Страница 225 из 240

Re: Метрошные новости

Добавлено: 26 май 2020, 01:12
AMY
Так пригорода практически еще нет

Re: Метрошные новости

Добавлено: 26 май 2020, 19:27
Klovsky
Если будут соблюдать требования постановления КМУ № 392, то без стоячих мест в электричках особого наплыва в метро не будет, по сравнению с остальными источниками.
перевезення пасажирів залізничним транспортом в усіх видах внутрішнього сполучення (приміському, міському, регіональному та дальньому) між регіонами в межах кількості місць для сидіння
К слову, в некоторых киевских маршрутках уже стоячие пассажиры ездят. Хотя требования "только сидячие" распространяется и на них.

Re: Метрошные новости

Добавлено: 27 май 2020, 00:42
Коржик
Vadim писал(а):
25 май 2020, 14:33
Проехался сегодня, метро пустое. Ехал в час пик в сторону Черниговской, были свободны места для сидения. Днем возвращался от туда - тоже пустота.
По-моему, был лет десять назад мем локального значения про "был в метро, видел поезд".
Сейчас как-то так.

Re: Метрошные новости

Добавлено: 27 май 2020, 00:55
Бодрый
На Площі Льва Толстого та Палаці спорту інформаційні стенди розмістили таким чином.
На кожній станції по 4 штуки
ИзображениеИзображение

Re: Метрошные новости

Добавлено: 27 май 2020, 13:41
Анатолий
Klovsky писал(а):
26 май 2020, 19:27
Если будут соблюдать требования постановления КМУ № 392, то без стоячих мест в электричках особого наплыва в метро не будет, по сравнению с остальными источниками.
перевезення пасажирів залізничним транспортом в усіх видах внутрішнього сполучення (приміському, міському, регіональному та дальньому) між регіонами в межах кількості місць для сидіння
К слову, в некоторых киевских маршрутках уже стоячие пассажиры ездят. Хотя требования "только сидячие" распространяется и на них.
Бачив сьогодні зранку маршрутку 485 - забита вщент!

Re: Метрошные новости

Добавлено: 27 май 2020, 17:17
Бодрый
Віталій Кличко розповів скільки пасажирів скористалися громадським транспортом за останніх кілька днів

КерівництвоКиївський міський головаКиїв та міська владаПротиепідемічні заходиЛікарні та медицина
За кілька днів, після відновлення роботи в звичайному режимі наземний громадський транспорт столиці перевіз майже 835 тисяч пасажирів. А метро за два дні – 773 тисячі людей. Про це мер Києва Віталій Кличко повідомив під час онлайн прес-конференції.

«Як ви знаєте, з 23 травня в Києві відновив свою роботу в звичайному режимі наземний громадський транспорт. На лінії вийшли тролейбуси, трамваї, автобуси та маршрутні таксі. З дотриманням санітарних норм та регламентів громадський транспорт КП «Київпастранс» перевіз із 23 травня майже 835 тисяч пасажирів. Із 25 травня поїхало і київське метро. У перший день роботи метрополітеном скористалися 310 тисяч людей. Учора, 26 травня, метро перевезло 463 тисячі пасажирів», – повідомив Віталій Кличко.

Він нагадав, що до пандемії пасажиропотік у столичній підземці був понад півтора мільйона людей щодоби.

Мер вкотре закликав пасажирів не нехтувати правилами і берегти своє здоров’я.

«Із висновків після перших двох днів роботи метро – на жаль, не всі пасажири дотримуються соціальної дистанції, не всі носять маску. А в метрополітені та наземному транспорті, нагадаю, обов’язковий масковий режим! Тому не нехтуйте правилами. Не наражайте на небезпеку себе та людей, які поруч. Бо, я вже наводив цю цифру, 34 відсотки заражень відбуваються саме в громадському транспорті. І в нинішній ситуації ним слід користуватися тільки в разі нагальної потреби. У метро, в часи пік, щоб не створювати великого скупчення людей, тимчасово будуть обмежувати вхід на деякі станції. Треба буде трохи зачекати біля входу – дотримуючись дистанції і в масці», – підкреслив Віталій Кличко.
https://kyivcity.gov.ua/news/vitaliy_kl ... ilka_dniv/

Re: Метрошные новости

Добавлено: 16 июн 2020, 20:49
Klovsky
Без редагування, хоч кортіло.

