У метро опрацювали майже 11 тисяч звернень пасажирів
За 9 місяців 2021 року КП «Київський метрополітен» отримало та розглянуло 10925 звернень пасажирів, у тому числі:
6504 – «Гаряча лінія метрополітену» та Контактний центр міста Києва (15-51) та на «Урядову гарячу лінію»;
4161 – на адресу адміністрації метрополітену;
260 – з Київської міської державної адміністрації.
Найчастіше звернення пасажирів стосувалися роз’яснень Правил користування метрополітеном, а саме перевезення багажу.
Хочемо нагадати, що:
- моноколеса мають перевозитись як вони є. Водночас власники мають відповідально ставитися до інших пасажирів та слідкувати, щоб нікого не забруднити;
- самокати, що складаються, рекомендовано складати. Ті, що більше 120 см за сумою вимірів, додатково оплачуються;
- велосипеди перевозяться безкоштовно, у чохлі;
- будь-які речі більше 200 см перевозити заборонено.
Проходити із самокатом, моноколесом чи іншим багажем можна через будь-який турнікет. Важливо повідомити працівника, що багаж, більший за встановлений безкоштовний ліміт, оплачено. Якщо контролер не зафіксував оплату, вас попросять це зробити повторно.
Кататися по платформі заборонено. Це може призвести до реальних складних травмувань.
Детально ознайомитись з Правилами
http://metro.kyiv.ua/node/98
Також зазначимо, що за 9 місяців 2021 року КП «Київський метрополітен» перевіз 233 млн 793 тис. пасажирів.
Традиційно найзавантаженішою залишається червона лінія, за нею - синя, а потім зелена. Майже 25% пасажирів – пільговики. На сьогодні право безкоштовного проїзду мають 32 категорії пасажирів.
Закликаємо пасажирів дотримуватися карантинних заходів та оплачувати проїзд безконтактно.
http://metro.kyiv.ua/node/6926