволікайся від теми! Якби мер одразу чесно сказав, що ніхто точно не знає що там з тунелем і скільки часу піде на ремонт, то не було б зайвих питань. А так - що маємо? Біля поверхні дуже багато комунікацій. З 8.12.2023 року пройшло вже більше двох місяців, а комунікації не перенесли. На глибині - водонасичений грунт разом із залишками будинків центру Києва. Я думаю що там робити палі та розривати котлован будуть ще 2 місяці. Дай Бог щоб в процесі цього передчасно не зруйнували аварійний шматок тунелю.

Ответить