Кап. ремонт шляхопроводу з трамвайною колією на вул. Добрининській
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11060
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Кап. ремонт шляхопроводу з трамвайною колією на вул. Добрининській
У наступному 2026 році вже є плани на ремонт шляхопроводу з трамвайною колією на вулиці Добрининській, адже він теж потребує капітального ремонту.
Цьогоріч же плануємо розробити проєктно-кошторисну документацію.
Джерело інтерв'ю генерального директора КК «Київавтодор» О. Федоренка
Цьогоріч же плануємо розробити проєктно-кошторисну документацію.
Джерело інтерв'ю генерального директора КК «Київавтодор» О. Федоренка
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Кап. ремонт шляхопроводу з трамвайною колією на вул. Добрининській
Ну тоді такими темпами, дійсно усі об'єкти по Богатирській і поруч будуть новенькими, як я колись писав:)
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3580
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Кап. ремонт шляхопроводу з трамвайною колією на вул. Добрининській
Потрібно, щоб кожен наступний київський мер був з різних районів, бо звичка робити добре під себе навряд чи кудись подінеться, а місто нарешті оновиться.
Re: Кап. ремонт шляхопроводу з трамвайною колією на вул. Добрининській
А уявіть якщо прийде мер, який не жив у Києві)))
Що буде з містом... Мабуть стане великим селом


Що буде з містом... Мабуть стане великим селом
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3580
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Кап. ремонт шляхопроводу з трамвайною колією на вул. Добрининській
Більш вагомим є те, щоб очільник міста жив тут з родиною та й мав у планах жити тут надалі, а не чухнути за кордон.
Київ вже й так велике село в поганому сенсі, з усіма цими "ярмарками" на вулицях та відсутністю комплексного бачення розвитку міста в кабінетах.
Бо робити ремонт трамвайного шляхопроводу будуть лише для того, щоб на новеньку Секвойю нічого не впало зверху, хоча навіть Генпланом передбачено переробити той шляхопровід в трамвайно-автомобільний та пов'язати Сирець, Куренівку та Оболонь новою дорогою.
Київ вже й так велике село в поганому сенсі, з усіма цими "ярмарками" на вулицях та відсутністю комплексного бачення розвитку міста в кабінетах.
Бо робити ремонт трамвайного шляхопроводу будуть лише для того, щоб на новеньку Секвойю нічого не впало зверху, хоча навіть Генпланом передбачено переробити той шляхопровід в трамвайно-автомобільний та пов'язати Сирець, Куренівку та Оболонь новою дорогою.
Re: Кап. ремонт шляхопроводу з трамвайною колією на вул. Добрининській
Мені здається та автомагістраль м'яко кажучи не дуже хороша ідея. Думаю жителі Біличого Поля не оцінять
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11060
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Кап. ремонт шляхопроводу з трамвайною колією на вул. Добрининській
Колишній мер О.О.Омельченко жив в Конча-Заспі
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9665
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Кап. ремонт шляхопроводу з трамвайною колією на вул. Добрининській
Закругляємось з обговоренням мерів.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3580
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Кап. ремонт шляхопроводу з трамвайною колією на вул. Добрининській
Чому саме автомагістраль? Будувати 3+3 чи 4+4 там й не планувалось.
Екс-колега живе саме на Білицькій, точніше, на Рожевій, тож щоб потрапити в бік центру, це щонайменше +5..6 км на рівному місці, через Виговського чи Вишгородську. І це ще без врахування того, що поруч з приватним сектором з'явилися декілька житлових районів, хоча точніше сказати масивів.
Ну й варто згадати, що вся промзона піде під багатофункціональну житлову забудову, ДПТ мають ще з 2015 року.
Тому якщо навіть не будувати дорогу, то реконструювати сам шляхопровід з врахуванням генплану, щоб двічі не вставати, було б логічним.
