Донецкий Метрополитен
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15002
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Шахтёры строят шахты, там совсем другие нормы, если шахтёры строят метро - то лучше что бы сверху застройки не было.Inquisitor писал(а):Веселит тот факт, что где-где, а вот уж в Донецке копать умеют. И тут такой облом.
Я не волшебник, я только учусь. 
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Донецьк "поховає" своє іржаве метро за 60 млн гривень
У тунелях недобудованого донецького метро уже все згнило та заіржавіло.
Місцева влада підкреслює, що консервація об'єкту, на який щороку витрачається близько 20 млн гривень, - явище тимчасове, передає Сегодня.
"Арматура, кріплення практично повністю поїдені іржею, підземні води поводяться дуже агресивно, руйнуючи металоконструкції і бетон", - пояснила інженер-гідрогеолог Людмила Богун.
За її словами, можливі два варіанти консервації. Перший - засипати виробки гірською породою і другий - підтримка виробок у нормальному стані. Засипати буде дешевше і надійніше, тому що для підтримки виробок необхідна спецслужба моніторингу їх стану.
За попередніми підрахунками, консервація будівництва обійдеться в 50-60 млн грн, вважає директор ДФ Національного інституту стратегічних досліджень Юрій Макогон.
Нагадаємо, будівництво донецького метро ведеться вже 18 років.
ТСН
У тунелях недобудованого донецького метро уже все згнило та заіржавіло.
Місцева влада підкреслює, що консервація об'єкту, на який щороку витрачається близько 20 млн гривень, - явище тимчасове, передає Сегодня.
"Арматура, кріплення практично повністю поїдені іржею, підземні води поводяться дуже агресивно, руйнуючи металоконструкції і бетон", - пояснила інженер-гідрогеолог Людмила Богун.
За її словами, можливі два варіанти консервації. Перший - засипати виробки гірською породою і другий - підтримка виробок у нормальному стані. Засипати буде дешевше і надійніше, тому що для підтримки виробок необхідна спецслужба моніторингу їх стану.
За попередніми підрахунками, консервація будівництва обійдеться в 50-60 млн грн, вважає директор ДФ Національного інституту стратегічних досліджень Юрій Макогон.
Нагадаємо, будівництво донецького метро ведеться вже 18 років.
ТСН
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2934
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Первый метрополитен от строительства которого отказались в процессе?
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
- Inquisitor
- Машинист
- Сообщения: 471
- Зарегистрирован: 21 мар 2011, 15:13
- Контактная информация:
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Ну что вы как маленькие. На консервацию нужны деньги. Их тоже нет. Подобный сценарий уже проходили в соседнем метрополитене. Достраивать дорого, консервировать тоже. В итоге годами выделяются суммы на поддержание выработок и за долгие годы накапливается сумма, гораздо бОльшая. Но до этого почти никому нет дела, проще копейки каждый год выделять, чем за один раз.
Пока не начнутся конкретные работы, можно эту новость считать таким же трепом как и "достроим метро в Донецке в ЕВРО".
Пока не начнутся конкретные работы, можно эту новость считать таким же трепом как и "достроим метро в Донецке в ЕВРО".
Здесь могла быть моя подпись...
У Донецьку припиняють зводити метро (+видео)
Нема грошей на будівництво - будемо закопувати. У Донецьку припиняють зводити метро. За 20 років будівництва зробили тільки 8 відсотків від запланованого. В уряді вирішили: утримувати і далі будувати об'єкт - нерентабельно. Тепер метро законсервують. Чи є альтернатива підземному транспорту - з'ясовував Тарас Москалюк.
Тарас Москалюк, журналіст:
- Рішення про спорудження Донецького метрополітену у далекому 89-му році підписав голова радянського Держбуду Борис Єльцин. Відтоді будівельники проклали лише 2 кілометри підземних шляхів. А планували аж 30.
Так виглядає схема донецького метро. Мали прокласти 3 гілки та 47 станцій. Роботи почалися у 93-му, але на той момент зв'язки з колишніми радянськими постачальниками були втрачені. Терміни будівництва постійно зривалися. Щороку метробудівники отримували від держави не більш як третину необхідних коштів. Вартість проекту рахували ще за радянськими методиками та без огляду на інфляцію. Донецька підземка ставала нерентабельною. Рішення законсервувати її нині готує Міністерство інфраструктури.
Анатолій Тучин, в.о. директора будівництва Донецького метрополітену:
- Тоннели должны быть засыпаны, временные сооружения демонтированы, площадки, на которых велось строительство, рекультивированы. То есть технически этот вопрос решить несложно.