Denis Malyuska (Міністр юстиції)

багато бачив усякого, але тут здивували
в медіа багато разів описувалася війна за Київметробуд та періодичні спроби зміни там керівника.
попередні спроби реєстрації зміни директора відбувалися з грубим порушенням процедури.
як результат – реєстраційні дії ми скасовували та повертали все назад.
але, як виявляється, цей механізм працює лише до тих пір, доки нотаріус або реєстратор не знайде дах.
доки не надійде забезпечення позову, яким нас не зобов’яжуть нотаріуса або реєстратора підключити до реєстрів назад і дати йому можливість і далі рейдерити усіх і уся.
благо втрачати такій людині уже нічого.
окремі таланти мають по кілька відключень і кілька відновлень доступу до реєстрів через забезпечення позову
Розвиток подій з Київметробудом: нотаріуса покарали, від реєстрів відключили, Окружний адмінсуд Києва ухвалою зобов’язав підключити його назад, його підключили, і ….
підключений нотаріус вчора знову реєструє зміну керівника Київметробуду з порушенням процедури!
а що, так можна?

уже багато разів говорив у буду повторювати – судова система майже повністю справилася із завданням видавати кінцеві справедливі рішення.
після фільтру апеляції та касації фінальний результат виглядає дуже пристойно.
молодці.
АЛЕ
світ змінюється.
на перший план виходить швидкість.
корпоративні війни перетворилися на війну ухвал про забезпечення.
справедливість, яку можна отримати за пару років у судах, уже мало кого вдовольняє.
з цим потрібно щось робити.
І робити швидко.
ми, звичайно, наведемо лад у реєстрах і карма наздожене кожного рейдера.
але працювати з постійним наступанням на граблі трохи боляче
p.s. посилання на ухвалу суду у першому коментарі
остання реєстрація зміни керівника відбулась вчора
скарги ще не надходили

https://www.facebook.com/permalink.php? ... 1121947008

Re: Метрошные новости

Добавлено: 20 июл 2020, 13:14
Sinoptik
http://www.metro.kiev.ua/node/6280

Пішов з життя Микола Євтихійович Балацький

Колектив Київського метрополітену висловлює глибокі щирі співчуття з приводу смерті Балацького Миколи Євтихійовича. Він очолював наше підприємство 17 років з 1985 по 2003 рік. За цей час було відкрито 12 станцій Сирецько-Печерської лінії, а також станцію «Театральна» та електродепо «Оболонь».
Микола Євтихійович Балацький народився у Київській області у 1936 році. Закінчив Харківський інститут інженерів залізничного транспорту. Пройшов трудовий шлях від диспетчера до головного інженера Харківського трамвайно-тролейбусного управління. У 1985 році був призначений начальником Київського метрополітену.
Період його роботи припав на непрості 90-ті роки, часи “перебудови”. Не зважаючи на складнощі, Микола Євтихійович Балацький дбав про підприємство, його розвиток та безперебійну роботу для пасажирів. Крім того брав активну участь у громадській роботі.
Отримав високі державні відзнаки за свою працю. Він був кавалером ордену “За заслуги” I та II ступенів, отримав знак “Почесний залізничник”, звання “Заслужений працівник транспорту України” та нагороджений знаком “Почесний працівник метрополітену”.
Працівники Київського метрополітену вдячні за багаторічну сумлінну працю та здобутки!

Світла пам’ять!

Изображение

Re: Метрошные новости

Добавлено: 28 июл 2020, 09:27
Dvorko
Нові поручні у вагонах на СПЛ, посередині вагону між дверима. Дуже зручно триматись, особливо коли толпа, і поїзд різко гальмує. На жаль не сфотав, сиділи люди, не хотілось влазити у особистий простір

Re: Метрошные новости

Добавлено: 05 авг 2020, 21:13
Klovsky
Опять рейдер в Киевметрострое?
https://www.facebook.com/permalink.php? ... 1121947008
Міністр юстиції Denis Malyuska
разом з Valeria Kolomiets
та 2 іншими особами

славнозвісний кейс рейдерства Київметробуду напевно не залишить мене ніколи.
на цей раз ОАСК, не довго думаючи, своєю ухвалою заборонив мені підписувати наказ про задоволення скарги, поданої до Антирейдерської колегії.
Тобто підписувати наказ, яким відмовити у задоволенні скарги, мені можна. А наказ про задоволення скарги - вже ні)
Зараз оце намагаюсь швидше пообідати, а то якщо раптом ще якоюсь ухвалою заборонять їсти, то взагалі хоч звільняйся.
p.s. скаргу на ухвалу готуємо.

Re: Метрошные новости

Добавлено: 06 авг 2020, 14:41
Dvorko
В серпні станція метро Вокзальна в години пік буде закрита на вихід та вхід

На станції метро Вокзальна з 6 по 26 серпня буде проводитись ремонт одного з ескалаторів, тому в години пік станція буде закрита на вхід та вихід.
05.08.2020 в 16:34 Хрещатик › Новини › Столиця ›
В серпні станція метро Вокзальна в години пік буде закрита на вихід та вхід Про ремонт та закриття станції у вказаний період повідомляє сайт Хрещатик.news, з посиланням на сторінку КП “Київський метрополітен” у Facebook. З 6 по 26 серпня триватиме позаплановий ремонт одного із трьох ескалаторів, що працює на станції. Адміністрація метрополітену перепрошує за незручності та наголошує на тому, що це вимушені міри, які в період ремонту дозволять вивезти пасажирів, які прибули на станцію, та уникнути скупчень людей на платформі.

Джерело: https://khreschatyk.news/v-serpni-stant ... d-ta-vhid/

Re: Метрошные новости

Добавлено: 07 авг 2020, 16:07
Анатолий
Dvorko писал(а):
06 авг 2020, 14:41
В серпні станція метро Вокзальна в години пік буде закрита на вихід та вхід

На станції метро Вокзальна з 6 по 26 серпня буде проводитись ремонт одного з ескалаторів, тому в години пік станція буде закрита на вхід та вихід.
05.08.2020 в 16:34 Хрещатик › Новини › Столиця ›
В серпні станція метро Вокзальна в години пік буде закрита на вихід та вхід Про ремонт та закриття станції у вказаний період повідомляє сайт Хрещатик.news, з посиланням на сторінку КП “Київський метрополітен” у Facebook. З 6 по 26 серпня триватиме позаплановий ремонт одного із трьох ескалаторів, що працює на станції. Адміністрація метрополітену перепрошує за незручності та наголошує на тому, що це вимушені міри, які в період ремонту дозволять вивезти пасажирів, які прибули на станцію, та уникнути скупчень людей на платформі.

Джерело: https://khreschatyk.news/v-serpni-stant ... d-ta-vhid/
Що це за маячня? Якщо станція зачинена на вхід і вихід, то як можна вивезти пасажирів зі станції наверх в пікові години?

Re: Метрошные новости

Добавлено: 07 авг 2020, 18:40
Klovsky
Користуйтеся першоджерелами. Там не йдеться про закриття станції на вихід.
https://www.facebook.com/kyivmetro/post ... 2248800840

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 07 авг 2020, 18:46
Klovsky
До органів Національної поліції звернувся мешканець Києва Кличко Віталій Володимирович, 1971 р.н., який повідомив, що нападники загнали на Подільський міст дві вантажівки і автокран, завантажили та вивезли з будівельного майданчика 12 нових вантів, що місто отримало від німецького виробника. Це троси, які мають тримати конструкцію мосту.
Слідство триває.

https://www.facebook.com/Vitaliy.Klychk ... 1428681393

Re: Метрошные новости

Добавлено: 07 авг 2020, 19:32
Sinoptik
Со стройплощадки Подольско-Воскресенского моста украли 12 новых вант

Мэр Киева Виталий Кличко сообщил, что обратился в полицию из-за действий злоумышленников, которые вчера, 6 августа, вывезли с Подольско-Воскресенского моста 12 новых вант.

"Молодые люди спортивного телосложения, в составе примерно 15 человек, которые были одеты в спецодежду дорожников, оттеснили и заблокировали сотрудников охраны мостового перехода. Нападавшие загнали на мост два грузовика и автокран, погрузили и вывезли со строительной площадки 12 новых вант, которые город получил от немецкого производителя. Это тросы, которые должны держать конструкцию моста", - заявил мэр столицы.
Заказчиком строительства объекта является коммунальное предприятие "Дирекция строительства дорожно-транспортных сооружений Киева".
"Представители заказчика срочно обратились в Национальную полицию о совершении преступления и предоставили информацию с камер видеонаблюдения с четким изображением автотранспорта злоумышленников. Пострадавшие охранники дали показания правоохранителям. Сейчас открыто уголовное производство и ведется следствие", - добавил Кличко.
По словам Кличко, через несколько часов после инцидента заказчик строительства получил письмо от одного из субподрядчиков о желании того забрать ванты с объекта.

ДОПОЛНЕНО
Позже глава общественной организации "Совет урбанистики Киева" Виталий Селык сообщил, что ванты были вывезены ООО "Инжиниринговая мостовая компания", на балансе которой они, по его словам, находятся. "ИМК успело купить за свой счет и завезти в январе на мост эти 12 первых вант, которые вчера вывезли. Они по документам до сих пор на балансе компании. По информации источников, на днях на мосту неизвестные начали ошиваться вокруг вант, разрывать защитные чехлы и пытались лезть инструментом к самим тросам. Поэтому ООО ИМК вывезла ванты, чтобы защитить от повреждения", - заявляет Селык. Официальная позиция "Инжиниринговой мостовой компании" по этому вопросу в данный момент неизвестна.