Re: Кап. ремонт шляхопроводу з трамвайною колією на вул. Добрининській
1. в последнем генплане от "киевгенплана" нет там никакой ни застройки, ни и дороги.
2. в паралельном "генплане" позденго омели и космоса - сносится вообще все и застраивается как попало, в т.ч. и по трассировке метро, но и там с дорогами тоже не очень - даже самые конченные понаехалы дороги по цене квадрата плохо покупают. рендеры - да, реально в плане - нет.
3. единственный оставшийся в живых омелин паралельный "генплан" впал в дикую немилость сначала к киевраде (привет от недостроев укрбуда с кучей до сих пор не решенных проблем на голову города, которые, тупо в "генплане" предусмотрены не были), а потом и к новой АБВГД, или как там по зеленому ДАБИ, в связи с дикими накладками на реестр....
проект ДПТ - это первоначальная хотелка, без которой никакое движение не начинается. несоответствие генплану - вернут на доработку и все. омельн генплан и правда на доработку не возвращал (за копейку малую), поэтому весь город в накладках. Не удивлюсь, если в упомянутом 2015 было утверждено с десяток разных ДПТ, а кто и по какому дальше пойдет - от результатов выборов зависит. но у всех есть свой ДПТ.
2. в паралельном "генплане" позденго омели и космоса - сносится вообще все и застраивается как попало, в т.ч. и по трассировке метро, но и там с дорогами тоже не очень - даже самые конченные понаехалы дороги по цене квадрата плохо покупают. рендеры - да, реально в плане - нет.
3. единственный оставшийся в живых омелин паралельный "генплан" впал в дикую немилость сначала к киевраде (привет от недостроев укрбуда с кучей до сих пор не решенных проблем на голову города, которые, тупо в "генплане" предусмотрены не были), а потом и к новой АБВГД, или как там по зеленому ДАБИ, в связи с дикими накладками на реестр....
проект ДПТ - это первоначальная хотелка, без которой никакое движение не начинается. несоответствие генплану - вернут на доработку и все. омельн генплан и правда на доработку не возвращал (за копейку малую), поэтому весь город в накладках. Не удивлюсь, если в упомянутом 2015 было утверждено с десяток разных ДПТ, а кто и по какому дальше пойдет - от результатов выборов зависит. но у всех есть свой ДПТ.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3580
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Кап. ремонт шляхопроводу з трамвайною колією на вул. Добрининській
1. Дорога від Сирця (насправді, вона йде починається ще далі) до Богатирської в діючому (офіційно затвердженому) Генплані - є
2. ДПТ Куренівки - не проєкт, а прийнятий та затверджений міськрадою (№45/1948, 25.09.2015), не скасований. Дивна поява Епіцентру біля "Зениту" - далеко не випадковість.
2. ДПТ Куренівки - не проєкт, а прийнятий та затверджений міськрадою (№45/1948, 25.09.2015), не скасований. Дивна поява Епіцентру біля "Зениту" - далеко не випадковість.
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11060
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Кап. ремонт шляхопроводу з трамвайною колією на вул. Добрининській
Вулицю варто розширити до повноцінних двох смуг
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Кап. ремонт шляхопроводу з трамвайною колією на вул. Добрининській
Как я и писал: "Не удивлюсь, если в упомянутом 2015 было утверждено с десяток разных ДПТ, а кто и по какому дальше пойдет - от результатов выборов зависит. но у всех есть свой ДПТ."
По эпицентру - году в 2000-2001 ту землю мы под БИЛЛу оформляли, тоже ДПТ, все дела))))) потом приехал бигбосс, оценил место, забраковал - мы ее продали от нее отказались в пользу комфи, кажется. Точо не помню уже, но сарай зеленый был, без земельного гемороя построились очень быстро. а дальше - без изменения назначения и границ - меняй собственников и вывеску хоть каждый день. так что никакой мистики.
Ну и биг-босс был прав - место дохлое, по дороге на работу никто ничего не покупает, а по дороге домой - разворачиваться никто не будет.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)