Щороку на утримання підземних виробок, відкачування води, зарплату робітникам потрібно не менш як 20 мільйонів гривень. І це без урахування будівництва. Зарплат у цій організації не бачили 5 місяців.
Сергій Васильєв, механік:
- Уже люди отказываются работать. На дорогу денег нету, без тормозков ходят. Рабочие становятся неуправляемыми.
У Донецькій обладміністрації кажуть - гроші на зарплату перерахували ще наприкінці минулого року. Але цей платіж застряг у Державному казначействі. Борги обіцяють повернути, а метробудівці тепер будуть готувати метро до консервації. Донеччанам же тепер обіцяють наземне метро - місцева влада вже веде переговори з фірмою, яка обіцяє його збудувати.
Майже таке , як бачив міністр інфраструктури Борис Колесніков і донецький мер Олександр Лук'янченко у Дубаї. Поїзди без водіїв йдуть високими естакадами, лише інколи пірнаючи під землю.
Валерій Лукашенко, заступник голови Донецької облдержадміністрації:
- Появилась альтернатива. И город Донецк настаивает на том, чтобы перейти на альтернативный наземный вариант транспорта. Нормальные разработки. Я смотрел. Нормальный подвижной состав. Технология практически в два-три раза дешевле получается от суммы, которая предусмотрена на подземку.
Остаточну вартість такого проекту та його будівництва ще не вирахували. Утім донецькі метробудівники кажуть - дубайське метро росло разом з містом. А для донецького треба знайти місце серед вже наявних будівель та міських доріг.
Нема грошей на будівництво - будемо закопувати. У Донецьку припиняють зводити метро. За 20 років будівництва зробили тільки 8 відсотків від запланованого. В уряді вирішили: утримувати і далі будувати об'єкт - нерентабельно. Тепер метро законсервують. Чи є альтернатива підземному транспорту - з'ясовував Тарас Москалюк.
Тарас Москалюк, журналіст:
- Рішення про спорудження Донецького метрополітену у далекому 89-му році підписав голова радянського Держбуду Борис Єльцин. Відтоді будівельники проклали лише 2 кілометри підземних шляхів. А планували аж 30.
Так виглядає схема донецького метро. Мали прокласти 3 гілки та 47 станцій. Роботи почалися у 93-му, але на той момент зв'язки з колишніми радянськими постачальниками були втрачені. Терміни будівництва постійно зривалися. Щороку метробудівники отримували від держави не більш як третину необхідних коштів. Вартість проекту рахували ще за радянськими методиками та без огляду на інфляцію. Донецька підземка ставала нерентабельною. Рішення законсервувати її нині готує Міністерство інфраструктури.
Анатолій Тучин, в.о. директора будівництва Донецького метрополітену:
- Тоннели должны быть засыпаны, временные сооружения демонтированы, площадки, на которых велось строительство, рекультивированы. То есть технически этот вопрос решить несложно.
Щороку на утримання підземних виробок, відкачування води, зарплату робітникам потрібно не менш як 20 мільйонів гривень. І це без урахування будівництва. Зарплат у цій організації не бачили 5 місяців.
Сергій Васильєв, механік:
- Уже люди отказываются работать. На дорогу денег нету, без тормозков ходят. Рабочие становятся неуправляемыми.
У Донецькій обладміністрації кажуть - гроші на зарплату перерахували ще наприкінці минулого року. Але цей платіж застряг у Державному казначействі. Борги обіцяють повернути, а метробудівці тепер будуть готувати метро до консервації. Донеччанам же тепер обіцяють наземне метро - місцева влада вже веде переговори з фірмою, яка обіцяє його збудувати.
Майже таке , як бачив міністр інфраструктури Борис Колесніков і донецький мер Олександр Лук'янченко у Дубаї. Поїзди без водіїв йдуть високими естакадами, лише інколи пірнаючи під землю.
Валерій Лукашенко, заступник голови Донецької облдержадміністрації:
- Появилась альтернатива. И город Донецк настаивает на том, чтобы перейти на альтернативный наземный вариант транспорта. Нормальные разработки. Я смотрел. Нормальный подвижной состав. Технология практически в два-три раза дешевле получается от суммы, которая предусмотрена на подземку.
Остаточну вартість такого проекту та його будівництва ще не вирахували. Утім донецькі метробудівники кажуть - дубайське метро росло разом з містом. А для донецького треба знайти місце серед вже наявних будівель та міських доріг.
- Inquisitor
- Машинист
- Сообщения: 471
- Зарегистрирован: 21 мар 2011, 15:13
- Контактная информация: